Sale lensi Nykkiin pelastamaan ilmastoa

Anonyymi

Hienoa että ihmiset lentelevät sinne tänne parantaakseen maailmaa. Nyt on vieläpä kova kiire maailman parantamisen kanssa. Niin kova että vain lentämällä ehtii vaikuttamaan tarpeeksi nopeasti.

23

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti muisti ottaa korkokengät mukaan, ettei näytä 172-senttiseltä.

    • Anonyymi

      Thunberg puolihysteerisenä piti puhetta, voi helekutti minkälaiset vanhemmat tuolla tyttelillä on...?

      • Anonyymi

        Enempi olen huolissani, minkälaiset vanhemmat sinulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enempi olen huolissani, minkälaiset vanhemmat sinulla.

        Taidat ottaa Thunperskan puheet tosissasi? Muaaaah, jos totta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enempi olen huolissani, minkälaiset vanhemmat sinulla.

        Taidat ottaa Thunperskan puheet tosissasi? Muaaaah, jos totta...


      • Anonyymi

        Mahtaako hänellä olla kaikki muumit laaksossa?


    • Anonyymi

      Lentäminen aiheuttaa 12 kg hiilidioksidipäästöjä 100 kilometriä kohti. Tuo matka on yhteensä 13000 km. Päästöt Salen osalta siis 1560 kg.

      Mutta maailma pelastuu.

      • Anonyymi

        Maailma pelastuu, rikas eliitti rikastuu ja tavan kansaa kustaan silmään. Mitään ilmaston muutosta ei ole, sillä esimerkillä johdetaan. Jos ollaan huolissaan miksi kansanedustajat ei pudota palkkojaan 1500e/kk? Nouskaa jo kapinaan näitä paskoja vastaan.


    • Anonyymi

      Dieselauto tupruttaa joka tapauksessa tuplasti sen mitä lentokone. Että siihen nähden hyvä valinta herra tasavallan presidentiltä.

      • Anonyymi

        Totta. Mutta lentomatkat ovat yleensä pitkiä. Keskivertoautoilijan vuosipäästö vastaa paria nykinmatkaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan patteriauto ei tupruta. Auto jossa on tupruttelurööri tupruttaa aina.

        Saksalaisen tutkimuksen mukaan patteriauto ei vähennä päästöjä, jos lataussähkö tuotetaan hiililauhdevoimalassa. Näin Saksassa nykyään tehdään enenevässä määrin, kun päättivät luopua ydinvoimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaisen tutkimuksen mukaan patteriauto ei vähennä päästöjä, jos lataussähkö tuotetaan hiililauhdevoimalassa. Näin Saksassa nykyään tehdään enenevässä määrin, kun päättivät luopua ydinvoimasta.

        Suomi ei ole Saksa. Suomessa valtaosa sähköstä tuotetaan hiilivapaasti tai uusiutuvilla hiililähteillä. Käytännössä vain Helsinki saastuttaa fossiilisesti.

        Sähköauto kulkee öljysheikki-vapaalla energialla, joka on tuotettu lähellä. Siksi sähköauto on Suomen ja suomalaisten valinta.


    • Anonyymi

      Kenenkähän valtuuttamana Sale siellä brassaili. että Suomella on koko pallon kunnianhimoisimmat ilmastotavoitteet.

    • Anonyymi

      Suomalaisia poliitikkoja ei pitäisi kertakaikkiaan päästää milloinkaan ulkomaille lupailemaan sitä sun tätä. Tulee aina julmetun kalliiksi tälle köyhälle kansalle. Antti möläyttelee Pariisissa, Ohisalo lupaa osallistua pakolaisten taakanjakoon ja Sale lupaa Suomen pelastavan maapallon. Uskomatonta meininkiä.

    • Anonyymi

      Herra tasavallan presidentti Sauli piti siellä lyhyen puheen mutta sai siihenkin mahtumaan sekapäisiä lupauksia kuinka Suomi maailman tiukimmalla ilmastopolitiikalla tulee pian hiilineutraaliksi ja sitten - hiilinegatiiviseksi!
      Siis meidät uhrataan sitten nollamaan jopa muiden hiilipäästöjä omalla negatiivisella taseellamme.
      Voiko tuosta enää lupauksia pistää kahelimmaksi?

      • Anonyymi

        Jo aikaisemminkin esittämiensä kommenttien perusteella Sauli on selkeästi ilmastohöyrähtänyt. Ja nyt tämä puhe vain vahvisti asian lopullisesti.

        Äänestäjän kuluttajansuoja on nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo aikaisemminkin esittämiensä kommenttien perusteella Sauli on selkeästi ilmastohöyrähtänyt. Ja nyt tämä puhe vain vahvisti asian lopullisesti.

        Äänestäjän kuluttajansuoja on nolla.

        Saulilla on nuori poika, jolla on kevyesti yli 50 vuotta mittarissa vielä jäljellä. Kyllä hänellä on oikeus olla hieman huolissaan jälkikasvunsa tulevaisuudesta.


    • Anonyymi

      Tämä itseään 20 vuotta nuoremman panija ei sais osaltani kunnioitusta vaikka lentäis kettutyttönsä kanssa Marsiin.

    • Anonyymi

      Kyllä taas saa hävetä pressaamme. Vastahan se kävi Ukrainassa ja voi sitä myötähäpeän määrää....

    • Anonyymi

      Salesta on tullut viherpunikki, joka nöyrtyy jokaiseen viherpunikin vouhotukseen.

      • Anonyymi

        Nainen voi sekoittaa miehen pään..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe