Traktorit ja niiden munat

Anonyymi

Ennen keskosena syntynyttä järjstyslakia asuin oikeissa kaupungeissa, joiden järjestyssäännöt kielsivät työkoneiden käytön klo 22-6 muissa kuin kunnossapitoon liittyvissä tehtävissä. Silloinkin joku maajussi yritti ajaa lumiaura perässä juhannuksena. mutta kytät kirjoittivat putkaalinnaavankeutta eikä jurttia enää näkynyt.

Nyt kun EU:n myötä on ilmestynyt näitä traktorin tapaisia tuotteita, niin olisi ehkä asiallista rajoittaa niiden käyttöä ja samalla myös hankintaa, teinitraktoreista suurin osa hankittiin vain huviajoon, GPS-seurannalla on varmaan mahdollista rajoittaa tätä käyttöä, jos järjestelmä on jo muutenkin olemassa.

Koulumatka ei varmasti ole maatalousajoa.

7

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa epäselvästi sanottu.
      Haluatko rajoittaa traktorien tapaisien nuorison ajopelien käyttöä vai maataloustraktorien käyttöä?

• Anonyymi

Traktori kuin traktori, ei niillä ole asiaa peltojen ulkopuolelle. Viimeisimmissä teinivirityksissä on alla katurenkaat, mikä saattaa iskeä kipeästi verokarhun kitaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Traktori kuin traktori, ei niillä ole asiaa peltojen ulkopuolelle. Viimeisimmissä teinivirityksissä on alla katurenkaat, mikä saattaa iskeä kipeästi verokarhun kitaan...

Traktori vai työkone? Kas siinä eroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa naapurin pojalla kalliimpi mönkijä mitä sulla auto. Kyrsii kai se.

• Anonyymi

Ei vithu, täällä ajetaan joutavaa jopa Valmet 502:lla, nyt on kyllä tukiaiset piukilla jos isoisän kalusto on alla. Vaihtais edes 1502:een, tuplamäärä pyttyjä tarjoaa siedettävämmän käyntiäänen.

• Anonyymi

Virolahdella 1985 rytkäytettiin ojaan silloisella Valmet 802:lla. Lavalla 16 jannua ja pohjanpeitto harjoitustelamiinoja, paino 12 kg (kova painoi 10 kg ) . Telamiinamatto levis 20 x100 m alueelle ja ekat paikalle tulleet kapiaiset jäi ihailemaan sitä kunnes paljastui, että maastossa makaa 20 ukkoa huonolla hapella. Mä olin ainua selvinny, mutta ei niitä kinnostanut oikeat tapahtumat.

• Anonyymi

Siis 1985 incidentissä ei kuollut kukaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe