Onko kukaan hakenut ulkomailta lainaa? Pankit ovat Uba, Bia ja Credits projets pankki. Onko kukaan mahdollisesti saanut lainaa näiltä vai onko pelkkää huijausta?
Lainaa ulkomailta
10
1031
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ovat huijausta. Voit itse testata. Jos vaatii etumaksua, on aina huijaus.
- Anonyymi
Suurin osa todellakin on huijausta. Itse kusust noit aetumaksuja, mutta Sadi Finance niminen pulju ,sieltä sain 5000e ja maksovat lainan.
2v takas maksu ja erä 214,91.- Anonyymi
Maksoitko etumaksua ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksoitko etumaksua ??
Miksi kysyt? Eikö sinulle ole vieläkään selvää, että kaikki etumaksua pyytävät ovat huijareita? Miksi kukaan lainaisi tänne kaukaiseen Suomeen tuntemattomalle ilman vakuuksia?
- Anonyymi
Jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Ulkomaiset lainahuijaussivustot ovat juuri tällaisia: rahastetaan pikkusummia tyhmiltä ihmisiltä, jotka janoavat saada itsensä isompaan velkasuohon mahdollisimman nopeasti.
- Anonyymi
Maksoin etumaksun 5%, kerro Hannalta terveisiä jos haet.Meilissä kertovat lisää.
- Anonyymi
Joo minäkin maksoin 600 euroa etumaksua. Kerro Pekalta terveisiä jos haet. Meilissä antavat maksuohjeet.
- Anonyymi
Hei! Sain helposti lainan! [email protected] p. 33755224758 Royan Anttoni Boecasse. Hyvä palvelu
- Anonyymi
Tiesittekö hyvä herra Royan Anttoni Boecasse, että Suomi24:n sääntöjen mukaan yhteystietojen välittäminen on kiellettyä? Se koskee kaikkia.
- Anonyymi00014
Hei.olen tehny testin 5eri firmaan netis lainaa ulkomailta luottotiedottomalle. Kaikis sama kaava.joo sokerina pohjalla talousvaara.pillit laitoin pussiin kaikille.nyt nauran hah haa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753514Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1401926Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041671- 861548
- 891533
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois731113- 631041