50v kuumana antaa ja ottaa
Riihimäki missä runkkupaikat
18
204
Vastaukset
Hauska harrastus imetään vatkataan ja saunan jälkeen pannaan vaimojamme
- Anonyymi
Lenkki polun parkki ja abc takana
Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...
- Anonyymi
Stayupnylon kirjoitti:
Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...
Riutan lenkki polun parkkissa usein touhutaan. Autojen lasit huurussa pysäköitynä
- Anonyymi
Missä tarkalleen ABC.n takana ? Ja miten siellä toimitaan ?
- Anonyymi
Stayupnylon kirjoitti:
tule minun kotiini saamme olla rauhassa hieromme molemmilta lastin ulos odotan sinua tule nauttimaan
- Anonyymi
Stayupnylon kirjoitti:
tule minun kotiini ei tarvitse olla parkkipaikalla täällä mies odottaa sinua nautitaan toisistamme huoneen lämmössä
- Anonyymi
Stayupnylon kirjoitti:
laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani
Anonyymi kirjoitti:
laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani
Olethan luotettava? Olen ukkomies!
Saako alla olla naisten asuja?
Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!- Anonyymi
Stayupnylon kirjoitti:
Olethan luotettava? Olen ukkomies!
Saako alla olla naisten asuja?
Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!Täällä myös ukm. Iltaisin abc takana pellolla parkki nyt pimeässä kiva touhuilla.
- Anonyymi
Sun pitää toteutaa se??
- Anonyymi
tule minun kotiini nautitaan miesten kesken ihana iltapäivä tuothan kullisi minun iloksi odotan
- Anonyymi
toteutan sen kunhan tulet luokseni huomenna puolenpäivän jälkeen minun luokse otamme lastit ulos tule nautitaan toisistamme odotan sinua
- Anonyymi
ota yhteyttä, keski-ikäisiä kuumia täällä
mitä muita lenkkipolkuja,kun riutta??
- Anonyymi
tule luokseni saamme olla ja nauttia toisistamme minun kotona kukaan ei häirtse meidän lemmen leikkiä tulethan nauttimaan odotan
- Anonyymi
oletko mies täällä mies odottaa sinua
- Anonyymi
sinä 50 v haetko miestä täällä mies odottaa sinua tule luokseni nauttimaan
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1766446Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto775329Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143725Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1223355Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1792715Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742325Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12088Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val391665Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191586- 981326