Ei kenenkään, ei yhdenkään ei kannata enää koskaan jauhaa lääkkeistä, terapiasta, elämäntavoista: kun ainoa lääke ahdistukseen on huumeet ja alkoholi. Fuck you!
Päihteet ovat ainoat jotka oikeasti vievät ahdistuksen pois.
13
79
Vastaukset
- Anonyymi
O, niin o
Mitä nuorempi on arvelija, sitä enemmän hänellä on sinisilmäisiä kuvitelmia paranemisesta. Aika karistaa luuloja.
- Anonyymi
Auttaahan ne hetkellisesti mutta sen jälkeen.... Ahdistus on entistäkin vaikeampaa kestää. Jokainen tyylillään.
- Anonyymi
Huumeiden sijaan mdma ja ahdistukset katoaa sekä elämän valo löytyy.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Onko mdma vapaasti saatavaa tavaraa?
Ei vielä laillista kun vasta vuosikymmenten demonisoinnin jälkeen on tutkimuskäytössä, ja itse tiedän sen hyödylliseksi ja omasta "käytöstä" on vuosikymmen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä laillista kun vasta vuosikymmenten demonisoinnin jälkeen on tutkimuskäytössä, ja itse tiedän sen hyödylliseksi ja omasta "käytöstä" on vuosikymmen.
Tätä arvelinkin.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Onko mdma vapaasti saatavaa tavaraa?
Toiselta nimeltään extaasi. On juuri vapautunut lääkekäyttöön Yhdysvalloissa. Suomessa kuitenkin ainoastaan katukaupassa, jolloin ei ole tasalaatuista. Ei mun juttu, kuten ei mitkään koviksi luokiteltavat huumeet. Eikä alkoholi sen paremmin. Kaikki voi auttaa aikansa, kunnes ahdistusta ei pääse pakoon enää millään ja tilanne pahenee. Lenkille raittiiseen ilmaan, hyvää seuraa ja joskus vähän sauhuja. Sauhuihinkin jää henkisesti koukkuun ja toleranssi kasvaa, vaikkei niin vaarallinen muuten ole. Kukin tekee mitä haluaa, mutta itse en usko päihteillä saatavan helpotuksen pysyvyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiselta nimeltään extaasi. On juuri vapautunut lääkekäyttöön Yhdysvalloissa. Suomessa kuitenkin ainoastaan katukaupassa, jolloin ei ole tasalaatuista. Ei mun juttu, kuten ei mitkään koviksi luokiteltavat huumeet. Eikä alkoholi sen paremmin. Kaikki voi auttaa aikansa, kunnes ahdistusta ei pääse pakoon enää millään ja tilanne pahenee. Lenkille raittiiseen ilmaan, hyvää seuraa ja joskus vähän sauhuja. Sauhuihinkin jää henkisesti koukkuun ja toleranssi kasvaa, vaikkei niin vaarallinen muuten ole. Kukin tekee mitä haluaa, mutta itse en usko päihteillä saatavan helpotuksen pysyvyyteen.
Näin on kuten kirjoitit ja olen tuo 18:51 kirjoittanut. Ei mikään myrkky ole jatkuvassa käytössä terveellistä ja alkoholi sekä tupakka ovat addiktoivampia aineita kuin mdma, erona näillä kolmella on sekin että jälkimmäinen aiheuttaa ehkä pysyviäkin positiivisia muuotksia aivoissa kun taitaa laukaista joitain mielessä vellovia ahdistuksia ja rajoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on kuten kirjoitit ja olen tuo 18:51 kirjoittanut. Ei mikään myrkky ole jatkuvassa käytössä terveellistä ja alkoholi sekä tupakka ovat addiktoivampia aineita kuin mdma, erona näillä kolmella on sekin että jälkimmäinen aiheuttaa ehkä pysyviäkin positiivisia muuotksia aivoissa kun taitaa laukaista joitain mielessä vellovia ahdistuksia ja rajoituksia.
Juu, huomasin vasta kun olin kirjoittanut vastauksen, että siihen oli tullut tuo sinun vastauksesi. Kun niitä ahdistuskohtauksia on, niin on tietysti käynyt mielessä miten mahtaisi "lääkkeenä" auttaa.. Vain viihdekäytöstä itsellä ko roinasta itsellä kokemusta, joten annostelu taitaisi olla jotain muuta sitten. Jos nyt kuitenkin yrittäisi vielä muulla tavoin kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, huomasin vasta kun olin kirjoittanut vastauksen, että siihen oli tullut tuo sinun vastauksesi. Kun niitä ahdistuskohtauksia on, niin on tietysti käynyt mielessä miten mahtaisi "lääkkeenä" auttaa.. Vain viihdekäytöstä itsellä ko roinasta itsellä kokemusta, joten annostelu taitaisi olla jotain muuta sitten. Jos nyt kuitenkin yrittäisi vielä muulla tavoin kuitenkin.
Viihdekäyttöä se meilläkin oli ja ainoastaan yksi nappi iltaan/aamuun eli enintään pari viikonloppuun.
Anonyymi kirjoitti:
Olen koko elämäni kärsinyt sietämättömästä ahdistuksesta ja erittäin syvästä alkoholismista (päivässä keskimäärin 17 pulloa olutta). Olen nyt ollut yli 40 vuotta kuivilla ja edelleen hirvittävän ahdistunut.
Nyt on ja muitakin vakavia oireita, afasia, jo kolmasti viikossa, pisimmillään kolme päivää, aivoverevuodon jälkitila, oikean puolen toimimattomuus, myös kirjoituskyvyn puute, migreenin aura ja näköhäiriöt. Tilani on tänä kesänä vielä radikaalisti romahtanut.
Odota hartaasti kuolemaa vapauttajaksi, mutta vielä joudun näköjään odottamaan, sillä en tahdo aiheuttaa murhetta läheisilleni. Muuten olisin lopettanut helvetilliset kärsimykseni jo vuosikymmeniä sitten.
En usko, että ekstaasi/mdma kerkiäisi auttaa edes seuraavanseuraavaa polvea, enkä usko, että auttavia lääkkeitä saisi sittenkään, vaikka ne havaittaisiin erinomaisiksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tällaiset keskustelut ei kuulu tänne palstalla. Nuoret lukevat myös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv50619Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50574