joka ulkoilutat kahta vaaleaa koiraa, voisitko ystävällisesti korjata koiriesi jätökset talteen. ps. roskis on aivan vieressä.
orkonkadun rivarimies
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
koiria tuntuu olevan miltei joka kodissa, mutta edesvastuulinen omistaja korjaa myös jätökset
- Anonyymi
Koirat pois kaupungeista saastuttamasta kauniita nurmikoita ja tienvierustat pysyis saasteettomina.
Hyiii keväälläkin, yäk mitä p..kakasoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat pois kaupungeista saastuttamasta kauniita nurmikoita ja tienvierustat pysyis saasteettomina.
Hyiii keväälläkin, yäk mitä p..kakasoja.Ihmiset pois saastuttamasta kaunista planeettaa. Hyi. Yök. Varsinkin eläimiä vihaavat ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset pois saastuttamasta kaunista planeettaa. Hyi. Yök. Varsinkin eläimiä vihaavat ihmiset.
Koirista löydetty loismatoja, voivat tarttua ihmisenkin, hyvä tiede, enemmän tällaista tietoa. Ällöttävää katsella kun koirat räpeltää tienvarsijätöksissä ja laskevat kuononsa kaikenlaisiin rämmälöihin, yäk.
Olenko jossain sanonut että vihaan noita kuolaturpia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782