Riihimäki missä runkkupaikat

Anonyymi

50v kuumana antaa ja ottaa

18

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauska harrastus imetään vatkataan ja saunan jälkeen pannaan vaimojamme

    • Anonyymi

      Lenkki polun parkki ja abc takana

      • Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...


      • Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

        Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

        Riutan lenkki polun parkkissa usein touhutaan. Autojen lasit huurussa pysäköitynä


      • Anonyymi

        Missä tarkalleen ABC.n takana ? Ja miten siellä toimitaan ?


      • Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

        Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

        tule minun kotiini saamme olla rauhassa hieromme molemmilta lastin ulos odotan sinua tule nauttimaan


      • Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

        Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

        tule minun kotiini ei tarvitse olla parkkipaikalla täällä mies odottaa sinua nautitaan toisistamme huoneen lämmössä


      • Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

        Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

        laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani


      • Anonyymi kirjoitti:

        laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani

        Olethan luotettava? Olen ukkomies!

        Saako alla olla naisten asuja?
        Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!


      • Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

        Olethan luotettava? Olen ukkomies!

        Saako alla olla naisten asuja?
        Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!

        Täällä myös ukm. Iltaisin abc takana pellolla parkki nyt pimeässä kiva touhuilla.


    • Anonyymi

      Sun pitää toteutaa se??

      • Anonyymi

        tule minun kotiini nautitaan miesten kesken ihana iltapäivä tuothan kullisi minun iloksi odotan


      • Anonyymi

        toteutan sen kunhan tulet luokseni huomenna puolenpäivän jälkeen minun luokse otamme lastit ulos tule nautitaan toisistamme odotan sinua


    • Anonyymi

      ota yhteyttä, keski-ikäisiä kuumia täällä

    • mitä muita lenkkipolkuja,kun riutta??

    • Anonyymi

      tule luokseni saamme olla ja nauttia toisistamme minun kotona kukaan ei häirtse meidän lemmen leikkiä tulethan nauttimaan odotan

    • Anonyymi

      oletko mies täällä mies odottaa sinua

    • Anonyymi

      sinä 50 v haetko miestä täällä mies odottaa sinua tule luokseni nauttimaan

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe