RaideJokerille kiviä rattaisiin

Anonyymi

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensin vihehöpertäjät haluaa välttämättä panna bussit satojen miljoonien kustannuksilla kiskoille.

      Kun sitten kiskoja aletaan rakentaa, ei löydykään viherhöpertäjille kelpaavaa reittiä. Kyllä sitä liito-oravan paskaa vielä muutamasta paikasta tulee löytymään....

    • Anonyymi

      Siis vain yksi bussilinja raiteille yli puolella miljardilla eurolla.

    • Anonyymi

      Tuo puolen miljardin kustannusarvio tullaan ylittämään reippaasti, kun pitää kiertää jokainen pöheikkö, ioka on jollekin viherhöperölle arvokas, ja josta sattumoisin löytyy liito-otavan paskaa.

      Idioottien touhua nuo ratikkalinjat, niin Helsingissä kuin Tampereella. Satojs miljoonia haaskataan siihen, että saadaan sähköbussit kulkemaan kiskoilla, samaa kiveen hakattua reittiä seuraavat 50-100 vuotta.

    • Anonyymi

      Kyllä se matkustaminen hankaloituu, kun pitää liityntäbussilla ajaa pikaratikan asemalle, matkustaa sillä jonkun matkaa, ja sitten toisella busilla tulla takaisinpäin että pääsee kohteeseen.

      • Anonyymi

        Omalla autolla matka sujuu yleensä reilussa 20 minuutissa.


    • Anonyymi

      Raide-Jokeri on tärkeämpi kuin Hiidenkouru. Viherpiipertäjät hiljaa. Ilmastokin kiittää, kun ratikat korvaavat bussit, jotka saastuttavat ilmastoa :)

      • Anonyymi

        Ratikka kulkeekin kivihiilellä tehdyllä sähköllä, jos joskus kulkee.


    • Anonyymi

      Mää suihkutan raitiovaunua ja liito-oravaa sianpissalla. Mulla ja mun kihlatulla, eli PartaJugilla on kummallakin vaaleanpunaiset pissaruutat.

      Talkoo-Taavetti

      • Anonyymi

        Taas on koirankasvoKähärä Juhanansa kanssa pienen aktin jälkeen kirjoitellut soopaa käyttäen toisen nimimerkkiä.
        Kyllähän se ruuttaus onnistuu vielä KädeKähärällekin kunhan osuu maalitauluksi erään pikkubussiyhtiön lakkoporteilla tässä tulevaisuudessa.
        Vaan eipä ole kaapista tulleella neidillä otsaa tulla sovintoa tekemään ja päälle kaljat juomaan Kontulaan ent.Helmigrilliin !!!

        Parta-Jugi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on koirankasvoKähärä Juhanansa kanssa pienen aktin jälkeen kirjoitellut soopaa käyttäen toisen nimimerkkiä.
        Kyllähän se ruuttaus onnistuu vielä KädeKähärällekin kunhan osuu maalitauluksi erään pikkubussiyhtiön lakkoporteilla tässä tulevaisuudessa.
        Vaan eipä ole kaapista tulleella neidillä otsaa tulla sovintoa tekemään ja päälle kaljat juomaan Kontulaan ent.Helmigrilliin !!!

        Parta-Jugi

        Ainiin, unohtui valitettavasti mainita että olen homoseksuaali.

        Parta-Jugi


    • Anonyymi

      Melkoinen hinta tuolla ja kansa kurvaa skodalla markettiin?

    • Anonyymi

      Liito oravat pitää säilyttää ja mustilaiset häätää hevonkuuseen enempi niistä on haittaa🤣😂🤣😂😅😆

    • Anonyymi

      Ei tuo raidejokeri vaikuta tippaakaan yksityisautoiluun, joka kasvaa entisestään, kun ihmiset muuttavat kehyskuntiin.

    • Anonyymi

      Tuollaisia hitaita junarataverkkoon soveltumattomia kalliita viritelmiä ei pitäisi rakentaa. Helsingin liikenneongelmat ovat ihan muualla.

    • Anonyymi

      Älyääpiöiden piiperrystä kakki kaupunkin sumputus tekniikkaa autoileville kansalaisille 🙃🙃

      • Anonyymi

        Täysin totta.
        Fillaristihomojenkin aikaansaannosta hyvin pitkälti, kunhan vaan autoilijoille saadaan mahdollisimman paljon haittaa ja päästään keikuttelemaan pyöreitä perseitä liikenteen sekaan ja saadaan tunkea fillareitten kanssa vielä juniinkin.
        Tunkisivat , ai niin mutta eihän heillä ole mitä mihinkään tunkea, kun fillaroinnin seurauksena surkastuneet.

        Karju Heinolasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin totta.
        Fillaristihomojenkin aikaansaannosta hyvin pitkälti, kunhan vaan autoilijoille saadaan mahdollisimman paljon haittaa ja päästään keikuttelemaan pyöreitä perseitä liikenteen sekaan ja saadaan tunkea fillareitten kanssa vielä juniinkin.
        Tunkisivat , ai niin mutta eihän heillä ole mitä mihinkään tunkea, kun fillaroinnin seurauksena surkastuneet.

        Karju Heinolasta

        VR GROUP ROTAT JÄTTÄÄ UMPIPASKAN VR LAIVAN. VIELÄ KUN VR GROUP MYY ITSEÄÄN KUIN ASEMA H NIIN VANHAA VR EI OLE KOLMEN VUODEN PÄÄSTÄ OLEMASSA.


        Virolainen Operail haastaa VR:n rautateiden rahtiliikenteessä

        Julkaistu: 16.10. 9:45 , Päivitetty: 16.10. 10:35

        Jaa30
        Twiittaa

        Yhtiö kertoo tiedotteessa investoivansa 50 miljoonaa euroa toiminnan käynnistämiseen Suomessa.
        Virolainen Operail kertoo aloittavansa rahtiliikenteen Suomen rautateillä. Yhtiö kertoo tiedotteessa, että se investoi 50 miljoonaa euroa toiminnan käynnistämiseen Suomessa.

        Operailin johtokunnan puheenjohtaja Raul Toomsalu arvioi, että yhtiölle on tärkeätä löytää uusia markkinoita. Hänen mukaansa uudet liiketoiminnot ovat nostaneet Operailin kannattavaksi, ja yhtiö aikoo jatkaa kasvuaan tulevina vuosina.

        – Laajentuminen Suomeen on osa yhtiön pitkän tähtäimen strategiaa, Toomsalu sanoo tiedotteessa.

        Operailin johtokunnan jäsen Paul Lukka kertoo, että yhtiö on saanut erittäin myönteisen vastaanoton mahdollisilta suomalaisasiakkailta. Hänen mukaansa kilpailu markkinoilla on tervetullutta.

        Rahtiliikenne Suomen rautateillä avautui kilpailulle vuonna 2007. VR:n kilpailijat ovat olleet vähissä. Pieni Fenniarail kuljettaa metsäteollisuuden tuotteita.

        16 vuotta Suomessa asuneen Lukan mukaan Operail on valmistellut tuloaan Suomen markkinoille lähes vuoden ajan.

        Suomen johtaja ollut johtajana VR:llä

        Operail Finlandin toimitusjohtajaksi on nimitetty Ilkka Seppänen, joka on toiminut VR:n rahtiyksikön Transpointin johtoryhmän jäsenenä.

        Hän on vastannut VR Transpointissa myynnistä, palvelutuotannosta ja turvallisuudesta.

        Virolaisyhtiöllä on 3 500 rautatievaunua, joista lähes 2 200 on liisattu kansainvälisille asiakkaille. Operail valmistaa vetureita omaan käyttöön ja vientiin Tapan varikolla Virossa. Yhtiö myös huoltaa rautatiekalustoa.

        Operailin suunnitelmista kertoi Suomessa Yle.


    • Anonyymi

      Valtio voi luovuttaa ja nostaa kädet pystyyn, muukalaiset tulevat ja laittavat homman pelaamaan!

      • Anonyymi

        Mutta ruiskutetaan siankusella jolleivat järjestäydy !!!

        Talkoo-Taavetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ruiskutetaan siankusella jolleivat järjestäydy !!!

        Talkoo-Taavetti

        Unohtui valitettavasti edellisessä viestissäni mainita että olen Gay-Homo

        Talkoo-Taavetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui valitettavasti edellisessä viestissäni mainita että olen Gay-Homo

        Talkoo-Taavetti

        Koirannaama Käde Kähärä se taas haukkuu Taavettia käyttäen nimimerkkiä.
        Tyrkyttää tapojaan meille terveille, vaan eipäs uskalla Helmeen tulla sovintoa tekemään !!!

        Parta Jugi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirannaama Käde Kähärä se taas haukkuu Taavettia käyttäen nimimerkkiä.
        Tyrkyttää tapojaan meille terveille, vaan eipäs uskalla Helmeen tulla sovintoa tekemään !!!

        Parta Jugi

        Hupsista. Melkein unohtui maininita. Myös minä olen homoseksuaali.

        Parta Jugi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsista. Melkein unohtui maininita. Myös minä olen homoseksuaali.

        Parta Jugi

        Oli upeaa VR Groupilsta Rolfilta irtisanoa Ilkka Seppänen vallanhimossaan. Niin se teki Ville Saksikin ja tuhosi VR Radan kymmenessä vuodessa 2009 alkaen. Sitten tuli Operail ja esiin astui entinen Ilkka Riipinen. Noista gay jutuista ei tiedä mutta 2009 alkaen sukupuolivähemmistöt ja lestat ovat miehittäneet VR Groupin. Tuhon tie oli valittu.
        Helsingin ldiplomaatti alueella VR johtaja voi vain kuunnella milloin Operail rautapyörät jyrää hHelsingin arvo alueet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli upeaa VR Groupilsta Rolfilta irtisanoa Ilkka Seppänen vallanhimossaan. Niin se teki Ville Saksikin ja tuhosi VR Radan kymmenessä vuodessa 2009 alkaen. Sitten tuli Operail ja esiin astui entinen Ilkka Riipinen. Noista gay jutuista ei tiedä mutta 2009 alkaen sukupuolivähemmistöt ja lestat ovat miehittäneet VR Groupin. Tuhon tie oli valittu.
        Helsingin ldiplomaatti alueella VR johtaja voi vain kuunnella milloin Operail rautapyörät jyrää hHelsingin arvo alueet.

        NRC Group Raitietiealianssin rakentamispäällikkö siirtyy insinööriliiton Länsi-Suomen alueasimieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NRC Group Raitietiealianssin rakentamispäällikkö siirtyy insinööriliiton Länsi-Suomen alueasimieheksi.

        Paikka on kyllä korvamerkattu kunnialliseksi poistumistieksi NRC Länsi-Suomen kunnossapitopäällikölle ay palveluista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe