Bootti looppi

Anonyymi

Mitä tehdä kun läppäri boottaa itseään uudestaan käyttiksen uudelleenasennuksen jälkeen ja en pääse Biosiin tai mihinkään muuhun valikkoon käsiksi.
Vastoin parempaa tietämystä lupasin uudelleenasentaa isovanhempien vanhan (6v) Packard Bell läppärin windows 10 käyttöjärjestelmän. Kone oli äärimmäisen hidas. Kaatuili jos avasi selaimen ja ohjauspaneelin samaan aikaan. En päässyt käsiksi biosiin tai bootti valikkoon vaikka kävin kaikki F-näppäimet ja DEL-näppäimen läpi. Koitin siis uudelleen asentaa koneessa valmiiksi olleen PB:n palautustyökalun avulla. Valitsin kovalevyjen tyhjennys vaihtoehdon ja annoin koneen käydä töihin. Edistyttyään n. 70% ohjelma ilmoitti ettei kaikkia tiedostoja kyetty poistamaan ja käynnisti koneen uudelleen ja jäi limboon jossa se käynnistää itseään uudestaan.

3

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovalevyn tyhjenys taisi olla hieman vikatikki, se todennäköisesti poisti myös tuon palautusosion..!! Luulisin että arempi vaihtoehto olisi ollut valita palautus tehdasasetuksille.
      Kuudessa vuodessa ehtii konelle kertyä kaikenlaista nettiselauksessa syntyvää sälää ja konetta pitäisi aika-ajoin puhdistaa tarpeettomasta. Tuo voisi olla yksi syy koneen hitauteen. No tässä vauheessa taitaa olla turha enää pidätellä kun se jo tuli ;)

• Anonyymi

Windows 10:n saa asennettua uudelleen koska aktivointitiedot ovat MS:n syövereissä.
      Jos W10 ei toimi täytyy ladata toisella koneella tikulle ja sitten asentaa.

• Anonyymi

Packard Bellit ei ole erityisen laadukkaita koneita.
      Kannattaisi tutkia muistien ja kiintolevyn kunto ja vaihtaa tarvittaessa.
      Myös kannattaisi tutki pölytilanne koneen sisällä koska on jo ikää sillä. Eli purettava ja puhdistettava ja vaihdettava tahnat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      40
      2421
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe