Mikähän siin on ku ajan CHRää ja aina ku painan kaasuu niin mul alkaa seisoo. Voiks autot olla näin seksikkäitä? Ja voiks autoon sekaantumisest joutuu linnaan?
CHR himottaa
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva tietää etten oo ainoo. Itse tulin kylläkin Ferrarin ratissa mutta niin, onneksi oon nainen ja hyvä piilottamaan sen :) Sinuna en kyllä ehkä vehettäni kuitenkaa pakoputkeen tunkis..
- Anonyymi
Kiva kuulla et on kohtalotoveri =) Ferrarii en ite uskaltas ku vähä liia hurja ja pelottava mun makuun. CHR on ihanan helppo lähestyy ku se on semmonen söpön pyöree. Mites sulla musiikki vaikuttaa kokemukseen? Mulla tulee heti ku laitan Jari Sillanpään soimaan ja nupit kaakoon. Ja miks en laittas pakoputkeen? Tos hybridist kuuluu vaan linnun lauluu pakoputksest, ei siel voi kovin likasta olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla et on kohtalotoveri =) Ferrarii en ite uskaltas ku vähä liia hurja ja pelottava mun makuun. CHR on ihanan helppo lähestyy ku se on semmonen söpön pyöree. Mites sulla musiikki vaikuttaa kokemukseen? Mulla tulee heti ku laitan Jari Sillanpään soimaan ja nupit kaakoon. Ja miks en laittas pakoputkeen? Tos hybridist kuuluu vaan linnun lauluu pakoputksest, ei siel voi kovin likasta olla.
Anna tän olla joku vitsi.
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, mie en täällä täysin huumorintajuttomana vitsejä viljele. Ei äly riitä sellaiseen ja lopputuloksena on aina pelkkä nolo ja lapsellinen oksennus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää oo mikään vitsi, ihan tosissani mä oon! CHR vaan tuntuu ja näyttää niin hyvälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää oo mikään vitsi, ihan tosissani mä oon! CHR vaan tuntuu ja näyttää niin hyvälle!
Ootko päässy vetää takaapäin pakoputkeen ? Sähköautoa sun ei kannata hommaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko päässy vetää takaapäin pakoputkeen ? Sähköautoa sun ei kannata hommaa !
Kokemuksesta voin sanoo et Tesla toimii ihan yhtä hyvin. Pääsee vaan käyttään vähän mielikuvitusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoo et Tesla toimii ihan yhtä hyvin. Pääsee vaan käyttään vähän mielikuvitusta!
Tekee varmaan gutaa vetää sähköautoa tuollain. Siinä ku vahingossa tempasee väärään paikkaan nii se on tuli ja leimaus ja hyvästit isyydelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee varmaan gutaa vetää sähköautoa tuollain. Siinä ku vahingossa tempasee väärään paikkaan nii se on tuli ja leimaus ja hyvästit isyydelle.
Naisena olon hyvät puolet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisena olon hyvät puolet.
Sata salamia iskee tulta ja koko elämä räjähtää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata salamia iskee tulta ja koko elämä räjähtää!
mut ei rakkautta voi riistää multa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näöstä en olisi niin varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautot onkin vaan way out of your league vai miten sitä sanotaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautot onkin vaan way out of your league vai miten sitä sanotaan :)
Jos ois sähkö-CHR nii siin pääsis kunnon Star Wars-fiiliksiin. Ostasin sellasen sinivalkosena ja antasin sille nimeks R2-D2. Ai että se ois söpöö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ois sähkö-CHR nii siin pääsis kunnon Star Wars-fiiliksiin. Ostasin sellasen sinivalkosena ja antasin sille nimeks R2-D2. Ai että se ois söpöö!
No mihinkäs reikään sie sitä lykkisit? Sähkömopossa ku ei oo pakoputkee.
- Anonyymi
Toyotan tärinä sen aiheuttaa.
- Anonyymi
Katso vaikka kaalimatopistecom joku sopiva perseenpäristin, niin ei tartte sillä tärisevällä autolla onanoida
- Anonyymi
Ylimäärästä vaivaa ja rahan kulua vaan
- Anonyymi
Uhah kuuman auton rinnalla kalpenee kauneimmatkin naiset.
- Anonyymi
Näin on! Ilmastoimattomassa Yariksessa ku laittaa reterikkiä soimaan rokkikoneesta täysii niin sit tulee ja kovaa! Uhah vaan sullekin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185353MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182795- 112420
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5972054Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231766Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421335Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31118Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3961069Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057