Ei se tuon monimutkaisempaa ole. Se mikä on naurettavaa, on se, että Niinistökin menee tuohon mukaan. Ilmeisesti Bilderberg on käskenyt munanmittaista salolaista kannattamaan Gretan hallusinaatioita.
Greta ja knit haluavat lisää veroja ja sosialismia!
6
<50
Vastaukset
Niinistö on sekä populisti että opportunisti. Jälkiviisastelija myös.
- Anonyymi
ja sosialismissa ei ole mitään hyvää
- Anonyymi
Halutaan romahduttaa hyvinvointiyhteiskunta...
Miksihän suomalaisten täytyy olla esimerkkinä, ennen kuin Kiina tekee mitään...? - Anonyymi
Tulo- ja varallisuuserot ovat kasvaneet niin järjettömiksi että veroja ja demokaattista varallisuuden uudelleenjakoa tarvitaan ennenkuin on liian myöhäistä. Jos sitä halutaan kutsua sosialismiksi niin hyvä on, se on ainoa ideologia joka ihmiskunnan pelastaa.
- Anonyymi
Vaimon käteen tarttuin Paavo lausui:
»Vaimo, vaimo, sit’ ei kuri kaada,
veljeään ken hädässä ei hylkää.
Pane leipään puolet petäjäistä,
veihän naapurimme touon halla.» - Anonyymi
Greta the Great
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750