Tai kuinka on?

Anonyymi

Kaikista ei ole parisuhteeseen eikä kaikista ole vanhemmiksi.
Jos kokee, että ei siedä eikä halua lapsia niin silloin on paras olla lapseton. Ja jos kokee ettei kykene antamaan toiselle vaan vaatii toista olemaan se antaja itse vaan vaatiakseen, on paras olla yksin.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapset on syvältä, ja se on fakta

      • Anonyymi

        Ihan sairasta!


    • Anonyymi

      Juuri noinhan se on. Kaikista ei ole. Viisasta myöntää itselleen ja elää sen mukaan.

    • Anonyymi

      Minusta ei ole parisuhteeseen. Haluan sitoutua yhteen naiseen loppuelämäkseni. Mikään muu ei ole minulle sen arvoista. Vanhempia ollaan yhdessä, jos me saadaan lapsia.

    • Anonyymi

      Minä tiesin jo 9-vuotiaana etten koskaan tule haluamaan parisuhteeseen enkä halua lapsia. Silloin julistin sen kaikille, ja minulle hymähdeltiin. Vielä kun olin parikymppinen ja mieli ei ollut muuttunut, sanottiin että kyllä sinä vielä muutat mieltäsi ihan varmasti.
      Niin ei käynyt eikä käy. Alan olla nelikymppinen eikä parisuhde ja lapset ole koskaan tuntuneet kaukaisemmilta ajatuksilta.
      Olen ura-orientoitunut ja tarvitsen paljon omaa tilaa ja itsenäisyyttä. En olisi onnellinen kenenkään kanssa, eikä se toinenkaan olisi onnellinen minun kanssani.
      Minulla on muutama todella hyvä ystävä ja kissa ja koira. Rakastan työtäni ja se on minulle hyvin tärkeä. Elämäni on hyvää näin enkä vaihtaisi!

      • Anonyymi

        Valehtelet itsellesi. Kissa ja koira osoittavat sen. Kaipaat huomiota ja sitä että joku odottaa kotona, kun saavut. Kaipaat saada myös huolehtia toisesta. Todellinen yksineläjä ei hanki lemmikkejäkään.


    • On myös paljon jo lapsia tehneitä jotka ei koskaan ikinä sovellu lapsien vanhemmiksi.

      Mutta kun ollaan aikuisia jolla pelit ja vehkeet toimii vaikka pää on sekaisin, sairas, huumattu, humaltunut tms.niin sitten se kulli tikkaa reikään ehkäisyttä ja lapsia tulee väärille ihmisille siinä sivutuotteena sekoilusta.

      Vastuu on sitten eri juttu kuin se seksileikki. Seksileikki on usein huoletonta kivaa, mutta lapset ei ole huoleton eikä aina niin kivakaan juttu. Niillä kun on oma tahto ja persoona joka voimistuu jokainen eletty ikävuosi.


      Itse olin sellaisen äidin lapsi joka haaveili että ihanaa saada oma pieni nukke itselle. Minä olinkin kiva kun olin hiljaa ja osoitin rajatonta rakkautta äitiäni kohtaan, mutta mitä isommaksi vartuin ja enemmän aloin osoittaan omia ajatuksia, mielipiteitä, tahtoa ja tunteita eli aloin muokkaantuun äidistäni erilliseksi ihmiseksi, omaksi persoonakseni, niin sitä enemmän äitini hylki ja ajatteli ettei haluakaan tota lasta.


      Ne tahdottomat vauvat voi olla kivoja. mutta vauvat ei ole kauaa vauvoja eikä tdellakaan tahdottomia ja mielipiteettömiä!

    • Anonyymi

      Halusin joskus nuorempana lapsia. Valtion tarjoamien elämän kokemuksien jälkeen en halua enää muuta kuin kuolla.

    • Anonyymi

      Parisuhteeseen hyvä löytää ihminen, jonka kanssa on kemiaa ja suhde toimii niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä. Omanarvontunto voi toimia esteenä parisuhteelle? Onko riittävä toiselle ja osaako elää toisen kanssa? Epäileväinen suhtautuminen suhteessa oloon.

    • Anonyymi

      Totta. Ja vaikka pitäisikin lapsista, niin kannattaa ensin harjoitella huolella yhteiseloa lastentekokumppanin kanssa, sillä pikkulapsivuodet on aika raskaita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe