"Ei mitään positiivista sanottavaa Trumpista"

"Ei mitään positiivista sanottavaa Trumpista" toteaa Valkoisesta talosta lähtöpassit saanut neuvonantaja Bolton.

Ties kuinka mones erotettu ja sama laulu.

Tosin tässä tapauksessa varmaankin myös Trump osin oikeassa Boltonista.

Trump: ”John ei kyennyt työskentelemään kenenkään kanssa”

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006243737.html

9

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jenkkien omat mediat ovat kovia kritisoimaan trumpettia. Jokatoinen sana on "impeachment" kun Trumpista on puhe. Tulee välillä korvista ulos tuo sama jankutus.

      • On Trumpilla hitusen realismiakin Lähi-idän suhteen. Ei mielellään lähde taas kerran rämpimään paskaseikkailuihin: "Moni oli hyvin kriittinen jo silloin, kun otin hänet (Boltonin) mukaan, koska hän kannatti Lähi-itään menemistä niin paljon. Hän juuttui juoksuhiekkaan ja meistä tuli poliiseja Lähi-idässä. Se on naurettavaa"


    • Anonyymi

      Paras presidentti sitten Kennedyn tuo Trump. Puolustaa omaa kansaa toisin kuin nämä vasemmistolaiset edeltäjänsä.

      • Bush vasemmistolainen?
        😂 🤣


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        Bush vasemmistolainen?
        😂 🤣

        Tiedä häntä, mutta tarkoitin näitä demokraatteja ensisijaisesti.


      • KTS kirjoitti:

        Bush vasemmistolainen?
        😂 🤣

        No ei Bushin suku oikeita republikaaneja ainakaan ole. Pelkkiä opportunisteja ja CIA-pelureita.


    • Mahtaako maailman tilanne rauhoittua, kun Trump vetäytyy vallasta?
      Nyt tuntuu, että joka maassa on vähintään yksi Trump, jolle vetävän tarinan kerronta on tärkeämpi kuin totuus.

      Kaikki show-esitykset käyvät jossain vaiheessa tylsäksi.

      • Anonyymi

        Rinteestä on hyvää vauhtia tulossa Suomen Trump. Koko ajan laukoo ulos, mitä mieleen tulee ja siellä mielessä ei ole hänellä aina järkevää sanottavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rinteestä on hyvää vauhtia tulossa Suomen Trump. Koko ajan laukoo ulos, mitä mieleen tulee ja siellä mielessä ei ole hänellä aina järkevää sanottavaa.

        Demarien toiminta ei kehity, jos Rinnettä ei syrjäytetä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe