Tuleeko Israel kokemaan Jumalan vitsaukset?

Anonyymi

Tarkoitan lopun ajan erityisesti Ilmestyskirjassa kerrottuja vihan maljoja.

Vai koskevatko Jumalan käskystä vuodatetut vitsaukset ainoastaan jumalattomia, Israelia kiroavia kansoja ja ihmisiä?

Ruotsi on ollut kiroamassa Israelia.Olen niitä pahoja valheita kuullut ja ymmärtänyt ne Israelin kiroamiseksi. Säästyvätko Kristuksen omat ruotsalaiset tulevilta Jumalan vitsauksilta vihan maljoista vai tulevatko kristityt ruotsalaiset jotka siunaavat Israelia ja itkevät Israelin kanssa samoja itkuja ja joilla nimensä Elämän Kirjassa, osallisiksi osana Ruotsin kansaa, koska kuuluvat Ruotsin kansaan?

CH52cm

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei harmainta aavistusta.

    • Anonyymi

      Etkö itse tiedä?

      • Anonyymi

        En tiedä. Olen tuumannut että kun Israel oli Egyptissä orjuudessa ja koitti Jumalan avun aika niin Jumalan vitsaukset tulivat egyptiläisten rangaistukseksi mutta juutalaiset selvisivät Egyptissä nähdyistä Jumalan vitsauksilta.

        Jos Jumalan vitsaukset ajoittuvat Jaakobin ahdistukseen niin luultavasti juutalaiset jäävät vihan maljoja saamatta päälleen koska Jaakobin ahdistuksen ajassa Jumala toimii juutalaisia suojellen, vaikka kansa lienee Jaakobin ahdistuksen ajassa vielä Jeesusta apuun huutamaton kansa,kuten toimii jo nyt kun Jumalan profetiat vastustamattomasti toteutuvat.

        Mutta varmat tiedot puuttuvat minulta tässä asiassa.

        Ketjuun toisaalle : olen kuunnellut Dan ja Sak ym. mutta en ole tähän kysymykseen saanut selvyyttä. Koitan tässä päästä asiassa selvyyttä saamaan joten kommentoikaa rohkeasti jos on tietoja tai ajatuksia tulevatko Ilmestyskirjassa kerrotut vitsaukset Israelinkin osaksi.

        CH52cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Olen tuumannut että kun Israel oli Egyptissä orjuudessa ja koitti Jumalan avun aika niin Jumalan vitsaukset tulivat egyptiläisten rangaistukseksi mutta juutalaiset selvisivät Egyptissä nähdyistä Jumalan vitsauksilta.

        Jos Jumalan vitsaukset ajoittuvat Jaakobin ahdistukseen niin luultavasti juutalaiset jäävät vihan maljoja saamatta päälleen koska Jaakobin ahdistuksen ajassa Jumala toimii juutalaisia suojellen, vaikka kansa lienee Jaakobin ahdistuksen ajassa vielä Jeesusta apuun huutamaton kansa,kuten toimii jo nyt kun Jumalan profetiat vastustamattomasti toteutuvat.

        Mutta varmat tiedot puuttuvat minulta tässä asiassa.

        Ketjuun toisaalle : olen kuunnellut Dan ja Sak ym. mutta en ole tähän kysymykseen saanut selvyyttä. Koitan tässä päästä asiassa selvyyttä saamaan joten kommentoikaa rohkeasti jos on tietoja tai ajatuksia tulevatko Ilmestyskirjassa kerrotut vitsaukset Israelinkin osaksi.

        CH52cm

        Vitsaukset tulevat myös Israeliin. Viimeisen vuosiviikon lopulla Jerusalemissa majailee Antikristus, joka on itsessään vitsaus muiden vihan maljojen lisäksi.

        Dan 9:27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

        Dan 7:25 Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

        Ilm 16:10 Viides enkeli tyhjensi maljansa pedon valtaistuimelle, ja pedon valtakunta pimeni. Ihmiset purivat tuskissaan kielensä verille

        Sak 13:8 Näin sanoo Herra: -- Kaksi kolmasosaa tämän maan asukkaista joutuu tuhoon ja kuolee, vain yksi kolmannes jää jäljelle.
        9 Tämän kolmanneksen minä vien tuleen, puhdistan sen kuin hopean ja koettelen sitä tulessa niin kuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "He ovat minun kansani." He vastaavat: "Herra, meidän Jumalamme."
        Sak 14:1 Jerusalem, Herran päivä on jo lähellä! Sinä päivänä sinut ryöstetään tyhjäksi, ja saalis jaetaan muuriesi sisällä.
        2 Minä kokoan kaikki kansat taistelemaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, puolet kaupungin asukkaista viedään vieraaseen maahan. Mutta jäljelle jääneitä ei tuhota.
        3 Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
        4 Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
        5 Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti. Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana. Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsaukset tulevat myös Israeliin. Viimeisen vuosiviikon lopulla Jerusalemissa majailee Antikristus, joka on itsessään vitsaus muiden vihan maljojen lisäksi.

        Dan 9:27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

        Dan 7:25 Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

        Ilm 16:10 Viides enkeli tyhjensi maljansa pedon valtaistuimelle, ja pedon valtakunta pimeni. Ihmiset purivat tuskissaan kielensä verille

        Sak 13:8 Näin sanoo Herra: -- Kaksi kolmasosaa tämän maan asukkaista joutuu tuhoon ja kuolee, vain yksi kolmannes jää jäljelle.
        9 Tämän kolmanneksen minä vien tuleen, puhdistan sen kuin hopean ja koettelen sitä tulessa niin kuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "He ovat minun kansani." He vastaavat: "Herra, meidän Jumalamme."
        Sak 14:1 Jerusalem, Herran päivä on jo lähellä! Sinä päivänä sinut ryöstetään tyhjäksi, ja saalis jaetaan muuriesi sisällä.
        2 Minä kokoan kaikki kansat taistelemaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, puolet kaupungin asukkaista viedään vieraaseen maahan. Mutta jäljelle jääneitä ei tuhota.
        3 Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
        4 Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
        5 Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti. Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana. Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan.

        Mutta vihan maljoista ei tule sitä että 2/3:s osaa delaa? Eihän se niin mene? Tarkistan asian tunnin sisällä.

        Mulle on tullut sellainen käsitys että juutalaiset tuhoaa vihollinen, ei Isä, tämän Jaakobin ahdistukseen joutuvat 66pros. Juutalaisista.

        Jäljellejääneiden kolmanneksen suhteen alkaisi Jumalan aktiivinen toiminta jossa Jumala toimii ja tekee asioita juutalaisille eli puhdistus tulessa, mitä se tarkoittaakaan mutta se ei tapa juutalaisia koska tulessa puhdistus avaa juutalaisten silmät Jeesukseen.

        Tuo Jumala ,joka sanoo: " he ovat minun kansani" on Jeesus mun järjen mukaan,Sak.13:9.

        On taas illaksi ohjelmanumeroita. Jeesukseen rakastuneena,

        CH52cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vihan maljoista ei tule sitä että 2/3:s osaa delaa? Eihän se niin mene? Tarkistan asian tunnin sisällä.

        Mulle on tullut sellainen käsitys että juutalaiset tuhoaa vihollinen, ei Isä, tämän Jaakobin ahdistukseen joutuvat 66pros. Juutalaisista.

        Jäljellejääneiden kolmanneksen suhteen alkaisi Jumalan aktiivinen toiminta jossa Jumala toimii ja tekee asioita juutalaisille eli puhdistus tulessa, mitä se tarkoittaakaan mutta se ei tapa juutalaisia koska tulessa puhdistus avaa juutalaisten silmät Jeesukseen.

        Tuo Jumala ,joka sanoo: " he ovat minun kansani" on Jeesus mun järjen mukaan,Sak.13:9.

        On taas illaksi ohjelmanumeroita. Jeesukseen rakastuneena,

        CH52cm

        Raamattu ei sano, miten 2/3 osaa tuhoutuu. Käsitykseni mukaan monista eri syitä.

        1/3 osa jää eloon, mutta heitä ei Jeesuksen tullessa temmata taivaaseen, vaan he pakenevat Jerusalemista haljenneen Öljymäen välistä. Tempaus tapahtuu 7 vuoden ahdistusten aikojen puolessa välissä ennen Antikristuksen tuloa Jerusalemiin, jolloin temppelistä tyhjennetään kaikki vanhurskaat Karitsan häihin: christinprophecy.org/articles/why-i-believe-in-a-pre-tribulation-rapture/

        Sak 14:3 Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
        4 Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
        5 Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti.


    • Anonyymi

      Ilmestyskirja kertoo erityisesti tapahtumista Israelissa ja myös kertoo juutalaisista. Toki siellä kerrotaan myös seitsemästä alkuseurakunnasta Turkissa, joissa oli monia kristityksi kääntyneitä juutalaisia, Babyloniasta ja Rooman kaupungista, joka on seitsemän kukkulan kaupunki meren keskellä. Vihan maljat kohdistuvat erityisesti Antikristuksen hirmuhallinnon aikaan, joka on viimeisen vuosiviikon jälkimmäinen puolisko [3,5 vuotta], jolloin Antikristus on Jerusalemin temppelissä. Suosittelen lukemaan tässä kohtaa myös Danielin kirjan luvut 7 ja 9 sekä Sakarjan kirjan luku 14, jotka kertovat Ilmestyskirjan ajan tapahtumista.

      • Anonyymi

        Miks ihmeessä Te jotakin antikristuksia odotatte? Sitäkö se usko on? Antikristuksien odottelua. Edelleen, eikö sielä Kirjassa todellakaan ole mitään positiivista luettevaa?
        Yksi on Pyhä. Pyhä Jumala, Pyhä Jeesus, Pyhä Henki.

        Kannattaako siis vilkuilla selkänsä taakse, jos voi muuttua suolapatsaaksi? Mutta, jos sieltä selän takaa voi jotakin oppia ja ottaa itselleen neuvoksi, se voi olla jopa suotavaa. Unohtamatta todellakaan vanhaa kansaa, jolla runsaastikkin tietämystä, nykypäivän urbaaniin kansaan verrattuna. Jotka vieraantuneet, ei pelkästään luonnosta, josta elivät ja hankkivat elantonsa. Pitääkö tässä itsekkin alkaa uskomaan, jotta ihmisparka on lähtöisin apinoista ja gorilloista tai jopa merestä noussut olio. Tai kala vastavirtaan? Ahvena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ihmeessä Te jotakin antikristuksia odotatte? Sitäkö se usko on? Antikristuksien odottelua. Edelleen, eikö sielä Kirjassa todellakaan ole mitään positiivista luettevaa?
        Yksi on Pyhä. Pyhä Jumala, Pyhä Jeesus, Pyhä Henki.

        Kannattaako siis vilkuilla selkänsä taakse, jos voi muuttua suolapatsaaksi? Mutta, jos sieltä selän takaa voi jotakin oppia ja ottaa itselleen neuvoksi, se voi olla jopa suotavaa. Unohtamatta todellakaan vanhaa kansaa, jolla runsaastikkin tietämystä, nykypäivän urbaaniin kansaan verrattuna. Jotka vieraantuneet, ei pelkästään luonnosta, josta elivät ja hankkivat elantonsa. Pitääkö tässä itsekkin alkaa uskomaan, jotta ihmisparka on lähtöisin apinoista ja gorilloista tai jopa merestä noussut olio. Tai kala vastavirtaan? Ahvena?

        Mä odotan kaikkien profetioiden toteutumista.

        Ja odotan pedon ilmestymispäivää mutta en samoin odotustunnelmin kuin Jeesuksen ilmestymispäivää.

        Minulla on oikeus odottaa kaikkien profetioiden toteutumista. Ja minä en pelkää niiden toteutumisia. Jumala käskee olemaan niitä pelkäämättä.

        Jeesusta odotan Herranani, antikristusta vihollisenani.


    • Anonyymi

      Eikö se nyt ole aika yhdentekevää meille, mitä Israel tulee kokemaan? Jumala huolehtii Israelista ja on jopa oikein ennustuksillaan antanut niistä etukäteistiedon. Olisi väärin pyrkiä muuttamaan Jumalan säädöksiä ja tuomioita. Väärällä myötätunnolla sekaantua Jumalan tahtoon. Silloin Israel olisi tällaisen epäjumala, ohi Itse Jumalan. Ei voi palvella kahta herraa. Jumalan tahtoa on kunnioitettava.

      Mutta Suomesta Jumala Itse ei ole mitään ennustuksia antanut. Ne saadut valheprofetiat ovat valheprofetioita ja aina sellaisina nähtävä. Jollei jonkin vierasvaltion sotapropagandana, niin sitten Saatanan antamina, jotta Suomen kristityt katsoisivat ja jopa pelkäisivät täysin vääriä asioita, eivätkä huomaisi, mitä Suomessa todella tapahtuu. Jokainen vääräprofeetta todellisuudessa vastustaa totuutta ja aitoa Jumalan sanaa.

      "Tukholman profetia" tuli siis Tukholmasta, Ruotsista ja eikös se kohdistanut profetiansa väitteeseen Venäjän hyökkäyksestä? Venäjä ei ole hyökännyt. Mutta: Ruotsi itse hyökkäsi vuonna 2015, salakavalasti, ensin tyhjentäen Tukholman ympäristön vastaanottokeskuksistaan pahimmat rikollisensa ja painostamalla Suomen ottamaan nämä vastaan. Laivayhtiöt kieltäytyivät osallistumasta tähän Ruotsin sotatoimeen Suomea vastaan, eivätkä suostuneet kuljettamaan näitä pakolaisiksi tekeytyneitä lähi-idän rikollisia Suomeen. Mutta ilm. Ruotsin rautatiet suostuivat.

      Ruotsi vertasi näitä raiskareita ja islamilaisia pedofiileja omiin sotalapsiimme, jotka he hyvää hyvyyttään olivat meiltä sodan aikana ottaneet turvaan. Suomen puolustusvoimat kantoivat näiden laukkuja rajalta vastaanottokeskuksiin, vaikka nuo sotilaat itse olivat kyenneet ne hyvin raahaamaan Irakista asti.

      Vuonna 2015 heitä tuli n. 33 500 henkilöä, osan jäädessä Ouluun ja joiden seksuaalirikoksia vasemmistolaiset mediamme salasivat, kunnes Junes Lokka, asyl, toi ne vihdoin julki. Suomessa edelleen, suurissa medioissa salataan monia asioita.

      Tässä oli todellinen vihollisen hyökkäys, mutta josta helluntaiprofeetat eivät etukäteen ilmoittaneet halaistua sanaa. Suomi on nyt tuhottu. Suomea ja aitosuomalaista kulttuuria ei enää ole, kuin kansan syvien rivien muistoissa. Suomalaishuorat (nk. matupatjat) makaavat näiden miehittäjien kanssa, vahingoittaen etnistä aitosuomalaisuutta, synnyttämällä näille etnisesti ja kulttuurisesti epäsuomalaisia jälkeläisiä. Nyky-"suomalaisuus" on jo nyt pelkkää, vieraskulttuurista, alatyylistä roskaa.

      • Anonyymi

        Tukholman profetiasta on jo osia toteutunut. Se profetia on Herrasta.

        Venäjän armeija on tullut Eufratvirralle [Syyria], kuten profetia ennusti, joka on Raamatun terminologiassa osa Persiaa. Iran käytännössä johtaa maita Libanonista Iraniin, joten Raamatun tarkoittama suuri Persia on taas voimissaan.

        Profetia puhuu myös yhdistyneestä Saksasta, joka sotilaat ovat Naton puvut (Länsi-Saksan) asepuvut päällä. Venäjästäkin puhutaan sillä nimellä eikä Neuvostoliittona, minkä profetia ennusti oikein.

        Viime vuosien maailman muutos puhuu voimakkaasti sen puolesta, että Tukholman profetia voi toteutua sellaisenaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukholman profetiasta on jo osia toteutunut. Se profetia on Herrasta.

        Venäjän armeija on tullut Eufratvirralle [Syyria], kuten profetia ennusti, joka on Raamatun terminologiassa osa Persiaa. Iran käytännössä johtaa maita Libanonista Iraniin, joten Raamatun tarkoittama suuri Persia on taas voimissaan.

        Profetia puhuu myös yhdistyneestä Saksasta, joka sotilaat ovat Naton puvut (Länsi-Saksan) asepuvut päällä. Venäjästäkin puhutaan sillä nimellä eikä Neuvostoliittona, minkä profetia ennusti oikein.

        Viime vuosien maailman muutos puhuu voimakkaasti sen puolesta, että Tukholman profetia voi toteutua sellaisenaan.

        Huutonaurua. Nämä profetiajuttusi ovat pöpilän tasoa.


    • Anonyymi

      Ruotsi on jo kokenut vitsaukset kun Usa:n jutkut sotivat jokapuolella ja pakolaisia tänne lykkää !

    • Anonyymi

      Israelissa tehdään hirveästi meihin verrattuna abortteja. Ei iole synnitön maa. Mitä tämä kertoo moraalista.

      Jännää miten Bibille käy. pääseekö vielä pääministeriksi. Naapurini joka on hellari käy kuumana Bibin puolesta. Tämän toiminta liittyy ilmestyskirjan toteutumiseen.

    • Anonyymi

      Hei, elämään on ihan oikeasti uppouduttava, niinkuin roskakuski jätteisiin, ihan tunnollisesti. Ainoastaan aidosti voit sitten kokea ristiriitaisen maailman. Mutta riittääkö koppa siihen ilman omaa parannuksentekoa?

    • Anonyymi

      Niinpä siis, samoin kuin yhden ihmisen lankeemus on koitunut kaikille ihmisille kadotukseksi, niin myös yhden ihmisen vanhurskauden teko koituu kaikille ihmisille elämän vanhurskauttamiseksi.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Ja häntä me julistamme, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella, asettaaksemme esiin jokaisen ihmisen täydellisenä Kristuksessa
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Sen tähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.
      Helvettiuskovainen: "Ei tuota tule ottaa kirjaimellisesti..."

      Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle .-- Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen (aionios, joka EI TARKOITA iankaikkista, vaan aeonien eli aikakausien puitteissa tapahtuvaa) tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.'
      Helvettiuskovainen: "TÄMÄ (suomennos) TULEE OTTAA TÄMMÖISENÄÄN KIRJAIMELLISESTI. PAITSI EI NOITA LAMPAITA JA VUOHIA TIETENKÄÄN!!!"

      Jokainen helvettiuskova joutuu toteamaan yllä olevien jakeiden kohdalla siten kuin yllä olevan esimerkin helvettiuskovainen toteaa. Olisiko kohtuullista, että tällainen helvettiin uskova EI samaan hengenvetoon sitten totea: "Minulle KOKO Raamattu on Jumalan (erehtymätöntä) Sanaa?" Tai jos toteaa, olisiko liikaa vaadittu, että hän lisää: "Raamattu on Jumalan Sanaa, mutta MINÄ tulkitsen sitä täysin mielivaltaisesti siten, että useimmat allegoriset kohdat tulkitsen kirjaimellisesti ja useimmat suorasanaiset opilliset kohdat tulkitsen hyperboliksi."

    • Anonyymi

      Eikö niillä suomalaisilla ja juutalaisilla jo ole Cohenin-syndrooma vitsauksena. Minä en tiedä miten hyvin raamatussa tunnettiin biologiaa, suu vashdossa riehuvia epileptikkoja ainakin uudessa testamentissa väitetään legioonien riivaamaksi.

    • mitähän tarkoitat israelilla, nyky israelia vai kadonneita sukukuntia myöten?. vastaus. Hän ei omiansa vihaansa jätä riippumatta siitä oletko Juuda, kadonneita sukukuntia vai pakana kristitty. erota toisistaan antikristuksen viha jumalan vihasta ( Johanneksen ilmestys). on sinetit, pasunat ja vihanmaljat, ja ne vihanmaljat kohtaa maailmaa, ei sinua uskova.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe