Ruotsalaisen Greta Thunbergin viesti maailman johtajille: Olette varastaneet unelmani ja lapsuuteni
Mamma ja Pappa sen taisivat tehdä, kun vievät plikkaa ympäri maailmaa kuin sirkushevosta. Kommareitten pikku maskotti.
Greta jauhaa paskaa!
238
1154
Vastaukset
- Anonyymi
Rahaahan tuosta on tullut ilmeisesti hirveitä määriä vamhemmilleen. Että sellainen "maskotti". Jotkut osaa. Toiset istuu sormi perseessä köyhyyttään.
- Anonyymi
Tuskin vanhemmat tarvitsivat rahaa.
Schwarzenegger ja Thunberg yhteisessä haastattelussa. Hyvä juttu!
https://www.youtube.com/watch?v=XkOdMRUQkN8
Putinkin samassa tiimissä ja Niinistö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin vanhemmat tarvitsivat rahaa.
Schwarzenegger ja Thunberg yhteisessä haastattelussa. Hyvä juttu!
https://www.youtube.com/watch?v=XkOdMRUQkN8
Putinkin samassa tiimissä ja Niinistö.Niinistö pelasi Suomen Putinin alaisuuteen.
- Anonyymi
Kuinkahan paljon vanhemmille maksetaan tästä touhusta. Oksettavaa touhua :-Q
- Anonyymi
Taitaa vanhemmat tehdä hyvää tiliä vamnaisen lapsensa kustannuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tosiaan niin olet todella aika turha saastuttaja itse monen muun samanlaisen pässin kanssa minusta tämä nainen tekee enemmän hyötyä maapallolle kuin trumpit ja putinit ym.rahanahneet kapitalistit joille tulee vielä itkun paikka kun omaisuus haihtuu taivaan tuuliin ja joutuu jakamaan kaiken omistamansa ihmisten kanssa jotka täällä viellä tallustelevat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tosiaan niin olet todella aika turha saastuttaja itse monen muun samanlaisen pässin kanssa minusta tämä nainen tekee enemmän hyötyä maapallolle kuin trumpit ja putinit ym.rahanahneet kapitalistit joille tulee vielä itkun paikka kun omaisuus haihtuu taivaan tuuliin ja joutuu jakamaan kaiken omistamansa ihmisten kanssa jotka täällä viellä tallustelevat
jaa lentelemällä ympäri maailmaa kertomassa eettä ei saa mm. lentää kun se saastuttaa..
<Aika tekopyhää eikö.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostainhan se on leipä saatava, jos teatteri hommat, eivät kannata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vammaisen? Ei hän ole vammainen, vaikka moni tietämätön niin hokeekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa lentelemällä ympäri maailmaa kertomassa eettä ei saa mm. lentää kun se saastuttaa..
<Aika tekopyhää eikö..Eihän se lentämällä Amerikkaankaan tullut vaan purjeveneellä. Juuri sen takia, että ei halunnut näyttää väärää esimerkkiä ja saastuttaa lentämällä.
Olisitko itse, sinä mistään mitään tietämätön suunsoittaja, pystynyt samaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se lentämällä Amerikkaankaan tullut vaan purjeveneellä. Juuri sen takia, että ei halunnut näyttää väärää esimerkkiä ja saastuttaa lentämällä.
Olisitko itse, sinä mistään mitään tietämätön suunsoittaja, pystynyt samaan?Olisin, jos olisi rahaa moiseen touhuun. Ja lähtisi merelle oikein mielelläni. Mitä mahtaa maksaa?
- Anonyymi
Ei ole rahakysymys. Gretan äiti luopui kansainvälisestä oopperalaulajan urasta luopuessaan lentämisestä ilmaston vuoksi. Nyt vain tehdään kaikkemme, että viimeisetkin luupäät saataisiin heräämään. Tätäkin ketjua seuratessa ei kyllä ole kovin helppo urakka. Osalla on tiedon puute ja osalla toimii ihmisen primitiivisimmät puolustusmekanismit eli kieltäminen ja viha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Greta ei ole vammainen, Asberger ei ole kehitysvamma. Selvästi älykäs nuori, kielitaito ja logiikka kirkkaana. Tunnen pari Asberger- ihmistä. Toinen kirjoitti 6 laudaturia, lukuaineiden keskiarvo 10 ja on ihmisenä aika samanlainen kuin Greta, hyvin ehdoton ja rehellinen, ei osaa valehdella eikä jyrkkien mielipiteidensä vuoksi tule kovin hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa. Mutta on piru vie aika usein oikeassa mielipiteissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rahakysymys. Gretan äiti luopui kansainvälisestä oopperalaulajan urasta luopuessaan lentämisestä ilmaston vuoksi. Nyt vain tehdään kaikkemme, että viimeisetkin luupäät saataisiin heräämään. Tätäkin ketjua seuratessa ei kyllä ole kovin helppo urakka. Osalla on tiedon puute ja osalla toimii ihmisen primitiivisimmät puolustusmekanismit eli kieltäminen ja viha.
Omahan on ongelmansa jo ei lennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vammaisen? Ei hän ole vammainen, vaikka moni tietämätön niin hokeekin.
Ei hän ole vammainen, vaikka ulkonäössä joitakin outoja piirteitä. Ruotsalaiset ovat aika kriittisiä esim. suomalaisia kohtaan.
Kuinkahan hän on saanut olla rauhassa koulussa koulutovereiden taholta....
Hän olisi ehkä saanut hyvällä käytöksellä äänensä kuuluviin ilman soraääniä.. Nyt hän on säälin kohteena englantilaisissa lehdissä. Hyvin sairaalloiset ilmeet yk:n kokouksen yhteydesä paljastavat vain hänen hurjan luonteensa ja aivan virheellisen käsityksen omasta itsestään.
Hän on vain koulutyttö, joskin hieman outo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole vammainen, vaikka ulkonäössä joitakin outoja piirteitä. Ruotsalaiset ovat aika kriittisiä esim. suomalaisia kohtaan.
Hän olisi ehkä saanut hyvällä käytöksellä äänensä kuuluviin ilman soraääniä.. Nyt hän on säälin kohteena englantilaisissa lehdissä. Hyvin sairaalloiset ilmeet yk:n kokouksen yhteydesä paljastavat vain hänen hurjan luonteensa ja aivan virheellisen käsityksen omasta itsestään.
Hän on vain koulutyttö, joskin hieman outo.Autistisia piirteitä omaavat ovat useimmiten hyvin suorapuheisia ellei heitä ole kiusattu hiljaisiksi. Sen takia heitä kiusataankin, kun sanovat mitä ajattelevat välittämättä että jos joku hermostuu. Poliittisesti korrekti eli hyväkäytöksisyys hankalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Greta ei ole vammainen, Asberger ei ole kehitysvamma. Selvästi älykäs nuori, kielitaito ja logiikka kirkkaana. Tunnen pari Asberger- ihmistä. Toinen kirjoitti 6 laudaturia, lukuaineiden keskiarvo 10 ja on ihmisenä aika samanlainen kuin Greta, hyvin ehdoton ja rehellinen, ei osaa valehdella eikä jyrkkien mielipiteidensä vuoksi tule kovin hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa. Mutta on piru vie aika usein oikeassa mielipiteissään.
aspergeria ei ole olemassakaan-
ne on niitä psykiatrian keksimiä höpöhöpö luokituksia joilla lääkebisnes myy pillereitä koko kansalle-
jokaiselle löytyy tautiluokitus kun tarpeeksi hölmö ammattilais-psykologi on tutkimassa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on vain koulutyttö, joskin hieman outo.jos asuisi suomessa ja olisi RKP-läinen ruotsinkielinen olisi terveen kirjoissa ja ministerinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gretalla on varaa kulkea turvamiehet mukana kun Ruotsissa voi saada kuulan kalloonsa ihan sivullinenkin. Greta voidaan kidnapata ja vaatia terroristeja ulos vankilasta tai rahaa tai mitä tahansa.
Ja Gretasta saa hyvät rahat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on sinullakin vain maallinen mammona mielessä. Ei sinne tuonpuoleiseen voi mitään mukaan ottaa ja ruumiisi aiheuttaa mätänemisellään pääatöjä vaikka kuinka vouhkaat ilmatokatastrofilla niin sinun ruumiisi polttaminenkin aiheuttaa ilmaan saastaa ja aiheuttaa aavikoitumista Afrikkaan eli kuolema aiheuttaa päästöjä jokaiselle. Pyydä Jeesukselta apua jos saisit elää ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kykeneekö töihin? Vai vain huutamaan ja mellakoimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on vain koulutyttö, joskin hieman outo.On kai siinä outoa että aikuinen nainen on yhä pikkutytön näköinen? Olikohan muuten Tipuli Kotiopettajattaren romaanissa myös kehitysvammainen kuten Greta?
- Anonyymi
'Tuki suusi' ja sormesi sanoma - ja ota esimerkkiä jos kykenet! Vain 16- vuotias tyttö on oikealla asialla ja te te ette ole hänen "housuissaan" ja kokemusöpiirissä jote kannattaa seurata vain tyynesti etäältä ja poimittava ne asiat jotka kykenee itse käsittelemään aivoissaan ja muuten jos kokonaisuus on utopiaa itse kullekin!
- Anonyymi
Kannattaa käydä juttelemassa jonkun lääkärin kanssa. Yleensä noihin ongelmiin saa apua lääkityksellä!
- Anonyymi
miksi greta ei sitten itse tee asioille mitään vaan käskyttää toisia ja lentelee ja ns purjehtii milloin missäkin tuottamassa päästöjä.
täällä asuu ennen gretaa muitakin joilla on oikeus elää unelmaansa ilman että vihervasemmistolaiset sanelevat miten elää. - Anonyymi
Samaa mieltä kanssasi 70 v mummeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi 70 v mummeli.
Miten voi mummelikin olla vielä kapitalismin nuolija joka tuhoaa tämän maapallon ahneuksissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi greta ei sitten itse tee asioille mitään vaan käskyttää toisia ja lentelee ja ns purjehtii milloin missäkin tuottamassa päästöjä.
täällä asuu ennen gretaa muitakin joilla on oikeus elää unelmaansa ilman että vihervasemmistolaiset sanelevat miten elää.Greta on hiukan erilainen ihminen, ei kovin joustava mutta asiaansa umpimielisesti sitoutunut, onneksemme se kohdeasia on hyvä ja hyödyllinen. Muunkinlaisia pakkomielteenomaisia päämääriä voisi olla!
Unelmaansa voi elää myös vahingoittamatta muita, heidän unelmiaan- mikäli ei sitten ole unelmana juuri elääkin tuhoisasti.
