Annoin ongelmallisen eli liian kalliin hinnan kuluttaja-asiamiehelle tutkittavaksi, nyt on kulunut noin vuosi eikä ole kuulunut asiasta mitään, onko tavallista näin pitkät odotusajat?
Ongelma-asia kuluttajaasiamiehellä
12
50
Vastaukset
- Anonyymi
Tokkopa kuluttaja-asiamies yritysten hinnoitteluun puuttuu.
- Anonyymi
Kyllä otti asiakseen, sen verran törkeä tapaus.
- Anonyymi
Vuosi menee äkkiä kun kunnolla käsittelee. Kysyppä ensi vuonna uudestaan.
Veikkaan, että jos olet ostanut ja maksanut tuotteen/palvelun sovitulla hinnalla, niin asia on sillä käsitelty. - Anonyymi
Suomessa ei ole hintasäännöstelyä. Tosin Valio ei saa myydä maitoa liian halvalla.
- Anonyymi
En ole maksanut suolaista laskua, jäi odottamaan päätöstä.
- Anonyymi
Jos et tuon paremmin pysty asiaa edes täällä kertomaan, saat kärsiä loppuelämäsi. Mikset voit kertoa asiaasi asiallisesti? Jos sinulla ei ole mitään kerrottava, turha täällä urputtaa. Voin vain kuvitella mitä höpinää ja kuvitelmiasi ja luulojasi olet yrittänyt sepustaa kuluttaja-asiamiehelle. Ei varmasti pyydä lisätietoja. Puutteellisten tietojen lisääminen on sinun vastuullasi.
- Anonyymi
Kysyin siis vain sitä kuinka pitkään yleensä kestää asian käsittely ..höh. En viitsi kertoa mikä on asia sillä siihen liittyy hyvin tunnettu firma, jos valitus ei tuota mitään tulosta sitten voin julkaista jutun vaikka missä.
- Anonyymi
Pöh, jos et osaa muuta kuin ruikuttaa, että kyseessä oli hyvin tunnettu firma? Mikset voit kertoa asiaasi asiallisesti? Jos sinulla ei ole mitään kerrottava, turha täällä urputtaa. Voin vain kuvitella mitä höpinää ja kuvitelmiasi ja luulojasi olet yrittänyt sepustaa kuluttaja-asiamiehelle. Ei varmasti pyydä lisätietoja. Puutteellisten tietojen lisääminen on sinun vastuullasi. Hölmö!
- Anonyymi
Nythän on kyse sinun ainutlaatuisella tavallasi kuluttaja-asiamiehelle kuvaamastasi erikoistapauksestasi. Eihän sen kestoa kukaan pysty ennustamaan. Ja eihän kukaan takaa, että olet edes lähettänyt mitään kyhäelmääsi oikeaan osoitteeseen. On lähes varmasi mennyt paperinkeräyseen.
Tunnettujen firmojen nimet saa ja pitää kertoa. On ihan julkista tietoa, että suuri osa hyvin menestyneistä firmoista huijaa asiakkaitaan ja valtiota. En keksi yhtään poikkeusta!
- Anonyymi
Kuluttaja-asiamiehelle toimitettu kaikki tarpeellinen mitä hän halusi, kaikki ok. siinä suhteessa.
- Anonyymi
Se ei ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa.
- Anonyymi
Minä en ole maksanut sitä laskua, vaan se odottaa päätöstä. :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794117
- 283090
- 2013082
- 512887
- 242824
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl422553Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3142513Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2292194Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252047- 452007