Olisiko Joensuussa tai lähialueilla sellaista naista joka päästäisi kokeilemaan mut omia vaatteitaan? Sukkiksia rintsikoita jne. Intoa ois 🤔
Naisten vaatteiden kokeilu
11
145
Vastaukset
Entäpä olisko pääkaupunkiseudulla joku nainen joka olisi halukas tuohon?
- Anonyymi
Kokeilin naisten pikkareita muuten vaan. Niihin on vaikee saada kyrpä mahtumaan varsinkin jos seisoo, mutta kiihottavaa on se sovittelu. Otin kuvan:
http://aijaa.com/NRrhwU . Suosittelen!- Anonyymi
Testaapa seuraavaksi satiinisia lahkeellisia ja normikorkuisia malleja, niin sauva mahtuu paremmin ja saa mukavia fiiliksiä ;-)
Minulla tuli päähänpisto osta tyttöjen bikinit kun olivat niin kovassa alennuksessa tuosta lähi marketista eli maksoin niitä vaan 2€ ja tänään olen ollut niissä ja oikein mukavat ovat olleet vaikka aluksi epäilin että olisivatkin ehkä lian pienet minulle. Yläosa on ehkä vähän liian pieni minulle mutta alaosa on ihme ja kumma kyllä ihan melkein sopivat ja kyrpäkin mahtuu niihin vaikka seisokin. Olisin halunnut ehkäpä hiukan suuremat mutta nämä olivat ainoat tässä koossa ja muut olivat sitten melko paljon pienempiä. Olisinhan myös voinut ottaa yhdet todella pienet ihan vaan kokeilumielessä, ehkäpä täytyy vielä käydä siellä uudestaan ja ottaa yhdet tosi pienet.
- Anonyymi
munakarvat tainneet raadella hienohipiäiset pikkarit jo reijille :D
- Anonyymi
On kiihottavaa, mummomalliset pikkupöksyt hyvät johon mahtuu paremmin. Sellaiset liukkaat ja venyvät, hyvä runkata.
- Anonyymi
Olisikohan joku nainen joka haluaisi neuvoa ja oppettaa minua tulemaan naiseksi. Eli neuvoa meikkin tekeminen ja opastaisi korkokenkien kävelyssä ym.
- Anonyymi
Kiinnostaako tavata transu jolla paljon asuja ja meikkejä.. Joensuussa olen.
- Anonyymi
Voisin imettää oon 53v ukm kiva olis
- Anonyymi
Moi transu joensuu. Mua kiinnostaa t.47 v m joensuu
- Anonyymi
Kiitti vinkeistä! T, kuvan laittaja ;)
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817