Me olemme vuosikymmenten mittaan edistyneet paljon, jopa valtavasti. Muistan kuinka ensi kertaa käydessäni Saksassa joskus 70-luvun puolella pidin siellä vallitsevaa jätehuolto- ja kierrätyskulttuuria naurettavana nipottamisena. Oikeastaan opiskelemaan lähtenyt lapseni vasta "pakotti" minut ajattelemaan kestävän kehitysken suuntaan, ja kaikki sujuu luonnostaan, on helppo hyväksyä kun tietää yhteisen päämäärän, kun tahtoo jättää lapsenlapsilleen maailman jossa voi elää. Jos voi. Ikiroudan sulaessa kohtaamme ehkä menneen ajan vitsaukset, mutta mikään tuskin on uutta auringon alla, ei joukkotuho, ei uudistuminenkaan.
On viisautta sanoa, että ihmisen aika on lyhyt. Mutta lapsissamme me jatkumme, he tekevät meistä kuolemattomia- jos niin on tarkoitettu.
Jos lähes 8 miljardia ihmistä tekee jotakin yhdessä, se ei ole mikään pieni juttu ,eihän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi mummelikin olla vielä kapitalismin nuolija joka tuhoaa tämän maapallon ahneuksissaan
miten vihervasemmistolle kelpaa kapitalistien maksamat veroraht,menisitte töihin ja kokeilisitte tulla omillanne toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuki suusi' ja sormesi sanoma - ja ota esimerkkiä jos kykenet! Vain 16- vuotias tyttö on oikealla asialla ja te te ette ole hänen "housuissaan" ja kokemusöpiirissä jote kannattaa seurata vain tyynesti etäältä ja poimittava ne asiat jotka kykenee itse käsittelemään aivoissaan ja muuten jos kokonaisuus on utopiaa itse kullekin!
Siis 70 v mummeli on samaa mieltä tuon kanssa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä asuu ennen gretaa muitakin joilla on oikeus elää unelmaansa ilman että vihervasemmistolaiset sanelevat miten elää.Mitä Greta voi tehdä muuta kuin puhua asioista. EI voi puuttua yritysten, valtioiden toimintaan ja ratkaisuihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten vihervasemmistolle kelpaa kapitalistien maksamat veroraht,menisitte töihin ja kokeilisitte tulla omillanne toimeen.
Vihervasemmisto ja kapitalistit kuuluvat molemmat marxisteihin, joiden tehtävänä on aivopestä väestö uskomaan valheita.
https://www.naturalnews.com/2019-09-24-child-psyop-puppet-greta-mass-extinction.html Anonyymi kirjoitti:
Mitä Greta voi tehdä muuta kuin puhua asioista. EI voi puuttua yritysten, valtioiden toimintaan ja ratkaisuihin!
Mitä hän pystyisi enempää tekemään ? Hän ei ole Trump , joka kyllä katsoo oikeudekseen ivata häntä , ja siihen sitten rajoittuukin tämän suurvaltajohtajan ympäristöteot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee sullakin itku puseroon kun pannaan autot lentokoneet laivat toppiin mihis lentelet ja seilaat kävelet sateessa ja pakkasessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmisto ja kapitalistit kuuluvat molemmat marxisteihin, joiden tehtävänä on aivopestä väestö uskomaan valheita.
https://www.naturalnews.com/2019-09-24-child-psyop-puppet-greta-mass-extinction.htmlOlipa kusetusta tuokin linkin sisältö. Häiriintynyttä salaliittohörhöilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Raha on niin, että oikein purjeveneellä matkataan... Johan tuohon tarvitsee kyseinen henkilö ison miehistönkin. Ei todellakaan ole mitään vihreää touhua. Näillä aivovaurioisilla on niin järjettömät kaksinaismoralismit, etteivät itse näe tai sitten kusetusvimma on niin rajua, että ajatellaan vaan muiden olevan niin tyhmiä, etteivät he näe...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Greta voi tehdä muuta kuin puhua asioista. EI voi puuttua yritysten, valtioiden toimintaan ja ratkaisuihin!
Greta voisi mennä leikkimään vaikka Barbeilla, eikä toimia hyväksikeytettynä, aivopestynä ja teatraalisena äänitorvena. Sinällään säälin tyttörukkaa. Selkeästi jotakin päässä vinossa ja aikuisten hyväksikäyttämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kusetusta tuokin linkin sisältö. Häiriintynyttä salaliittohörhöilyä.
Jaa, itse vilkaisin ja pidin hyvin selkeänä... Samaa asiaa on kirjat ja tutkimukset tulvillaan - "ilmastonmuutos" on huijaus. Aivan selvä juttu, jos aiheeseen on syventynyt ja osaa kyseenalaistaa median aivopesun, jota tämä Gretakin edustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa käydä juttelemassa jonkun lääkärin kanssa. Yleensä noihin ongelmiin saa apua lääkityksellä!
No kuule, minä olen lääkäri ja arvioni mukaan Greta ei ole lääkityksen tarpeessa. Kirkkaasti ajatteleva nuori, jonka stressinsietokyky on todella hyvä, kun selviää noin hyvin puheiden pitämisestä maailman mahtaville ja myös rupusakin some-viharyöpystä.
Hienoa Greta, jatka samaan malliin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä asuu ennen gretaa muitakin joilla on oikeus elää unelmaansa ilman että vihervasemmistolaiset sanelevat miten elää.Oletko tosiaan sitä mieltä, että meillä on oikeus unelmiemme toteuttamiseen, vaikka se tuhoaisi elinmahdollisuudet seuraavilta sukupolvilta? Minä en.
Olen hyvin toimeen tuleva 60-v, paljon autoileva, tähän mennessä sekasyöjä ja ajattelen että meidän pitää muuttaa ajatusmaailmaamme, unelmoida maailmasta jolla on elämän mahdollisuudet ja upea luonto lapsenlastemmekin elinaikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet ettei vihervassarit itse maksa veroja? Olen vihervassari ja 39 vuotta työelämässä lääkärinä, koko ajan maksanut tuloistani n. 40. % veroja. Nyt eläkeiässä teen edelleen työtä ja maksan verot. Lopun aikaa yritän edes vähän parantaa maailmaa. Hartaasti toivon että maksamiani verovaroja käytettäisiin maapallon elämän suojeluun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Raha on niin, että oikein purjeveneellä matkataan... Johan tuohon tarvitsee kyseinen henkilö ison miehistönkin. Ei todellakaan ole mitään vihreää touhua. Näillä aivovaurioisilla on niin järjettömät kaksinaismoralismit, etteivät itse näe tai sitten kusetusvimma on niin rajua, että ajatellaan vaan muiden olevan niin tyhmiä, etteivät he näe...
Purjevene ei liene Gretan oma...
Miksi ihmeessä nuoren vetoomus maailman suojelemiseksi herättää näin paljon vihaa? Olisiko itsetutkistelun paikka? Aina nuoret ovat olleet rehellisempiä kuin omien etujensa varjelemiseen kietoituneet aikuiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet ettei vihervassarit itse maksa veroja? Olen vihervassari ja 39 vuotta työelämässä lääkärinä, koko ajan maksanut tuloistani n. 40. % veroja. Nyt eläkeiässä teen edelleen työtä ja maksan verot. Lopun aikaa yritän edes vähän parantaa maailmaa. Hartaasti toivon että maksamiani verovaroja käytettäisiin maapallon elämän suojeluun!
Lääkärinä yksityisellä puolella vai nettoveronmaksajien ja ulkomaanviennin rahoittamalla julkisella puolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Greta rukka on vain huono esimerkki koululaisille, jotka edelleenkin roskittavat opinahjojen sa ympäristön, koulujen käytävät jne.
Greta Thonberg ei vain osaa pitää ilmeitään kurissa. Ei kaikkea voi laskea Aspergerin tiliin.
Hyvä kotikasvatus voisi auttaa häntä.
Petomainen ilme ja paljon synkkiä ajatuksia takakaraivossa. Tätäkö nuoret toivovat?
Gretan vanhemmat ovat vain lapsen hyväksikäyttäjiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen 30-luvun Saksa johtajineen ja naivit porvarisrouvat jotka seurasivat uskollisesti tiettyä rumaa viiksiniekkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, minä olen lääkäri ja arvioni mukaan Greta ei ole lääkityksen tarpeessa. Kirkkaasti ajatteleva nuori, jonka stressinsietokyky on todella hyvä, kun selviää noin hyvin puheiden pitämisestä maailman mahtaville ja myös rupusakin some-viharyöpystä.
Hienoa Greta, jatka samaan malliin!Jos olettodella lääkäri, osannet analysoida Gretan tosi kauheat ilmeet Trumpin ohimennessä.
Kaupassa on kiusana ja vaivana kv-tapaus työssä . Pyrkii iholle naisasiakkaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olettodella lääkäri, osannet analysoida Gretan tosi kauheat ilmeet Trumpin ohimennessä.
Kaupassa on kiusana ja vaivana kv-tapaus työssä . Pyrkii iholle naisasiakkaita.Olisi kiva tietää missä kaupassa kyseinen tapaus työskentelee. Itsellä samanlaisia kokemuksia samoin kuin hyvillä tutuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Greta voisi mennä leikkimään vaikka Barbeilla, eikä toimia hyväksikeytettynä, aivopestynä ja teatraalisena äänitorvena. Sinällään säälin tyttörukkaa. Selkeästi jotakin päässä vinossa ja aikuisten hyväksikäyttämä.
lapsisaarnaajia oli useita länsi suomen rukoilevaisten käytössä
kuten horrossaarnaajiakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Greta rukka on vain huono esimerkki koululaisille, jotka edelleenkin roskittavat opinahjojen sa ympäristön, koulujen käytävät jne.
Greta Thonberg ei vain osaa pitää ilmeitään kurissa. Ei kaikkea voi laskea Aspergerin tiliin.
Hyvä kotikasvatus voisi auttaa häntä.
Petomainen ilme ja paljon synkkiä ajatuksia takakaraivossa. Tätäkö nuoret toivovat?
Gretan vanhemmat ovat vain lapsen hyväksikäyttäjiä.reetta on asunut aina kerrostalossa jossa ei ole oppinut käsittämään
ilmaston vaihteluita, lämpöjä, sademääriä tuulia ym ilmastoon liittyvää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purjeveneen miehistöön kuului tietääkseni Monacon prinsessan poika, joten rehoittajilla ei todellakaan ole pulaa rahasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä asuu ennen gretaa muitakin joilla on oikeus elää unelmaansa ilman että vihervasemmistolaiset sanelevat miten elää.Greta on vain keulakuva. Muut hoitaa likaiset asiat.
Ja kehitysvammainen mikä vammainen ei se kieltelemällä parane. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuki suusi' ja sormesi sanoma - ja ota esimerkkiä jos kykenet! Vain 16- vuotias tyttö on oikealla asialla ja te te ette ole hänen "housuissaan" ja kokemusöpiirissä jote kannattaa seurata vain tyynesti etäältä ja poimittava ne asiat jotka kykenee itse käsittelemään aivoissaan ja muuten jos kokonaisuus on utopiaa itse kullekin!
Siis 70 v mummeli on samaa mieltä tuon kanssa!Onkohan tuo tyttönen enää tyttönen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.naturalnews.com/2019-09-24-child-psyop-puppet-greta-mass-extinction.htmlKyllähän Karl Marxin ajatuksia on ihan konkreettisti toteutettu:
Länsimaissa työläiset eivät enää tee töitä ilman lomaa tai vapaita ja työpäivä on lyhyempi. Asuu omassa kodissaan eikö tehtaan pöydän alla.
Työläiset eivät enää ole lukutaidottomia eivätkä tyhmiä. Kaikilla on mahdollisuus kouluttautua ja sivistää itseään. Myös työntekijä voi nauttia taiteesta ja arvostaa kulttuuria.
Karl Marxin kirjoja kannattaa lukea.
Eikä vasemmisto tai kommunistit voi yksin omia Marxin viisaita ajatuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosiaan sitä mieltä, että meillä on oikeus unelmiemme toteuttamiseen, vaikka se tuhoaisi elinmahdollisuudet seuraavilta sukupolvilta? Minä en.
Olen hyvin toimeen tuleva 60-v, paljon autoileva, tähän mennessä sekasyöjä ja ajattelen että meidän pitää muuttaa ajatusmaailmaamme, unelmoida maailmasta jolla on elämän mahdollisuudet ja upea luonto lapsenlastemmekin elinaikana.Kun unelmat eivät toteudu Lähi-Idän hiekka-aavikoilla tai Afrikassa niin pittää lähteä " unelmien maahan" Eurooppaan" . Vaikka mitä tekisimme niin ei ne aavikot siellä keitaaksi muutu. Ihmiset siellä on jo tajunneet että kun ei muutu niin pitää itse muuttaa.
- Anonyymi
Murrosikäinen nirppanokka vääntelemässä naamaansa... jokin trendiopportunisti ruotsista. Kuuntelee ja uskoo ken tahtoo. Elämä jatkuu ja kerosiini palaa...
- Anonyymi
Se "naaman vääntely" on osa hänen erilaisuuttaan, mutta SILTI hän tekee paljon paljon enemmän kuin sinä. minä. Hän on uljas pieni nuori ihminen. Muuten, ennakkoluuloistaan voi päästä opiskelemalla asioita. Kun ymmärtää enemmän, ei tarvitse olla niin vihainen kaikille, jotka ymmärtävät enemmän:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se "naaman vääntely" on osa hänen erilaisuuttaan, mutta SILTI hän tekee paljon paljon enemmän kuin sinä. minä. Hän on uljas pieni nuori ihminen. Muuten, ennakkoluuloistaan voi päästä opiskelemalla asioita. Kun ymmärtää enemmän, ei tarvitse olla niin vihainen kaikille, jotka ymmärtävät enemmän:)
Tuo lapsi on äärivasemmistonkin törkeällä tavalla manipuloima ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan osaa opiskella. Ihmisen pitäisi osata kyseenalaistaa kaikki, mitä hänen eteensä tuputetaan. Harva kykenee tähän, koska se vaatii sitä oikeaa älykkyyttä. Tämän päivän yliopistot ovat ehtaa aivopesua, joten opiskelu pitää suorittaa itse. Ennen muita opintojaan, henkilön pitäisi opiskella historiaa hyvin syventävästi, jotta mieleen painuisi se, että ihmisiä on aina hallittu manipuloiden ja täten mihinkään tuputettuun ei voi luottaa. Koulukirjat ovat syystä tietynlaisia lännessä ja toisenlaisia idässä.
Greta on, ikävä kyllä, aivopesty, hyväksikäytetty ja sairas lapsi. Pahalta tuntuu toisen puolesta. Tuollainen fanaattisuus syntyy juuri siitä, että ihminen on aivopesty, eikä hänellä ole ollut mahdollisuutta kyseenalaistaa hänelle "opetettua". Älykäs ihminen ei lähde mantraamaan mitään opetettua, vaan pyytää puolueettomia tutkimustuloksia asioihin, pelkän mediamainonnan ja auktoriteettijunttaamisen sijasta, jota edustavat esim. hallitusten ja presidenttien vetoomukset, jotka taas ovat vain rahan omistavan tahon kätyreitä.
Huomaan, että et todellakaan ymmärrä, mutta luulet ymmärtäväsi muita enemmän. En tiedä miksi mainitsit aiemmalle kirjoittajalle ennakkoluuloista. En huomannut mitään ennakkoluuloja hänen tekstistään.
- Anonyymi
Vanhemmilla kiiltää silmissään Nobelin rauhanpalkinnosta tulevat miljoonat...
- Anonyymi
Niillä miljoonilla voidaan ostaa uusi maapallo, ennen kuin Afrikasta ryntää puoli miljardia ihmistä Eurooppaan kun siellä ei enää voi asua.
Anonyymi kirjoitti:
Niillä miljoonilla voidaan ostaa uusi maapallo, ennen kuin Afrikasta ryntää puoli miljardia ihmistä Eurooppaan kun siellä ei enää voi asua.
Missä niitä uusia maapalloja myydään ?? Uusi innovaatio vai ??
- Anonyymi
Moni Nobelin saanut on antanut palkintorahat asiansa tukemiseen ja veikkaampa että Gretakin tekisi niin... Osalle ihmisistä vain viattomuus ja altruismi ovat täysin käsittämättömiä asioita.
- Anonyymi
Greta on parasta mitä maailmalle on vähään aikaan tapahtunut, aikaansaa oikeistolaisille psykosomaattisia oireita ja lyhentää siten niiden elinikää.
- Anonyymi
No hyi sinua.
Ihan tosissasiko kannatat lasten hyväksikäyttöä? - Anonyymi
Hahhah, jos tuollaisten varassa olsii maapallon tulevaisuus, ÄO tuskin yli 70. Vanhemmat aivopesee pentunsa islam- tai ilmastohihhuleiksi, korvaisihan se nobel vaivannäön, mutta pentu menettänyt jo mielenterveytensä. Vai onko itse päättänyt alkaa rahastaa ilmastolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah, jos tuollaisten varassa olsii maapallon tulevaisuus, ÄO tuskin yli 70. Vanhemmat aivopesee pentunsa islam- tai ilmastohihhuleiksi, korvaisihan se nobel vaivannäön, mutta pentu menettänyt jo mielenterveytensä. Vai onko itse päättänyt alkaa rahastaa ilmastolla.
Gretan ÄO on korkea. Kommenttisi on aivan väärä, etsi tietoa asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toimintarajoitteinen se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä faktaa, ei ainakaan ylidramaattiset avautumisensa anna älyllistä kuvaa, eikä suvakkiviherpiiperöillä yleensäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyi sinua.
Ihan tosissasiko kannatat lasten hyväksikäyttöä?lasten hyväksikäyttöhän liittyy vihervasemmistolaiseen unelmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gretan ÄO on kuin kenkänsä numero. Kommentoija joka tätä puolustaa on samaa luokkaa.
- Anonyymi
Kyllä tuo pallonaama on totaalisesti seonnut.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaanko sun perheessä susta noin julmasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toimintarajoitteinen se on.
Sosiaalinen älykkyys on aspergereilla kehno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalinen älykkyys on aspergereilla kehno.
Kuitenkin selvästi korkeampi kuin monilla koulukiusaajan asteelle jääneellä kommentaattorilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole vaan kakaralla on pahoja mielenterveydellisiä ongelmia, jos olisi korkea ÄO olisi kaltaisesi linkittäneet sitä jokaiselle mahdolliselle saitille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmasti, tuolla omaksumiskyvyllä ja kielitaidolla varmasti yli 130... Mikä mahtaa itselläsi olla?
Aspergerin oireyhtymä merkitsee poikkeavuutta vuorovaikutuskyvyssä, ei älyssä. Itselläni tuttu Asperger- ihminen jolla 6 laudaturia ja lukuaineiden keskiarvo 10. Yhtä ehdottomat mielipiteet kuin Gretalla, ja se on Gretan tapauksessa vahvuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmasti, tuolla omaksumiskyvyllä ja kielitaidolla varmasti yli 130... Mikä mahtaa itselläsi olla?
Aspergerin oireyhtymä merkitsee poikkeavuutta vuorovaikutuskyvyssä, ei älyssä. Itselläni tuttu Asperger- ihminen jolla 6 laudaturia ja lukuaineiden keskiarvo 10. Yhtä ehdottomat mielipiteet kuin Gretalla, ja se on Gretan tapauksessa vahvuus.Vaatimattomasti yli 160, täydet pisteet IQ testissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatimattomasti yli 160, täydet pisteet IQ testissä.
älykkäillä saattaa olla vahvat mielipiteet koska niillä saattaa olla vahvat tiedot monista asioista.
- Anonyymi
Aivan lahkolaismaiseen hurmokseen verrattavaa touhua, jolle nauraa kaikki omat aivot omaavat. Tuollainen esiintyminen kyllä uppoaa tämän päivän hysteerisiin tyhjäpäihin. Valitettava totuus on kuitenkin, ettei ilmastonmuutos ole ihmisen käsissä.
- Anonyymi
Sama tuli mieleen joku lahko. Ilmastouskovaiset hurraa tytölle joka on 16 mutta näyttää 10 vuotiaalta ja vielä hänellä on asperger. Tosin Ruotsissa olisi kyllä saarnattavaa maahanmuuton osaltakin. Voisi julistaa samaa, olette pilanneet lapsuuteni, kouluni, tulevaisuuteni tuomalla tänne ihmisä jotka eivät sopeudu maahamme, vaan tuhoovat sen mitä olemme vuosisatoja rakentaneet. Koska heräätte tähän maahanmuuton valheeseen ja korjaatte virheenne poistamalla ihmiset jotka eivät sopeudu eivätkä kuulu tänne...jne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tuli mieleen joku lahko. Ilmastouskovaiset hurraa tytölle joka on 16 mutta näyttää 10 vuotiaalta ja vielä hänellä on asperger. Tosin Ruotsissa olisi kyllä saarnattavaa maahanmuuton osaltakin. Voisi julistaa samaa, olette pilanneet lapsuuteni, kouluni, tulevaisuuteni tuomalla tänne ihmisä jotka eivät sopeudu maahamme, vaan tuhoovat sen mitä olemme vuosisatoja rakentaneet. Koska heräätte tähän maahanmuuton valheeseen ja korjaatte virheenne poistamalla ihmiset jotka eivät sopeudu eivätkä kuulu tänne...jne...
Tuossa on aihe josta kannattaisi nuorten naisten saarnata päätäjille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen lapsuus on varastettu, jos on jo elänyt mukavasti 16-vuotiaaksi? Piinasiko hirveä helle lapsuusaikana niin, ettei päässyt hiekkalaatikolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö on noin kymmenvuotiaan näköinen maassa jossa ulkonäkö on aivan keskeinen asia.
Vanhempien ja lääkäreiden pitäisi hoitaa hänen aivan ilmeinen anoreksiansa, joka saattaa olla henkistä laatua.
- Anonyymi
Oli kyllä sellainen dramaqviin, että huh huh ja oksat pois.
- Anonyymi
Tämä sukupolvi ei säästä, juhlikaamme kuin päivä olisi viimeinen :)
- Anonyymi
en minä ainakaan ala omasta elämästä pihistää että joku nirppanokka kakara saisi tehdä mitä huvittaa,eläköön sen mukaan mitä jää jäljelle kun edelliset supupolvet on kuolleet,niin täällä on tähänkin asti eletty.
- Anonyymi
Nyt ei ole kyse yhteiskunnan elättien vanhan valtauksesta vaan sama performanssi on laajennettu maailman mittakaavaan. Sama moraalittomuus tosiasioiden suhteen näyttää olevan tämänkin tapahtuman taustalla.
- Anonyymi
Asialla ovat Soros, Bill Gates, YK ja äärivasemmisto (kommunistit).
https://www.naturalnews.com/2019-09-24-climate-youth-puppet-greta-thunberg-george-soros.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asialla ovat Soros, Bill Gates, YK ja äärivasemmisto (kommunistit).
https://www.naturalnews.com/2019-09-24-climate-youth-puppet-greta-thunberg-george-soros.htmlKaikki nämä vaikuttavat vasemmistolaisilta ihmisiltä. Gatesista en ole ihan varma.
- Anonyymi
Greta ei ymmärrä näistä asioista mitään. Muut käyttävät häntä hävettävällä tavalla hyväkseen. Lapsi pitäisi ottaa huostaan.
- Anonyymi
"Lapsi pitäisi ottaa huostaan."
Yleensä tosiaan vallanpitäjät ovat sulkeneet arvostelijoitaan laitoksiin. Kun ei totuutta kestetä, sanansaattajalle ollaan kiukkuisia, eikä tehdä mitään sen oman sikailun vähentämiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lapsi pitäisi ottaa huostaan."
Yleensä tosiaan vallanpitäjät ovat sulkeneet arvostelijoitaan laitoksiin. Kun ei totuutta kestetä, sanansaattajalle ollaan kiukkuisia, eikä tehdä mitään sen oman sikailun vähentämiseksi.Lihansyonti pitäisi kieltää ihmisiltä, mutta luopuuko idioottipennut rakeistaan, syövät paljon enemmän lihaa kuin ihmiset ja ovat täysij hyödyttömiä. Siinä se nähdään ovatko tosissaan, jokainen rakinomistaja on ilmastoterroristi.
- Anonyymi
Maaninen hokeminen sairaalta lapselta ei auta yhtään mitään ilmasto idiotismissa😹😹
- Anonyymi
jos on 16v lapsuus on jo takanapäin.
joku kiihko on nyt mukana ei maailma tämän paremmaksi tuu
huononee vaan ihmisen tulis muuttua antaa rauha toiselle. - Anonyymi
Hyvin on likka aivopesty...
Oksettavaa.- Anonyymi
Valitettavasti lapset on nyt otettu aikuisten maailmaan. Lasten leikit unohdetaan ja ohjataan mielenosoituksiin. Aikuisten olisi pitänyt ymmärtää, että rauhoitettaisiin lapsien elämä, eikä ohjata heidät asioihin, jota täysi-ikäiset tulisi johtaa. Kun lapset joutuvat nykyisten ongelmien keskelle, sen seurauksena voi olla se, että uusi terroristisukupolvi näin koulutetaan ja tekemään tuhoja. Seurauksena on vihaa! vihaa! Lapset pyhäkouluihin, että he saisivat kuulla, että taivaan Isä rakastaa jokaista lasta. Älkäämme tuhoa lasten elämää.
Hulluksi tämä maailmaon mennyt, kun lapsi joutuu myös päättämään onko hän tyttö tai poika. Halutaanko tehdä koko maailma sekaisin? Kuka johtaa tätä mieletöntä maailmaa? Taitaa olla itse itse vanha kehno.
- Anonyymi
Iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso iso.......isovanhempani kun ei ajatelleet silloin ilmastomuutosta ja päräyttelivät autoillaan aivan turhia kilometrejä ja toimivat muutenkin ilmaston vastaisesti joka asiassa niin saivat aikaan jääkauden. Häpeän sukuani.
No mutta sitten asiaan. Oikeasti ilmastonmuutokset johtuu ihan muusta kun ihmimistä joita maapallolla on. Toki järjetöntä meno maailmalla kun kaadetaan kuorma-autoista jäte jokiin kuten ennen Suomessa kaatopaikoille, tai jossain ilma niin huonoa että sitä on huono hengittää. Mutta ei noilla silti ole merkitystä tähän vouhotukseen ja mitä muka noista seuraa, emme pysty vaikuttamaan jos ilmasto muuttu. Kaikesta surkeinta on että Suomessa vouhotetaan, kun kaikki on hoidettu vimosen päälle. Jos oikeasti kaikella tuolla vouhkaamisella olisi edes vaikutuksia, niin Suomi hoitanut asiat mallilleen ja suomalaiset siitä paljon maksaneet ja ilmeisesti turhaan. Kun etsii maat jossa entinen asukkaita vaikka top kympin niin ne nauraa tälle Suomen touhulle, ja niiden vaikutus olisi satatuhatkertainen Suomeen nähden jos vaikuttaisi.
Nyt sitten tuli tämä kaikista säälittävin esiin kun lapsetkin sotkettiin asiaan. Uutisen alla olevissa kommenteissa totuus vaikka paljon se tuota lapsiraukkaa loukkaakin. Toivottavasti jotkut saadaan tuosta lapsen hyväksikäytöstä vastuuseen. Tuo lapsi ei itse edes taida ymmärtää missä mukana.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/670ba3db-4772-4245-9bdf-33ceef10587b- Anonyymi
Noniin justiin, ei lapsia pidä sotkea aikuisten sairaisiin poliittisiin mielitekoihin. Kuinkahan moni lapsi näkee painajaisia tälläkin hetkellä ilmastopelottelun vuoksi? Törkeää traumatisointia kouluissakin.
- Anonyymi
Tästä ilmastopoppoosta on tullut jo uskonnollinen liike...
Kohta varmaan alkaa "vääräuskoisten" vainoaminen... - Anonyymi
Näyttelijä isä on ainakin ollut vauhdissa taustajoukoissa.
- Anonyymi
Tunnetusti näyttelijä-ohjaajien palkat ovat varsin kehnot. Greta neitonen auttanee heitä sitten kun hänet on vailittu seuraavaksi noblistiksi.
- Anonyymi
Kenestä mahtaa olla kyse ?
- Anonyymi
tämä syy saasteisiin on politikkojen.
he ovat lakia laatineet miten juna kulkee nyt on viljankorjuun aika ja mätää on.
kokoomus laittoi 4v koululaitoksen rappiolle kauhulla odottaa tuloksia
nuoriso heitetty yli laidan.
eli politikot ei osaa toimia viisaasti romuttavat entisen kivijalan
sekundaa vaan tulee. - Anonyymi
Antikristus on täällä! Pedonmerkit on ilmassa!
- Anonyymi
Peto on eräs uskonnollispoliittinen systeemi joka tappaa niitä jotka eivät kumarra palvottavaansa. Ilm. 13:15.
Kaikki suvakit tykkäävät siitä uskonnosta ja edesauttavat sen nousua Eurooppaan ja maailmaan. Sitä ei saisi edes kritisoida. Näin sillä on valtavat mahdollisuudet nousta hallitsemaan meitä.
- Anonyymi
Gretaa pyöritetään puhumassa kun se on niin trendikästä. Miksi Greta ei kanna huolta esim Jemenin lapsista joita saudit pommittaa. Tai miksi Greta ei kanna huolta kaivosteollisuudesta joka Suomessakin repii arvometallit juuri hänen sukupolvensa varallisuutta.
Tämä Gretan rääkyminen on vaan niin trendikästä vaikka tosiasiassa mitään ei tapahdu kuten Trumpin ohikävely YK:n kokouksessaloistavasti osoitti. Isot pelurit taputtavat Greetaa päälaelle ja jatkavat rikastumistaan. No Greta ja vanhemmat käärivät hyvät rahat kunhan vaan jaksavat paasata uskontoaan.- Anonyymi
Jos laittaa säkin päähän niin voi ottaa leteistä ja takaapäin...
- Anonyymi
Kun useampi meistä alkaa"rääkymään"kuten Greta alkaa muutostakin tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laittaa säkin päähän niin voi ottaa leteistä ja takaapäin...
Ei matun tarvitse edes laittaa säkkiä päähän kyllä sille kelpaa muutenkin..
- Anonyymi
Montako miljoonaa oli maksanut huvipursi jolla Greta purjehti YK kokoukseen vaikka SKYPE on keksitty ?
- Anonyymi
Yhtään lomalentoa ei tehdä vähempää. Helsinki-Vantaalla rakennetaan uutta terminaalia koska lentoliikenne tuplaantuu samassa ajassa missä päästöt pitäisi saada nollaan. Gretan pitää päästä lentämällä puhujamatkoilleen ja toimittajien ihmettelemään jään sulamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtään lomalentoa ei tehdä vähempää. Helsinki-Vantaalla rakennetaan uutta terminaalia koska lentoliikenne tuplaantuu samassa ajassa missä päästöt pitäisi saada nollaan. Gretan pitää päästä lentämällä puhujamatkoilleen ja toimittajien ihmettelemään jään sulamista
Kun reetta kieltää muilta pennuilta lomamatkat ja rakit, niin suosio tipahtaa saman tien, koulupinnaamisen takia ne nytkin vaan kannattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöä pitäis kierrättää Kiinassa, Intiassa ja Indoneesiassa, niin silmät aukeaisivat.
Suomen ja Ruotsin hiilidioksidipäästöt on yhteensä 0,2%. - Anonyymi
Onneksi hän kait meni tuulen voimalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöä pitäis kierrättää Kiinassa, Intiassa ja Indoneesiassa, niin silmät aukeaisivat.
Suomen ja Ruotsin hiilidioksidipäästöt on yhteensä 0,2%.Montakos suomalaista ja ruotsalaista (muista länsimaista puhumattakaan) on Kiinassa, Intiassa ja Indonesiassa, ihan vain sen takia, että saavat saastuttaa rauhassa? Poissa silmistä, poissa mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakos suomalaista ja ruotsalaista (muista länsimaista puhumattakaan) on Kiinassa, Intiassa ja Indonesiassa, ihan vain sen takia, että saavat saastuttaa rauhassa? Poissa silmistä, poissa mielestä.
Tehdasta siis.
- Anonyymi
Miksi vihreät ei meillä puutu turpeen nostoon, jota verotuella pidetään yllä, vai meneekö ministerisalkut edelle ja ohi ilmaston huolen.
- Anonyymi
Voi sen turpeen verotuen poistaakin. Mitä muuta siitä seuraa kuin kaupunkilaisten asumiskulujen nousu, ei sen kummempaa. Entä jos turpeen poltto lopetetaan? Millä polttoaineella turve aiotaan korvata? Puuhaketta käytetään jo aika huomattavia määriä.
Mahtaneeko energiapuuta olla riittävästi saatavilla ja mihin hintaan. Ennen jäivät hakkuutähteet ja kannot metsään lahoamaan ravinteiksi kasvavalle puustolle. Nykyään ne kerätään polttoaineeksi, mitä siitä seuraa muuta kuin maaperän köyhtyminen. Niin on käynyt muualla päin maailmaa ja käynee meilläkin, pitemmällä aikavälillä. Lämmittää pitää. Polttipa sitä tai tätä, hiilidioksidi vapautuu ilmakehään heti. Kivihiiltä ainakin riittää, viimeisenä hätävarana.
- Anonyymi
keskusta aiko kääntää jokaisen kiven että maa olis asuttuna.
haloo !
kehä3 ulkopuolelta on kuitenkin viety kaikki palvelut.
miten hoitaa asioita 100km päässä muuta kuin autolla.
kaikki on poliittista vouhotusta ja suorastaan valetta koska ei ole lupauksia täytetty.
kyllönen meni potkurilla eduskuntaan.
keskusta kuokkii kivet eestä. - Anonyymi
Gretan pitäisi seuraavaksi matkustaa vaikka soutuveneellä Kiinaan, Intiaan, Indonesiaan, suuriin kaupunkeihin ja esittää kysymys: miksi teitä on näin paljon?
- Anonyymi
Milloin niinistö luopuu rakistaan vai onko opettanut sen kasvissyöjäksi. Kuinkas paljon viherpiiperöillä on rakkeja, syövät lihaa paljon enemmän kuin ihmiset. Niille yhtä paljon veroja kuin autosta ja lentomatkoista tuhatkertainen vero.
- Anonyymi
Täällä on pelkoa ilmassa.
Ihminen saa mitä tilaa, oli Gretan lausuntoa tai ei, puhumattakaan näistä palstan ääliömäisistä kommenteista. - Anonyymi
Pohjois~Korean TV~kommentaattorikin kalpenee eilisen palopuheen rinnalla. Itkua, hysteriaa, paatosta, liiottelua. Hyvistä puhujista on tullut hyviä diktaattoreita.
- Anonyymi
Kutsuisitko sitä Trump ilmiöksi?
- Anonyymi
Minulle riitti kyllä yksi kerta, uusintojen kohdalla pitää vaihtaa kanavaa. Veikkaan ettei tuon avautumisissa kovin isot massat hurmostelisi.
- Anonyymi
Älykkäämpi ja tietävämpi tuo nuori tyttö on kuin kumpikaan aikuisista Hakkarainen tai Huhtasaari.
- Anonyymi
No huhhuh. Ihanko tosissaan? Ohjelmoitu papukaija toistaa hysteerinen kiilto silmissään oppimaansa. Pelottava suorastaan. Vertaisin noihin ISIS naisiin agenda on vain eri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huhhuh. Ihanko tosissaan? Ohjelmoitu papukaija toistaa hysteerinen kiilto silmissään oppimaansa. Pelottava suorastaan. Vertaisin noihin ISIS naisiin agenda on vain eri.
Onko eri, länsimaista yhteiskuntaa vastaanhan se taistelee, tosin islamistit tuottaa öljyä, mutta Ruotsissa eivät tuota mitään.
- Anonyymi
Tuon tytön älykkyys on kuin onkimadolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kailli lapset toimisivat kuten reetta, meillä olisi hirmuinen meno.
- Anonyymi
Natsit käyttivät samanlaisia vaaleita lettipäitä propagandatuutteinaan. Ajat eivät ole muuttuneet, asia on nyt kommunismi.
- Anonyymi
Aivan sama malli löydetty menneisyydestä ja se tuntuu tehoavan tyhmään kansaan. https://pbs.twimg.com/media/EFFz79gXsAs1L5z?format=jpg&name=900x900
- Anonyymi
Kommenttisi osoittaa, että oman ideologian katteeksi kelpaa kaikki. Valokuvissa on nähty Gretan olemus.
Pitää olla aika yksisuuntaiseksi katsoa, jos näkee hänessä "vaalean lettipään". Mutta kommunistin vastustamiseen on kaikki keinot käytettävä. Pahuksen Greta ei ole puhunut mitään politiikasta. Koko ajan vaan siitä ilmastonmuutoksesta.
Odotellaan nyt, koska se politiikka puskee läpi.
Ilmasto lämpenee, jäätiköt sulavat, liian lämmin merivesi ruokkii hirmumyrskyjä. Näitä ei voi painaa pois tietotulvasta. Säätiedotuksetkin on valjastettu propagandalle. Pakotetaan ihmisiä evakkoon.
Mikä tällä pelottelulla on tarkoituksena? Maapallolla on aina tapahtunut luonnonkatastrofeja. Niille altistuneilla alueilla ei pitäisi olla asutusta.
Pitäisi tehdä maailmanlaajuinen sopimus, että ei levitettäisi turhaa tietoa mediassa. Luonnon muutokset tapahtuvat ihmisten voimattomina seuratessa.
Sen vuoksi Greta pitää vaientaa. Hän tuottaa vain pelkoa ja ahdistusta, Yllyttää muitakin tahoja puhumaan luonnonilmiöistä. Nykyaikana!
Amerikan ilmastokongressilla on suuri tehtävä. Hiljentäkää valitus! Joka tietoa lisää, se tuskaa lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi osoittaa, että oman ideologian katteeksi kelpaa kaikki. Valokuvissa on nähty Gretan olemus.
Pitää olla aika yksisuuntaiseksi katsoa, jos näkee hänessä "vaalean lettipään". Mutta kommunistin vastustamiseen on kaikki keinot käytettävä. Pahuksen Greta ei ole puhunut mitään politiikasta. Koko ajan vaan siitä ilmastonmuutoksesta.
Ilmasto lämpenee, jäätiköt sulavat, liian lämmin merivesi ruokkii hirmumyrskyjä. Näitä ei voi painaa pois tietotulvasta. Säätiedotuksetkin on valjastettu propagandalle. Pakotetaan ihmisiä evakkoon.
Mikä tällä pelottelulla on tarkoituksena? Maapallolla on aina tapahtunut luonnonkatastrofeja. Niille altistuneilla alueilla ei pitäisi olla asutusta.
Pitäisi tehdä maailmanlaajuinen sopimus, että ei levitettäisi turhaa tietoa mediassa. Luonnon muutokset tapahtuvat ihmisten voimattomina seuratessa.
Sen vuoksi Greta pitää vaientaa. Hän tuottaa vain pelkoa ja ahdistusta, Yllyttää muitakin tahoja puhumaan luonnonilmiöistä. Nykyaikana!
Amerikan ilmastokongressilla on suuri tehtävä. Hiljentäkää valitus! Joka tietoa lisää, se tuskaa lisää.Niin että silmät kiinni ja täyttä vauhtia päin helvettiä. Kuten Gutieres puheessaan sanoi , ratkaisuja jo on, kun vaan valtiot ja ihmiset ja yritykset niitä käyttäisivät. Ja usein ne vieläpä olisivat taloudellisesti kannattaviakin. Ja se vasta kallista onkin jos maailman päästää saastumaan pilalle. Tai toisaalta,kun siitä tekee elinkelvottoman ei tarvitse enää huolehtia talouden tilasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama malli löydetty menneisyydestä ja se tuntuu tehoavan tyhmään kansaan. https://pbs.twimg.com/media/EFFz79gXsAs1L5z?format=jpg&name=900x900
Greta uudesti syntynyt kuvan perusteella??? Hyi kamala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikan ilmastokongressilla on suuri tehtävä. Hiljentäkää valitus! Joka tietoa lisää, se tuskaa lisää.Näyttää siltä, että maailmalla toteutuu Jesajan 24 luvun ennustus, siis maailman tuomio.
- Anonyymi
niin pitkään kun ei tee töitä käy kouluja eikä maksa veroja niin pitäköön päänsä kiinni,me eletään täällä ensin.
- Anonyymi
Juu ja kaverille (lapsille)ei jätetä.
- Anonyymi
Greta puhuu, mitä rahanahneet ja vastuuttomat vanhemmat sekä muut aikuiset arvostelukyvyttömälle lapselle syöttävät.
- Anonyymi
Niin pitkään kun maksan palkasta 27.5% veroa ja ens vuonna taas nousee muut maksut päälle niin ei kiinnosta moinen ilmasto höpötys. Kun verotus tippuu vaikka 5% niin voin asiaa miettiä, eli olen veroina maksanut jokaisen kuluttamani hiili kilon.
- Anonyymi
Säälittävä tapaus ja pahemmaksi näyttää menevän.
- Anonyymi
virheet ratsastavat seuraavaan vaalivoittoonsa reetan avulla ja suomi tehdään köyhäksi
- Anonyymi
Onko hän antanut joitain toteuttamiskelpoisia toimenpiteitä, joilla maailma pelastuisi? Ja ovatko nimenomaan nuoret sitten valmiita luopumaan niistä asioista, jotka ilmastoa tuhoavat, kuten uusista kännyköistä, lomamatkoista ja lemmikeistä ja hampurilaisista, rahasta, koska teollisuus pitäisi lopettaa. Ja pohjoismaissa omasta huoneesta, koska pienempi asuminen säästäisi aika paljon energiaa. (en oikeasti ole juuri seurannut, koska jotenkin tuo projekti tuntuu hyväksi käytöltä ja vastenmieliseltä, koska en pidä anarkiasta, mutta voin tietenkin olla väärässä)
Pelkkä huutaminen ja riehuminen ilman järkevää agendaa ei taida paljon muuttaa maailmaa.
Vaikka asia on hyvä, niin tuo esiintyminen anteeksi vain tuo mieleen erään yhtä kiihkeän huutajan 20-30-luvulta, ja ei siitä mitään hyvää ihmiskunnalle seurannut.
Pahoin pelkään, että tämä tarina ei pääty hyvin. - Anonyymi
Kun aletaan tosissaan rajoittamaan mopoilua, matkailua, kulutustavaroita ym. Ja niille laitetaan hinta ja haittamaksut jotka kirpaisevat ihmisiä. Kyllä monen aktivistin mieli muuttuu. Korkeaan elintasoon on totuttu. Kuka nyt haluaisi palata menneeseen ja vielä maksaa siitä siitä moninkerroin.
- Anonyymi
Iloinen tytteli täynnä tulevaisuuden uskoa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trump-ivasi-greta-thunbergin-voimakasta-ilmastopuhetta-vaikuttaa-hyvin-onnelliselta-tytolta/7560828#gs.57y9uh- Anonyymi
Katsellessani greetamuorin puhetta en voi välttyä ajatukselta minkä b-luokan näyttelijän hollywood saisikaan greta (Garbosta) jälleen! Näkee kuinka häntä on valmennettu puheeseen elehtimään, EI VAIN TOIMI! plikalla on vielä paljon opittavaa! Trump oli oikeassa ei plikalla ole kaikki muumit laaksossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsellessani greetamuorin puhetta en voi välttyä ajatukselta minkä b-luokan näyttelijän hollywood saisikaan greta (Garbosta) jälleen! Näkee kuinka häntä on valmennettu puheeseen elehtimään, EI VAIN TOIMI! plikalla on vielä paljon opittavaa! Trump oli oikeassa ei plikalla ole kaikki muumit laaksossa!
Joo, paremmin lettipää sopisi parin vuoden päästä b-luokan pornofilmeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suu auki, mutta ei puhu mitään ja leteistä kiinni takaapäin.
- Anonyymi
Jäin miettimään sitä, kun Trump sanoi tyttöä onnelisen näköiseksi jne, ja siitä kauheasti maailman vihreät ja media suuttuivat ja tulkitsivat sen pilkaksi. Sehän tarkoittaa, että heidän mielestään Greta ei ole onnellinen jne- Ja silti vanhemmatkin antavat jatkaa tuota sirkusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mit gross schwantz tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin miettimään sitä, kun Trump sanoi tyttöä onnelisen näköiseksi jne, ja siitä kauheasti maailman vihreät ja media suuttuivat ja tulkitsivat sen pilkaksi. Sehän tarkoittaa, että heidän mielestään Greta ei ole onnellinen jne- Ja silti vanhemmatkin antavat jatkaa tuota sirkusta.
Hymyilevää ja iloista nuorta on kiva katsoa.
- Anonyymi
Kuinhan käy TIS sinparien nyt, kun cookie ei leikkaa lihanhimoja?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006248876.html - Anonyymi
Onkohan tuo kuunnellut paljonkin Hitlerin puheita?
- Anonyymi
Nuorilla alkaa olla jo päät ihan sekaisin, jatkuvalla syötöllä tulee jotain hömppää joka tuutista. Tälle ilmastonmuutos hurmokselle täytyisi saada loppu ja alkaa elää ihan normmalia elämää.
Ilmastonmuutoksesta on tehty kuin uskonlahko, ken uskoo pelastuu jne..- Anonyymi
Noilla varsinaisilla uskonlahkoilla, helluntailaiset sun muut, ei ole esittää ainoatakaan todistetta mihin uskovat. Ilmastonmuutoksesta sen sijaan löytyy todisteita vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla varsinaisilla uskonlahkoilla, helluntailaiset sun muut, ei ole esittää ainoatakaan todistetta mihin uskovat. Ilmastonmuutoksesta sen sijaan löytyy todisteita vaikka kuinka paljon.
Niin löytyy, mutta aurinko on sanonut ennenkin asiassa painavan sanansa. Oli ns.pikkujääkausi eikä silloin tällaisia ”gretoja” ollut kurkku suorana huutamassa kaiken kieltämistä. Oli myös suuri jääkausi, eikä silloin ihmisiä ollut.
- Anonyymi
Antikristus on täällä! Pedonmerkki on ilmassa!
- Anonyymi
Tainnut reetta itkeä silmänsä sokeiksi.
- Anonyymi
Säälittävää, että keskenkasvuinen lapsi valjastetaan aikuisten maailmanparannusleikin pelinappulaksi.
- Anonyymi
Raha haisee ja käy hyvin pyydykseen.
Pistetään aivopesty tenvatähti asialle saarnaamaan maailmanpelastuksesta.
Vanhemmat kerää kolehdin.
- Anonyymi
iltalehden jutusta ainakin poistettiin hetki sitten keskustelu kokonaan koska asia oli kääntymässä ilmastovöyhötyksen vastaiseksi.
- Anonyymi
Taas vääriä mielipiteitä kirjoitettu. Tästä se lähtee. Kohta niistä saa rangaistuksen, jos eivät ole valtiovallan mukaisia kommunismia ihailevia.
- Anonyymi
Gretan ansiosta silmäni avautuivat ja tajusin tämän ilmastovouhkaamisen suureksi huijaukseksi. Kiitos Reetta!
- Anonyymi
Pohjois-Korean uutiset jäi kirkkaasti hopealle, Trumpin kannattaisi harkita tiedottajan vaihtoa.
- Anonyymi
Vanhemmat keksineet sammon uudelleen.Pistetään penska kiertelemään ympäri maailmaa saarnaamassa maailmalopusta,pelastumisesta ja vihreestä vallankumouksesta.
Kumartakaa vihreetä puujumalaa,niin saatte syntinne anteeksi.
https://bbs.io-tech.fi/threads/greta-thunberg.199515/- Anonyymi
Itävallassa Psykologi analysoi gretan puhetta selvästi ahdistunut lapsi purkaa pahaa oloaan saa muutkin ahdistumaan
- Anonyymi
Vihreä Jeesus greta maria saarnaaja saa lapset ahdistumaan ympärillään lapset masentuu
- Anonyymi
Trumpin olisi aika kieltää Volvojen maahantuonti turvallisuuteen vedoten. Se olisi hyvä ilmastoteko ja oikea lääke Ruotsille. Saisi Ruotsi sitä mitä on tilannut.
- Anonyymi
Persuna jaan tämän Putinin toivomuksen.
- Anonyymi
on mukavaa katsella kun aikuiset miehet ovat pakokauhun vallassa pikkutytön takia.
- Anonyymi
Luonnonsuojelijana ja vanhan liiton vihreänä olen sitä mieltä, että kaikki toimet ympäristön suojelemiseksi ovat aina plussaa.
Tosin olen tästä Gretan tapauksesta sitä mieltä, että siinä on jo hurmosliikkeen tunnusmerkit täyttävää henkilöpalvontaa, joka on jo alkanut kääntyä asiaa vastaan. Jos tämän liikkeen helmasynnit tästä vielä pahenevat, niin silloin ympäristönsuojelulle on tehty raa'asti takapakkia. - Anonyymi
Taisi olla enemmän itkuinen hätähuuto vanhemmille ja häntä hyväksikäyttävälle taholle!!!
- Anonyymi
Vaivan palkaksi tulee melko varmasti Nobelin rauhanpalkinto ja rahat, kahdeksan (8) miljoonaa Ruotsin kruunua eli vajaa miljoona euroa. Summa saattaa olla suurempikin, tuo summa parin vuoden takaa.
Saahan nähdä, pitääkö perhe rahat itse vai lahjoittaako ilmaston suojeluun. Tyttöhän ei kai alaikäisenä voi ilman huoltajan suostumusta lahjoittaa rahoja minnekään.
Palkinnon saaja julkistetaan lokakuun alkupuolella. - Anonyymi
Jos te tosiaan sekootte noin pahasti jonkun teinin puheesta, niin taitaa olla Greta aivan oikeassa. Itse puheesta ette sano mitään, mutta kaikesta muusta kyllä joka ei asiaan liity millään tavalla. Kuten hänen ulkonäkönsä.
- Anonyymi
Greta Rupert Thunberg muistuttaa fanaattisuudessaan ja fundamentalistisuudessaan Chaplinin elokuvan Kuningas New Yorkissa roolihahmoa Rupertia,10v. poikaa, lapsineroa, joka pitää suuressa viisaudessaan poliittisia, lähinnä anarkistisia, palopuheita suurella paatoksella, antamatta muille puheenvuoroa. Nuori vihainen mies.
Katsokaa juutuupista tuo kohtaus, kun poika luennoi kuninkaalle. Kesto 4min. - Anonyymi
Tuossa huomaa miten fiksuja osa nuorista on.
Päättäjät,vanhemmat ja moni lahopää elää, ahnehtiiitselleen ja elääminäminä-maailmassaan.
Nuoret haluavatpuhtaan luonno,elämän ja misssä saa elää ilman saasteiat ja paskaa.
Miettikää ahhneet mitä Teile lapsillenne jää ei mitään kun tuohoatte maapallon! - Anonyymi
Naurettavaa että suuri osa viime päivinä kommentoineista on sitä mieltä että Greta olisi jotenkin vajaa päästään koska hänellä on aspergerin syndrooma,
totuus on kuitenkin karmea; suurin osa vinoilijoista on älyllisesti aivan ameeban tasolla verrattuna useimpiin aspergerihmisiin.
Kun tuohon otetaan mukaan vielä lievä autismikirjo, ero muodostuu vieläkin selkeämmäksi, vain dorga ei sitä ymmärrä.
Vaikka Greta on vasta 16v niin älyä riittää enemmän kuin kahdella apukoululuokalla yhteensä.- Anonyymi
"Vaikka Greta on vasta 16v niin älyä riittää enemmän kuin kahdella apukoululuokalla yhteensä."
Totta. Riittää kun katsoo,ja kuuntelee häntä hetken.
"”Iloinen nuori tyttö, joka odottaa valoisaa ja hienoa tulevaisuutta”, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaikka Greta on vasta 16v niin älyä riittää enemmän kuin kahdella apukoululuokalla yhteensä."
Totta. Riittää kun katsoo,ja kuuntelee häntä hetken.
"”Iloinen nuori tyttö, joka odottaa valoisaa ja hienoa tulevaisuutta”,Todistit juuri olevasi dorga.
En perustele, et kuitenkaan ymmärtäisi :D Anonyymi kirjoitti:
Todistit juuri olevasi dorga.
En perustele, et kuitenkaan ymmärtäisi :DAi että jos apukoulun oppilaiden parhaan äo on 75, niin yhteenlaskettuna se olisi maksimissaan tuo 75. Vai, että se voisi olla vaikkapa 75 70 70 60 60 (5 oppilasta), eli äo olisi 335!
- Anonyymi
RitalanPaska kirjoitti:
Ai että jos apukoulun oppilaiden parhaan äo on 75, niin yhteenlaskettuna se olisi maksimissaan tuo 75. Vai, että se voisi olla vaikkapa 75 70 70 60 60 (5 oppilasta), eli äo olisi 335!
Ei tuo älykkyysosamäärä oikein kovin hyvin vertaudu yhteenlaskuna. :)
- Anonyymi
....... "Esimerkiksi kolumnisti Tiana Lowe kirjoitti elokuussa konservatiivisessa Washington Examiner -lehdessä, että ”tämä Greta Thunberg -juttu on lapsen hyväksikäyttöä”.
Lowe haukkui pystyyn varsinkin Thunbergin (ökyelämään tottuneet -) vanhemmat, joita hän kutsui julkisuushakuisiksi tyrkyiksi.
– Jos olet kuuluisaan sukuun nainut, hiipuva oopperatähtönen,
ja lapsillasi on vaikeuksia käydä edes koulussa, saanet vähän lisää julkisuutta lypsämällä lapsesi kliinisesti diagnosoidulla pakkomielteellä, Lowe tylytti.
Thunbergin äiti on (rappeutunut) oopperalaulaja Malena Ernman, - joka esiintyi 40.000 Euron iltapuvuissa - ja isä (apuraha-elätti-) taiteilijasukuun syntynyt näyttelijä Svante Thunberg.
"Malli"vanhemmat.... joilta on nyt siis ökyrahat loppu....." - Anonyymi
Tyypillinen vihervasuri.
Oma paha olo on aina muiden aiheuttamaa eikä oman tilan eteen nähdä mitään vaivaa.
Kaikkihan ovat maailmaa pelastamassa ilmastokatastrofilta, mutta kukaan ei ole valmis tekemään mitään ellei joku sponssaa muutosta.
Hienon asian puolestahan tuo tyttö puhuu, mutta hauki on kala, hauki on kala-tyylinen esiintyminen ei vakuuta. Lapsuus varastettu??? Ämpärissäkö ne on tuota kasvattaneet 16 ensimmäistä vuotta?- Anonyymi
kyllä tämä Greta saa aikaan sellaisen inho-reaktion, että ilmastovouhotus näyttää vieläkin sairaammalta, laitettu pikkuteini paasaamaan maailmanlopusta - huh heijaa
menenpä mökille V8 bensa Ford pick-upilla ja ajelen huvikseni jonkin aikaa veneelläni, siinä on 2 kpl V8 bensakonetta, kuluttaa 70-100 litraa tunnissa, hah, hah , syön sitten kunnon naudanlihapihvejä useamman - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä tämä Greta saa aikaan sellaisen inho-reaktion, että ilmastovouhotus näyttää vieläkin sairaammalta, laitettu pikkuteini paasaamaan maailmanlopusta - huh heijaa
menenpä mökille V8 bensa Ford pick-upilla ja ajelen huvikseni jonkin aikaa veneelläni, siinä on 2 kpl V8 bensakonetta, kuluttaa 70-100 litraa tunnissa, hah, hah , syön sitten kunnon naudanlihapihvejä useammanKyllä kannattaa saastuttaa minkä kerkiää, ei ole meistä parista suomalaisesta kiinni vaikka tuleville sukupolville tuleekin paskasempi pallo. Ja sitä paitsi eihän se meihin vaikuta, Jumala sen siivoaa sitten lopulta kuitenkin!
- Anonyymi
On tämä niin väärin lasta kohtaan. Hänestä revitään kaikki hyöty irti, eikä kukaan taaskaan uskalla viheltää peliä poikki ja sanoa, että eihän keisarilla ole vaatteita.
Money talks - Anonyymi
Gretalla on todettu Asperger syndrooma, joten henkilö näkee, kuulee ja tuntee ympäröivän maailman eri tavoin kuin muut.
Tästä voidaankin vetää johtopäätös, että kaikilla ilmasto vouhottajilla on Asperger syndrooma.- Anonyymi
Olenko oikeassa, että tuo oli sarkasmia? Olen autisti, eikä minulla ole tapana vouhottaa mistään asiasta. Eivätkä ne aistitkaan nyt avain vinksallaan ole. Tuskin meitä päästettäisiin auton rattiin, jos niin olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko oikeassa, että tuo oli sarkasmia? Olen autisti, eikä minulla ole tapana vouhottaa mistään asiasta. Eivätkä ne aistitkaan nyt avain vinksallaan ole. Tuskin meitä päästettäisiin auton rattiin, jos niin olisi.
Kerran vajokki pysyy yleensä aina vajokkina, sitä tosiasiaa et voi vääntää millään.
- Anonyymi
Hävittäköön reetta ensin omat kaksi isoa rakkiaan, saastuttavat kahden ison maastoauton verran, eikä niitä tarvitse mihinkään. Autoja sentään tarvitaan, että vammaiset reetatkin saa kaiken ilmaiseksi.
- Anonyymi
Insesti-Reetta on ihka sekaste päästään.
- Anonyymi
eikö tämä ruotsalainen tyttö kuuluisi johonkin hoitolaitokseen eikä keräämään vanhemmilleen isoja omaisuuksia.
- Anonyymi
Oliko se joku tarkkislukio mistä valmistui?
- Anonyymi
Trump lehdet kirjoittaa että hyökkäsi reetan kimppuun
KUINKA SIINÄ KÄVI sattuiko pahasti.
kovin värikästä kieltä jos kimppuun hyökätään on fyysistä koskemista.
on piiperöt asettaneet Trump kapuloita rattaisiin. - Anonyymi
Erittäin vihaisia kommentteja ja ne ovat todella aiheen vierestä. Miten hänen ulkonäkönsä liittyy asiaan? Greta on syntynyt Tuhholmassa ja monet ruotsalaiset ovat vaaleatukkaisia. Samaa voisi sanoa suomalaisnaisista, meillä yli 50 % on blondeja. Ruotsissa monilla tytöillä on letit.
Ja miten perhe liittyy asiaan? Ainakin siten, että he tekevät ympäristöystävllisiä valintoja elämässään.
On ihan OK että Greta käyttää lentokonetta kulkiessaan paikasta toiseen puhumaan lentämisen saastuttamisesta. Ei Greta ole lentokoneita kieltämässä, vaan puhumassa kuinka turha lentokoneralli tuhoaa ilmaston.
Onko lentokoneen käyttö ristiriitainen hänen puheidensa kanssa. Ei.
Kuvittele että olet aloittamassa kauppaa, koska haluat rikastua. Kun ostat kymppitonnilla paitoja niin ihmiset alkavat nauramaan, että miten aiot rikastua jos kerran annat rahaa muille. Idea on että, rikastut kun myyt ostamasi paidat voitolla. Jos olet ostanut 10,000:lla paitoja ja myyt ne 20,000:lla, kate on 10,000 - tienasit siis 10,000!!! Nyt sinulla on rahaa 20,000 ja voit ostaa uusia paitoj vaikka 15,0000 ja tienata 30,000! Sitten sinulla on 35,000!
Sama Greta tapauksessa - kun hän lentää puhumaan jonnekin ympäristöasioista, se maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Toki, kaikki eivät hänen neuvoistaan piittaa. He elävät itsekästä elämää ja haluavat jatkaa saastuttamista ilman omantunnon tuskia.
Ihmettelen tätä kulutushysteriaa. Miksi pitää ostaa uusi kännykkä vuoden välein? Olen käyttänyt nykyistä Nokia kännykkää yli 10 vuotta ja toimii yhä. Ei sillä voi ajaa partaa tai pelata nettipelejä saati muuta paskaa, mutta sillä voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Näitä nykyisiä en osaisi edes käyttää. Niistä on tullut tietokoneita, eivätkä ne ole edes enää pieniä.- Anonyymi
"kun hän lentää puhumaan jonnekin ympäristöasiois"....
Siis,kiukuttelemaan,ja haukkumaan aikuisia. Sellaista hänen puheensa on.
Entä jos aikuinen puhuisi noin. Olis varmasti viimmeinen puhe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos aikuinen puhuisi noin. Olis varmasti viimmeinen puhe.Hullun hommaa käydä taistelemaan luonnon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos aikuinen puhuisi noin. Olis varmasti viimmeinen puhe.Miten niin olisi? Toinen asperger Halla-aho puhuu aivan samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullun hommaa käydä taistelemaan luonnon kanssa.
Mut, onhan Greeta, aika harteikas.
- Anonyymi
Ei nykyaikana travitse lentää moinnekään kun voi esittää kiukuttelunsa videolla ja jakaa niin paljon kuin haluaa. Ei näytä esimerkkiä muutenkaan kun omistaa kaksi isoa rakkia, jotka ovat täysin turhia ja pahimpia päästöjen aiheuttajia ja saastuttajia.
- Anonyymi
Ymmärrättehän kaikki, että jokainen kommentti, joka ei tuo mitään uutta ratkaisua - myös tämä - kasvattaa ongelmaa, sillä palvelimet ne vasta sähköä kuluttavatkin.
Jospa yritämme myöntää että Greta kertoo sen, minkä jo tiedämme, mutta erikoisuutensa vuoksi hän ei välitä siitä, että kaikki jo tietävät, vaan hän vaatii toimia. Sen hän vaatisi, vaikka vanhemmat kieltäisivätkin, alussa toki yrittivät. Joten mitä voit tehdä?
Itselläni ei ole lapsia, eikä tule (suurin mahdollinen yksittäinen ilmastoteko!), joten periaatteessa ihan sama miten teille ja jälkeläisillenne käy, mutta silti lopetin turhan kuluttamisen, lihansyönnin (vaikka tykkään, enkä edes osaa laittaa muuta) sekä matkustamisen. Tämä ei tee minusta pyhää, matkustin ja kulutin liikaa, sitä ei voi perua. Mutta jokainen voi aloittaa nyt, vähennä kulutusta, liiku jalan/pyörällä. Ruoka rasittaa aina, mutta punainen liha eniten.
Kyse ei ole maapallosta. Kyse ei ole ihmiskunnan pelastamisesta. Maapallo pärjää ilman ihmisiä, mutta tuhoutuu lopulta, aika pian, maapallon mielestä, eli 300 milj. vuoden päästä. Mutta sivilisaatio kuolee pian, koska ajautuu sekasortoon, jos tämä jatku tätä vauhtia. Sitä ette lapsillenne ehkä halua.- Anonyymi
Ennen kaikkea maapallo pärjää ilman rakkeja, joille syötetään lähes pelkästään lihaa ja ne rakinruuatkin kuskataan useimmiten ulkomailta. Silti reetalla itsellään kaksi isoa rakkia, pitäisi noudattaa itse sitä mitä saarnaa. Niin kauan kuin viherpiiperöt pitää rakkinsa, turha vaatia muitakaan tekemään yhtään mitään.
Tyttö puhuu asiaa, vaikka hänessä selvästi näyttelijän vikaa vähän löytyykin. Mutta miksi ihmeessä vauhkoamme yhden tytön esiintymisestä. Itse pointti on ilmastonmuutos ja miten saada kaikki maat heräteltyä tositoimiin.
Nasan sivuilta voi jokainen katsoa statistiikkaa Maapallon keskilämpötilasta, ilmakehän hiilidioksiidista, napajäätikön koosta ja merenpinnan tasosta. Kaikki ne ovat karua katsottavaa:
https://climate.nasa.gov/vital-signs/sea-level/
Ei syytä paniikkiin, mutta jottain pittäis varmaan tehdä mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.- Anonyymi
On se sääli, kun nykyään ei ole enää pakkohoitoa. Ennenvanhaan olisi Greta lähtenyt poliisiautolla lääkärin valvoessa hoitoon mielisairaalaan.
Ihan sairas tapaus näyttäisi olevan. On irvokasta, että jotkin tahot hyväksikäyttävät ja hyödyntävät sairasta lasta! - Anonyymi
JÄÄTIKKÖ SULAA SAATANA,
LASTENLAPSENNE SAAVAT PILATUN MAAPALLON.
NYT ME ELÄMME KESKELLLÄ YMPÄRISTÖKATASTROFIA.
SATOJA ELÄINLAJEJA ON KADONNUT.
SATOJA KASVILAJEJA ON KADONNUT.
AAVIKOITUMINEN ETENEE.
SADEMETSÄT "MAAPALLON KEUHKOT" OVAT KATOMASSA.
TULVAT, MYRSKYT, TSUNAMIT, METSÄPALOT OVAT SEURAUSTA
ILMASTONMUUTOKSESTA.
ÄLÄ OSTA TURHAA ROINAA, KIINALAISTA, AMERIKKALAISTA.
ÄLÄ LENNÄ.
MUUTA ELINTAPOJASI. - Anonyymi
Moni kirjoittaja voisi hyötyä tästä, jos sattuu olemaan englanninkielen taitoa: https://www.youtube.com/watch?v=x49P_ZGeWq8
Kyse on rahastuksesta. Maailma ei ole enää niin riippuvainen öljystä. Nyt eliitti, j-pankkiirit ja öljymaat ovat sijoittaneet valtavia summia vaihtoehtoisiin energiamuotoihin, kuten esim Googlen tuulipuisto Suomeen. Samalla heidän ideansa on sekoittaa kansat globaalisti ja tehdä koko maailmasta heidän halpatyövoimaleirinsä, jota he tiukasti elektronisesti hallitsevat. Sisäiset konfliktit ei heitä haittaa, siitäkin saadaan mahtava bisnes turva-aloille ja aseistautumiseen. Suurin bisnes on perinteisesti majoitusbisnes. Uudisasukkaat kun eivät itse maksa asuntojaan niin vuokrahinnat voi hilata pilviin. Se ei eliittiä haittaa että kansa maksaa sen sirkuksen.
Helsinkiläinen kokoomuksen poliitikko ehdotti jo että otetaan lapsilta maito pois kouluruokailusta ilmastonmuutoksellisista syistä. Totuus on että säästetyt rahat voidaan sijoittaa sitten pakolaisbisnekseen ja muihin poliitikkoja lähellä oleviin hankkeisiin.- Anonyymi
Näinkö Putinin profeetta Sivari Asperger halla-aho kertoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö Putinin profeetta Sivari Asperger halla-aho kertoi?
Juuri noinhan se on kuten hän kertoi. Vegaanin aivoillasi et vaan sitä ymmärrä ja usko.
- Anonyymi
Antakaa sairaan lapsen jauhaa... Elämä jatkuu, niin kuin ennenkin. Ihmiset syövät ja juovat makunsa mukaan, autoilevat, tai käyttävät julkisia, tms...Välillä lomaillaan, kenties kaukokohteissa. Niihin mennään yleensä lentäen. Lentokoneet on tehty lentämistä varten ja nykyään lentäminen on sekä helppoa, että halpaa. Maailmalla tuotetaan paljon erilaisia tavaroita. Kaupankäynti edellyttää toimivaa ja kasvavaa logistiikkaa. Jne, jne... Gretalla ei ole ensimmäistäkään toimivaa keinoa puheidensa tueksi. Greta on masinoitu ilmastopopulisti. On julmaa käyttää sairasta lasta poliittisten ideologioiden ajamiseksi.
- Anonyymi
Gretan ja Wolodimirin täytyy pitää ilmastokonferenssi Trump katsomossa.
- Anonyymi
Ei, Greta Thonberg on terävä ja tosissaan. Vanhemmille täydet pisteet, kun pystyivät avaamaan silmänsä ja tukevat lastaan täysillä. Olen itse yli 60 v ja syystä kannan syyllisyyttä siitä millaista maailmaa olen jättämässä lapsenlapsilleni.
Onko nyt niin vaikeaa myöntää, että nuoret ovat tässä oikeassa ja syystäkin vihaisia. Me ehditään ehkä kuolla ennen kuin katastrofi on täysillä mutta nuorten joutuvat sen elämänsä aikana kokemaan.- Anonyymi
P. skaa puhuva nuori nainen. Kukahan kirjoittaa käsikirjoituksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P. skaa puhuva nuori nainen. Kukahan kirjoittaa käsikirjoituksen?
Ehkä ei kuitenkaan niin suuri joukko kirjoittamassa käsikirjoituksia kuin muilla jotka puhuivat YK:ssa.
- Anonyymi
Kannattaa mennä aivotutkimuksiin, on kaikenlaisia dementoivia sairauksia.
- Anonyymi
Greta puhuu tärkeää asiaa, johon persujen aivotoiminta ei riitä!
- Anonyymi
Mitä Gretalle sanoo saastuttamisen suurvalta Intia kohta 1500 miljoonan asukkaan voimalla? Entä Kiina, vielä tällä hetkellä maailman väkirikkain maa 1420 miljoonan asukkaan voimalla? Onko kukaan kysynyt mitään Afrikan mailta, minne ennustetaan ennennäkemätöntä väestöräjähdystä tulevina vuosikymmeninä?
- Anonyymi
Nykypäivän tulevaisuuden nuoret on aivopesty / aivopestään ilmastonmuutoksella.
Minua ei kiinnosta paskan vertaa ilmastonmuutos. - Anonyymi
Ottaa se tietysti koville kun nuori tyttö, joka on kielitaitoinen ja fiksu tuo ajatuksiaa selkeästi ja fiksusti esiin. Ja sitten kun kompetenssi ei riitä kirjoittamaan itse asiasta keskitytään henkilön arvostelemiseen. Tosi rohkeaa.
- Anonyymi
'Nykypäivän tulevaisuuden nuoret on aivopesty / aivopestään ilmastonmuutoksella.
Minua ei kiinnosta paskan vertaa ilmastonmuutos.'
Eikä minua persulaisuus ja vastuuttomuus yhteiskunnastamme ja maapallostamme tai siis vastuuttomuus yhtikäs mistään!
Onneksi meitä on ainoastaan pieni osa suomalaisista typeriä persuja!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Greta on mahtava ja kaiken lisäksi oikeassa jokaista sanaa myöten. Tosin jos ihminen on tehnyt tuhoa vastoin parempaa tietoaan, ei kysymys ole syyllisyydestä. Kuka osasi kuvitella, että tavalliset polttomoottoriautot, hiilivoimalat, lihansyönti yms, saa aikaan ilmastonmuutoksen, kun itsessään pienet määrät kerrotaan miljardeilla.
Kaikki ei ole ahneutta vaan tietämättömyydellä on osansa. Nyt tiedämme ja on tehtävä johtopäätökset ilmastoinnostuksen hengessä - Anonyymi
Kitisevä kakara joka itkee sitä kun ei ole saanut uutta kännykkää millä voi olla yhteksissä toisten asperger kersojen kanssa...
- Anonyymi
GT taustajoukkoineen lietsoo vastakkainasettelua nuoret vastaan muut, jotka leimataan vanhoiksi muutosta vastustaviksi jääriksi. Huh! Vaarallisen aggressiivista, miksi? Oman kuvan kiillottamiseksi ainakin. Melkoista, kun kyseessä on maapallon pelastaminen, joka vaatii yhteisiä ponnisteluja, ei aggressioita ja mahdollisesti jopa väkivaltaa.
Aiemmat IPCC:n raportit eivät ole olleet viimeisimpien raporttien kaltaisia tuomiopäivän julistuksia. Jos aiemmin maaimalle olisi kerrottu samat maailmanlopun ennusteet kuin nyt näissä viimeisimmissä raporteissa, olisi niihin reagoitu kuten nyt tapahtuu. Eli ei GT ynnä muut nykynuoret ole yhtään sen fiksumpia kuin aiemmat nuoret, kuten nuoret nyt kovaan ääneen julistavat. - Anonyymi
G. Thunberg sairastui varmaan kaikista kemikaleista että maailman oligarkia pakottaa käytämään niin kuin alumini että löydetään kaikkialla nimenomaan rokotuksissa. hän on autisti ja niin kuin yleensä autistit hänellä on vain empaattia itselleen ("minä minä minä"). lisäksi hän "taistelee" ilmaston puolella saastustajien (miljardöorit niin kuin Soros) ja heidän järjestöjen (esim. open society fund) rahalla.
- Anonyymi
Ite jauhat
Mitä vittuilet, satulanhaistelija?
Greta on kusettaja ja saatanan ruma. Olisi ihanaa saada paskantaa Gretaa otsalle!
- Anonyymi
Milloin Greta kuolee? Tekisi oikean ympäristöteon kakara.
- Anonyymi
Pullolla päähän
- Anonyymi
Kullila kuristaa
- Anonyymi
Moro horo
- Anonyymi
Aito homo
- Anonyymi
Örkki
- Anonyymi
Säälittää tuo ihan selvästi psyykkeeltään sairas nuori jonka lapsuus ja nuoruus on tuhottu vanhempiensa ja muiden hihhuleiden hölynpölyn takia! Ainoa keino mikä voisi pelastaa tämän paskotun maapallon on ihmisten radikaali vähentäminen. Tämä maailma ei ole ihmisen yksinoikeus!
- Anonyymi
Valtavan paljon enemmän hänellä tuntuu olevan järkeä päässä sinuun verrattuna. Sinä ketjun aloittaja se paskaa jauhat.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257