anaaliseksi

Anonyymi

hei sinä terve mies täällä odottaa terve mies tule luokseni nuolen pesen kullisi jos miellyttää otan suuhun sen jälkeen saat panna minua perään paljaltaan laskea mällin peräreikään haluaisin tuntea sen sykkeen

15

958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta sun haiseva perse suoli yäk

      • Anonyymi

        Et ole kuullut suihkusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kuullut suihkusta?

        Perse suoli ei puhdistu koskaan täysin vaikka kuinka paljon hoonaat ja peset idiootti


    • Hämeenlinnassa olis kanssa peppua tarjolla ;)

      • Anonyymi

        Pasko alles sekasikiö


      • Anonyymi

        Köyri keskenäs mätänevää suoltas


      • Anonyymi

        Mäkin oon hämeenlinnasta, haluisitko kokeilla joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon hämeenlinnasta, haluisitko kokeilla joskus?

        tulisiko minun kotiini saisimme olla kahden kesken mies odottaa sinua tule riihimäkeen viettämään ilman vaatteita viettäisimmme ihanan päivän tule nauttimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon hämeenlinnasta, haluisitko kokeilla joskus?

        tule huomenna etelään suuntaan parkkipaikalle puolenpäivän jälkeen tutustutaan voisin hieroa sinua suullani katsotaan mihin se johtaa haluan että kuitenkin panisit minua ja minä sinua viinin punainen farmari auto odottaa sinua


    • Anonyymi

      Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä naimaan sun kiihottavaa kiimapyllyäsi [email protected]

      • Anonyymi

        hei sinä iso kulli tule luokseni pane minua peräreikään täällä mies odottaa sinun kulliasi otan miellenäi kullin suuhun saat hyvän nautinnon tule riihimäkeen odotan


    • Anonyymi

      Tässä olisi todellista ihanuutta
      xhamster.com/videos/prostate-massage-6670322?embed=related?utm_campaign=embed&utm_content=6505127&utm_medium=referral&utm_source=www.alohatube.com/ktm/view.cgi?i=116505127&u=http&prs=a0b57f272f5235fdbfad1adf339d9bf3:www.alohatube.com:5bc70401:e10&from=player_related
      Ai kun tuon likan tutkittavaksi pääsis

    • 19/5 ;)

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4454
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2439
    3. 133
      1667
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      188
      1173
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1074
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1020
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1010
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1005
    Aihe