Riihimäki missä runkkupaikat

Anonyymi

50v kuumana antaa ja ottaa

18

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauska harrastus imetään vatkataan ja saunan jälkeen pannaan vaimojamme

• Anonyymi

Lenkki polun parkki ja abc takana

• Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

Riutan lenkki polun parkkissa usein touhutaan. Autojen lasit huurussa pysäköitynä

• Anonyymi

Missä tarkalleen ABC.n takana ? Ja miten siellä toimitaan ?

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

Siellä olen pari kertaa nautiskellut naisten asut yllä autoa vasten nojaten hämärässä. Jos joku tulee autolla poistumme välillä autoihin istumaan...

tule minun kotiini saamme olla rauhassa hieromme molemmilta lastin ulos odotan sinua tule nauttimaan

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

tule minun kotiini ei tarvitse olla parkkipaikalla täällä mies odottaa sinua nautitaan toisistamme huoneen lämmössä

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani

• Anonyymi kirjoitti:

laitan osoitteeni kun lupaat tulla minulle kylään nauttimaan kanssani

Olethan luotettava? Olen ukkomies!

Saako alla olla naisten asuja?
        Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!

• Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

Olethan luotettava? Olen ukkomies!

Saako alla olla naisten asuja?
        Jos saan pukea,olisi kiva,jos sinä toivoisit,mitä haluaisit nähdä,koskettaa,tuntea asujen suhteen!

Täällä myös ukm. Iltaisin abc takana pellolla parkki nyt pimeässä kiva touhuilla.

• Anonyymi

Sun pitää toteutaa se??

• Anonyymi

tule minun kotiini nautitaan miesten kesken ihana iltapäivä tuothan kullisi minun iloksi odotan

• Anonyymi

toteutan sen kunhan tulet luokseni huomenna puolenpäivän jälkeen minun luokse otamme lastit ulos tule nautitaan toisistamme odotan sinua

• Anonyymi

ota yhteyttä, keski-ikäisiä kuumia täällä

• mitä muita lenkkipolkuja,kun riutta??

• Anonyymi

tule luokseni saamme olla ja nauttia toisistamme minun kotona kukaan ei häirtse meidän lemmen leikkiä tulethan nauttimaan odotan

• Anonyymi

oletko mies täällä mies odottaa sinua

• Anonyymi

sinä 50 v haetko miestä täällä mies odottaa sinua tule luokseni nauttimaan

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1331
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe