CHR himottaa

Anonyymi

Mikähän siin on ku ajan CHRää ja aina ku painan kaasuu niin mul alkaa seisoo. Voiks autot olla näin seksikkäitä? Ja voiks autoon sekaantumisest joutuu linnaan?

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva tietää etten oo ainoo. Itse tulin kylläkin Ferrarin ratissa mutta niin, onneksi oon nainen ja hyvä piilottamaan sen :) Sinuna en kyllä ehkä vehettäni kuitenkaa pakoputkeen tunkis..

• Anonyymi

Kiva kuulla et on kohtalotoveri =) Ferrarii en ite uskaltas ku vähä liia hurja ja pelottava mun makuun. CHR on ihanan helppo lähestyy ku se on semmonen söpön pyöree. Mites sulla musiikki vaikuttaa kokemukseen? Mulla tulee heti ku laitan Jari Sillanpään soimaan ja nupit kaakoon. Ja miks en laittas pakoputkeen? Tos hybridist kuuluu vaan linnun lauluu pakoputksest, ei siel voi kovin likasta olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla et on kohtalotoveri =) Ferrarii en ite uskaltas ku vähä liia hurja ja pelottava mun makuun. CHR on ihanan helppo lähestyy ku se on semmonen söpön pyöree. Mites sulla musiikki vaikuttaa kokemukseen? Mulla tulee heti ku laitan Jari Sillanpään soimaan ja nupit kaakoon. Ja miks en laittas pakoputkeen? Tos hybridist kuuluu vaan linnun lauluu pakoputksest, ei siel voi kovin likasta olla.

Anna tän olla joku vitsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule, mie en täällä täysin huumorintajuttomana vitsejä viljele. Ei äly riitä sellaiseen ja lopputuloksena on aina pelkkä nolo ja lapsellinen oksennus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tää oo mikään vitsi, ihan tosissani mä oon! CHR vaan tuntuu ja näyttää niin hyvälle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tää oo mikään vitsi, ihan tosissani mä oon! CHR vaan tuntuu ja näyttää niin hyvälle!

Ootko päässy vetää takaapäin pakoputkeen ? Sähköautoa sun ei kannata hommaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko päässy vetää takaapäin pakoputkeen ? Sähköautoa sun ei kannata hommaa !

Kokemuksesta voin sanoo et Tesla toimii ihan yhtä hyvin. Pääsee vaan käyttään vähän mielikuvitusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoo et Tesla toimii ihan yhtä hyvin. Pääsee vaan käyttään vähän mielikuvitusta!

Tekee varmaan gutaa vetää sähköautoa tuollain. Siinä ku vahingossa tempasee väärään paikkaan nii se on tuli ja leimaus ja hyvästit isyydelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekee varmaan gutaa vetää sähköautoa tuollain. Siinä ku vahingossa tempasee väärään paikkaan nii se on tuli ja leimaus ja hyvästit isyydelle.

Naisena olon hyvät puolet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena olon hyvät puolet.

Sata salamia iskee tulta ja koko elämä räjähtää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sata salamia iskee tulta ja koko elämä räjähtää!

mut ei rakkautta voi riistää multa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näöstä en olisi niin varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköautot onkin vaan way out of your league vai miten sitä sanotaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköautot onkin vaan way out of your league vai miten sitä sanotaan :)

Jos ois sähkö-CHR nii siin pääsis kunnon Star Wars-fiiliksiin. Ostasin sellasen sinivalkosena ja antasin sille nimeks R2-D2. Ai että se ois söpöö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ois sähkö-CHR nii siin pääsis kunnon Star Wars-fiiliksiin. Ostasin sellasen sinivalkosena ja antasin sille nimeks R2-D2. Ai että se ois söpöö!

No mihinkäs reikään sie sitä lykkisit? Sähkömopossa ku ei oo pakoputkee.

• Anonyymi

Toyotan tärinä sen aiheuttaa.

• Anonyymi

Katso vaikka kaalimatopistecom joku sopiva perseenpäristin, niin ei tartte sillä tärisevällä autolla onanoida

• Anonyymi

Ylimäärästä vaivaa ja rahan kulua vaan

• Anonyymi

Uhah kuuman auton rinnalla kalpenee kauneimmatkin naiset.

• Anonyymi

Näin on! Ilmastoimattomassa Yariksessa ku laittaa reterikkiä soimaan rokkikoneesta täysii niin sit tulee ja kovaa! Uhah vaan sullekin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5353
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      118
      2795
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2420
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      597
      2054
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1766
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1335
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1118
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      396
      1069
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe