Naapurin äijä osti taas perjantaipullon

Anonyymi

Viime yönä oli jälleen mölinää aamuun saakka. Pitäisiköhän ensi kerralla soittaa poliisi paikalle rauhoittamaan tilanne?

Äijä on vakaumuksellinen ateisti ja se istui parvekkeella aamutakissa ja joi kossua suoraan pullosta. Lisäksi se huuteli hävyttömyyksiä pihapuissa istuville oraville, esimerkiksi "Minä en mitään oravapolitiikkaa suvaitse!"

Kyllä hävettää teidän ateistien puolesta.

27

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä nyt hyvä mies Perjantaille Maijaa kutsu! Se olisi rasismia!

      • Anonyymi

        Miksi vastaat omaan provoosi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaat omaan provoosi?

        Eipähän ollut oma provoni.


      • G4G kirjoitti:

        Eipähän ollut oma provoni.

        Pidän avausviestin sanomaa totena hyvin perusteluin. Ateisteilla on tapana pitää meteliä juopottelun ohella, joten "ei mitään uutta auringon alla!"


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Eipähän ollut oma provoni.

        Ihan täysin omaa tyyliäsi. Älä jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan täysin omaa tyyliäsi. Älä jaksa.

        Ateistit ovat saatanallista sakkia, ei mitään vastuuta mistään!


      • Anonyymi

        Ja taas monta viestiä G4G:ltä peräjälkeen. Tylsää.


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Pidän avausviestin sanomaa totena hyvin perusteluin. Ateisteilla on tapana pitää meteliä juopottelun ohella, joten "ei mitään uutta auringon alla!"

        Se siitä sinun rehellisyydestäsi. Et ole valmis tekemään parannusta provoilustasi.


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Eipähän ollut oma provoni.

        Kyllähän tuo taisi olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaat omaan provoosi?

        Koska hällä on kuuppa aivan sekasten.


    • Luterilainen on maallistunun mammonahomo ja nai imureita perkeleesti

      Jehova, niin kova, juoksee kylillä ja saa perseeseen kaikilta saatanan juoppo

    • Anonyymi

      Jaahas, G4G on aloittanut ateistipalstalle kirjoittelut jo aamulla klo 8 maissa ja tekaissut puoli tusinaa avausta. Eikö vähempikin riittäisi?

      • Anonyymi

        Kuuluu osaksi tämän kreationistin ateistien mustamaalaus strategiaa, jolla hän yrittää hiljentää ateistit valheiden ja epäasiallisten viestien vyöryllä.


      • Anonyymi

        Sillä on taas perinteinen viikonlopun ryyppyputki menossa. Viikolla sitten vieroitusoireissaan oksentelee palstalle maltillisemmin.

        Välillä se tuntuu saavan jostain piriä ja sitten vasta aloituksia tuleekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on taas perinteinen viikonlopun ryyppyputki menossa. Viikolla sitten vieroitusoireissaan oksentelee palstalle maltillisemmin.

        Välillä se tuntuu saavan jostain piriä ja sitten vasta aloituksia tuleekin.

        Näin on. Ja arkisin se tutkii kampeloita, minkä krapulaltaan kykenee.


    • Anonyymi

      Oliko se naapurin äijä Puolustusvoimien palveluksessa? Ne ovat tunnetusti viinaanmeneviä yksilöitä.

    • Anonyymi

      "Pitäisiköhän ensi kerralla soittaa poliisi paikalle rauhoittamaan tilanne?"

      Vai niin, sinä se siis niitä häiriösoittoja tehtailet.

      hätäkeskuspäivystäjä

    • Anonyymi

      Rahat riittää paremmin viinaan, kun ei tartte maksaa kirkollisveroja.

    • Anonyymi

      Eikös nämä ole niitä jeesustelun hedelmiä, ateistit uskovat eugeniikkaan.

      • Anonyymi

        Eikö ole mitään mistä et suostuisi kreationismin nimissä valehtelemaan, G4G?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole mitään mistä et suostuisi kreationismin nimissä valehtelemaan, G4G?

        Se g4g matkii minua, se aloitti kun huomasi minut, eli minä hänet synnytin.


    • Anonyymi

      Meidän naapuri on ihan samanlainen.

      • Anonyymi

        Juopot, jos ei juo niin painaa töitä hulluna, siksi ovat olemassa.


    • Anonyymi

      No niin, nyt se heräsi taas huutamaan ja kiroilemaan.

      Ei pitäisi myydä,rähinäviinaa kapiaisille.

    • Anonyymi

      Voi voi sentään.

    • Anonyymi

      Poliisit veivät naapurin äijän, kun sen kotoa kuului pahoinpitelyn ääniä ja joku soitti poliisit. Ambulanssi haki naapurin äijän muijan sairaalaan.

      Molemmat ovat vannoutuneita ateisteja.

      Lapset on niiltä otettu pois ja aikoja sitten ja sijoitettu kristittyyn perheeseen.

      • Anonyymi

        Kiitos valheistasi Jumalan valtakunta blogin pitäjä. Osaat valehdella Luojan nimissä paremmin kuin kukaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe