Onko kukaan hakenut ulkomailta lainaa? Pankit ovat Uba, Bia ja Credits projets pankki. Onko kukaan mahdollisesti saanut lainaa näiltä vai onko pelkkää huijausta?
Lainaa ulkomailta
9
362
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ovat huijausta. Voit itse testata. Jos vaatii etumaksua, on aina huijaus.
- Anonyymi
Suurin osa todellakin on huijausta. Itse kusust noit aetumaksuja, mutta Sadi Finance niminen pulju ,sieltä sain 5000e ja maksovat lainan.
2v takas maksu ja erä 214,91.- Anonyymi
Maksoitko etumaksua ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksoitko etumaksua ??
Miksi kysyt? Eikö sinulle ole vieläkään selvää, että kaikki etumaksua pyytävät ovat huijareita? Miksi kukaan lainaisi tänne kaukaiseen Suomeen tuntemattomalle ilman vakuuksia?
- Anonyymi
Jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Ulkomaiset lainahuijaussivustot ovat juuri tällaisia: rahastetaan pikkusummia tyhmiltä ihmisiltä, jotka janoavat saada itsensä isompaan velkasuohon mahdollisimman nopeasti.
- Anonyymi
Maksoin etumaksun 5%, kerro Hannalta terveisiä jos haet.Meilissä kertovat lisää.
- Anonyymi
Joo minäkin maksoin 600 euroa etumaksua. Kerro Pekalta terveisiä jos haet. Meilissä antavat maksuohjeet.
- Anonyymi
Hei! Sain helposti lainan! [email protected] p. 33755224758 Royan Anttoni Boecasse. Hyvä palvelu
- Anonyymi
Tiesittekö hyvä herra Royan Anttoni Boecasse, että Suomi24:n sääntöjen mukaan yhteystietojen välittäminen on kiellettyä? Se koskee kaikkia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484