Historian / välimuistin tyhjennys Mozilla Developer Tool (F12)

Anonyymi

Kun Mozilla Firefoxin avaa ja siirtyy Developer-tilaan esim. F12-painikkeella, välilehden kautta saa avattua Console-näkymän, jossa voi testata omien JavaScript-koodien toimivuutta.

Olen vastikään aloittanut ohjelmoinnin kertaamisen, ja tuon työkalun kautta olen nykyisiä koodejani testaillut.

En löytänyt englannin enkä suomenkielisiäkään ohjeita siihen, miten Consolen historian ja välimuistin saisi tyhjennettyä siten, että vanhat koodit häviäisivät, eikä nuoli ylöspäin palauttaisi vanhoja koodeja enää näkyviin. Poistin Mozillan selaushistorian ja ajoin myös CCleanerilla tietokoneen tyhjennyksen mm. internethistorian osalta, mutta Console-tilassa nuolella ylöspäin vanhat koodit yhä palaavat. Myöskään tietokoneen uudelleenkäynnistys ei poistanut Console-historiaa.

En löytänyt helposti välimuistin tyhjennystä Mozilla Developer Toolin välilehtienkään kautta - tämä löytyi Google Chromen vastaavasta helpommin - joten tietäisikö joku, miten välimuistin tyhjennys onnistuu Mozillassa siten, että Consolen muisti tyhjentyy?

4

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      clearHistory() -komentoa voisi yrittää.

      • Anonyymi

        Kiitos, tuo taisi hoitaa ongelman.

        (Sivuhuomiona vain, että noinkin yksinkertainen ohje ja asia on kyllä melkoisen hyvin piilotettu asiaan vihkiytymättömien tai aloittelijoiden ulottumattomiin...)


    • Anonyymi

      Uudistukset vituttaa, siksi kai näitä paikkansa pitämättömiä viestejä tulvii koko ajan, muuten ihan hyvin laadittu, mutta perätöntä huuhaata.

    • Anonyymi

      Moderointi tekee kiusaa käyttäjille, käyttäjät tekee kiusaa toisilleen, eli Suomi24 keskustelupalstaa ei voi suositella kenellekään, saisivat sulkea tällaiset sivustot, niin tilalle kasvaisi jostain toimiva sivusto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe