... ja mahdollisesti pyydän Jumalalta uuden Bugatin, jolla voin ajella pitkin taivaallisia maalaismaisemia ja alppiteitä ainaisen keväisessä ilmastossa.
Sitä odotellessa.
Olen miettinyt, mitä aikanaan teen taivaassa ...
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä toivon ehkä Ferrari 812 GTS -mallia, hopeanharmaana. Ajetaan kilpaa, se on kivaa!
- Anonyymi
MInä toivon traktoria, sellaista vanhanaikaista avomallia. Sillä sitten pöristelen tuore sontakuorma peräkärrissä keskiviivan päällä pitkin taivaallisia maalaismaisemia ja alppiteitä, ja te joudutte köröttelemään Bugatteinenne ja Ferrareinenne takanani.
- Anonyymi
Valitettavasti ateistit joutuvat ajamaan sontakuormaansa helvetissä.
Olen niin pahoillani puolestasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin pahoillani puolestasi.Höpsis!
Kyllä taivaassakin ammattinsa osaavaa sontakuskia tarvitaan, vai meinaatko että synnittömät ovat kuin muumit, eivätkä käy koskaan paskalla?
Että siellä sinäkin köröttelet kiltisti takanani, kun paukuttelen menemään avo-Zetorilla höyryävä kuorma sitä ihteään kyydissä.
Kun hoidan oikein hyvin hommani taivaallisena paskakuskina, Iso Pomo antaa bonusta. Sillä sitten käyn Helvetin puolella ilkamoimassa huonomaineisten naisten seurassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin pahoillani puolestasi.Miksi
- olet pahoillasi Taivaasta
- miellät sen helvetiksi
Teillä Jehovilal on niin outo pään sisältö, että sitä voisi käyttää kukkavaasina
- Anonyymi
<< mahdollisesti pyydän Jumalalta uuden Bugatin >>
Niin tai voit kirjoittaa joulupukille, että saisit ponin.
Niinpä, miettiikö hihhulivajakki ollenkaan sitä, miten lähellä joulupukkiuskoa tuossa ollaan ? Näinhän pikkutytötkin ajattelevat, että he haluvat ponin, olla prinsessoja ja oman elävän Ken-nuken. Eipä hihhulin ajatukset tuosta näköjään ole kehittyneet.
Mieti naivismisi tasoa. Onkohan taivaallinen joulupukki olemassa vai olisiko se sittenkin satua ?- Anonyymi
Joulupukki on satuolento, mutta Jumala on oikeasti olemassa.
Lällälääää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lällälääää!<< Joulupukki on satuolento, mutta Jumala on oikeasti olemassa. >>
Heh, "varmasti". "Tottakai" on taivas, jossa on joulupukki jakamassa lahjoja. "Tietenkin".
Ei saatana, että ihmisen pitää olla sitten idiootti uskoakseen tuollaisiin joulupukkeihin.
<< Lällälääää! >>
Aivan, ettet sitten todellakaan ole paljon kehittynyt lapsen tasosta: edelleen lällätellään - ja sitten ihmetellään huuli pyöreänä, kuola suusta valuen, miksi hihhuleita pidetään tyhminä. Ehkä vaan ihan vaan siksi, että esim. Sinä olet aivan vitun tyhmä ihminen.
Kehotin jo edellisessä viestissäni arvioimaan naivistisuutesi tasoa. Eiköhän se tuossa jo kohtalaisen hyvin näy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lällälääää!Joulupukista on lukuisia havaintoja vuosittain, jumalasta ei ainuttakaan koko tunnetun maailmanhistorian ajalta.
Your move, theist!
- Anonyymi
Minulle kerrottiin lapsena että siellä musisoidaan harpuilla ja kävellään kultaisilla kaduilla.
- Anonyymi
Sitäkin, jos sellainen kiinnostaa.
- Anonyymi
Tuotako olisi kiva tehdä ikuisesti? Hymyin suin vielä 100 000 000 km kohdallakin. Vaikka vaihtaisi autoa ja maisemaa niin luulisi sen alkavan puuduttamaan jossain välissä.
Poikkeuksetta tuntuu etteivät kristinuskoiset ole miettineet tuota ihan loppuun asti. Tai sitten puuttuu taito kokonaan hahmottaa suuria asioita.- Anonyymi
Taivaassa ei koskaan väsy, vaan vaeltaa aina nuoruutensa voimin uuteen aamuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaassa ei koskaan väsy, vaan vaeltaa aina nuoruutensa voimin uuteen aamuun.
<<<vaan vaeltaa aina nuoruutensa voimin uuteen aamuun>>>
Taivas on`?! täynnä ikiteinejä tuunattuine urheiluautoineen ja lukiokiimoineen
Taidat sekoittaa sen suviseuroihin!
Taivas on siis ylisuuri parkkipaikka täynä teinejä ja on ainainen Perjantai-ilta.
ES!
- Anonyymi
Ei Taivaassa ole Bugatteja eikä Ferrareita.
Kultaisessa Jerusalemissa lauletaan ikuisesti ylistysvirttä Herralle ja kirkastutaan Karitsan loisteesta.- Anonyymi
Taivaassa on kultaisia autotalleja ja maailman hienoimpia virityssarjoja menopelien rakenteluun.
- Anonyymi
Taivaasta ei menovesi lopu koskaan kesken ja siellä murisevat W16 -moottorit neljällä turboahtimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaasta ei menovesi lopu koskaan kesken ja siellä murisevat W16 -moottorit neljällä turboahtimella.
Voi veljet, sinua on kusetettu. Siellä ylistetään Jumalaa isossa ringissä, mieti muslimien mustaa kiveä... sellaista on sinulla tiedossa, ei mitään kaahailuja.
Taivaassa ei ajella autoilla, vaan pitkätkin taipaleet kuljetaan jalan. Ja koko ajan pitää harrastaa ylistystä, alati ja lakkaamatta.
- Anonyymi
Tuollainen toiminta on varattu ateistien helvettiin. Siinähän oppivat, ainakin muutamassa miljoonassa vuodessa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen toiminta on varattu ateistien helvettiin. Siinähän oppivat, ainakin muutamassa miljoonassa vuodessa :)
Kyllähän ateistit ovat jo oppineet, että usko on pakottamisesta kiinni.
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän sinä olet käynyt öisellä vierailulla aivan eri helvetissä kuin helluntailaiset.
- Anonyymi
Elämäsi on siis tuonpuoleisen odottelua. Oletko varma, että silloin tapahtuu niin kuin nyt mietit? Ja miksi olet varma, että silloin on mitään?
Taivaaseen halajajille tiedoksi että kannattaa rukoilla villapaitaa. Siellä on kylmä ja vetää kuin verkkokassissa eikä lämmityksestä ole tietoakaan. Monet taivaaseen joutuneista ovat viluissaan anoneet turvapaikkaa meiltä.
- Anonyymi
Hyvä pointti. Taivaassa on aikaa harrastella.
- Anonyymi
Jeesusko oli sun kyydissä jo täällä?
- Anonyymi
Lord, won't You by me a Mercedes Benz (JJ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850