Redland - hyvä vai huono?

Anonyymi

Olen tavannut muutaman toimiston edustajia. Redland on vahvoilla valinnaksi. Onko kenelläkään kokemuksia tästä toimistosta. Outo nimi niillä on. Pari hyvän oloista tyyppiä olen tavannut. Joku soittaa silti kelloja. En osaa oikein sanoa mikä. Onko kokemusta, ovatko hoitaneet asiat ammattimaisesti ja fiksusti? Ei viitsisi lähteä tuhlaamaan rahojaan, jos ei ole hyviä suosittelijoita. Aika hiljaa ovat olleet suosittelijoistaan.

25

3450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tehtiin joskus yhteistyötä redlandin kanssa. Eipä jäänyt häävi kuva heidän toiminnastaan. Katsoisin jonkun muun. Aika suolainen hinta heillä oli tuotoksiin nähden. Laskuista piti reklamoida ja löytyi ’virheitä’. Tiimissä vaihtui porukkaa ja koulutettiin asiakkaan kustannuksella nuorta kaveria. Differo oli meidän valinta näiden amatöörien jälkeen. Enkä ole katunut!

    • Anonyymi

      About keskitason mainosjargoniaa osaavat tehdä. Jos haet muutakin kuin lupauksia hyvästä työstä, kannattaa jatkaa etsintää. Meillä markkinointijohtaja seuloi kandidaatit läpi ja kun ei ollut liikaa budjetista kiinni, saimme N2:lta hyvän palvelun. Arrogantti kuva jäi redlandin yhdestä perustajasta.

    • Anonyymi

      Bittiavaruuteen meni vastaus, koitan toistaa

      Kiitos varoituksista ym kommenteista. Taitaa jäädä punaiset nyt häviölle niin kuin 100 vuotta sitten kävi.

    • Anonyymi

      Täällä Heinolassa tuon firman rahastus herätti osassa porukkaa aika pahaa verta. Itse en ole ollut missään tekemisissä, mutta aika tyhjästä muutaman kuntapäättäjän mukaan maksettiin niille.

      • Anonyymi

        Jep, kyllä Heinolan slogan on ainakin surkea. Paljonkohan siitä maksettiin? En oikein ymmärrä, että verorahoja syydetään tällaiseen turhuuteen. Pitäisi saada jotain kunnollista rahan vastineeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kyllä Heinolan slogan on ainakin surkea. Paljonkohan siitä maksettiin? En oikein ymmärrä, että verorahoja syydetään tällaiseen turhuuteen. Pitäisi saada jotain kunnollista rahan vastineeksi.

        Meillä oli Redland. Rahat meni, valmista ei tullut. Web-sivujen julkaisukin otti tuhottomasti aikaa. Palkattiin oma markkinointipäällikkö. Kannatti! Parempaa halvemmalla. Ja asiat toimii nyt muutenkin. Taitaa olla nämä mainostoimistot aika huiputtajia. Laskut on kyllä suolaisia!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toimiston omat sivut ovat oma työnäyte, niihin on varmasti satsattu kaikki osaaminen, mitä porukasta lähtee. Sitten kysymys: onko tuo sellaista, jota sinä haluaisit...?


    • Anonyymi

      Meillä pitkäaikaisena asiakkaana pääosin hyviä kokemuksia osaamisesta ja palvelusta. Kyllä meilläkin on oma markkinointipäällikkö, jota Redlandin tiimi tukee ja palvelee. Ollaan saatu yhteistyön aikana tuloksia nostettua aika hyvin.

      • Anonyymi

        Osaatko yhtään tarkentaa minkä tyyppisiä käyttökelpoisia neuvoja ko. Redlandin tiimi on teidän markkinointipäällikön suuntaan antaneet?

        Yleensähän toiset media/mainostoimistot yrittävät vain saada lisää ja lisää rahaa mainontaan. Varsinkin jos itse saavat provision mainosmyynnin budjetista, eikä siinä seurailla että onko myyntivolyymit kasvaneet silti yhtään. Toiset taas touhottavat ja ehdottavat että tehdääs sitä tai tätä pikku kamppista nyt Facebookiin ja Instagramiin jne.

