Nuoremmalle naiselle

Anonyymi

Minulle pikku hiljaa on ruvennut valkenemaan, että tämä omalta puoleltani on hyvin vakavaa. Olen katkeamispisteessä, ja jotenkin se pitäisi saattaa sinun tietoosi. Ei tämä voi jatkua näin, koska vakavuusaste on sellaisissa lukemissa, että olen kuolemaisillani. Et ilmeisesti ole tajunnut tai tajua vieläkään, kuinka iskit koko ihanuudellasi sydämeni arimpaan kohtaan ja siellä jälkesi pysyy, eikä vain jälki vaan myös sinä itse.

Olen pahassa pulassa.

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota yhteyttä! Ei voi muuten tietää. Yksi vanhempi mies on päässyt minun sydämeen. Pysyvästi😊

      • Anonyymi

        Hyvä niin.


    • Anonyymi

      Kenelle?

    • Anonyymi

      Palstalaiset voisivat auttaa jos tietäisivät mihin viestisi saatetaan.

    • Anonyymi

      Oletkos aloittaja mies vai nainen?

      • Anonyymi

        Niin, kumpi hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kumpi hän on?

        Arvaan (toivon), että nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaan (toivon), että nainen.

        Mies on. t: ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on. t: ap.

        Mulle voi kyllä laittaa whatsapp-viestiä... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle voi kyllä laittaa whatsapp-viestiä... :)

        Voi mullekin viestiä laittaa.... :)


    • Anonyymi

      mies on

      • Anonyymi

        Ei avaudu noista kummastakaan vastauksesta hän kumpi on.


    • Anonyymi

      Kerrothan jotain tuntomerkkiä. Jotain millä voisi tuosta itsensä joku tunnistaa. Itse ihastunut vanhempaan mieheen, joka on saanut ajatukseni aivan sekaisin...

      • Anonyymi

        Näetkö miestä, jutteletteko?

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Eräässä asiassa näin ei ole, ja hän tietää mikä se on.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Oikein sievä kokoinen nainrm, vaalea, äkäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein sievä kokoinen nainrm, vaalea, äkäinen.

        Äkäiset sievän kokoiset naiset ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein sievä kokoinen nainrm, vaalea, äkäinen.

        Isot rinnat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isot rinnat

        Ei hem.ssä
        Jos on pieni kokoinen on lunnottoman näköinen kyseisellä varustuksella.
        Lantio sais olla leveempi.


    • Anonyymi

      Täällä on muitakin 5 kympin potijoita. et ole yksin. En vain ole saanut vielä sanottua tuolle nuorikolle tunteista ja kun saan, niin alan paranemaan ja järki alkaa palaamaan päähän.

      Osanottoni sinulle. Et ole yksin.

      Kuinka hulluksi sitä voi mennäkin.

    • Anonyymi

      Onko teillä paljonkin ikäeroa kyseisen naisen kanssa? Olisiko mahdollista sinun sopia vaikka treffit tai joku vastaava tapaaminen? Kärsit vaan entistä enemmän jos pitkität kohtaamistanne ja patoat tunteesi sisällesi.

    • Anonyymi

      Onhan sitä. Mitä sitä MiettiMMään, vai Mitä?

      Ei tule ongelmaa, suotta pelkäät:-)

      • Anonyymi

        Mistä ei tule ongelmaa?


      • Anonyymi

        Ei niin.


    • Anonyymi

      Valitan, treffit ei käy nyt. Sängyssä on karvainen mies, joka aamuisin nuolee oman takamuksensa.:-(

    • Anonyymi

      Pulassa olemme molemmat. En tiedä kuinka tässä tulee käymään. Silti tämä tuntuu paremmalta kuin mikään pitkiin aikoihin. Toivoisin vaan että voisin kytkeä ikävän pois päältä, tämä alkaa käymään raskaaksi

      • Anonyymi

        Sullahan on hyvällä mallilla jos olette samaa "Pulassa olemme molemmat" mieltä. Ongelmat on selvitettävissä.


    • Anonyymi

      Jos se on noin salaista, että anonyyminä sitä pitää julkistaa, niin ehkä se ei ihan kuolemaksi ole. Pitäiskös sun itse tehdä vähäsen jotain muuta?

      • Anonyymi

        Jassoo. Laita nuorikollesi mm.ssa vaikka viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo. Laita nuorikollesi mm.ssa vaikka viestiä.

        Äläkä laita suotta toista pulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo. Laita nuorikollesi mm.ssa vaikka viestiä.

        Miten maailmassa oikein selviät elämässä hengissä kun sun pää ja ajatus toimii vastapäivään tai nurinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten maailmassa oikein selviät elämässä hengissä kun sun pää ja ajatus toimii vastapäivään tai nurinpäin?

        Mitä kirjoitit 22.12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kirjoitit 22.12

        22.03


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        22.03

        Sinussolmukkeeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kirjoitit 22.12

        Sitä, että en tule aiheuttamaan ongelmia sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, että en tule aiheuttamaan ongelmia sinulle.

        Entä jos jo olet aiheuttanut ja tilanne on täysin solmussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos jo olet aiheuttanut ja tilanne on täysin solmussa?

        Toivottavasti en ole. En ole ap, mutta varmaankin samassa tilanteessa. Toki tunteet voivat ja todennäköisesti ovat yksipuolisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti en ole. En ole ap, mutta varmaankin samassa tilanteessa. Toki tunteet voivat ja todennäköisesti ovat yksipuolisia.

        En myös vastannut äskeisen kommenttiin. Sulla on paha mielessä anonyymi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myös vastannut äskeisen kommenttiin. Sulla on paha mielessä anonyymi!

        kenellepä ei olisi nykypäivänä...


    • Anonyymi

      Voit kysyä joko jotain asia-asiaa tai höpsöjä, ihan miten vaan, kunhan nyt jotain kuuluis. Aikaa kysyä on....hhhmm en minä tiedä? Sanotaan vaikka semmottis viikon sisällä vois aloittaa?

      • Anonyymi

        Täytyy etukäteen hieman harjoitella mitä sanoo, se helpottaa kohtaamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy etukäteen hieman harjoitella mitä sanoo, se helpottaa kohtaamisessa.

        :D tottahan tuo on


      • Anonyymi

        En kehtaa mitään läpinäkyvästi höpöjä alkaa kyselemään.


    • Anonyymi

      Miksi aina pitää olla kiire. Hiljaa hyvä tulee

      • Anonyymi

        Mitä tahdot. Tiedän sinut hmm susta ei tulisi mulle koskaan mitään hyvää. Kuulostaa fariseukselta. Apua olinko ilkeä. Tarkoitus ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tahdot. Tiedän sinut hmm susta ei tulisi mulle koskaan mitään hyvää. Kuulostaa fariseukselta. Apua olinko ilkeä. Tarkoitus ei ollut.

        Kenestäpä toisesta sukupuolesta tulisi. Opit sen aikanaan. Syvenny vain sinäkin kirjallisuuteen enemmän.

        Ps. Tiedät kyllä mitä naiselta tahdon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tahdot. Tiedän sinut hmm susta ei tulisi mulle koskaan mitään hyvää. Kuulostaa fariseukselta. Apua olinko ilkeä. Tarkoitus ei ollut.

        00:49
        onks paha poika syndrooma ja taipumus kusipäisyyteen. Oih sanoinko liikaa.. Ei ollut tarkoitus. Sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestäpä toisesta sukupuolesta tulisi. Opit sen aikanaan. Syvenny vain sinäkin kirjallisuuteen enemmän.

        Ps. Tiedät kyllä mitä naiselta tahdon.

        Tiedän kyllä. Mitä SRK.si siihen sanoisi. PS . Toivon etten tuottanut hankaluuksia sinulle, mutta tiedän aina missä mennään . Joku sanoi joskus jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä. Mitä SRK.si siihen sanoisi. PS . Toivon etten tuottanut hankaluuksia sinulle, mutta tiedän aina missä mennään . Joku sanoi joskus jotakin.

        Hyvää yötä kuitenkin. Itse aloitit draaman ja yritit viedä minut mukanasi. Olisitpa edes näyttänyt kuka olet. Ei mitään hätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä. Mitä SRK.si siihen sanoisi. PS . Toivon etten tuottanut hankaluuksia sinulle, mutta tiedän aina missä mennään . Joku sanoi joskus jotakin.

        Ai jaa. Avaudutko hieman tuosta? Ninäkin toivoisin tietäväni missä kulloinkin mennään. En vain tiedä.


    • Anonyymi

      Kaipaan äitiä, en muuta.

      • Anonyymi

        Hän ymmärtää kyllä. Nuku rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ymmärtää kyllä. Nuku rauhassa.

        Ol niingon gotonas. Onko äitisi kuollut?


    • Anonyymi

      Paljon on taas veikeätä.....vaikeata.

      • Anonyymi

        Parempaa huomista!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe