Aina vain huononee

Miksi ihmeessä Suomi24:n keskustelupalstaa huononnetaan aina? Ennen muinoin viestit sai kutistettua, jolloin näki nopeasti uudet viestit eikä täytynyt rullata kaikkia viestejä läpi. Se ominaisuus poistui joitakin vuosia sitten. Nyt on poistettu sekin, että uudet viestit erottaisi vihreästä tunnuksesta. Ketjun sisältä on todella vaikeaa tunnistaa uusia viestejä.

Mitä järkeä siin on, että käytännössä täytyy selata kaikki viestit läpi ainakin niiden lähettämisajankohdan osalta löytääkseen uudet viestit?

Voi olla, että vastailen vielä jonkin aikaa niissä ketjuissa, joissa olen jo mukana, mutta muutoin minun osaltani tämä saattaa jäädä tähän typerään uudistukseen.

23

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso huononnus entiseen. Toinen muutos näyttää olevan, että ohjelma heittää jonkinlaiselle aloitussivulle kun kirjautuu nimimerkilleen. Ylimääräinen vaiva palailla kirjautumisen jälkeen takaisin esimerkiksi Mormonismi-sivustolle.
      En tiedä, johtuuko tämä kiusa siitä että minulla on mainostenesto-ohjelma.

      Uutta on myös, että kirjautuneenakin pitää katsoa kuvat todistaakseen ettei ole robotti.

      Jos me molemmat jätetään tämä surkea sivusto, menee keskustelu samanlaiseksi hiljaiseloksi jota se usein on ollut. Ehkä sitä parempi, mitä vähemmän koko mormonismista puhutaan? Kun yrittää korjata mormonismin vääristymiä on kuin robottipölynimuri perheessä, jonka koirapäivittäin ripuloi pitkin mattoja.

      • Tuo ongelma oli minullakin aluksi, että heitti aloitussivulle, mutta se meni muutaman kirjautumisen jälkeen itsestään ohi.

        Kuvia minulla ei ole katsolutettu.

        Voisihan tästä tulla jonkinlainen Ollin hymistelypalsta, jossa Olli heittää linkkejä mormonisivustoille, joita ei ole vaivautunut itsekaan lukemaan, mutta kukaan ei vastaisi Ollin viesteihin.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Tuo ongelma oli minullakin aluksi, että heitti aloitussivulle, mutta se meni muutaman kirjautumisen jälkeen itsestään ohi.

        Kuvia minulla ei ole katsolutettu.

        Voisihan tästä tulla jonkinlainen Ollin hymistelypalsta, jossa Olli heittää linkkejä mormonisivustoille, joita ei ole vaivautunut itsekaan lukemaan, mutta kukaan ei vastaisi Ollin viesteihin.

        Mormonismista tulee kovin yksipuolinen kuva, kun kirkon kannattajia on vain yksi keskustelemassa. Olli on täällä yksityishenkilönä, mutta kaikki hänen mielipiteensä käsitetään mormonikirkon opetuksen mukaisiksi.
        Myönteistä Ollissa on se, että ei ole fanaatikko kuten aikaisemmin niin moni mormonikeskustelija. Harmillista taas se, että hän ei tunne mormonismia kovin hyvin itsekään.


      • hopealanka kirjoitti:

        Mormonismista tulee kovin yksipuolinen kuva, kun kirkon kannattajia on vain yksi keskustelemassa. Olli on täällä yksityishenkilönä, mutta kaikki hänen mielipiteensä käsitetään mormonikirkon opetuksen mukaisiksi.
        Myönteistä Ollissa on se, että ei ole fanaatikko kuten aikaisemmin niin moni mormonikeskustelija. Harmillista taas se, että hän ei tunne mormonismia kovin hyvin itsekään.

        Kokeilin käydä läpi noita ketjuja, joihin on tänään laitettu viestejä, mutta melkoinen haaste oli yrittää löytää uusia viestejä. Yksi mahdollisuus olisi, että aina kun ketjuun tulee esim. noin kymmenen viestiä, aloitetaankin uusi ketju samasta aiheesta. Tosin joku voi silti jatkaa alkuperäisessä ketjussa rönsyilyä edelleen.

        Ihmetyttää kyllä tämän uudistuksen tarkoitus. Vai onko tarkoitus nimenomaan pitää ketjut lyhyinä?

        Minusta asian voisi hoitaa niinkin, että uusi viesti tulisi aina ketjun alimmaksi, mutta siinä olisi tuo viittaus siihen viestiin, johon se on vastaus.

        Nyt kun oli tarkoitus laittaa tämä vastauksena alkuperäiseen viestiin eli tuohon omaan aloitukseeni, se olisikin vaatinut kuvapelleilyn, joten kopioin viestini alun ja päätinkin kirjoittaa tämän vastauksena ahopealangan alimpaan viestiin, tuota kuvapelleilyä ei tulekaan. Ja tässä tapauksessahan viestini tulee ketjun alimmaksi, mutta ongelmia tulee silloin, jos vastaa johonkin välissä olevaan viestiin.


      • hopealanka kirjoitti:

        Mormonismista tulee kovin yksipuolinen kuva, kun kirkon kannattajia on vain yksi keskustelemassa. Olli on täällä yksityishenkilönä, mutta kaikki hänen mielipiteensä käsitetään mormonikirkon opetuksen mukaisiksi.
        Myönteistä Ollissa on se, että ei ole fanaatikko kuten aikaisemmin niin moni mormonikeskustelija. Harmillista taas se, että hän ei tunne mormonismia kovin hyvin itsekään.

        Moni jäi pois jo sen edellisen uudistuksen aikaan, minäkin, mutta palasin takaisin. Nyt aion silloin tällöin käydä katsomassa, että onko systeemi muuttunut paremmaksi.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Kokeilin käydä läpi noita ketjuja, joihin on tänään laitettu viestejä, mutta melkoinen haaste oli yrittää löytää uusia viestejä. Yksi mahdollisuus olisi, että aina kun ketjuun tulee esim. noin kymmenen viestiä, aloitetaankin uusi ketju samasta aiheesta. Tosin joku voi silti jatkaa alkuperäisessä ketjussa rönsyilyä edelleen.

        Ihmetyttää kyllä tämän uudistuksen tarkoitus. Vai onko tarkoitus nimenomaan pitää ketjut lyhyinä?

        Minusta asian voisi hoitaa niinkin, että uusi viesti tulisi aina ketjun alimmaksi, mutta siinä olisi tuo viittaus siihen viestiin, johon se on vastaus.

        Nyt kun oli tarkoitus laittaa tämä vastauksena alkuperäiseen viestiin eli tuohon omaan aloitukseeni, se olisikin vaatinut kuvapelleilyn, joten kopioin viestini alun ja päätinkin kirjoittaa tämän vastauksena ahopealangan alimpaan viestiin, tuota kuvapelleilyä ei tulekaan. Ja tässä tapauksessahan viestini tulee ketjun alimmaksi, mutta ongelmia tulee silloin, jos vastaa johonkin välissä olevaan viestiin.

        Epäilen syyksi yritystä saada ihmiset viipymään sivustolla pitempään ja samalla alttiina mainoksille. Itselläni on mainostenesto-ohjelma koneella, mutta arvelen, että mainoksia on paljon. Taistelua käydään mediassa paitsi ihmisten rahoista myös ajasta, mainostajat maksavat ajasta ja klikkauksista.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Moni jäi pois jo sen edellisen uudistuksen aikaan, minäkin, mutta palasin takaisin. Nyt aion silloin tällöin käydä katsomassa, että onko systeemi muuttunut paremmaksi.

        Minä häivyn nyt. Odotan Suomi24 ylläpidolta vastausta palautteeseeni sähköpostiini. Jos muutosta parempaan tulee, palaan keskustelemaan.


      • hopealanka kirjoitti:

        Mormonismista tulee kovin yksipuolinen kuva, kun kirkon kannattajia on vain yksi keskustelemassa. Olli on täällä yksityishenkilönä, mutta kaikki hänen mielipiteensä käsitetään mormonikirkon opetuksen mukaisiksi.
        Myönteistä Ollissa on se, että ei ole fanaatikko kuten aikaisemmin niin moni mormonikeskustelija. Harmillista taas se, että hän ei tunne mormonismia kovin hyvin itsekään.

        Olli ei osaa sanoa kuin mormonien kirja. Ei kommentoi toisten kirjoituksia. Minä olen monta kertaa nähnyt vaivaa tehnyt pitkän kirjoituksen ja lainanneeni Raamattua, mutta Olli vaan että morminien kirjassa on oikea vastaus.


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Olli ei osaa sanoa kuin mormonien kirja. Ei kommentoi toisten kirjoituksia. Minä olen monta kertaa nähnyt vaivaa tehnyt pitkän kirjoituksen ja lainanneeni Raamattua, mutta Olli vaan että morminien kirjassa on oikea vastaus.

        Kuka tai mikä seurakunta on sinut opttanut tulkitsemaan raamattua väärin?
        Uskosi vie sinua kauas paratiisin portilta!


    • Laitoin palautetta sivustolle. Laittakaa kaikki muutkin. Ehkä saadaan korjausta asiaan.

      • Kun löytäisi vielä sen paikan, mistä palautetta laitetaan...


      • Höpölöpsis
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Kun löytäisi vielä sen paikan, mistä palautetta laitetaan...

        Löysin jo. Kohdasta Posti Palautelomake.


    • Anonyymi

      Katsokaa alkuperäisen viestin alta kohtaa Vastaukset. Siitä voitte valita, haluatteko katsoa ensin vanhimmat, uusimmat vaiko suosituimmat kommentit.

      • Jotain tuollaista uudistusta minullekin luvattiin vastauksena valitukseeni. Nyt se näköjään on jo käytössä. Täytyypä vielä tutustus paremmin, että miten käytännöllinen se on.


      • No joo, paljon kätevämpi oli se entinen "kutista kommentit", jolloin jokaisesta viestistä näkyi vain yksi rivi ja oma kone värjäsi luetut violeteiksi ja uudet pysyivät sinisinä avaamiseen asti.


      • Ei, ei, ei. Entistä sekaisemmaksi menee pitkissä ketjuissa, jos valitsee tuon "uusimmat ensin".


    • Anonyymi

      Eipä mormonismille löydy lovin montaa puolustajaa. Suurin osa länsimaalaisista mormoneista on mukana touhussa vain sosiaalisista syistä, onhan mormonismi jo todistettu valheelliseksi. Ne harvat jotka mormonismia lähtisivät puolustamaan eivät osaa kirjoittaa eikä käyttää internettiä.

      • Ei uskoa miksikään valheeksi ole voitu todistaa. Meidän uskoa pitää kunnioittaa sananvapauden hengessä eikä aina vaan sättiä aiheettomasti.

        Tämä uskomme on selvästi se mitä Jeesus haluaa sanoa nykymaailmalle ja kristinuskon päivitys ihan suoraan itse Jumalalta. Eihän sitä tyhmempi heti huomaa eikä maallisesti viisaat ja oppineet ylpeydessään voi tunnustaa muuta kuin muutama harva niinkuin minä.

        Sille en mitään voi, että uskon puolustaminen on palstalla jäänyt paljolti minun harteilleni. Siinä on yksi kirkkomme todellisista vioista, kun täällä yritetään kaivaa vikoja ihan vääristä paikoista.

        Vaikeneminen voi olla ihan oikeakin taktiikka, turhahan se noiden luopioiden ja kaiken karvaisten kriitikkojen kansaa on vängätä. Virkistävää on nuo muiden uskonkäsitysten edustajien puheenvuorot.

        Minun resurssini eivät aina riitä kuin sanomaan että tutkikaa nyt ihmeessä kirkon ja apologien sivut älääkä pelkästään arkkihaukkujien sivuja.


      • Olli.S kirjoitti:

        Ei uskoa miksikään valheeksi ole voitu todistaa. Meidän uskoa pitää kunnioittaa sananvapauden hengessä eikä aina vaan sättiä aiheettomasti.

        Tämä uskomme on selvästi se mitä Jeesus haluaa sanoa nykymaailmalle ja kristinuskon päivitys ihan suoraan itse Jumalalta. Eihän sitä tyhmempi heti huomaa eikä maallisesti viisaat ja oppineet ylpeydessään voi tunnustaa muuta kuin muutama harva niinkuin minä.

        Sille en mitään voi, että uskon puolustaminen on palstalla jäänyt paljolti minun harteilleni. Siinä on yksi kirkkomme todellisista vioista, kun täällä yritetään kaivaa vikoja ihan vääristä paikoista.

        Vaikeneminen voi olla ihan oikeakin taktiikka, turhahan se noiden luopioiden ja kaiken karvaisten kriitikkojen kansaa on vängätä. Virkistävää on nuo muiden uskonkäsitysten edustajien puheenvuorot.

        Minun resurssini eivät aina riitä kuin sanomaan että tutkikaa nyt ihmeessä kirkon ja apologien sivut älääkä pelkästään arkkihaukkujien sivuja.

        Jeesus ei tänäpäivänäkään sano, että moninaikaa pikkutyttöjä, sortakaa ihmisiä ihonvärin perusteella, käyttäkää taika-alusvaatteita ja antakaa rahanne mormonikirkon johtajien bisneksiin, ei mihinkään joutavaan hyväntekeväisyyteen.


    • Anonyymi

      Eräs mormonismin pyhistä kirjoituksista nimittäin Abrahamin kirja on todistetusti valheellinen. Mormonin kirjakin on lainattu muilta. Jokainenhan saa uskoa mitä haluaa, mutta tosiasiat ovat tosiasioita.

    • Anonyymi

      Nyt lukee jokaisen uuden viestin kohdalla näyttävästi vihreällä pohjalla "Uusi". Höpölöpsis voi siten kirjoittaa jatkossakin tänne entiseen malliin.

      • Anonyymi

        Niin näkyy, mutta kätevä tämä ei ole siltikään. Se heittää oudosti kirjautumisesta ulos, joten en vaivaudu enää kirjautumaan. Sitten saa etsiä niitä suojateitä, savupiippuja, autoja, veneitä, ym.

        Omituista on myös se, että aloitusviesti eli kaikkein tärkein on kutistettu, mutta muita ei!

        Höpölöpsis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näkyy, mutta kätevä tämä ei ole siltikään. Se heittää oudosti kirjautumisesta ulos, joten en vaivaudu enää kirjautumaan. Sitten saa etsiä niitä suojateitä, savupiippuja, autoja, veneitä, ym.

        Omituista on myös se, että aloitusviesti eli kaikkein tärkein on kutistettu, mutta muita ei!

        Höpölöpsis

        Totta maar. Tuo aloitusviestin kutistaminen ja muiden ei on epäkohta. Sinä voisit rekisteröityneenä siitä reklamoida.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1158
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1097
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1084
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1083
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1075
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1066
    9. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    Aihe