        Eli siis että minkä tyyppistä, ja hyväksi kokemaanne neuvontaa te olette tuolta Redlandilta saaneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko yhtään tarkentaa minkä tyyppisiä käyttökelpoisia neuvoja ko. Redlandin tiimi on teidän markkinointipäällikön suuntaan antaneet?

        Yleensähän toiset media/mainostoimistot yrittävät vain saada lisää ja lisää rahaa mainontaan. Varsinkin jos itse saavat provision mainosmyynnin budjetista, eikä siinä seurailla että onko myyntivolyymit kasvaneet silti yhtään. Toiset taas touhottavat ja ehdottavat että tehdääs sitä tai tätä pikku kamppista nyt Facebookiin ja Instagramiin jne.

        Eli siis että minkä tyyppistä, ja hyväksi kokemaanne neuvontaa te olette tuolta Redlandilta saaneet?

        Markkinoinnin strategiat ja suunnitelmat on tehty yhdessä heidän kanssaan. Ja verkkosivuston kehityssuunnitelmat. Työnjako niin, että meiltä tulee liiketoiminnan tavoitteet, Redland hoitaa siitä eteenpäin markkinointipäällikömme kanssa. Tulokset ja seuraavan kuukauden tärkeimmät toimenpiteet käydään yhdessä läpi kerran kuukaudessa.

        Hyötynä meille se, että saamme ulkopuolelta näkemystä siihen, mikä toimii ja miten se kannattaa tehdä, lisäksi erikoisosaamista. Meille on nimetty tiimiin isompia linjoja tekevä asiakasvastaava, projektipäällikkö, AD, copywriter, koodaaja ja digimarkkinoija. Markkinointipäällikkömme pystyy hoitamaan yksin meidän päässä tarvittavat asiat. Ainakaan meidän markkinointibudjetilla ei kannattaisi palkata koko tiimiä sisäisesti.

        Meillä tehdään ja testataan aika laajasti missä kannattaa näkyä ja viestiä. Käytössä on ollut Facebookin ja Instgramin lisäksi ainakin Google, YouTube, LinkedIn ja bannerimainontaa verkossa. Videomuoto on toiminut yleisesti parhaimmin. Katsotaan kuukausittain lukuja läpi mikä toimii ja tehdään muokkauksia sen perusteella.

        Mainostilan laskutus ohjautuu suoraan meille. En tiedä onko siitä hyötyä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinoinnin strategiat ja suunnitelmat on tehty yhdessä heidän kanssaan. Ja verkkosivuston kehityssuunnitelmat. Työnjako niin, että meiltä tulee liiketoiminnan tavoitteet, Redland hoitaa siitä eteenpäin markkinointipäällikömme kanssa. Tulokset ja seuraavan kuukauden tärkeimmät toimenpiteet käydään yhdessä läpi kerran kuukaudessa.

        Hyötynä meille se, että saamme ulkopuolelta näkemystä siihen, mikä toimii ja miten se kannattaa tehdä, lisäksi erikoisosaamista. Meille on nimetty tiimiin isompia linjoja tekevä asiakasvastaava, projektipäällikkö, AD, copywriter, koodaaja ja digimarkkinoija. Markkinointipäällikkömme pystyy hoitamaan yksin meidän päässä tarvittavat asiat. Ainakaan meidän markkinointibudjetilla ei kannattaisi palkata koko tiimiä sisäisesti.

        Meillä tehdään ja testataan aika laajasti missä kannattaa näkyä ja viestiä. Käytössä on ollut Facebookin ja Instgramin lisäksi ainakin Google, YouTube, LinkedIn ja bannerimainontaa verkossa. Videomuoto on toiminut yleisesti parhaimmin. Katsotaan kuukausittain lukuja läpi mikä toimii ja tehdään muokkauksia sen perusteella.

        Mainostilan laskutus ohjautuu suoraan meille. En tiedä onko siitä hyötyä tai ei.

        Kokeiltiin ja lopetettiin. Aika joustamattomia olivat, kun oltiin eri linjoilla. Otettiin omalle palkkalistalle osaaja ja homma toimii.


      • Anonyymi

        Vaikuttaa Redlandin omalta höpinältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinoinnin strategiat ja suunnitelmat on tehty yhdessä heidän kanssaan. Ja verkkosivuston kehityssuunnitelmat. Työnjako niin, että meiltä tulee liiketoiminnan tavoitteet, Redland hoitaa siitä eteenpäin markkinointipäällikömme kanssa. Tulokset ja seuraavan kuukauden tärkeimmät toimenpiteet käydään yhdessä läpi kerran kuukaudessa.

        Hyötynä meille se, että saamme ulkopuolelta näkemystä siihen, mikä toimii ja miten se kannattaa tehdä, lisäksi erikoisosaamista. Meille on nimetty tiimiin isompia linjoja tekevä asiakasvastaava, projektipäällikkö, AD, copywriter, koodaaja ja digimarkkinoija. Markkinointipäällikkömme pystyy hoitamaan yksin meidän päässä tarvittavat asiat. Ainakaan meidän markkinointibudjetilla ei kannattaisi palkata koko tiimiä sisäisesti.

        Meillä tehdään ja testataan aika laajasti missä kannattaa näkyä ja viestiä. Käytössä on ollut Facebookin ja Instgramin lisäksi ainakin Google, YouTube, LinkedIn ja bannerimainontaa verkossa. Videomuoto on toiminut yleisesti parhaimmin. Katsotaan kuukausittain lukuja läpi mikä toimii ja tehdään muokkauksia sen perusteella.

        Mainostilan laskutus ohjautuu suoraan meille. En tiedä onko siitä hyötyä tai ei.

        Yritettiin myös tehdä redlandin kanssa asioita. Velttoa touhua. Asiat roikkuu ja tulee vajaita ’toimituksia’. Ala-arvoisin yhteistyökumppani tällä saralla, mitä minulla on ollut, ja monen kanssa on tullut töitä tehtyä.


    • Anonyymi

      Aloitetaan markkinointi konsultti yms yritysten tutkailu ihan päättäjätiedoista
      TJ ainakin yhdessä toisessakin firmassa
      PJ ainakin neljässä muussa firmassa
      hallituksen jäsen myöskin ainakin toisessakin firmassa

      Jos johto on noin haja-ammunnalla sitoutunut juuri tähän hommaan voi kyseenalaistaa myöskin työntekijöitten sitoutumisen .
      Epäilen että ovat trendikkäästi freelancer pohjaisesti hekin myös monelle firmalle tekemässä töitä tai jopa omassa pikku firmassaan

      Sanoisin että ei jatkoon
      Ennemmin tekee sopparin suoraan jonkun työntekijän kanssa Silloin saa enemmän sitoutumista ja rahalleen vastinetta

      • Anonyymi

        Puhut asiaa!


      • Anonyymi

        Tuon pj:n kanssa yritin joskus neuvotella laskusta. Ei siitä tullut yhtään mitään. Täysin puusilmäinen kaveri. Onneksi ei olla tehty enää aikoihin yhteistyötä. Hyvää porukkaa on alalla vapaana. Palkatkaa oma markkinointi, niin ei tarvitse näiden toimistojen mielivallasta kärsiä.


    • Anonyymi

      Kiitos kommenteista! Varmaa on se, että aina emme ole onnistuneet. Vaikka jokainen epäonnistumisemme harmittaa varmasti molempia osapuolia, näyttävät ne onneksi olevan suhteellisen harvinaisia poikkeuksia.

      Toimintaamme ohjaa kaksi päätavoitetta: Onnellisin henkilökunta ja tyytyväisimmät asiakkaat. Ensin mainitussa tavoitteessa saimme hiljattain tunnustusta: https://www.marmai.fi/uutiset/markkinointitoimisto-redland-satsaa-tyontekijoihin-missiona-onnellinen-henkilokunta/957f2148-9c1d-4db3-81cc-7d268d37c37c

      Asiakastyytyväisyyden osalta edellisen, toukokuussa 2018 tehdyn laajemman kyselyn yhteenveto löytyy https://www.redland.fi/asiakastyytyvaisyyskysely-2018 . Keskimäärin eri vuosina kyselyyn vastanneista asiakkaista meitä on suositellut 95%.

      Keräämme lisäksi asiakkailtamme jatkuvaa palautetta suullisesti ja kuukausittain kevyellä kyselyllä https://www.redland.fi/asiakaspalaute

      Kasvu- ja kehityskumppanuus -palvelumallimme on rakennettu etenkin kasvuun ja kehitykseen selkeästi investoivien organisaatioiden tarpeeseen. Tässä yhteistyömallissa asiakkaalle valitaan tarpeeseen vastaavin kasvutiimi 45 asiantuntijamme kasvavasta joukosta.

      Useimmiten tavoitteiden saavuttamiseen tarvitaan 4-6 eri osa-alueen asiantuntijaa. Harva asiakkaamme kokee mahdolliseksi tai perustelluksi rekrytoida tällaista omaa tiimiä kokoaikaiseksi sisältäen mm. markkinointiviestinnän strategista suunnittelijaa, visuaalista suunnittelijaa, copywriteriä, käyttöliittymäsuunnittelijaa, webbikehittäjää, digimarkkinnoinnin asiantuntijaa, hakukoneosaajaa.

      Useat kokevat, että tarpeen mukaisen tiimin saa rakennettua turvallisemmin palveluna kumppanilta, jotta tarvittava erikoisosaaminen integroituu asiakkaan oman henkilökunnan tueksi joustavammin. Tässä mallissa vastuu tiimin tuloksekkaasta hyödyntämisestä, kouluttamisesta ja uusien, asiakkaan hyödyllisten innovaatioiden esittelystä on kumppaniyrityksellä eli meillä.

      Pisimmät asiakassuhteemme ovat alkaneet aivan yrityksemme alkumetreiltä vuodesta 2000 ja jatkuvat edelleen. Toivotan kaikki menestyksennälkäiset yritykset kokeilemaan kasvuohjelmamme toimivuutta liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisessa ja jakamaan tästä kokemuksiaan.

      Huonoja kokemuksia saaneille haluan tarjota rajoitusten päätyttyä lounaan, kuulla tarkemmin ja oppia. Joten toivottavasti saan teiltä viestiä!

      Terveisin Simo Vunneli, hallituksen puheenjohtaja

      • Anonyymi

        Yhtiön itsensä tekemiin tutkimuksiin tai ostettuihin tutkimuksiin en kyllä luottaisi. Viime syksynä teetimme viimeisen projektin punaisilla. Nyt on onneksi hyviä tekijöitä tarjolla.


      • Anonyymi

        Jos on näin monta huonoa arviota niin ei se ole vähän. Harva jaksaa kirjoittaa vaan lopettaa vain yhteiatyön. Niin mekin tehtiin eikä enää edes pieraista vunnelia päin. Oli kyllä jäykkäniskainen heppu. Rahaa vailla vaikka itse sössisivät!


    • Anonyymi

      simo vunnelin kanssa meni sukset ristiin minulla. en suosittele ko toimistoa. Ammattilaisiakin löytyy!

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, että jos oma tuote/palvelu on tarpeeksi huono, niin ei sitä mainostoimistokaan pelasta

    • Anonyymi

      Vunnelin kanssa on monella asiakkaalla huonoja kokemuksia, ihan firman työntekijöistä lähtien. Ylimielinen simputtaja. Voidaan julkaista nättejä ja kaunissanaisia tiedotteita markkinointia varten, mutta sisäpiirissä tehdäänkin jotain aivan muuta.

    • Anonyymi

      Ihan laadukasta jälkeä ovat tehneet, mutta hinnoittelu on aivan järkyttävän kova. Pyydettiin tarjous yhdestä projektista ja hinta-arvio oli n.20ke. Kilpaileva yritys teki viidellä tonnilla ja jälki priimaa.

      • Anonyymi

        Punasta on vilkuttanu jo monta aikaa sitte


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pysy kaukana musta

      Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

      ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

      Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

      Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

      Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

      sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

      Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

      Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

      Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. Mikä tilanne oli Halkokarilla. Pelottaa jos osuu.

      Pauketta kuulunut.
      Kokkola
      6
      1398
    Aihe