Itse olen kohta puolessa välissä kuuttakymmentä,ja minut on leikattu parivuotiaana ihan lääketiet./terveyssyistä,
mutta olen ajatellut,onkohan paljonkin samoin (tai muunlaisin) perustein leikattuja minua vanhempia, 60/70/80 vuotiaita miehiä olemassa? Olisi kiva kuulla,myös sen vaikutuksesta kasvamiseen ym.
Toki jos Helsingistä löytyisi tällainen vanhempi leikattu (miel. sinkku/leski) mies,miksei myös tavata? ja vertailla leikattuja ; ) t.ukm 50
Ympärileikkauksen yleisyys männäaikoina
8
163
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, mikähän noissa ikäjakauma, ja kuinka yleistä tuo leikkaaminen on ollut aikaisemmin?
- Anonyymi
Olen samanikäinen mies. Hakeuduin ympärileikkaukseen opiskeluaikana parikymppisenä, koska esinahkani oli mielestäni liian pitkä. Syy oli siis enemmän esteettinen kuin lääketieteellinen, mutta sain lähetteen sairaalaan. En ole katunut, elämäni paras päätös.
- Anonyymi
Ei taida sitten löytyä vanhempia (Hesalaisia)
leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaanPaljasnuppiset vanhammat Hesalaiset huomio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljasnuppiset vanhammat Hesalaiset huomio!
Taitaa palstalla olla vaan esari-Esoja😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leikattuja? Jos olisi.vaikka päässy katsomaanItä helsinki
Itse olen 48-vuotias.. leikattu noin 2-vuotiaana ja olen tyytyväinen kaluuni ja voisin vaikka vertailla......
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847