Pari viikkoa sitten oli täällä juttua erilaisten ötököiden, sienien ja hedelmien liiskauksesta kumisaappailla. Otsikko oli " Kumisaappaat kaupassa". Vieläköhän noita kertomuksia piisaisi? Kumpparit jalkaan ja liiskaamaan.
Kumppareilla liiskaaminen
73
13183
Vastaukset
- pauliina
Onneksi muutaman kuukauden päästä on kesä ja silloin pääsen taas pitämään kumppareita jalassa. Niiden pohjiin liiskaantuu kesän mittaan monet tupakantumpit ja öttiäiset. 40 numeron mustalla Kontiolla kun polkaisee ötökän päälle ja vielä hieraisee kunnolla jää vain märkä jälki maahan ja kumpparin pohjaan. Kesää odotellessa on tyydyttävä potkimaan lumiukkoja kumoon. Kumisaapasta saa maistaa vielä moni lumiukko.
- tupakoita
Yläasteella käytiin muutaman tytön kanssa salatupakalla koulun lähellä olevassa metsässä. Joka kerta ne tupakat polkaistiin sammuksiin metsäpolulle. Siihen aikaan kaikki tytöt käytti mustia Kontioita, joiden varret oli käännetty ja varsiin oli kirjoiteltu bändien jäsenten nimiä. Jonttu, Eve, Neumann ja niin poispäin. Kumppareita käytän vielä nykyäänkin ja polkaisen niillä tupakat sammuksiin.
- Jane
Kesällä sitten liiskataan ja kumpparin kantapää paukkuu monen ötökän niskaan. Vielä on kuitenkin lunta maassa ja kumpparit odottavat kaapissa.
- Syksy
Joskus on tullunna joku sieni liiskattua Kontioillani, mutta eipä yleensä kummempaa.
Jollain lailla sitä pelkää saappaiden likaantumista, vaikka ne voikin pestä. - kumpparit
Anna kumpparin paukkua ötököiden niskaan.
- jee
Äsken oli Niina Herala virpomassa punaisissa Kontioissa Huumassa.
- Tytteli
Minä tyttönen en liiskaile. Ennemmin pidän Kontioni puhtaina. Nytkin 38 numeron punaiset ja oranssit Kontioni on kuin uudet eteisessä. Kyllä niillä kelpaa kaupungille nyt lähteä :)
- Niina
Ollessani kesä duunissa torilla vihanneksia myymässä niin meillä käytettiin yhteisiä kuravaatteita ja kummpareita jotka oli kontiota sellasii harmaita muistaakseni. Niillä sitten välillä sateella tyttöjen kanssa liiskattiin pottuja , mansikoita yms.mitä nyt välillä maahan tipahtelikin joten ne saappaatkin oli jo likasia ja esim.mansikoista hyvin värjäytyneitä liiskakoneita.
- liiskataan
Kontiokelit alkavat muutaman kuukauden päästä ja silloin tilsataan kaikki horsmat ja nokkoset ja koiranputket. Etanatkin polkaistaan hengiltä kumpparin alle.
- Tyttö
Viime syksynä litsasin yhden kimalaisen. Se näytti kituvan maassa, joten polkaisin sen kumpparin kantapäällä littanaksi.
- ilmassa
Nyt virtaa vedet pitkin teitä ja kohta pääsee kumppareitakin jalkoihinsa sovittamaan. Kasvimaalle pääsee möyrimään parin kuukauden päästä. Siellähän niitä liiskattavia riittää. Varsinkin joka kesän riesat, lehtokotilot, saavat tuntea kumpparini kuolettavan polkaisun nahoissaan. Mukavasti sen kuori rusahtaa liiskaksi, kun tarjoan sille Kontion korkoa. Lajitoverit tulevat vähän ajan päästä syömään litsattua, mutta päätyvät taatusti kumpparieni möyhentämäksi.
- Liiskaa
Lola Odusoga kertoi vuosia sitten televisiossa mitä hän tekee ötököille. Kumisaapasta vaan niskoille. Vieläpä polkaisi studion lattiaa mustilla saappaillaan. Eivät olleet kyllä kumpparit, mutta seksikkäät saappaat silti.
- Jennifer-85
Eihän rotan tai käärmeen tappamiseen kontioita tarvita, korkosaapaskin riittää. Neljän tuuman koron strech-saappaillani lähti viime kesänä henki mökin ulkorakennukseen pesiytyneeltä villikissalta ja sen poikasilta.
Jenni - mico.
Jennifer-85 kirjoitti:
Eihän rotan tai käärmeen tappamiseen kontioita tarvita, korkosaapaskin riittää. Neljän tuuman koron strech-saappaillani lähti viime kesänä henki mökin ulkorakennukseen pesiytyneeltä villikissalta ja sen poikasilta.
Jenniolet syyllistynyt raakaan eläinsuojelurikokseen ja joudut teostasi vastuuseen.
- Kunniaan
Noillakin Kontioilla liiskaisi vaikka mitä. Käyttäjätunnus: GUEST salasana: nagagutsu
http://girb.net/pic/girb064/girb1278.jpg - liiskataan kumppareilla
Näyttää se ulkomaan naisiakin kiinnostavan kumppareilla liiskaaminen.
http://www.ridingboots.net/forum/read.php?f=1&i=883&t=883 - Emmi
Ystäväni Kristiina on kanssa kova liiskaamaan ötököitä ja sieniä ja vaikka mitä. Kerran se liiskasi sisiliskon kiven päälle. Polkaisi kumpparilla päälle ja sisilisko kuoli siihen. Minä en pahemmin liiskaile, paitsi joskus matoja olen polkenut, jos sattuu olemaan kumpparit jalassa.
- Kake
Jo vain tiällä Savonmuallakin on nähty noita liiskauksia. Yhtenä kesänä marjamatkalla eukkokulta törmäsi kyyhyn ja siinä kävi kärmekselle huonosti. Kumisaapasta tuli kuonoon niin, että mäjähti. Polki sen aivan littuun kontioillaan. Yllätyin kyllä vaimoni käytöksestä. Hän vaan sanoi, että onneksi oli kumpparit jalassa.
- Tytteli
Minäkin tinttaan kyllä jokaista käärmettä kumpparilla kalloon. Viime kesän puolukkakäynneillä tapoin ainakin kolme kyytä, jotka lojuivat marjamättäillä. Pari kolme polkaisua Nokialaisella ja käärme on vainaja. Pihaltanikin olen tappanut yhden kyyn. Se oli kerällä portaiden lähellä ja minä olin mansikkamaalla ja onneksi kumpparit jalassa. Huomattuani kyyn, menin ja poljin sen littanaksi. Kontioilla se onnistuu, mutta Hait ovat liian lyhytvartisia. Saattaisi käärme purra pohkeeseen.
- Maikki
Inhoan kaikkia ötököitä sydämeni pohjasta. Varsinkin joka kesäiset vitsaukset, liljakukot ja lehtokotilot saavat minulta kovan käsittelyn. Liljakukot pudottelen ensin vesiastiaan, jonka tyhjennän kovalle maalle. Sitten vain kumpparin korkoa jokaiselle ötökälle erikseen. Lehtokotiloita on joinakin kesinä niin paljon, että en ehdi niitä itse kaikkia liiskaamaan. Onneksi naapurissa on kaksi ala-asteella olevaa tyttöä, jotka ovat tarvittaessa apuna. Kruts, kruts, kuuluu tyttöjen kumppareiden alta, kun he liiskaavat otuksia.
- olisin
Olisin mieluusti lehtokotilo kumpparisi alla. Näkisin kumpparin pohjakuviot ja sitten elämä sammuisi.
- jake
Minkä ikäsiä ne tytöt on (ne kaks tyttöö?
Millasilla muilla kengillä liiskaisit niitä ötököitä. kenkäs koko? - Maikki
jake kirjoitti:
Minkä ikäsiä ne tytöt on (ne kaks tyttöö?
Millasilla muilla kengillä liiskaisit niitä ötököitä. kenkäs koko?Tytöt ovat jotain kahdentoista ikäisiä ja itselläni on mustat ja punaiset nokialaiset ja kokoa on 37.
- liiskattiin
Muutama vuosi sitten armeijassa oli meidän komppaniassa yksi naisalokas. Hän poltti tauoilla tupakkaa ja survoi jämät sammuksiin kumisaappaallaan. Ilmeisesti tytöllä oli omat kumpparit, koska niin pieniä kumppareita ei intistä löytynyt. Yöllä kuivaushuoneessa teinkin tuttavuutta niihin kumppareihin. Arvaatte kai miten.
- Kerro lisää!
Mitä kokoa oli kyseiset saappaat?
Jätitkö mällit saappaisiin?
Oliko saappaat uudehkot vai jo paljon käytetyt?
Oliko pohjan kuviointi jo sileäksi kulunut, vai vielä karkea?
Miellyttikö tuoksu?
Kerro kaikki! - Kumppareissa
Kerro lisää! kirjoitti:
Mitä kokoa oli kyseiset saappaat?
Jätitkö mällit saappaisiin?
Oliko saappaat uudehkot vai jo paljon käytetyt?
Oliko pohjan kuviointi jo sileäksi kulunut, vai vielä karkea?
Miellyttikö tuoksu?
Kerro kaikki!Olivat kokoa 38. Melko uudet Kontiot. Vähän kuluneet ja pohjakuviointikin hieman kulunut. Hyvin luisti työssään ja toteutti toiveeni moneen kertaan. Ja naisen kumpparithan tuoksuvat aina hyvälle nuolipa tai haistelipa niitä.
- Kerro lisää!
Kumppareissa kirjoitti:
Olivat kokoa 38. Melko uudet Kontiot. Vähän kuluneet ja pohjakuviointikin hieman kulunut. Hyvin luisti työssään ja toteutti toiveeni moneen kertaan. Ja naisen kumpparithan tuoksuvat aina hyvälle nuolipa tai haistelipa niitä.
Eikö pelottanut, että joku tulee häiritsemään kesken puuhien? Olisi siitä saanut kuulla loppuajan, jos olisi kuivaushuoneessa sattunut jäämään kiinni saappaan nussimisesta. Miten vältit kiinnijäännin? Salakuljetitko saappaat lukittavaan vessaan vai miten?
- Kumppareilla
Kerro lisää! kirjoitti:
Eikö pelottanut, että joku tulee häiritsemään kesken puuhien? Olisi siitä saanut kuulla loppuajan, jos olisi kuivaushuoneessa sattunut jäämään kiinni saappaan nussimisesta. Miten vältit kiinnijäännin? Salakuljetitko saappaat lukittavaan vessaan vai miten?
Ei ollut mitään lukittuja vessoja, mutta luotin, ettei yöllä kuivaushuoneeseen tule ketään. Olinhan alushousuisillani ja vetelin kumpparin pohjalla, joten päivystäjän tullessa olisin heittänyt kumpparin pois ja selittänyt vaikka olleeni katsomassa, ovatko jalkarättini jo kuivuneet.
- Kerro lisää!
Kumppareilla kirjoitti:
Ei ollut mitään lukittuja vessoja, mutta luotin, ettei yöllä kuivaushuoneeseen tule ketään. Olinhan alushousuisillani ja vetelin kumpparin pohjalla, joten päivystäjän tullessa olisin heittänyt kumpparin pois ja selittänyt vaikka olleeni katsomassa, ovatko jalkarättini jo kuivuneet.
Varmaan jännitys ollut osasyynä nautintoon?
Tuliko koskaan mieleen pihistää hyvät Kontsut pidempiaikaiseen käyttöön? - Kumppareilla
Kerro lisää! kirjoitti:
Varmaan jännitys ollut osasyynä nautintoon?
Tuliko koskaan mieleen pihistää hyvät Kontsut pidempiaikaiseen käyttöön?Ei tullut mieleeni pihistää tytön kumppareita. Jännitys lisäsi nautintoa, kun piti vedellä pohjalla tavallista nopeampaan. Nyt noita naisten ja tyttöjen jaloissa olleita Kontioita on kertynyt vino pino.
- Kerro lisää!
Kumppareilla kirjoitti:
Ei tullut mieleeni pihistää tytön kumppareita. Jännitys lisäsi nautintoa, kun piti vedellä pohjalla tavallista nopeampaan. Nyt noita naisten ja tyttöjen jaloissa olleita Kontioita on kertynyt vino pino.
Monetko omistat? Ja minkä värisiä? Miten olet saanut kartutettua kokoelmaasi?
- Kumppareilla
Kerro lisää! kirjoitti:
Monetko omistat? Ja minkä värisiä? Miten olet saanut kartutettua kokoelmaasi?
Tarkistin asian. Seitsemät parit niitä on. Pienimmät kokoa 33 ja suurimmat kokoa 40. Viisi paria mustia, yhdet punaiset ja yhdet valkoiset. Tutuilta naisilta ja kirpparilta olen ne vuosien mittaan hankkinut. Jos ostaa naiselle uudet kumpparit (Kontiot), niin vanhat yleensä unohdetaan ja ne päätyvät minulle
- Lissu
Paikat märkänä olen tätä keskustelua seurannut. Vähän pääsiäisviiniä nautittuani päätin ottaa osaa keskusteluun. Liiskaan ja tallaan kesällä kaikki ötökät, joita tielleni sattuu. Kerronpa eräästä tapauksesta. Syksyllä meidän kellariin oli eksynyt iso rotta. Kävin laittamassa kumpparit jalkaani ja otin mukaan lattiaharjan. Ahdistin sen rotan harjalla nurkkaan ja sitten polkaisin kumpparilla kylmästi päälle. Ei se heti siihen kuollut, mutta hakkasin sitä kantapäällä niin kauan , että suolet purskahtivat ulos ja rotta kuoli. Näin puolihumalassa tuntuu, että se oli hyvin kiihottava kokemus. Rotta vastaan kumppari. Kumppari sen taistelun voitti.
- Ellu
Kumppari voittaa rotan, vaikka sitä joutuu muutaman kerran polkaisemaan. Kyllä se kuolee kevyemmän tytönkin kumppareilla.
- Jennifer-85
Ellu kirjoitti:
Kumppari voittaa rotan, vaikka sitä joutuu muutaman kerran polkaisemaan. Kyllä se kuolee kevyemmän tytönkin kumppareilla.
Asun lähiössä, joka vilisee rottia lähellä olleen entisen kaatopaikan vuoksi. Pidän sen vuoksi platform-pohjaisia stilettokorkoisia nilkkureita nyt kesälläkin., sillä terassin ovesta luikahti eilen suuri rotta. Ahdistin sen nurkkaan ja polkaisin korolla päähän. Tunsin selittämätöntä hyvää oloa korkoni rusahtaessa pedon kalloon.
Sotkun lupasi huoltomies korjata
Jenni - Milana-90
Jennifer-85 kirjoitti:
Asun lähiössä, joka vilisee rottia lähellä olleen entisen kaatopaikan vuoksi. Pidän sen vuoksi platform-pohjaisia stilettokorkoisia nilkkureita nyt kesälläkin., sillä terassin ovesta luikahti eilen suuri rotta. Ahdistin sen nurkkaan ja polkaisin korolla päähän. Tunsin selittämätöntä hyvää oloa korkoni rusahtaessa pedon kalloon.
Sotkun lupasi huoltomies korjata
JenniSain pari vuotta sitten postimyynnistä tilaamani metallikorkoiset korokepohjaiset reisisaappaat. Niillä on tapettu yksi kohti hyökkäävä koira, pari raapivaa kissaa, lukuisia rottia, hiiriä, sammakoita yms.
Milana -90
- Tallone
Luumua liiskaksi. Näitä kuvia kun olis vielä Kontioilla toteutettuna...
http://www.feetsinsneaks.com/images/crush/nike plum/index.htm - Puutarhatyttö
Kevään ensimmäiset kaksi etanaa liiskattu taimien kimpusta. Kumpparia annoin molemmille ja hyvinpä nuo litsahtivat.
- Ellu
Niin, kohta on kumppareille töitä, kun pääsee kasvimaalle möyrimään. Kaivoin jo viime viikolla vesikelien takia Kontiot komerosta ja äsken mietin mitä kaikkea tuhotöitä niillä on tullut tehtyä. Satoja etanoita ja kotiloetanoita, liljakukkoja, pari sammakkoa ja muita ötököita on saanut surmansa niiden kumpparien polkaisuista. Sellaiset ovat minun kumpparit, mustat ja kokoa 38.
- Krisse
Ellu kirjoitti:
Niin, kohta on kumppareille töitä, kun pääsee kasvimaalle möyrimään. Kaivoin jo viime viikolla vesikelien takia Kontiot komerosta ja äsken mietin mitä kaikkea tuhotöitä niillä on tullut tehtyä. Satoja etanoita ja kotiloetanoita, liljakukkoja, pari sammakkoa ja muita ötököita on saanut surmansa niiden kumpparien polkaisuista. Sellaiset ovat minun kumpparit, mustat ja kokoa 38.
Jossain näillä palstoilla oli kirjoitus etana-ansasta. Se on hyvä keino päästä etanoista eroon. Äitini ei raski polkea niitä yön aikana laudan alle tarttuneita etanoita, joten minä joudun ne litsaamaan. Minultahan se käy surua tuntematta. Kumpparit jalkaan ja litsis lätsis. Siihen jäävät littanana kasveja ja mansikoita syömästä.
- Puutarhatyttö
Krisse kirjoitti:
Jossain näillä palstoilla oli kirjoitus etana-ansasta. Se on hyvä keino päästä etanoista eroon. Äitini ei raski polkea niitä yön aikana laudan alle tarttuneita etanoita, joten minä joudun ne litsaamaan. Minultahan se käy surua tuntematta. Kumpparit jalkaan ja litsis lätsis. Siihen jäävät littanana kasveja ja mansikoita syömästä.
Äitisi kehittelemä ansa on hyvä ratkaisu etanaongelmaan. Minäkin käytän sitä ja täytyy muistaa vaan putsata kumpparien pohjat liiskausten jälkeen, vaikka eteiseen ne vain jättäisikin.
- Hansu
Tinttaa sitä, sinullahan on kumpparit. Näin sanoi ystävättäreni Tintti, jolla oli vain lenkkarit. Iso koppakuoriainen mönki maassa meidän kesämökillä. Minäpä tinttasin ja tein siitä liiskaa kumpparilla.
- nimimerkki
Ellu kirjoitti:
Pääsispäs pikku kikkelini sinun kumpparien alle. Hieroisit ja hinkkaisit ja polkisit sitä noilla etanantappajilla.
- Päikkis
Krisse kirjoitti:
Täytyypäs kokeilla ensi kesänä tuota konstia. Olen tähän asti polkenut ne vain kumpparilla multaan liiskaksi.
- Nelli
Litsasin eilen ison kärpäsen parvekkeelta. Se oli aivan tokkurassa.Tätä keskustelua seuranneena, laitoin siis kumpparit jalkaan ja talsin kärpäsen päälle. Nyt on kokemusta kumppareilla liiskaamisesta.
- Ukkeli
Minkälaiset kumpparit ja mitä kokoa sinulla oli? Ei kai halpatuontikumppareita? Litsasitko kantapäällä vai kärjellä? Tuntuiko liiskaaminen mukavalta?
- Nelli
Ukkeli kirjoitti:
Minkälaiset kumpparit ja mitä kokoa sinulla oli? Ei kai halpatuontikumppareita? Litsasitko kantapäällä vai kärjellä? Tuntuiko liiskaaminen mukavalta?
Mustat Kontiot kokoa 39 ja litsasin sen niinkuin tupakankin litsaan. Ensin polkaisin etuosalla päälle ja vielä pyörittelin kumpparia. Meni aivan liiskaksi ja vieläkin kumpparin pohjassa on liiskajälki. Huomasin sen, kun tarkistin, että ovatko kumpparini kolmekasit vai kolmeysit. Melko hyvältä se tuntui ja täytyy liiskata kesällä lisää öttiäisiä.
- tytsykkä
Pääsiäisenä napsuttelin hengiltä monta ahventa pilkillä ollessani. Kumpparin kantapäällä jäätä vasten päähän kopsautin. Eipähän tarvinnut nuijia niitä muilla välineillä.
- Ukkeli
Eikö ne menneet aivan mäsäksi kumpparisi alla?
Lieneekö noista ahvenista muuta kuin kissan ruuaksi. - tytsykkä
Ukkeli kirjoitti:
Eikö ne menneet aivan mäsäksi kumpparisi alla?
Lieneekö noista ahvenista muuta kuin kissan ruuaksi.Ei ne menneet mäsäksi, kun polkaisin niitä kumpparilla päähän. Mummo teki niistä kalakukkoa.
- Puutarhatyttö
Kontiolla nokkiin ainakin neljälle etanalle tänään.
- crushfetish
Eikö kellään ole mitään kuvia tai videoita tallauksista. Olisi erittäin kiihottavaa nähdä kuvia tai jopa video siitä kun joku murskaa rotan tai hiiren tai vastaavan... jos joku tietää netti osoitteen missö näitä näkyy niin olisi ihana saada.
- -jenna17-
Pari sammakkoa olen liiskannut ja muutaman kiduttanut nahkahanskat kädessä sytkärillä kuoliaaksi. Ihana tunne kun sammakko sätkii ja kärsii nahkahanskan otteessa. Hehe.
- mico.
Sammakko on rauhoitettu eläin.
Syyllistyit eläinsuojelurikokseen. - Sadistimyös
Hah hah, toi sammakon polttaminen kuulostaa niin rajulta mutta hauskalta vaikka onkin rauhoitettu... Voisin varmaan ite tehdä saman heh!
- ric
Onko kukaan bootseilla liiskannu ?
- Cowgirl
Sain kolme vuotta sitten poikaystävältäni cowgirlbootsit, sellaiset punaiset joissa on seitsemän sentin korot. Sen jälkeen olen liiskannut satoja rupikonnia, sammakkoja , sisiliskoja etc.
Eilen oli yksi hanhi jäänyt auton töytäisemäksi tien viereen kitumaan , joten armosta jysäytin sen pää tohjoksi korollani.
Cami19
- veer9
Tässä syksyllä oli mökillä kyy. Minä näin sen, eikä ollut lapiota, eikä keppiä. Sitten minä
polkaisen. Minulla oli Hai-kumpparit jalassa. Sain sen tapettua polkemalla.- Kontiot
Kontioilla on tullut myös poljettua muutama kyy.
- Anonyymi
Mökillä olen polkaissut hiiren Hai-saappaillani.
- Anonyymi
Minäkin talloin hiiren Hai-saappailllani.
- Anonyymi
Hu Hai!
- Anonyymi
Liiskaaminen on ihan ok. Itse pidän siitä, kun nainen tallo mun mulkkua saappailla..
- Anonyymi
Naisen Hai-saapas on hyvä siittimen päällä.
- Anonyymi
Naisen Hai-saapas on hyvä seisovan siittimen päällä. Kun hän sillä polkee , sitten olen polvillani lattialla , ja kova polkaisu saappaalla. Tuntuu kipeästi kun siitttimeni jää naisen saappaan alle. Käyttää vielä molempia saappaita , antaa niillä myös potkuja.
- Anonyymi
Minä katselin tässä alku kesästä kun perhetuttuni Nella 10v talloi kesämökillä sammakoita punaisilla kontioillaan. Hyvin näkyi pikku Nellan saappaan alle sammakko litsahtavan. illasta teinkin sitten parempaa tuttavuutta Nella tytön kumikenkiin.
- Anonyymi
Oliko ne noi 16 vuotta vanhat saappaat?
- Anonyymi
Tuli tässä mieleen juttu muutaman vuoden takaa. Olin ystäväni Venlan kanssa ulkona ja huomasimme tiellä kituvan oravan joka ilmeisesti oli jäänyt auton alle. No Venlalla sattui olemaan kumpparit jalassa ja hän sanoi, että tuo orava kituu, minä tallon sen, kun mulla on kumpparit jalassa. Venla hyppäsi mustilla 36 koon kontioillaan oravan päälle ja orava rusahti ihan kunnolla. Venla talloi sen ihan kunnolla ja kumppareiden alla vaan rusahteli. Lopuksi hän vielä pyöritteli kumppariaan oravan päällä ja sanoi, että noniin eiköhän se nyt kuollut. Siihen jäi orava littanaksi asfalttiin Venlan kumppareiden käsittelyn jälkeen. Olimme tuolloin kumpikin 6-luokkalaisia.
- Anonyymi
Hyvin tehty Venla!
- Anonyymi
Olin kaverini Riitan kanssa navetassa katsomassa lehmiä , kun huomattiin , että hiiri oli siellä. Ahdistettiin se nurkkaan , ja Riitta sanoi tappavan sen polkemalla. Hänellä oli Hai-saappaat jalassa. Hän polkaisi saappaallaan kaksi kertaa , ja hiiri oli kuollut. Sanoi , että kesälläkin oli polkenut paljon hiiriä pellolla. Kertoi , että Hai-saappaat oli jalassa tallomisessa. Hai-saappaalla on hyvä polkaista.
- Anonyymi
Aikoinani seurustelin erään viehättävän neidon kanssa joka ei tykännyt eläimistä. Minulla oli tuohon aikaan kaksi hamsteria, jotka ärsyttivät Alenaa suuresti. Hänen pyynnöstään laitoin ne paksuun läpinäkyvään muovipussiin, jotta hän saattoi talloa elukat korkosaappaillaan. Näky oli kiihottava!
- Anonyymi
Ilmoitin sinusta poliisille.
- Anonyymi
Minulla tuli pentuna liiskailtua kumppareilla yhtä sun toista, kerran löysin kotitieltämme kuolleen rotan mutten halunnut liiskata sitä keskelle tietä, vaan potkaisin sen tien vieressä kulkevaan ojaan ja muussasin sen kumppareillani sinne mutaan. Kaiken kukkuraksi saappaat juuttuivat sinne kiinni mutta sain ne onneksi irti omin neuvoin.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984