Kissan kohtaus

Anonyymi

Kakkimisen jälkeen kissalle tulee semmonen villi kohtaus.

19

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on luonnollinen riemu, kun tuli hyvä kakka!!

    • Anonyymi

      Mikä kohtaus, joku juoksuhepuli? Ihan normaalia, kyllä mullakin kissa vetää kakkarallia kun on käyny keventämässä.

    • Anonyymi

      Joo, just semmonen juoksukohtaus. Tulee niitä muutenkin.

    • Anonyymi

      Kakassa kaikki myrkyt mitä on kertynyt sisälle ja kun sen pylläyttää ulos myrkkyineen päivineen niin tulee kissalle vapautunut olo. Kakkiiko kissa joka kolmas päivä.

    • Anonyymi

      Siis kissa kakkii joka päivä. Niinhän ihmisetkin. Mä poimin kissalle aina jotain heiniä,luonnosta, että karvatupot poistuu sen suolistosta helpommin. Talvella en voi heiniä poimia tietenkään.

      • Anonyymi

        Voitko kasvattaa kissan ruohoa talvella itse?


      • Anonyymi

        Talvella kissalle voi kasvattaa vaikka vehnänorasta. Tai sitten kukkakaupoissa myytävä sädekaisla on kans sellanen, jota kissat mielellään syö.


    • Anonyymi

      Hyvä kun kakkii päivittäin, silloin pitäisi suolisto olla kunnossa. Tärkeää että kissa juo vettä, se pehmentää kakan rakenteen sopivaksi ja ulostulo helpottuu. Jos kakka on kovaa se tekee kissalle kipeää. Paraffiniöljy apteekista auttaa siihen vaivaan mutta sitä ei saa antaa liikaa että ei mene ripuliksi. Tämä kissan kakkatanssi voi olla vain tapa. Seuraa jonkin aikaa ja tarkkaile kakan rakennetta, kirjoitta ylös vihkoon päivittäiset kakkatapahtumat ja jos tulee ajankohtaiseksi eläinlääkärissä käynti niin näytä kaikki muistiinpanot eläinlääkärille.

    • Anonyymi

      Minun kissat juoksee rundia ennen hiakka laatikkoa ja huuto on melkoista ja se loppuu kun homma on tehty.

      • Anonyymi

        Se on kans normaalia. Ehkä kakka tulee paremmin kun on ekaks vähän rundannut.
        Tai sit siinä on jotain metsästysmeininkiä, ja sen jälkeen tarpeille ja päiväunille.


    • Anonyymi

      Joo just, niinhän tuokin tekee. Siis vähäsen mouruaa levottomasti, sit menee hiekkalaatikolle. Lopuksi juoksee villinä, yms.

    • Anonyymi

      Kun kissalle tulee kovaääninen villi juoksukohtaus ENNEN kakkaamista, (tämä on sisäkissoilla yleistä) on yleensä syynä että kissa liikkumalla saa paksusuolen toimimaan ja suolen täytteet liikkumaan. Suolisto tarvitsee liikkumista jotta se toimii normaalisti. Sisäkissat ovat tunnetusti hiukan laiskoja liikkumaan ja niitä olisi hyvä aktivoida niin säästyy suolistoongelmilta. Voi tietysti olla muitakin vakavampia syitä jotka vaatii eläinlääkärin diagnosin. Mutta jos lasketaan pois kaikki sairauden syyt niin kissa tarvitsee ripeää liikkumista, vettä ja märkäravintoa. Sanoit että keräät ruohotupsuja kesällä. Kasvata kissanruohoa talvella se kasvaa nopeaa ja ei vaadi muuta kuin vettä.

    • Anonyymi

      Laatikolla kaynnin jalkeen tulee "kohtaus", jonka jalkeen tuijotusta ja viimeksi naukuminen, jos ihmisen puolesta ei viestia heti tulkita oikein, eli laatikkoa ei kayda kissan mielesta heti puhdistamassa. Pelkka lupaus joo, kohta siivoon aaneen sanottunakin saa kissan rauhoittumaan - onhan sen viesti haistettu oikein

    • Anonyymi

      Joo o, usein kissa tulee emännälleen kertomaan että nyt on tehty "kakkonen" lootaan.

      • Anonyymi

        Niin just.. heti pois paikalta ja kova ralli


    • Anonyymi

      Mä olin kerran aamulla menossa lapsen kanssa leikkipuistoon.Huomasin,sit et kissa on kakalla kauempana,siellä lasten hiekkalaatikolla.Sitten se kissa lähti kovaa juoksemaan,ja jäi tiellä auton alle.
      Ei menty leikkipuistoon,ettei lapsi nää tapahtunutta.Tosi ällöttävää .

      • Anonyymi

        Ei ollut minun kissa. Tosi ällöttävä kommentti sinulta, koska sulla ei itellä ole lasta eikä autoa.


    • Anonyymi

      Tavallista kissan käytöstä.

    • Anonyymi

      Meilläkin hypitään seinille ennen kaikkia. Silloin myös tulee kakkaläjät kun emäntä tulee kotiin. Voi sitä riemua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe