Kun Mozilla Firefoxin avaa ja siirtyy Developer-tilaan esim. F12-painikkeella, välilehden kautta saa avattua Console-näkymän, jossa voi testata omien JavaScript-koodien toimivuutta.
Olen vastikään aloittanut ohjelmoinnin kertaamisen, ja tuon työkalun kautta olen nykyisiä koodejani testaillut.
En löytänyt englannin enkä suomenkielisiäkään ohjeita siihen, miten Consolen historian ja välimuistin saisi tyhjennettyä siten, että vanhat koodit häviäisivät, eikä nuoli ylöspäin palauttaisi vanhoja koodeja enää näkyviin. Poistin Mozillan selaushistorian ja ajoin myös CCleanerilla tietokoneen tyhjennyksen mm. internethistorian osalta, mutta Console-tilassa nuolella ylöspäin vanhat koodit yhä palaavat. Myöskään tietokoneen uudelleenkäynnistys ei poistanut Console-historiaa.
En löytänyt helposti välimuistin tyhjennystä Mozilla Developer Toolin välilehtienkään kautta - tämä löytyi Google Chromen vastaavasta helpommin - joten tietäisikö joku, miten välimuistin tyhjennys onnistuu Mozillassa siten, että Consolen muisti tyhjentyy?
Historian / välimuistin tyhjennys Mozilla Developer Tool (F12)
4
237
Vastaukset
- Anonyymi
clearHistory() -komentoa voisi yrittää.
- Anonyymi
Kiitos, tuo taisi hoitaa ongelman.
(Sivuhuomiona vain, että noinkin yksinkertainen ohje ja asia on kyllä melkoisen hyvin piilotettu asiaan vihkiytymättömien tai aloittelijoiden ulottumattomiin...)
- Anonyymi
Uudistukset vituttaa, siksi kai näitä paikkansa pitämättömiä viestejä tulvii koko ajan, muuten ihan hyvin laadittu, mutta perätöntä huuhaata.
- Anonyymi
Moderointi tekee kiusaa käyttäjille, käyttäjät tekee kiusaa toisilleen, eli Suomi24 keskustelupalstaa ei voi suositella kenellekään, saisivat sulkea tällaiset sivustot, niin tilalle kasvaisi jostain toimiva sivusto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816