Kokoomus ajaa vain omiensa asioita - ahkerat köyhät eivät sitä kiinnosta

HS:
Kokoomuslaiset hokevat kuin papukaijat ”ahkerista keskituloisista”, ja nyt Kai Mykkänen haluaa selittää miksi

...
Kommentti 24.9.2019 - 21:31

Selittelyt sikseen. Kokoomus ajaa omiensa etua. Kokoomusta ei vähäosainen ja pienituloinen äänestä - siis ahkera keskituloinen on juuri se, joka pitää Kokoomusta pinnalla ja käytännössä 17-23 prosentin kannatuksessa - vaihdellen sen mukaan kuinka hyvä ja karismaattinen puheenjohtaja kykypuolueella kulloinkin on.

Kokoomus on rehellinen - eivät he kosiskele vähäosaisia tai hyvin ahkeria alempituloisia, joita on kohta enemmistö kansakunnastamme - tämä kansanosa on jätetty vasemmistoleirille ja perussuomalaisille.

Kokoomus ratsastaa hyvin toimeentulevien aallonharjalla - se on selvää. Kokoomus ei haaveile äänestäjiä kannattajarajojensa ulkopuolta. Kokoomus liputtaa vahvan väkevästi vain omiensa asioita, mikä on aina muidenkin puolueiden perusävel.

Kokoomus loukkaa muita hokemallaan "ahkerat keskituloiset" - tuo hoenta aliarvostaa muita. Suomessa on varsin merkittävä kansanosa, joka on keskituloisten alapuolella - Suomessa on valtava pienien eläkkeiden saajajoukko lisäksi työttömät ja syrjäytyneet. Kokoomusta eivät nämä kansanosat kiinnosta. Kokoomus on kasvuhokemapuolue - lisää, enemmän ja nopeammassa tahdissa.

Silti Kokoomus on rehellinen ahkeruudessaan kosiskella omiaan.

...
6061

34

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsenäisyyspuolue IPUn entinen varapuheenjohtaja ja Paavo Väyrysen 7-tähden liikkeen kansanedustajaehdokas Ilkka Luoma haluaa kertoa koomuslaisille millainen Kokoomus on.
      EI mennyt ihan putkeen.

      Kerrotko Luoma paljonko itse sait ääniä keväään eduskuntavaaleissa?

      • Anonyymi

        Miltä osin ei mennyt putkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä osin ei mennyt putkeen?

        Jos vertaat Kokoomuksen puolueohjelmaa ja Luoman propagandaa ymmärrät huikean eron.

        Mutta hullut huutelevat ja keksivät omiaan. Luoman motiivi vain ihmetyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vertaat Kokoomuksen puolueohjelmaa ja Luoman propagandaa ymmärrät huikean eron.

        Mutta hullut huutelevat ja keksivät omiaan. Luoman motiivi vain ihmetyttää.

        Luoma toteuttaa väyrysläistä politiikkaa.


    • Anonyymi

      Kokoomus on riistopuolue, joka ajaa vain kulutusjuhlijoiden asioita.

      • Anonyymi

        Niinkö?
        Kokoomus kun istui Sipilän hallituksessa varsinkin valtiovarainministeri Orpoa ryöpytettiin säästöistä.

        Nyt Kokoomus kritisoi Rinteen pikavippiviisikkohallitusta tuhlailusta.

        Ei oikein kulutusjuhlalta vaikuta.


    • Anonyymi

      juu.. parempi sen on hankkia kokkarinkin, nyt vaikka. vw pop teslan sijaan.

    • Anonyymi

      Jonkun pitää puolustaa myös yhteiskunnan nettomaksajia. Hyvä, Kokoomus!

      • Anonyymi

        Paljonko luihu nettomaksaja tullut maksaa yhteiskunnalle? Paljonko nyt hyötyy veroista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko luihu nettomaksaja tullut maksaa yhteiskunnalle? Paljonko nyt hyötyy veroista?

        Aloittaja voisi kertoa - hän ei ole ollut palkkatyössä tällä vuosituhannella.


      • Anonyymi

        Kokkarit ei veroja paljoa maksele. Paratiisisaarille siirrettävät nettotulot ovat verottomia.
        Ja nekin ovat muodostuneet yritystukiaisista.


    • Anonyymi

      Palkansaajissa on paljon keskiluokkaisia ja kokoomuksen kannattajia, jotka pitkälti kustantavat veroillaan tätä yhteiskuntaa. Vähemmin puhutaan ja ajetaan tämän ryhmän etuja. Yhteiskunnan toimivuuden kannalta on tuhoisaa jos heille lisätään kustannuksia.

    • Anonyymi

      Terävä kiteytys Kokoomuksesta!

      • Anonyymi

        Turhaa haukkumista itse keksityin argumentein. Aika härskiä kun surkean väyryspuolueen pikkupili tulee riekkumaan ihan oikean puolueen linjaa. Aloittaja ei tiedä näköjään politiikasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa haukkumista itse keksityin argumentein. Aika härskiä kun surkean väyryspuolueen pikkupili tulee riekkumaan ihan oikean puolueen linjaa. Aloittaja ei tiedä näköjään politiikasta mitään.

        Täällä on kyllä kaikki kupit nurin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on kyllä kaikki kupit nurin!

        Oisko peräkammarissa edes kuppeja? Ryystävät Hurstin ruokakassissa olleen tuoriksen suoraan purkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko peräkammarissa edes kuppeja? Ryystävät Hurstin ruokakassissa olleen tuoriksen suoraan purkista.

        Joo, sisäsiisteyskin jäi siltä oppimatta kun peruskoulu jäi kesken.

        Hurstilla se varmaan käy kun palkkatyötä ei ole tehnyt tällä vuosituhannella.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ahkera Kokoomuslainen sai poliittisen suojatyöpaikan ja uuden Kypärän päähän.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko Jyrki Kataista, joka valittiin poliittisesti Sitraan? Jyrki pääministeröi ehkä Suomen huonointa hallitusta ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko Jyrki Kataista, joka valittiin poliittisesti Sitraan? Jyrki pääministeröi ehkä Suomen huonointa hallitusta ...

        "Eräs" älyttämän kateellinen luo keinotekoista keskustelua itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eräs" älyttämän kateellinen luo keinotekoista keskustelua itsensä kanssa.

        Onko kaikki kunnossa? Selostatko muillekin mitä tarkoitat?



      • Anonyymi
        ilkka.luoma kirjoitti:

        ~ https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/gallup-kataisen-hallitus-on-2000-luvun-huonoin/ -

        ...

        --ja nyt kademieli esiintyy ihan nimellä...


    • Anonyymi

      Entä laiska yläluokka, kiinnostaako se kokkareita - tuon riistopuolueen ohjelmasisältöä. Mutoin hyvä avaus - ketju kehittyy ja täälläkin vain yksi loksunokka.

      • Anonyymi

        Jep - kateellinen aloittaja, joka keskellä yötäkin herää kirjoittamaan herjoja Kataisesta.


    • Anonyymi

      kokoomus ..ahneiden asialla. .verohelpotuksia ja lisää yritystukia yksityisille , sitten vielä eräissä yksityisissä yrityksissä maksaa wc paperirullakin 15e, lisäksivoi palkata haamuhoitajia. :P

    • Anonyymi

      Keskituloiset hyötyvät ensi vuonna verotuksessa, kun Orpo on oppositiossa.

      • Anonyymi

        Orpo ja Lehtinen itkee:ei veroja? Tarkoitaavat välillisten verojen nostoa. Köyhät maksakoon.


    • Anonyymi

      Kansanedustajan mielestä vihreiden jäljittely näivettää.

      Kokoomuksen kansanedustaja Wille Rydman kommentoi Itävallan Sebastian Kurzin puolueen suurta vaalivoittoa Facebookissa.

      – Yksikään kokoomuksen eurooppalainen sisarpuolue ei ole onnistunut nostamaan kannatustaan jäljittelemällä vihreitä. Päinvastoin; sellainen on pahimmillaan näivettänyt entisistä valtapuolueista politiikan pysyviä lilliputteja, Wille Rydman toteaa.

      – Viherhenkiset roolileikit eivät ole tuoneet uusia äänestäjiä, mutta sitäkin tehokkaammin ne ovat karkottaneet vakaita peruskannattajia.

    • Anonyymi

      Luuleeko aloittaja, että vihreät ja kommunistit ajaisivat töissäkäyvien asioita.

    • Anonyymi

      Hei. Kai on oiein onnessaan. Omia kannattaa puolustaa.

    • Anonyymi

      Hei, taas petterit ovat leikkaamassa 500 miljoonaa työttömiltä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe