Miksi persut äänesti vihervasuria Sitran johtoon?

Anonyymi

Voiko tosiaankin olla niin, että persut ovat niin saatanan kateellisia kaikesta kokoomukselle, että he jopa äänestävät mieluummin vihervasemmistolaista professoria, kuin kokoomuslaista tolkun oikeistolaista Sitran johtoon? Nythän siis kävi niin, että persut äänestivät yhdessä vihreiden ja vasemmistoliittolaisten kanssa vihervasemmistolaista puunhalaaja-proffaa Sitran johtoon, joka olisi tarkoittanut Sitran rahojen tuhlaamista kaikenmaailman kehitysapuun ja viherprojekteihin! Ei saatana, ei noihin persuihin ole luottamista, kun pelkkä oma kateus saa äänestämään Suomen kansan etuja vastaan tällaisessakin asiassa!!

12

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekopääkokkare ei ymmärrä että virkoja tulisi jakaa pätevyyden perusteella eikä puoluetaustan perusteella anneta johtajanvirkoja laskutaidottomalle väärentäjälle kuten nyt kävi.

      • Anonyymi

        Onneksi hallintoneuvoston enemmistö sentään ymmärsi, että kumpi niistä kahdesta hakijasta oli pätevämpi, sekä parempi suomalaisten veronmaksajien kannalta. Persut ovat näköjään valmiita myymään vaikka mummonsakin, jotta heidän kateuden kohteensa ei vain saisi päättää asioista, ja tässä tapauksessa persut olivat valmiita luovuttamaan Sitran miljoonat suomalaisten veronmaksajien hyödyntämisen sijasta viherproffalle kehitysapuprojekteihin ulkomaille ja hulluihin ilmastonmuutosjuttuihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi hallintoneuvoston enemmistö sentään ymmärsi, että kumpi niistä kahdesta hakijasta oli pätevämpi, sekä parempi suomalaisten veronmaksajien kannalta. Persut ovat näköjään valmiita myymään vaikka mummonsakin, jotta heidän kateuden kohteensa ei vain saisi päättää asioista, ja tässä tapauksessa persut olivat valmiita luovuttamaan Sitran miljoonat suomalaisten veronmaksajien hyödyntämisen sijasta viherproffalle kehitysapuprojekteihin ulkomaille ja hulluihin ilmastonmuutosjuttuihin!

        Aivan sama. Sitran rahat kiertävät poliitikkojen hyväveljille. Fantastista, sanoo Katainen (Katalainen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama. Sitran rahat kiertävät poliitikkojen hyväveljille. Fantastista, sanoo Katainen (Katalainen).

        Sitran rahoilla on tarkoitus edistää suomalaisten työllisyyttä, ja juuri sen vuoksi mm. SDP:n edustajat äänestivät Kataisen Sitran johtoon.

        Persut olisivat halunneet lahjoittaa Sirran rahat kehitysapuun ihan vain sen takia, että heidän kateutensa kohde Jyrki Katainen ei pääsisi sen johtoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitran rahoilla on tarkoitus edistää suomalaisten työllisyyttä, ja juuri sen vuoksi mm. SDP:n edustajat äänestivät Kataisen Sitran johtoon.

        Persut olisivat halunneet lahjoittaa Sirran rahat kehitysapuun ihan vain sen takia, että heidän kateutensa kohde Jyrki Katainen ei pääsisi sen johtoon.

        Älä nyt Lamminpää valehtele. Olet liian lyhyt ajattelutöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitran rahoilla on tarkoitus edistää suomalaisten työllisyyttä, ja juuri sen vuoksi mm. SDP:n edustajat äänestivät Kataisen Sitran johtoon.

        Persut olisivat halunneet lahjoittaa Sirran rahat kehitysapuun ihan vain sen takia, että heidän kateutensa kohde Jyrki Katainen ei pääsisi sen johtoon.

        No varmasti yli 1,8milj mamun asiamies edistää suomalaisten työllisyyttä.

        Vielä kun saataisin yli90 %asiamies vai olikse yli10 %asiamies Stubb sinne Kataisen kaveriksi niin alkaisi asiat olemaan kohillaan.


    • Anonyymi

      "Sitra on paraatiesimerkki siitä, minkälaista tehottomuutta rajoittamaton budjetti ja täydellinen avoimuuden puute saa aikaan julkisessa organisaatiossa."

      Tätä organisaatiota ei olisi Kataista saanut päästä hallinnoimaan.

      • Anonyymi

        Eli rajoittamaton budjetti olisi pitänyt antaa vihervasuriprofessorille, joka olisi lahjoittanut rahat kehitysapuun ja ilmastonmuutoksen vastustamiseen. Juuri näin persujen logiikka menee ja sen vuoksi persuja ei saa päästää enää ikinä hallitukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli rajoittamaton budjetti olisi pitänyt antaa vihervasuriprofessorille, joka olisi lahjoittanut rahat kehitysapuun ja ilmastonmuutoksen vastustamiseen. Juuri näin persujen logiikka menee ja sen vuoksi persuja ei saa päästää enää ikinä hallitukseen

        Vihervasuriprofessorikin olisi ollut parempi vaihtoehto, kuin luukkupöksyt avonaisena EU:lle pyllistävä Katainen.

        Yt, persu


    • Anonyymi

      On Suomelle eduksi,että valitaan paras ehdokas.

    • Anonyymi

      Vänrikki Nappula tuli valituksi. Yksi Suomen vihatuimmista julkisuuden henkilöistä.

      • Anonyymi

        Kataisen johdolla kokoomus meni vaaleissa voitosta voittoon, nostaen Kokoomuksen suurimmaksi puolueeksi ja ollen Suomen suosituin poliitikko. Toki punikkileirissä tällaista oikeiston staraa sitten vihataan 😅😀😆


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe