Kaikki puhuivat kuinka olivat koulussa olleet koulukiusattuja tai yrittäneet auttaa kiusattuja.
Kukaan ei sanonut olleensa koulukiusaaja. Kaiken todennäköisyyden mukaan kansanedustajissa on kymmeniä koulukiusaajia.
Eduskunnassa keskusteltiin koulukiusaamisesta
9
82
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi poliitikolle uran loppu jos tunnustaisi olleensa koulukiusaaja.
- Anonyymi
Eikös Stubb myöntänyt olleensa?
- Anonyymi
Olisi erittäin hyödyllistä jos joku kansanedustaja kertoisi miksi hän oli koulukiusaaja.
Syyhyn puuttumalla ongelma voidaan poistaa. - Anonyymi
Jokaista on varmasti kiusattu jostain syystä koulu aikana.
Kuka hautoo vuosikymmeniä koulukiusaamisia. Helpompi on unohtaa ja jatkaa elämää.
Joka laulu-ym kilpailuissa joku kerjää tällä säälipisteitä.
Alkaa inhottaa tuo rääkyminen menneistä.
Minua on kiusattu kotona, koulussa ja työssä. En ole antanut niiden vaikuttaa elämääni mitenkään.
Ei ne kiusaajatkaan tuhlaa elämäänsä näiden märehtimiseen. - Anonyymi
Joo, kaikki kohtaavat jotain vastoinkäymisiä elämässään. Pitää muistaa, että koulun loputtua valinnat ovat omia. Ei tosiaan kannata tuhlata koko elämäänsä märehtimällä sitä, että on joutunut kiusatuksi. Nykyisin vielä pitää loukkaantua jo jonkun katseesta ja saada traumoja.
Kaikille lapsille pitäisi terottaa, että on tärkeää kertoa jollekin kiusaamisesta, koska siihen pitää puuttua. Ennen riitti, kun isä kävi sanomassa kiusaajalle tai kiusaajan vanhemmille, että tämä peli loppuu nyt.
Nykyisin asiat on tehty niin monimutkaisiksi, että tarvitaan vuosien terapiaa ja oikeudenkäyntejä koulussa ja vaikka missä. Ei siinä hoidon kohteeksi joutunut edes uskalla toipua. - Anonyymi
Helpompi sanoa että on ollut koulukiusattu. Se selittää kaikki töppöilyt ja sekoamiset eduskunnassa kansan parhaaksi.
- Anonyymi
Kun ottaa huomioon sen mentaliteetin jolla poliitikon uralla edetään, on enemmän kuin todennäköistä että suurin osa kansanedustajista on ollut koulukiusaajia.
Koulukiusatuista tulee siis poliitikkoja.
Hmmm... no ilmankos ne mulkut sitten kostavat kansalle. Ei niitä suotta kiusattu näköjään.- Anonyymi
Koulukiusaamisen jälkeen tulee sitten varmaan työpaikkakiusaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514