Ottakaa lisää viinaa, vai tarvitsetteko jo reseptilääkkeitä, te voimattomasta raivosta tärisevät oikeistolaiset hullut.
Trump saa virkasyytteen, Thunberg saa Nobelin
17
82
Vastaukset
- Anonyymi
Oujees. Pahasti sanoi Trump. Niiiin väärin väittää Gretaa onnellisen näköiseksi ja onnellista tulevaisuutta kaipaavaksi tytöksi! Ihan hirveää. Ihan tässä tärisen!
Kumpikaan ennustuksistasi ei tule toteutumaan.
Syö paskaa ja kuole pois!- Anonyymi
Virkarikossyyte tuli juuri, Nobel Thunbergille myöhemmin. Syö paskaa ja itke itsesi uneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkarikossyyte tuli juuri, Nobel Thunbergille myöhemmin. Syö paskaa ja itke itsesi uneen.
Totta se on. Virkarikossyytteet työn alla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b9e4fcf7-61a9-4272-9697-31ab96b51765
Mutta kai Donald luikertelee ulos tuostakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkarikossyyte tuli juuri, Nobel Thunbergille myöhemmin. Syö paskaa ja itke itsesi uneen.
Greetan hyväksikäytöstä on nostettu ilmoitus lastensuojeluviranomaisille.
Anonyymi kirjoitti:
Virkarikossyyte tuli juuri, Nobel Thunbergille myöhemmin. Syö paskaa ja itke itsesi uneen.
Ei sieltä mitään ole tullut. Eikä tule. Ja jos tulisi, niin ei mene läpi.
Sen sijaan Biden saa kakkua.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Greetan hyväksikäytöstä on nostettu ilmoitus lastensuojeluviranomaisille.
Projektissa Bill Gates, Soros ja YK suojelevat hyväksikäyttäjiä. Muut organisaatiot ovat äärivasemmistoa (kommunisteja).
https://www.naturalnews.com/2019-09-24-climate-youth-puppet-greta-thunberg-george-soros.html
Älkää siis lahjoittako YK:lle ja sen organisaatioille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Greetan hyväksikäytöstä on nostettu ilmoitus lastensuojeluviranomaisille.
Näitä ilmoituksia lastensuojeluviranomaisille ja myös Ruotsin poliiisille täytyy tehdä lisää, paljon lisää.
Ja pyytää ilmoitus että " ilmoituksenne on vastaanotettu"
Sittenpä kantavat vastuunsa !
Tänne voisi laittaa mallin.... ja lähetysosoitteet ... på svenskåååååå
- Anonyymi
Kumpikaan ei saa. Trumpin kannatus vaan nousee,ja reetta joutuu hoitoon päänsä takia.
- Anonyymi
Ehkä pari alumiinipitoista alzeimieria
aiheuttavaa rokotetta, ettei kukaan lisäänny enää.
Puolueen toiveen mukaisesti. - Anonyymi
Paska diili tuo amerikan pressaksi ryhtyminen. Vittuilua tulee joka suunnasta, jopa kotimaasta.
- Anonyymi
Greta sai jo vaihtoehtonobelin, arvo melkein 100 000 euroa. Oikeus toteutuu maailmassa - ei oikeistolaisuus.
- Anonyymi
Ei liene paljon iloa,kun pää on sekaisin.
- Anonyymi
En ole seurannut tuon muslimien paneskelleen pissiksin ottamuksia, mitä nobelin arvoista kyseinen angstinen hupakko on saanut aikaan?
- Anonyymi
Ihmiset puhuvat, että kyseinen hupakko on jonkintahon talutusnuorassa ja nyt ei tuolla ihmisellä ole kaikki piuhat kireällä.
Jos vanhemmat eivät pian puutu asiaan, alkaa sossunvelvollisuudet.
Onneton hupakko pilasi sitten elämänsä, olisi ajatellut ensin.( olisi katsonut nokkaansa pitemälle.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset puhuvat, että kyseinen hupakko on jonkintahon talutusnuorassa ja nyt ei tuolla ihmisellä ole kaikki piuhat kireällä.
Jos vanhemmat eivät pian puutu asiaan, alkaa sossunvelvollisuudet.
Onneton hupakko pilasi sitten elämänsä, olisi ajatellut ensin.( olisi katsonut nokkaansa pitemälle.)Trump paras Pressa Amerikalle vuosikymmeniin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump paras Pressa Amerikalle vuosikymmeniin !
Trumpin pitää ehdottomasti päästä toiselle kaudelle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514