Olen yksi niistä Siilinjärven uusista miljonääreistä ja olen visusti pitänyt salassa lottoamiseni.
Jos nyt kuitenkin käy niin, että voittoni seurakunnassa paljastuu, niin kuinka käy? Erotetaanko minut?
Jos minut erotetaan, niin arvatkaa laitanko seuran tilille sitä summaa jonka olen ajatellut lahjoittaa?
Ai mitenkäkö se voittoni paljastuisi?
Vaihdoin vanhan corollani uuteen audiin. Kyllähän sitä ruvetaan ihmettelemään, miten köyhä työtön tuollaisen yhtäkkiä osti.
Olikos se niin että lottoamisesta ei enää eroteta?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minullekin tulee kaikenlaisia lottoiluja postilaatikkoon,
eivätkä pyyhi osoitettani pois, vaan virnuilevat, kun pyydän sitä.
Yksi voittaa miljoonia, joita ei kykene käyttämään mielekkäästi.
Kaikilta muilta on se raha miljoonan keräykseen poissa.
Kulkevat räteissä ja syövät halvinta ruokaa ilman ravintoa.
elävät toivossa saada hiukan lisää ja menettävät vähästään.
Käy niin sääliksi molempia.
Miljoonien omistajat ovat tutkimusten mukaan parissa vuodessa
köyhempiä ja menettäneet otteensa arkipäivän elämään.
Rahansa menettänyt yrittää korvata menetystään ja
se kasvaa entisestään uusilla menetyksillä.
No, valtiohan siitä usein tienaa!
P.A. - Anonyymi
Näitä trolleja riittää. Eikö niin.
- Anonyymi
Nooo…
Älkääs ny oikopäätä päättäkö, mistä on kyse...
Jos aloittaja TODELLA olet jt, niin laitahan palstalle kokemuksiasi!
Paljastuiko keissi seurakunnassa ja miten toimittiin, jos niin kävi...
Äläkä yhtään ihmettele, jos VANHIMMAN vaimo tavoistaan poiketen alkaa hengailla kanssasi ja soitella kuulumisia tms. Hän urkkii vanhin-aviomiehensä käskystä tilannettasi.
"Sulla on vissiin taloudellinen tilanne kohentunut? Vai onko tuo sun auto... jne jne..."
Sulla on kolme vaihtoehtoa:
1. VALEHTELE sille vanhimman vaimolle. Keksi joku stoori, miksi nyt on audi, vaikka viime viikolla oli corolla vm.95.
2. Sano suoraan, että lottosit ja niillä fyffeillä ostit sen.
3. Vastaa, että nämä ovat henkilökohtaisia asioitani ja ratkaisujani, jotka eivät kuulu sulle.
Jätät siis ilmaan koko aiheen ja vanhimman vaimo tehköön johtopäätöksensä.
Seuraukset:
Ensinnäkin on HYYYYYVIN todennäköistä, että pääset kirjastoon keskustelemaan koksan päätteeksi parin vanhimman kanssa. Teit minkä tahansa noista kolmesta.
Toiseksi se VANHIMMAN VAIMO on käsketty urkkimaan juttuja. Joten se vanhimman vaimo LAULAA KAIKKI suoraan sellaisena miehelleen. Sen jälkeen kokoontuu vanhimmisto "keskustelemaan seurakunnan asioista". Ja todellisuudessa kyse on siitä, että miten sun äkkinäinen varallisuuden koheneminen käsitellään. Vanhimmat tekee omat johtopäätöksensä ja toden näköisesti päättävät etukäteen, erotetaanko, ojennetaanko vai annetaanko vaan olla tää sun tapaus.
mut edetääs keis by keis.
1: Ekassa vaihtoehdossa riippuu tarinasi vedenpitävyydestä. Jos siihen jää pieniäkin kysymysmerkkejä, vanhimmat muistaa ja saattaa ottaa asian puheeksi myöhemmin. Tai jos jäät suoranaisesta valeesta kiikkiin, niin homma on selvä. MONOA TULEE.
2: SAATAT päästä melko vähällä. JOS lahjoitat järjestölle merkittävän summan voitostasi ja sen LISÄKSI kadut kauheasti lottoamistasi... Toden näköisesti tässä selviät kaikkien "etujesi" menettämisellä, eli vastauskieltoa tulee. Jos oot tienraivaaja, menetät sen statuksen ilman muuta... Eikä sulla ole enää lupaa pestä vt salin vessanpönttöjä, tai muuten siivota... Nämä ovat niitä "palvelusetuja", joita annetaan vain "esimerkillisille" julistajille. Nyt sun "esimerkillisyys on kyseenalaista" ja siksi tämä kaikki...
3: vanhimman vaimo kertoo miehelleen, mitä sanoit. Taas sen jälkeen kokoontuu vanhimmisto. Toden näköisesti parille niistä annetaan tehtäväksi tehdä luoksesi "paimennuskäynti". Ne puhuu niitä näitä kahvikupposen ääressä ja muistuttelevat, että miten "tosi kristityllä ei ole salaisuuksia". Kaikki pitäis olla avointa ja rehellistä.
Pienen hetken päästä tulee taas kirjastoa, eli pari vanhinta keskustelee kanssasi. Ehkä ne tässä kohtaa kysyvät suoraan, että millä rahoilla.... Ja samalla muistuttavat mitä paimennuskäynnillä tähdennettiin... Kerro kaikki... Ei salaisuuksia.... Tai olet verrattavissa saakutti paholaiseen, jos et kerro kaikkea vanhimmille, jotka yrittävät "auttaa hengellisesti".
Ja tämä gestapo painostus jatkuu tasan niin kauan, kun joko tunnustat, tai saavat asian selville muuta kautta. Ja muista, että VANIMMILLA ON AIKAA.
Sun pääkoppa loppuu aikasemmin, kuin vanhimmilta aika kysellä ja painostaa...
Nämä on niitä mielenkiintoisia kohtia saada selvää jehovan todistajien kulttuurista.
Sen jälkeen on johtopäätösten ja mielipiteiden vuoro.
Eli pidänkö jehovien tavasta toimia vai vituttaako se...
täältä tähän.
meikämasa2.0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooo…
Äläkä yhtään ihmettele, jos VANHIMMAN vaimo tavoistaan poiketen alkaa hengailla kanssasi ja soitella kuulumisia tms. Hän urkkii vanhin-aviomiehensä käskystä tilannettasi.
"Sulla on vissiin taloudellinen tilanne kohentunut? Vai onko tuo sun auto... jne jne..."
1. VALEHTELE sille vanhimman vaimolle. Keksi joku stoori, miksi nyt on audi, vaikka viime viikolla oli corolla vm.95.
3. Vastaa, että nämä ovat henkilökohtaisia asioitani ja ratkaisujani, jotka eivät kuulu sulle.
Seuraukset:
Ensinnäkin on HYYYYYVIN todennäköistä, että pääset kirjastoon keskustelemaan koksan päätteeksi parin vanhimman kanssa. Teit minkä tahansa noista kolmesta.
Toiseksi se VANHIMMAN VAIMO on käsketty urkkimaan juttuja. Joten se vanhimman vaimo LAULAA KAIKKI suoraan sellaisena miehelleen. Sen jälkeen kokoontuu vanhimmisto "keskustelemaan seurakunnan asioista". Ja todellisuudessa kyse on siitä, että miten sun äkkinäinen varallisuuden koheneminen käsitellään. Vanhimmat tekee omat johtopäätöksensä ja toden näköisesti päättävät etukäteen, erotetaanko, ojennetaanko vai annetaanko vaan olla tää sun tapaus.
1: Ekassa vaihtoehdossa riippuu tarinasi vedenpitävyydestä. Jos siihen jää pieniäkin kysymysmerkkejä, vanhimmat muistaa ja saattaa ottaa asian puheeksi myöhemmin. Tai jos jäät suoranaisesta valeesta kiikkiin, niin homma on selvä. MONOA TULEE.
2: SAATAT päästä melko vähällä. JOS lahjoitat järjestölle merkittävän summan voitostasi ja sen LISÄKSI kadut kauheasti lottoamistasi... Toden näköisesti tässä selviät kaikkien "etujesi" menettämisellä, eli vastauskieltoa tulee. Jos oot tienraivaaja, menetät sen statuksen ilman muuta... Eikä sulla ole enää lupaa pestä vt salin vessanpönttöjä, tai muuten siivota... Nämä ovat niitä "palvelusetuja", joita annetaan vain "esimerkillisille" julistajille. Nyt sun "esimerkillisyys on kyseenalaista" ja siksi tämä kaikki...
3: vanhimman vaimo kertoo miehelleen, mitä sanoit. Taas sen jälkeen kokoontuu vanhimmisto. Toden näköisesti parille niistä annetaan tehtäväksi tehdä luoksesi "paimennuskäynti". Ne puhuu niitä näitä kahvikupposen ääressä ja muistuttelevat, että miten "tosi kristityllä ei ole salaisuuksia". Kaikki pitäis olla avointa ja rehellistä.
Pienen hetken päästä tulee taas kirjastoa, eli pari vanhinta keskustelee kanssasi. Ehkä ne tässä kohtaa kysyvät suoraan, että millä rahoilla.... Ja samalla muistuttavat mitä paimennuskäynnillä tähdennettiin... Kerro kaikki... Ei salaisuuksia.... Tai olet verrattavissa saakutti paholaiseen, jos et kerro kaikkea vanhimmille, jotka yrittävät "auttaa hengellisesti".
Ja tämä gestapo painostus jatkuu tasan niin kauan, kun joko tunnustat, tai saavat asian selville muuta kautta. Ja muista, että VANIMMILLA ON AIKAA.
Nämä on niitä mielenkiintoisia kohtia saada selvää jehovan todistajien kulttuurista.
täältä tähän.
meikämasa2.0Tämä on valitettavasti totta! Vieläpä srk:ssa supistaan tietyistä vanhinten vaimoista,
jotka lähetetään urkkimaan ja vieläpä tutkivat miehensä salkun vanhinten kokousten päätteeksi! vaativat saada tietoa sekä ystäviltä että mieheltään samoin menetelmin.
Vakooja ei myöskään siedä, ettei hän saa tyydyttävää vastausta.
Ei ole mitään yksityiselämää tai omaa omaatuntoa.
Olen todistajana tässä enetelmässä 80% siitä itse kokeneena.
Joko teet selkoa kaikesta tai joudut seuran hylkimäksi.
Vielä täällä oli yksi hyvä esimerkki siitä, että vaikka tekisit kuinka
seuran antamien sääntöjen mukaan, niin et tule hyväksityksi!
Sinulla on VÄÄRÄ VAIKUTIN! TEESKENTELET USKOA!
Nuorena joskus vanha urkkija purskahti kiukusta itkuun:
"Sinä olet niin korea!" Se yksin oli syy kiukutella ja antaa
tietysti huono raportti vanhimmille.
Onpa joku vanhin minulle suoraan sanonutkin, että kateudesta...
Jos ei kaikille veljilje lirkutellut, niin kärsimään joutui YLPEYDESTÄÄN.
Kyllä se kristillisen rakkauden osoitus kävi liian ahdistavaksi.
Sisaret saavat täyttää "veljien" tarpeet, ettei heidän tarvitse mennä porttolaan.
Mutta jos valittaa meinikiä, niin Jehova närkästyy!
Kuinka ei närkästy miesten raamatullisten periaatteiden rikkomisesta?
P.A. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooo…
Seuraukset:
täältä tähän.
meikämasa2.0Olisikohan viisasta pakata tavaransa. Ostaa asunto jostain muualta, ihan vähin äänin.
Enpä usko että kovin moni jää minua kaipaamaan. Olen vähän niitä B luokan julistajia.
Itse asiassa olen jo katsellut asuntoa tarpeeksi kaukaa. Ja kun sitä nappulaa nyt on, ei tarvitse kuin iskeä rahat pöytään kun sopiva löytyy. Ja onhan noita myytäviä asuntoja.
Minulla on sukulaisia Tampereella.
Osa on ei- meikäläisiä osa on meikäläisiä.
Pitäis katsoa vain että ollaan eri seurakunnassa.
Kaikenlaista pohdittavaa tämän asian tiimoilta syntyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan viisasta pakata tavaransa. Ostaa asunto jostain muualta, ihan vähin äänin.
Enpä usko että kovin moni jää minua kaipaamaan. Olen vähän niitä B luokan julistajia.
Itse asiassa olen jo katsellut asuntoa tarpeeksi kaukaa. Ja kun sitä nappulaa nyt on, ei tarvitse kuin iskeä rahat pöytään kun sopiva löytyy. Ja onhan noita myytäviä asuntoja.
Kaikenlaista pohdittavaa tämän asian tiimoilta syntyy.Teet niin tai näin, niin muista tilitysvelvollisuutesi!
Käy ensin niiden sukulaistesi luona koittelemassa tilannetta.
Minä tein sisaruksilleni selvää, että olen saanut tietoa jw.org:ta,
eikä heillä ole "puhdasta jauhoa pussissa".
Mutta olemme kaikki muovanneet oman elämämme ja
tavallaan kasvaneet eroon toisistamme.
Silloin hyvä ystävä on läheisempi kuin lihallinen veli.
Jos minulla olisi varaa, niin tekisin listaa tärkeistä asioista.
Minulle se on puhdas luonto ja suuria vesiä ympärillä.
Mahdollisuus käyttää aikani omien harrasteiden yhteydessä.
Joillekin matkustaminen on virkistävää, mutta listani mukaan
kaikki mitä haluan on täällä kotineliöissä.
Kävin juuri pölyttämässä lelujani ja en halua jättää niitä tunniksikaan!
Valitse se kaupunki niiden mahdollisuuksien kanssa, jotka merkitsevät sinulle eniten.
Ole hiljaa "perinnöstäsi" tai saat kerjäläisiä ja uhkailijoita kintuillesi.
Käytä tulosi hyvinvointisi ja terveytesi edistämiseen.
Sinun tulosi on monelta poissa, mutta omaa tyhmyyttään ne "heittivät järveen".
P.A. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan viisasta pakata tavaransa. Ostaa asunto jostain muualta, ihan vähin äänin.
Kaikenlaista pohdittavaa tämän asian tiimoilta syntyy.No tiedän tästäkin...
Koitas mennä toisella paikkakunnalla koksaan, niin kohta saavat selville mistä oot kotoisin...jos et itse kerro.
Julistaja korttisi seuraa postina perässä VT salille, eikä sulle kerrota mitään, jos et kysy.
Postissa mukana voi tulla parikin mapillista tavaraa taustoistasi, asenteistasi, etenkin niistä vääristä jne...
Ja jos ne lähtöpaikka kunnalla on kaavaillut sulle oikeuskomiteaa, niin älä huoli. Saatat päästä uudessa srkoossa sukkelammin oikkariin, kuin arvaatkaan.
Sun tilanteessa vanhalla paikkakunnalla ei parane kertoa minne oot menossa, eikä uudella paikkakunnalla, mistä oot tulossa.
Jehovis olet jatkuvasti yksityisetsivien tarkkailussa, koska niitä kuhisee kulttuurin täydeltä. Siksi on hyvin vaikeaa hiipua vähin äänin uskonnosta pois ilman seurauksia...
Jehovis on tosi paskamainen kulttuuri, koska järjestön johtajat on sen sellaiseksi luoneet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tiedän tästäkin...
Koitas mennä toisella paikkakunnalla koksaan, niin kohta saavat selville mistä oot kotoisin...jos et itse kerro.
Julistaja korttisi seuraa postina perässä VT salille, eikä sulle kerrota mitään, jos et kysy.
Postissa mukana voi tulla parikin mapillista tavaraa taustoistasi, asenteistasi, etenkin niistä vääristä jne...
Ja jos ne lähtöpaikka kunnalla on kaavaillut sulle oikeuskomiteaa, niin älä huoli. Saatat päästä uudessa srkoossa sukkelammin oikkariin, kuin arvaatkaan.
Sun tilanteessa vanhalla paikkakunnalla ei parane kertoa minne oot menossa, eikä uudella paikkakunnalla, mistä oot tulossa.
Jehovis olet jatkuvasti yksityisetsivien tarkkailussa, koska niitä kuhisee kulttuurin täydeltä. Siksi on hyvin vaikeaa hiipua vähin äänin uskonnosta pois ilman seurauksia...
Jehovis on tosi paskamainen kulttuuri, koska järjestön johtajat on sen sellaiseksi luoneetHmmm . .
Pitäisköhän nyt tässä vaiheessa vain hiipua?
Olen minä ennenkin ollut epäsäännöllinen ja jopa toimeton.
Tämän ikäistä ei kukaan ota enään edes töihin.
Lähden huomenna Tampereelle katsomaan muutamaa asuntoa.
Tapaan samalla vanhan ystäväni. Koulukaverini, jonka kanssa aina välillä olemme tavanneet.
Tänään kauppareissulla otin mukaani kasan laatikoita. Alkaa pakkaaminen.
Vanhat huonekalut(suurin osa) laitan kierrätykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm . .
Pitäisköhän nyt tässä vaiheessa vain hiipua?
Olen minä ennenkin ollut epäsäännöllinen ja jopa toimeton.
Tämän ikäistä ei kukaan ota enään edes töihin.
Lähden huomenna Tampereelle katsomaan muutamaa asuntoa.
Tapaan samalla vanhan ystäväni. Koulukaverini, jonka kanssa aina välillä olemme tavanneet.
Tänään kauppareissulla otin mukaani kasan laatikoita. Alkaa pakkaaminen.
Vanhat huonekalut(suurin osa) laitan kierrätykseen.Kuulostaa hyvältä. Pidä pää kylmänä ja nauti matkastasi.
Vahinko on jo tapahtunut, joten hyödytöntä itkeä kaatunutta maitoa.
Ensiksi: sanoit olevasi b-luokan todistaja; a-luokan ei olisi lottoillut ;-)
Toiseksi: satuit saamaan voiton menetyksen sijaan, nauti siitä!
Älä vain lähde rehvastelemaan baareihin ja naisten kanssa;-D
Luin juuri eilen uutisten yhteydessä, että miljoonasijoittavat
luottivat väärään firmaan ja menettivät kaikki vuosien säästönsä.
Täällä yksi sai ohjeen pankista sijoittaa 3milj. ja tuli velkaiseksi!
Pidä kiinni saamastasi ja sijoita se hyvään asuntoon, jossa nauttia.
Juu, anna vain "vanha elämäsi" kierrätykseen; se on historiaa.
Nyt voit aloittaa uusimalla kaiken mielesi mukaan.
Olen oikein iloinen puolestasi! Onneksi olkoon!
P.A. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Pidä pää kylmänä ja nauti matkastasi.
Vahinko on jo tapahtunut, joten hyödytöntä itkeä kaatunutta maitoa.
Ensiksi: sanoit olevasi b-luokan todistaja; a-luokan ei olisi lottoillut ;-)
Toiseksi: satuit saamaan voiton menetyksen sijaan, nauti siitä!
Älä vain lähde rehvastelemaan baareihin ja naisten kanssa;-D
Luin juuri eilen uutisten yhteydessä, että miljoonasijoittavat
luottivat väärään firmaan ja menettivät kaikki vuosien säästönsä.
Täällä yksi sai ohjeen pankista sijoittaa 3milj. ja tuli velkaiseksi!
Pidä kiinni saamastasi ja sijoita se hyvään asuntoon, jossa nauttia.
Juu, anna vain "vanha elämäsi" kierrätykseen; se on historiaa.
Nyt voit aloittaa uusimalla kaiken mielesi mukaan.
Olen oikein iloinen puolestasi! Onneksi olkoon!
P.A.Kiitos, kiitos.
Olet oikeassa.
Aion laittaa asunnon oston jälkeen (Ja se auto,joka on jo ostettu) suurimman osan rahoista korkeakorkoiselle verolliselle tilille. Vaikka korko on vaatimattomat pari prosenttia on se vuosittainen tuotto yli 10.000.Rahat on sidottuna 5 vuotta kerrallaan.
Taidan jättää järjestön nuolemaan näppejä.
Vähän huimaa, mutta sillai hyvällä tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooo…
Seuraukset:
täältä tähän.
meikämasa2.0Tähän väliin heitto.
Ite en koskaan tarjonnut kahvia kun kävivät paimentamassa en edes kylmää tai kuumaa vettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kiitos.
Olet oikeassa.
Aion laittaa asunnon oston jälkeen (Ja se auto,joka on jo ostettu) suurimman osan rahoista korkeakorkoiselle verolliselle tilille. Vaikka korko on vaatimattomat pari prosenttia on se vuosittainen tuotto yli 10.000.Rahat on sidottuna 5 vuotta kerrallaan.
Taidan jättää järjestön nuolemaan näppejä.
Vähän huimaa, mutta sillai hyvällä tavalla.Jossain hebrealaisissa kirjoituksissa sanotaan, ettei
porttoudesta saatuja rahoja voi pistää temppelin kirstuun.
Kun Juudas heitti Jeesuksen kavalluksesta saamansa rahat lattialle,
fariseukset kauhistuivat, että ne saastuttavat temppelin ja
ostivat pellon - Veripellon.
Ethän sinä voi saastuttaa syntisillä lottorahoilla seurakuntaa!
Hyi, kauhistus! Sinuthan tuomittaisiin, jos ei ennen rahojesi nylkemistä,
niin jälkeenpäin saisit kyllä vanhimpien kädestä!
Pillasit maitosi, joten kaatui, mikä kaatui.
Tunnut olevan vielä ikääntynytkin, joten olet yhtä murhetta vähemmän.
Katso nyt vain, että saat kaiken haluamallasi tavalla käyttöösi.
Pankitkin voivat kaatua kuin dominopalat taatessaan toinen toistaan.
Siellä on yksi "karhukopla" toimimassa, eikä asiakas tiedä,
mitä heidän esirippujensa takana tapahtuu.
Minäkin olen tästä omistani lajittelemassa tarvitseville.
Tehdään tilaa uudelle ja annetaan pois se,
mikä on meille tarkoituksensa täyttänyt.
Kiitetään kauniisti ajasta, jolloin ne ovat palvelleet.
Kun voi auttaa yhtäkin ihmistä hiukan, niin se on paljon.
Itse olen aina saanut kaiken, mitä tarvitsen.
Universumin kiertokulkua.
Saattaa kuulostaa, että kannustan lottoamiseen. En, En!
Itse en halua, en pidä sitä oikeana tapana ansaita toimeentuloaan.
Mutta jos Jehova antaa anteeksi pedofiileille ja vaimon
psyykkaajille ja pahoinpitelijöille, niin kai hän antaa sinullekin.
Pyydän vaikka iltarukouksessani sitä sinulle, vaikka
olen varma, että Jeesus on parempi esirukoilija.
P.A. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain hebrealaisissa kirjoituksissa sanotaan, ettei
porttoudesta saatuja rahoja voi pistää temppelin kirstuun.
Kun Juudas heitti Jeesuksen kavalluksesta saamansa rahat lattialle,
fariseukset kauhistuivat, että ne saastuttavat temppelin ja
ostivat pellon - Veripellon.
Ethän sinä voi saastuttaa syntisillä lottorahoilla seurakuntaa!
Hyi, kauhistus! Sinuthan tuomittaisiin, jos ei ennen rahojesi nylkemistä,
niin jälkeenpäin saisit kyllä vanhimpien kädestä!
Pillasit maitosi, joten kaatui, mikä kaatui.
Tunnut olevan vielä ikääntynytkin, joten olet yhtä murhetta vähemmän.
Katso nyt vain, että saat kaiken haluamallasi tavalla käyttöösi.
Pankitkin voivat kaatua kuin dominopalat taatessaan toinen toistaan.
Siellä on yksi "karhukopla" toimimassa, eikä asiakas tiedä,
mitä heidän esirippujensa takana tapahtuu.
Minäkin olen tästä omistani lajittelemassa tarvitseville.
Tehdään tilaa uudelle ja annetaan pois se,
mikä on meille tarkoituksensa täyttänyt.
Kiitetään kauniisti ajasta, jolloin ne ovat palvelleet.
Kun voi auttaa yhtäkin ihmistä hiukan, niin se on paljon.
Itse olen aina saanut kaiken, mitä tarvitsen.
Universumin kiertokulkua.
Saattaa kuulostaa, että kannustan lottoamiseen. En, En!
Itse en halua, en pidä sitä oikeana tapana ansaita toimeentuloaan.
Mutta jos Jehova antaa anteeksi pedofiileille ja vaimon
psyykkaajille ja pahoinpitelijöille, niin kai hän antaa sinullekin.
Pyydän vaikka iltarukouksessani sitä sinulle, vaikka
olen varma, että Jeesus on parempi esirukoilija.
P.A.Kirjoittelu näyttää menevän yhä sairaampaan suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelu näyttää menevän yhä sairaampaan suuntaan.
Olen lainannut esimerkit suoraan Raamatusta.
Mutta olet oikeassa: se kertoo sairastuneesta ihmiskunnasta.
Vai tarkoititko, että olen sairas, kun en neuvo antamaan
lottovoittoaan, perintöään ja taloaan jw.org:le?
"Vartiotornissa" on neuvo todistajille:
lahjoittakaa talonne jw.org:le niin saatte asua siinä niin kauan kuin haluatte!
Eikö kunnon kristityn, joka uskoo Jehovan huolenpitoon,
tulekin toimia näin, kun on talo, minkä voi lahjoittaa?
Tervettäkö?
Kun seuraa tätä valtakunnansalien järjestelmää, niin
missä vaiheessa olen ymmärtänyt sen väärin?
Ensin minä olen säästänyt kaikki kahvipullarahani salin lahjalaatikkoon.
Käynyt omalla vapaa-ajallani rakentamassa paria salia.
Hommat veivät noin vuoden, ei 3:a päivää pikarakennuksina.
Sitten "uskolla" rakennettu sali "vihittiin Jehovalle".
Tai paremminkin: luovutettiin U.S.A. jw.org:le.
Sitten saimme armollisesti vuokrata tämän salin normaalia vuokraa vasten tietysti.
Rahasto, joka on kerättävä U.S.A.:n salin ylläpitoon on lähetettävä U.S.A.:n.
Sen saa kuulemma tarvittaessa, mutta tarvittaessa on saanut nuolla tyhjiä näppejään.
Saanut konfektista niinkuin vain paperin, ;-D
Ei riitä se kuukausittainen lahjan lähetys Amerikkaan.
Nyt on tullut puntti, sihteeri näytti, 40 A4 arkkia ohjeita,
miten huoltaa amerikkalaista omaisuutta.
Siellä on säännöllisesti putkien ja muun huollosta, niin että
koko mökin huolto jaetaan ryhmille, jotka katsovat, että
kaikki on uuden vertaista ja tarvittaessa hyvän hinnan antavaa.
Meidän srk:a suunnitellaan yhdistettäväksi naapurin kanssa.
Niin, missä kohtaa olen ymmärtänyt tämän systeemin väärin?
Mukana olen itse ollut yli 40 vuotta.
Kun sitten sovellan samaa omaan talooni, jonka
kehotuksista lahjoittaisin seuralle.
"Vartiotornissa" tulee säännöllisesti ohjeet, miten toimia.
Käytännössä se merkitsisi:
lahjoitan taloni amerikkalaisille halusta edistää Jumalan Valtakuntaa.
Saan asua siinä - vuokralla tulevaisuudessa vastuullisena korjauksista.
Jos ja kun minut erotetaan, saan ottaa pillini ja pinaalini ja lähteä mieron tielle!
Olen nähnyt mustaa valkoisella ja kuullut, miten beetelistä erotetaan.
olet tehnyt siellä töitä kymmeniä vuosia, mutta nyt et usko enää siihen.
Eroat ja saat laskun yöpymisestä, ruoasta, jopa joka juomasta maksettavaksesi!
Näin vanhurskaasti kohdellaan luopioita!
Sairasta, sairasta on! Minä vai meininki?
Sairas Pohjolan Akka. P.A. = P*rse Auki= Köyhä ja Varaton ;-D
ei hätää
scientologeja ei ylimääräinen fyrk haittaa.- Anonyymi
Raamattua lukemaan jokainen palstalla trollaaja ja heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haist huilu!
me keskustellaan
Seuraa sä poeka sivusta. Anonyymi kirjoitti:
raamatun luku on vähän kuin ass&mouth -leikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti20630622Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2493431Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293431Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori942869Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s222482Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta251821Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171517En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk61375Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3131254Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks371195