Onko sukupuolivähemmistö nyt trendi

Anonyymi

Miksi joka käänteessä pitää korostaa, että on muunsukupuolinen? Ei kai se sen kummallisempi asia ole kuin hetero nykyään?
Ja psykologiaa opiskelevan pitäisi ymmärtää kaikenlaisia ihmisiä, eikä vain niitä joita sattuu fiilaamaan. Nuoret on nykyään niin fiksuja, mutta minäminäminä vain puskee esiin jatkuvasti.

39

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seksuaalivähemmistöt haluavat nykypäivänä kiihkeästi hyväksyntää ja oikeutta ja näkyvyyttä erilaisuudelleen. On pridetapahtumia ym. Mikäpä siinä.
      Hämmästelen vaan. Miksi ei samanlaisella kiihkolla, esimerkiksi vammaisuutensa vuoksi poikkeavat ja siksi ulkoisesti erilaiset ja heidän omaisensa pidä samanlaista älämölöä ja valitusta siitä, että heitä töllötetään ja kiusataan. Miksi ei myöskään nämä seksuaalivähemmistöjä puolustavat ole koskaan ole puolustamassa, vammaisten oikeuksia ja heihin kohdistuvaa epäreilua suhtautumista? Eivätkö hekin tarvitse samanlaisia oikeuksia, kuin sateenkaarisakki? Koska aletaan kantamaan invalippuja ja järjestämään pyörätuoli&apuvälinekulkueita?
      Miksi tämä vähemmistö pysyy vaiti ja tyytyy vaieten eriarvoistamiseensa ?
      Big Brother talossa myös, pitäisi uskovaisten ja seksuaalivähemmistöjen lisäksi olla tasapuolisuuden nimissä, myös joku vammainen asukaskin, avustajansa kanssa. Eipähän vaan ole! Eikä taida koskaan tulla. Jotta se niistä vähemmistöistä ja oikeuksista ja niiden puolustamisesta.

      • Anonyymi

        Totta. Mutta vammaiset ovatkin yllättävän hyvin sisäistäneet tilanteensa, eivätkä viitsi jatkuvasti jankuttaa asiaansa. Ei se valittamalla parane.


      • Anonyymi

        Onhan tuossa ohjelmassa tuotannossakin ainakin yksi julkisesti sukupuolisesta poikkavuudestaan viestinyt henkilö.

        Eikös nimittäin se euroviisujakin useasti juontanut "Kristalli Lumi" ole tunnettu setalainen.

        Mahtanee hänellä olla jollakin lailla sormensa pelissä siinä, että tuohon paska ohjelmaan on valittu niin runsaasti erilaisia seksuaalisia poikkeavuuksia edustavia kummajaisia.


      • Anonyymi

        Minä en noita seksuaalisesti poikkeavia kummajaisia tule koskaan hyväksymään, eikä minun tarvitsekaan niin tehdä.

        Minulla ja muilla kanssani samalla lailla ajattelevilla on myös oikeus mielipiteeseen ja vapaus myös ilmaista se.

        Jos joku ei tätä mainitsemaani mielipidettä hyväksy, niin kyllähän sellainen tyyppi on todella suvaitsematon ja ahdasmielinen.

        Usein juuri nuo seksuaalisesti poikkeavat vähemmistöläiset ovat hyvin hyvin suvaitsemattomia. Heillehän tavallisten heteroiden näkemykset ja elämäntavat ovat kauhistus ja järkytyksen aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuossa ohjelmassa tuotannossakin ainakin yksi julkisesti sukupuolisesta poikkavuudestaan viestinyt henkilö.

        Eikös nimittäin se euroviisujakin useasti juontanut "Kristalli Lumi" ole tunnettu setalainen.

        Mahtanee hänellä olla jollakin lailla sormensa pelissä siinä, että tuohon paska ohjelmaan on valittu niin runsaasti erilaisia seksuaalisia poikkeavuuksia edustavia kummajaisia.

        Tuo tuotannossa mukana oleva "Kristalli Lumi" oikealta nimeltään T.M.H. on julkisesti kertonut olevansa homo.

        Se on minulle erittäin painava syy ja peruste välttää tuon huuhaa paska ohjelman katsomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en noita seksuaalisesti poikkeavia kummajaisia tule koskaan hyväksymään, eikä minun tarvitsekaan niin tehdä.

        Minulla ja muilla kanssani samalla lailla ajattelevilla on myös oikeus mielipiteeseen ja vapaus myös ilmaista se.

        Jos joku ei tätä mainitsemaani mielipidettä hyväksy, niin kyllähän sellainen tyyppi on todella suvaitsematon ja ahdasmielinen.

        Usein juuri nuo seksuaalisesti poikkeavat vähemmistöläiset ovat hyvin hyvin suvaitsemattomia. Heillehän tavallisten heteroiden näkemykset ja elämäntavat ovat kauhistus ja järkytyksen aihe.

        Oletko itsekin johonkin "kummajaisryhmään" kuuluva kun olet noin suvaitsematon? Eihän se muuten selity


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en noita seksuaalisesti poikkeavia kummajaisia tule koskaan hyväksymään, eikä minun tarvitsekaan niin tehdä.

        Minulla ja muilla kanssani samalla lailla ajattelevilla on myös oikeus mielipiteeseen ja vapaus myös ilmaista se.

        Jos joku ei tätä mainitsemaani mielipidettä hyväksy, niin kyllähän sellainen tyyppi on todella suvaitsematon ja ahdasmielinen.

        Usein juuri nuo seksuaalisesti poikkeavat vähemmistöläiset ovat hyvin hyvin suvaitsemattomia. Heillehän tavallisten heteroiden näkemykset ja elämäntavat ovat kauhistus ja järkytyksen aihe.

        Kyllä sinun pitää heidät hyväksyä ja laki siihen pakottaa mikäli ristiriitoja syntyy.


      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä nämä sateenkaarilaiset vaan ovat ,niin röyhkeää sakkia ,että on menny maku pois koko porukasta.Niitä on nykyään joka ohjelmassa suuna ja päänä höyryämässä.En pidä kun tuovat sitä omaa agendaansa ainoana oikeana suuntana.Enää mikään ohjelma ei ole pyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tuotannossa mukana oleva "Kristalli Lumi" oikealta nimeltään T.M.H. on julkisesti kertonut olevansa homo.

        Se on minulle erittäin painava syy ja peruste välttää tuon huuhaa paska ohjelman katsomista.

        Kyseistä henkilöä kun edes vilkaisee niin ei voi erehtyä mikä on.
        Kuin oppikirjasta miltä näyttää Ho.. ja miten leijailee neiti kävellessään.


    • Anonyymi

      Ainakin nämä lesbot ja homot ja muut kummajaiset ahkerasti tuovat heti sen esille että ovat joko homoja tai lesboja tai jotain muuta. Ja joka käänteessä täytyy korostaa tuota seksuaalivähemmistöön kuulumista. Ei heterotkaan toitoja joka käänteessä olevansa heteroita ja aloita keskustelua sillä että hei muuten, olen hetero...

      • Anonyymi

        Intiassa syntyi ihminen jolla on kolme kättä.


      • Anonyymi

        "Ei heterotkaan toitoja joka käänteessä olevansa heteroita ja aloita keskustelua sillä että hei muuten, olen hetero..."

        Kyllä vaan toitottaa.


    • Anonyymi

      Aina pitää ensimmäiseksi tiedottaa mitä plaatua sattuu olemaan tai ei. Ei kiinnosta mikä tai kuka teidän housut kostuttaa. Jos ei yläpäässä liiku muut kuin alapään asiat niin oletko kiinnostava ihmisenä.

      • Anonyymi

        Insinöörit ja homot kertovat ensimmäisessä lauseessa mitä ovat.
        Olen tullut kaapista vuonna sitä ja sitä ja insinöörit aloittavat lauseen,,,minä insinöörinä tiedän,,,


    • Anonyymi

      Ei tämä kommentti kuulu ehkä tähän ..mutta tuo Tarina on linssilude itkee tekoitkua niin että on varmasti kamerassa ja juttelee aina kameran edessä hänelle edulliset asiat ym ym... Ihan tarkoituksellinen ihminen... Toivottavasti putoaa..

      • Anonyymi

        Eevis skarppaa perjantaista sunnuntaihin, ettei putois äänestyksessä, sitten taas makoilu ja naukuminen jatkuu, huh, ei viihdettä tän mimmin touhunnut, kotiin pliis!


    • Anonyymi

      Miks mies käyttää hametta, ei meidän työmaalla hametta käyttäneet kuin naiset, työläisiä oli kuitenkin yli 800, siis tehtassa?

      • Anonyymi

        Joku tuossa paska ohjelmassa mukana oleva parikymppinen pojankloppi on vain keskenkasvuinen märkäkorvainen räkänokka, ei todellakaan mikään mies.

        Minä en todellakaan ole tuota paskaa katsonut, enkä tule sitä katsomaan jatkossakaan.

        Tännekin kirjoitan vain ja ainoastaan siksi, että noille BB:tä katsoville ääliöille on todella mukava kettuilla.


      • Anonyymi

        Tuo hametta pitävä, vähän jätkän näköinen on samannäköinen, kuin meidän kylän variksen pelättimet. Mikäli vastaan kävelisi, uskoisin, että näen harhoja, koska variksen pelätin on liikkunut.


    • Anonyymi

      Taitavat heterot olla kohta vähemmistönä noissa paskoissa ohjelmissa, ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Ainakin, jos ohjelmista halutaan vähentää katsojia, niin silloin homoja ohjelmiin.
        Koska en yleensä katso ohjelmia, jos niissä on homoja, ainakin käännän kanavaa, kun ohjelmaan ilmestyy homo. Koskaan en myöskään äänestä homoa missään, en missään.


    • Anonyymi

      Kun vielä tuollaisia kummeksuvia viestejä vielä kirjoitetaan, tuntuu että Seta ei ole vielä tarpeeksi tuonut ideaa esiin. Siis tarvitaan Pride marsseja joka kylään ja kaupunkiin. Mielipiteen voi vapaasti ilmaista tässä vapaassa maassa, mutta sitä ei saa kohdistaa kehenkään lailliseen henkilöön tai yhdistykseen. Se on lain vastaista ja rikollista sekä rangaistavaa. Seta edistää Suomessa tasa-arvoisuutta kaikkien kesken myös vammaisten. Se on kiitoksen arvoista.

    • Anonyymi

      Kimmosta huomaa nyt selvästi että on homppeli kun tietää, mutta ei taida uskaltaa kertoa suoraan kenellekään. Vähän vihjailee, ei ole nähnyt naisen alapäätä koskaan jne. On aika vaivautunut kun puhuvat homoista. Lähtisi muiden kanssa prideen, eikö muka ole koskaan ollut. Krisu näyttää olevan kiinnostunut miehistäkin, Jukka taas ei halua puhuakaan mitään.

      • Anonyymi

        Kohta olen 7 viikkoa katsonut ohjelmaa —

        Kevin on fiksu nuori mies. Keskustelija tyyppi — tietää paljon asioista.
        Kimmosta en välitä — selkään ”puukottaja”.

        Kyllähän se on niin että luonne ratkaisee eikä suuntautuminen. Joku mainitsi tämän ”Cristal Lumen” — ihana tyyppi. Rakastan suorastaan.
        TV - ohjelman vetää niiiiin hyvin - ei yksikään ohjelma saa jäädä katsomatta 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta olen 7 viikkoa katsonut ohjelmaa —

        Kevin on fiksu nuori mies. Keskustelija tyyppi — tietää paljon asioista.
        Kimmosta en välitä — selkään ”puukottaja”.

        Kyllähän se on niin että luonne ratkaisee eikä suuntautuminen. Joku mainitsi tämän ”Cristal Lumen” — ihana tyyppi. Rakastan suorastaan.
        TV - ohjelman vetää niiiiin hyvin - ei yksikään ohjelma saa jäädä katsomatta 😍

        Herraisä sentään eihän se älyyn aina liity millainen nenä sinulla on. Missi-ja mistetkisoissa niillä vaan on merkitystä, joissakinh piireissä eikä siellä älystä mitellä lainkaan. Samoin kuin ei monissa urheilujutuissakaan. Äsken jääkiekkopoika rohkaistui ulos kaapista ja aiheutti suman aamutelevisiossa? Mistä se kertoo?

        Läskejä haukutaan, Kevin on ihanan sollakka, hiuksistaan ja kaudeudestaan nauttiva oletettu, ihan hienoa toki.

        Koskahan muuten lanseesataan oletettujen kauneuskisat?


    • Anonyymi

      Mikä tarve tuolla kevinillä on pukeutua naiseksi? Onko tuo iso nenä jotenkin sellainen että tavallaan piiloutuu sen taakse ettei sitä huomattaisiin,

    • Anonyymi

      Ihan sama mulle, koska en ole kiinnostunut trendeistä.


      Enkä kyllä BB:stäkään.

      (Ainoa BB-aiheinen asia jota jaksaa, on tietenkin se George Orwellin kirja.)

    • Anonyymi

      Sukupuolisista vähemmistöistä pitää puhua niin kauan kun niillä on uutisarvoa. Kun joku tulee kaapista ulos, siitä tehdään heti uutinen. Meillä on vielä pitkä matka siihen, että asiaa pidetään luonnollisena, jolloin on luonnollista että tullaan kaapista ulos. Eihän se mikään ihme ole. Kaikki me olemme yhtä arvokkaita sekä heterot että homot.

      • Anonyymi

        Järkyttävän negatiivista väkeä tämä BB katsojaporukka. Ilmeisesti kaikki jotain miss ja mister kisaajia kun on varaa arvostella toisten ulkonäköjä, hiukan epäilen katsomon koostuvan läskistä kaljamahaisista pöttunenäisistä junteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävän negatiivista väkeä tämä BB katsojaporukka. Ilmeisesti kaikki jotain miss ja mister kisaajia kun on varaa arvostella toisten ulkonäköjä, hiukan epäilen katsomon koostuvan läskistä kaljamahaisista pöttunenäisistä junteista.

        No jaa, miten tämä meneekään. Koko aamutelevisio oli valjastettu homon kaapista ulostulleen nuoren jääkiekkoilijan elämän avaamiseen.Miksi, eikö nyt jumalauta asiassa olla menty urheilussa, ja nimenomaan jääkiekossa lainkaan eteenpäin. Kun lapseni pelasi jääkiekkoa 80-luvulla huudettin vitun homoa joka käänteessä jok minua inhotti. Onneksi lapseni ei jatkanut moista uraa, vaikka hetero onkin.
        Sorry poikkesin aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, miten tämä meneekään. Koko aamutelevisio oli valjastettu homon kaapista ulostulleen nuoren jääkiekkoilijan elämän avaamiseen.Miksi, eikö nyt jumalauta asiassa olla menty urheilussa, ja nimenomaan jääkiekossa lainkaan eteenpäin. Kun lapseni pelasi jääkiekkoa 80-luvulla huudettin vitun homoa joka käänteessä jok minua inhotti. Onneksi lapseni ei jatkanut moista uraa, vaikka hetero onkin.
        Sorry poikkesin aiheesta.

        Kyllä tämä kaikenlaiset sukupuolet muoti vielä ohi menee, malttia ja jaksamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä kaikenlaiset sukupuolet muoti vielä ohi menee, malttia ja jaksamista.

        Eniten ihmetyttää se että "setan" asiaa tuputetaan jo lapsille. Kun Unkarissa sitä pyritään rajoittamaan niin EU Suomi etunenässä on Unkaria tuomitsemassa. Eikö olisi parempi että jokainen täysi-ikäisenä saisi asian kohdallaan ratkaista ilman jatkuvaa painostusta.
        Asiaa tuputetaan joka torvesta ja vanhan ajan arvot heitetään romukoppaan ja entisen mallinen sukupuolikäyttäytyminen alkaa olla epänormaalia heidän mielestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten ihmetyttää se että "setan" asiaa tuputetaan jo lapsille. Kun Unkarissa sitä pyritään rajoittamaan niin EU Suomi etunenässä on Unkaria tuomitsemassa. Eikö olisi parempi että jokainen täysi-ikäisenä saisi asian kohdallaan ratkaista ilman jatkuvaa painostusta.
        Asiaa tuputetaan joka torvesta ja vanhan ajan arvot heitetään romukoppaan ja entisen mallinen sukupuolikäyttäytyminen alkaa olla epänormaalia heidän mielestään.

        Seta moittii kun Keuruulla pappi ei suostunut leikisti vihkimään kahta tyttölasta sateenkaaripariksi. Eli lasten sateenkaarileikkikin pitäisi papin siunata. muuten tulee moitteet.

        Yleensäkin ihmettelen miksi homojen ja lesbojen pitää välttämättä saada kirkollinen vihkiminen ja siunaus kun kaikkien kannalta olisi yksinkertaisempaa tehdä se viranomaistoimituksena..
        Kaiken lisäksi vanha totuushan on että vihkimisellä ei v...... parane .


    • Anonyymi

      Erikoisuuden tavoittelua se vain on. Kun ei ole lahjoja, tai mitään, mikä erottaisi perus matti meikäläisestä, on helppo alkaa vaikkapa muunsukupuoliseksi.

    • Anonyymi

      Onko tänävuonna niin, että yrittääkö tuo tatuoitu Laura olla vähän niinkuin mies?

    • Anonyymi

      Sairaus se on eikä mikään trendi

    • Anonyymi

      Mistä tietää, että joku on kasvissyöjä tai sukupuolisesti suuntautunut? Hän kertoo sen itse ylimalkaisesti. Tähän kuuluu vielä ylimielisyys ja muilla ruokatavoilla syöjiä tai heteroita ylenkatsomalla.

    • Anonyymi

      Nyt ovat esillä kun kaapista pässeet🤣!

    • Anonyymi

      Hemmetin huomion-nälkäistä sakkia ainakin kaikki tälläiset sateenkaari ihmiset.
      Tuskin tästä on kukaan kanssani erimieltä. Heidän täytyy aina pukeutua jotenkin, mahdollisimman huomiota herättävästi ja näyttää muista ihmisistä mahdollisimman poikkeavilta. Ihme ettei otsaan ole liimattu haloolappua, jossa lukee suurin kirjaimin, se seksuaalinen suuntautuminen. Joidenkin lesbojen pitää väkisin tehdä itsestään huomiota herättävän jätkämäisiä, niin tyyliltään, kuin ulkoasultaankin. Kävellä homsotetaan miesmäisesti raskaissa maihareissa ja otetaan ronskeja tatskoja jne.
      Joidenkin homojen pitää näyttää mahdollisimman naismaisilta. Kävellä töpöttävät persettään heiluttaen, kämmenet/sormet ulospäin sojottaen, siinä keikkuvien lanteiden sivuilla. Asiaan kuuluu vielä ne naismaiset kikatukset ym. draamaeleet. Lähes falsettiin nousevat, tätimäiset kiljahtelut pikkusormi pystyssä"
      Ssssiiiisss herranjesstassss Börje, miten sä nyt noin!"
      Miksi eivät voisi vaan olla seksuaalisesti suuntautuneita, miksi sitä pitää julki tuoda näin korostetusti? Pukeutumisella ja luonnottomalla käytöksellä. Kuin jotain teatteria, jossa kaikki poikkeavat matkii toisiaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe