😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tiivistetty ikkuna ei meinannut mennä kiinni 😅
Luin liian tarkkaan netin tiivistysohjetta. Ohjeiden tekijä ei ollut ottanut sitä huomioon, että ikkuna voi olla liian tiukka tiivistettäväksi. Ikkunateippiäkään en voi käyttää, kun olen juuri maalannut karmit. Olispa vanhanaikaista liimapaperia olemassa 😅 vanhassa vara parempi sopii tähän tiivistyspulmaankin.
Tiivistys otsikko
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus kaipaa juuri niitä vanhoja juttuja kuten liimapaperia. Itse kaipaan usein pullossa olevaa valkoista korjauslakkaa. Se on kätevintä omissa paperiasioissa. Valkoinen korjauslakkakynä ei ole ollenkaan hyvä. 🙂
- Anonyymi
Minä (nainen) olen jopa vaihtanut omakotitalon ikkunan lasin ollessani vain parikymppinen. Sain siitä operaatiosta haavan ja jouduin menemään Kallion terveysaseman päivystykseen tikattavaksi. Lääkäri luuli kuulleensa väärin, kun kerroin mistä olin saanut haavan. :D:D
- Anonyymi
Lekuri tosiaankin kysyi ainakin pari kertaa että MITÄ olit tekemässä. :DD
Oon kyllä ollut ja oon kyllä edelleenkin aika kova mimmi. ;) Anonyymi kirjoitti:
Lekuri tosiaankin kysyi ainakin pari kertaa että MITÄ olit tekemässä. :DD
Oon kyllä ollut ja oon kyllä edelleenkin aika kova mimmi. ;)Taisit sitten olla päivän puheenaihe terveysasemalla 😊
- Anonyymi
Olen sinkkuna sujuvasti katsonut netistä ohjeet vaihtanut lamput kattoon ja yhdistänyt johtoja toisiinsa. Ei mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Ikkunoihin en ole ikinä koskenut.
Anonyymi kirjoitti:
Ikkunoihin en ole ikinä koskenut.
Vanhojen ikkunoiden kunnostus onkin vihonviimeistä puuhaa. En suosittele. Nämä vanhat valulasit on niin haperotkin, että hajoaa melkein pelkästä puhalluksesta.
Kaikenlaistahan sitä joutuu tekemään kun yksin asuu. Toivottavasti olet varovainen johtojen kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
