Itse olen kohta puolessa välissä kuuttakymmentä,ja minut on leikattu parivuotiaana ihan lääketiet./terveyssyistä,
mutta olen ajatellut,onkohan paljonkin samoin (tai muunlaisin) perustein leikattuja minua vanhempia, 60/70/80 vuotiaita miehiä olemassa? Olisi kiva kuulla,myös sen vaikutuksesta kasvamiseen ym.
Toki jos Helsingistä löytyisi tällainen vanhempi leikattu (miel. sinkku/leski) mies,miksei myös tavata? ja vertailla leikattuja ; ) t.ukm 50
Ympärileikkauksen yleisyys männäaikoina
8
168
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, mikähän noissa ikäjakauma, ja kuinka yleistä tuo leikkaaminen on ollut aikaisemmin?
- Anonyymi
Olen samanikäinen mies. Hakeuduin ympärileikkaukseen opiskeluaikana parikymppisenä, koska esinahkani oli mielestäni liian pitkä. Syy oli siis enemmän esteettinen kuin lääketieteellinen, mutta sain lähetteen sairaalaan. En ole katunut, elämäni paras päätös.
- Anonyymi
Ei taida sitten löytyä vanhempia (Hesalaisia)
leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaanPaljasnuppiset vanhammat Hesalaiset huomio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljasnuppiset vanhammat Hesalaiset huomio!
Taitaa palstalla olla vaan esari-Esoja😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaanItä helsinki
Itse olen 48-vuotias.. leikattu noin 2-vuotiaana ja olen tyytyväinen kaluuni ja voisin vaikka vertailla......
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2323037Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b2092683Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1191324Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411268- 721156
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3051155Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin91113Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721111Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211035