Ympärileikkauksen yleisyys männäaikoina

Anonyymi

Itse olen kohta puolessa välissä kuuttakymmentä,ja minut on leikattu parivuotiaana ihan lääketiet./terveyssyistä,
mutta olen ajatellut,onkohan paljonkin samoin (tai muunlaisin) perustein leikattuja minua vanhempia, 60/70/80 vuotiaita miehiä olemassa? Olisi kiva kuulla,myös sen vaikutuksesta kasvamiseen ym.
Toki jos Helsingistä löytyisi tällainen vanhempi leikattu (miel. sinkku/leski) mies,miksei myös tavata? ja vertailla leikattuja ; ) t.ukm 50

8

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, mikähän noissa ikäjakauma, ja kuinka yleistä tuo leikkaaminen on ollut aikaisemmin?

• Anonyymi

Olen samanikäinen mies. Hakeuduin ympärileikkaukseen opiskeluaikana parikymppisenä, koska esinahkani oli mielestäni liian pitkä. Syy oli siis enemmän esteettinen kuin lääketieteellinen, mutta sain lähetteen sairaalaan. En ole katunut, elämäni paras päätös.

• Anonyymi

Ei taida sitten löytyä vanhempia (Hesalaisia)
        leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljasnuppiset vanhammat Hesalaiset huomio!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljasnuppiset vanhammat Hesalaiset huomio!

Taitaa palstalla olla vaan esari-Esoja😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itä helsinki

• Itse olen 48-vuotias.. leikattu noin 2-vuotiaana ja olen tyytyväinen kaluuni ja voisin vaikka vertailla......

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      164
      2370
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2154
    3. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      497
      1658
    4. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      1398
    5. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      420
      1229
    6. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      20
      1227
    7. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      134
      1086
    8. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      107
      1065
    9. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1045
    10. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      9
      952
    Aihe