Tuukan lähtö

Wuff

Miten luulisitte Tuukan lähdön vaikuttavan Apulannan systeemeihin?

Eka keikka ilman Tuukkaa tulee nähtyä/kuultua pikapuoliin, mutta ainakin näin etukäteen ajateltuna tulee ikävä sitä "hiljaista" hahmoa lavan vasemmassa reunassa!

4

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhuli

      olen kuunnellut apulantaa suunnilleen vuodesta 94-95. ja olen aina ollut sitä mieltä et tuukka on se asiajätkä, joten kyllähän oli vähän "mitävittua -olo" kun kuulin tuukan lähdöstä.! no ainakin se hyväpuoli tuossa Tuukan lähdössä on että tuleva kiertue vedetään kolmihenkisenä.. apulannalla on ollut kiertuekitaristi jostain 97 asti. ja nykyään on keikoilla biiseihin lyöty liikaa kaikkea säläefektejä yms.. uskoisin että kolmihenkisenä biisit on suorempia ja soundit hiotumpi.. uskoisin että hyvältä kuulostaa, kohtahan sen näkee ku bändi tulee ouluun..

      • hihhuli

        tulipa käytyä tarkastamassa apulanta oulussa,ja meininkihän oli loistava niinkuin osasi odottaakkin, ei ole tuukan lähtö paljoa hidastanut poikien menoa.. tupa oli täynnä ja tunnnelma katossa.. setti oli myös loistava ja kaiken kruunasi kalamiehen toveri.. :D


    • fanipala

      enpä osaa sano tuohon mitään,kun en ole apiksen keikalla valitettavasti aikasemmin ollu,mutta kyllä se silti vituttaa,kun fani kuitenkin oon aika kauan ollu. mutta nyt tämän tulevan viikon aikaa tulen näkemään niiden keikan,jei!

    • pennywise

      mä kanssa nään kophta uuden kokoonpanon keikan, odottavana. ehkä jotenkin kun viime kesänä näin viimeisen kerran tuukan soittamassa, niin haikee fiilishän nyt jotenki on. olihan parta-samiki mukana, mutta sitä on hankala kuvitella nyt täyttämään tuukan saappaat. tuukka oli just se totinen mies, joka oli apulannan toisten kasvojen ilmentymä. mitäs shittiä taas selitän? :D

      mutta ehkä just tuo saundi vähän rauhottuu väen vähentyessä, tai siis just perussiisti, kikkailematon soitto puree ainakin meikäläiseen. paha sanoa, mutta täytyy nyt sit tsekata että miten lähtee potkimaan. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      641
      3956
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1742
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1527
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      41
      1476
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1446
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1351
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1126
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1066
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      62
      1017
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    Aihe