Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vai niin

Hannu Karpo

Miksi! Oi miksi tällainen keskusteluryhmä!
Green Dayn fanithan pystyy laskemaan yhden käden sormilla...vai paljonkos niitä pissiksiä olikaan?

10

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • green day roks!

      joo,ois kiva kuulla mitä paskaa sä sit kuuntelet,koska green dayhan on parasta musaa ikinä..ja must tuntuu et tarttee AIKA monen ihmisen yhen käden sormet laskeakseen green dayn fanit.et niin!

      • blind

        Itse syntynyt vuonna -85 ja kuuntelen Green Day:tä edelleen.Joten,tätä bändiä voi kuunnella minkä ikäiset tahansa..
        Luulen vaan että tän bändin faneja on enempi siellä ulkomailla kun täällä suomessa,mut ei välttämättä kaikki suomalaiset vaan taida ymmärtää hyvän musan päälle mitään:)


      • Brendon2
        blind kirjoitti:

        Itse syntynyt vuonna -85 ja kuuntelen Green Day:tä edelleen.Joten,tätä bändiä voi kuunnella minkä ikäiset tahansa..
        Luulen vaan että tän bändin faneja on enempi siellä ulkomailla kun täällä suomessa,mut ei välttämättä kaikki suomalaiset vaan taida ymmärtää hyvän musan päälle mitään:)

        ...oonhan määki kuunnellu gd:tä semmosen nelisen vuotta ja kuuntelen edelleen. American Idiot -lättyä ei kyllä huvita juuri nyt kuunnella ku sitä kuulee jo ihan tarpeeksi muutenki...
        tän keskustelijan alottaja ei taia juurikaan tietää mikä se todellinen Green Day on. Kerplunk!, Insomniac ja ennen kaikkea Dookie....ne on todellista Green Daytä! ja kyllähän niitä tosifanejaki täältä Suomestaki löytyy ku osaa oikeesta paikasta hakea. ne vaan on niin fiksua porukkaa että ne eivät piä ääntä itestään eivätkä lähe pissisten kans hehkuttaan...


    • suvi2067

      Ja eipäs sitten taas yleistetä, kiitos!

      • pehmopoppii

        no,otan osaa!MAKUSA KULLAKIN


    • Whatsername

      Mä pikkasen epäilen et niit Green Dayn faneja on sellaset yli 100 000. Monta sormea sulla oikein on? Ja Green Dayn fanit ei todellakaan oo mitään pissiksiä! Mun vanhemmatkin on jo yli nelikymppisiä ja diggaa silti GD:tä. Hyvää rockia, sanon minä! Kandeis sunkin, Hannu, kuunnella GD:n musaa, muitakin kuin BLVD. of Broken Dreamsia.

    • Jenni

      ai yhen käden sormilla!? Ai tietysti! Sulla on 2500 sormea! Mie tiiän 2500 Green day fania niin älä homo valita!!!!!!

    • Mie

      Miksi-Oi miksi tulit kirjoittelemaan tänne?

      • M'K

        Tieräks mitä....
        Sä oot Ufo....Perusteet:
        Sul pitäs olla yli 1.000.000 sormee,
        huono musamaku,
        muutenki outo!!!
        siis luuleks sä et sun mieli piteet kiinnostaa sun ei-fanin mielipiteet? siis...mä en kovin tajuu mitä järkee sun on tulla tänne haukkuun tota ku ei se meitä liikuta mitä sä aattelet!
        koska ei meitä kiinnnosta niitte mielipiteet jotka ei tykkää Green Daystä!!!
        Yleensä ihminen ei haluu puhuu sellasen kans joka ei tykkää samast jutuist"!!! Et mieti vähä enne ufo ku tuut tänne tilittää jotain paskaa!


    • Nimetön

      hei miks sä edes etsit tän keskusteluryhmän,jos INHOOT gd:tä??! joo mene sä vaan sinne britneyn sivuill,jos oot tollanen ketkuttelijoiden ystävä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe