Tekijä säilöi 2246 abortoimaansa vauvaa

Anonyymi

Abortionistin kotoa löytyi 2246 abortoitua lasta, jotka tekijä oli säilönyt "voittonsa merkkeinä".

https://thefederalist.com/2019/09/18/fetal-remains-on-george-klopfer-property-catalyst-to-end-abortion/

Millainen ihminen säilöö aborteissa surmaamiaan lapsia?

Jokainen normaali ihminen ymmärtää, millaiset "voimat" piilevät aborttien taustalla.

21

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olikohan säästänyt ne abortinvastustajien propaganda-aseeksi, vai muuten vain huvikseen rikkonut jätehuoltolakia? Muuta rikettähän ei ilmeisesti tuossa tapahdu?

      • Anonyymi

        Aborttiasiamies ilmoittaa abortissa surmatin 2246 lapsen kokoelman olevan vain jätehuolto-ongelma.

        Onko myös täkäläinen aborttiväki kerännyt lämpökösiteltyjä tai spriihin säilöttyjä voitonmerkkejä ?

        Kyse on jo selvästi persoonallisesta pahuudesta.


      • Anonyymi

        Asiamiehen riemu aborteista äityy jo mauttomaksi, mutta asiaa valaisevaksi, kun hän asiantuntijalausunnossaan ilmoittaa mukavuusabortteja tehtailleen abortionistin edelleen "huvikseen" rikkoneen jätehuoltolakeja keräämällä abortoitujen lasten makaaberin kokoelmaan.


        Normaali ihminen ei näe tässä kammottavaa ihmiskauppaa ilmentävässä murhenäytelmässä ensimmäistäkään huvittavaa piirrettä. Kuinka "huvittuneita" asiamies arvioi aborttiin pakotettujen ja harhautettujen äitien olevan siitä, että heidän lapsensa roikkuvat? tai lojuvat? kokoelmana abortionistin vitriinissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aborttiasiamies ilmoittaa abortissa surmatin 2246 lapsen kokoelman olevan vain jätehuolto-ongelma.

        Onko myös täkäläinen aborttiväki kerännyt lämpökösiteltyjä tai spriihin säilöttyjä voitonmerkkejä ?

        Kyse on jo selvästi persoonallisesta pahuudesta.

        "Onko myös täkäläinen aborttiväki kerännyt lämpökösiteltyjä tai spriihin säilöttyjä voitonmerkkejä ?"

        Sinun pitää tiedustella asiaa raskaudenkeskeytyksiä tekeviltä naistentautien poliklinikoilta, että mihin sairaalajäte heiltä joutuu. Siten asia taitaa parhaiten selvitä. :)


      • Anonyymi

        "Onko myös täkäläinen lahkouskisväki kätkenyt takapihoilleen lahkojen setien rakastamia pikkulapsia"

        Mitä nämä lahkouskis ja työtön merkonoomi-houreesi tänne liittyy? Mene tivaamaan joutavia johonkin lahkopalstoille.


    • Miksi joku säilöö kotonaan sairaalajätettä? Onko abortit olleet laittomia kenties?

      • Anonyymi

        Arvioit itse asiantuntijalausunnossasi mukavuusaborttien lapsiuhrien säilömisen ja kokoelman kartuttamisen olevan "huvia". Asian luonteesta jokainen näkee, millaista "hupia" mukavuusabortit ovat ja millaisin motiivein aborttibisnes pyörii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvioit itse asiantuntijalausunnossasi mukavuusaborttien lapsiuhrien säilömisen ja kokoelman kartuttamisen olevan "huvia". Asian luonteesta jokainen näkee, millaista "hupia" mukavuusabortit ovat ja millaisin motiivein aborttibisnes pyörii.

        "Arvioit itse asiantuntijalausunnossasi mukavuusaborttien lapsiuhrien säilömisen ja kokoelman kartuttamisen olevan "huvia"."

        Missähän kohtaa kommenttiani näit tällaisen lausunnon? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvioit itse asiantuntijalausunnossasi mukavuusaborttien lapsiuhrien säilömisen ja kokoelman kartuttamisen olevan "huvia". Asian luonteesta jokainen näkee, millaista "hupia" mukavuusabortit ovat ja millaisin motiivein aborttibisnes pyörii.

        " millaisin motiivein aborttibisnes pyörii."

        No kerrohan nyt kaikille että millaisin, kun tunnut asian tietävän. :)


    • Ei kai Sinulle avaaja tule tuosta jotenkin hyvä mieli?

    • Anonyymi

      Abortionisti halusi todetaa abortin olevan jokanaisen oikeus. Siksi häin säilöi tyttövauvoja tutkiakseen ryhtyykö kukaan heistä väittämään vastaan. Mitään ääntä ei kuitenkaan kuulunut.

      Tytöt saivat lisäksi naisellisen erityisoikeuden virua besserwisserin vitriinissä.

      • Anonyymi

        "Valitsen kuoleman ennemmin"

        Varmaan juu... XD

        "olla uskis sedän seksihimojen tyydyttäjänä"

        Näytät olevan (kokemus)asiantuntija siinä..? Vai mistä tuo katkeran myrkyn levitys kumpuaa?


    • Anonyymi

      Uutinen kuvaa mukavuusabortointiin liittyvää hulluutta, joka vei voiton tekijänsä mielenterveydestä kammottavalla tavalla. Aborttien tekijä ryhtyi elämään yli 2000 lapsivainajan kanssa....

      • Anonyymi

        Uutinen kuvaa abortteja tehtailevan henkilön sekoamisesta kammottavissa hommissaan. Ei kukaan täyspäinen pidä kotonaan yli 2000 lapsivainajaa.

        Aborttiväki ei pidä erikoisena lasten "keräilyä". Ilmeisesti aborttiväki voisi antaa lapsensa tällaiseen "naisen oikeutta" ilmentävään kokoelmaan. Toivottavasti tällaista kokoelmaa ei ole Suomessa....


    • Anonyymi

      "Jokainen normaali ihminen ymmärtää, millaiset "voimat" piilevät aborttien taustalla"

      Millaset sitte? Miten abortti liittyy mihinkään sairaalajätteen käsittelyrikokseen?

      • Anonyymi

        Jos lapselta on riistetty ihmisoikeus, ei lapsivainajien keräily olisi edes hautarauhan rikkomista...

        Kauhea ja kammottava on aborttiväen "kokoelma" ja mielen maisema.


    • Anonyymi

      Mukavuusabortti on kammottava ihmuskaupan muoto.

    • Anonyymi

      Oliko siis yksi nainen tehnyt itselleen 2246 aborttia? Ehtivä nainen. 😆

    • Anonyymi

      Vietimme juuri lapsen oikeuksien päivää.

      Aborttiväki jopa laatii kokoelmia surmaamistaan lapsista.

      • Anonyymi

        Lapsen oikeuksien päivänä voisi kiinnittää huomiota lasten hyväksikäyttötapauksiin. Jotka on suurelta osin, päätellen vankilaan joutuneista, herätysuskisten tekemiä. Kuinka monta pikkulasta kärsii nytkin hyväksikäyttäjänsä kynsissä raiskattavana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsen oikeuksien päivänä voisi kiinnittää huomiota lasten hyväksikäyttötapauksiin. Jotka on suurelta osin, päätellen vankilaan joutuneista, herätysuskisten tekemiä. Kuinka monta pikkulasta kärsii nytkin hyväksikäyttäjänsä kynsissä raiskattavana...

        Uli uli, r.ynkky käy.. ;)
        Aina vaan samat uskovaisia miehiä v.ainoavat pakkomielteiset h.öpinät väärällä palstalla..


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe