Huono juttu kun uuteen kommenttiin ei tule enää vihreää merkkiä "uusi kommentti"

Anonyymi

Huomasin sattumalta, että joku oli vastannut päiviä sitten
omaan kommenttiini,
mutta uudet kommentit eivät erotu enää niinkuin ennen
äkkiä skrollaamalla keskusteluketju läpi.

Uudet kommentit oli ennen helppo löytää, ainahan ne eivät ole ketjun viimeisinä.

Uusi aloituskaan ei näy kokonaan heti, jos aloitus on paria riviä pitempi, se pitää erikseen klikata auki nähdäkseen koko kirjoituksen.
Mikähän idea/parannus sekin muka on ?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on harmi varsinkin kun täällä on pitkiä ketjuja.
      Pitää yrittää tihruta päivämäärää ja kellonaikaa,
      että löytäisi uuden viestin.
      Sekin on pieni harmi että pitää muistaa pienellä kirjoitettu "lue lisää" klikata auki.
      En meinannut sitä ensin huomata muilla palstoilla käydessäni,
      kun muutos tuli. Ihmettelin kun aloitus loppui töksähtäen.
      Uudet rillitkin täytyy kai hankkia vielä.

• Vihreän kulman katoaminen on todella huono "uudistus".
      Kun jokainen viesti on saman nimimerkin kirjoittama, ei lukeminen ole järkeenkäypää.

Ylläpito pyysi mielipiteitä. Eikö se osaa lukea niitä, vai oliko pyyntö vain muodollinen?

• Anonyymi

Minneköhän ne mielipiteet ylläpidolle voisi laittaa ?
      Ei näy ylläpito otsikoita katsovan eikä poistavan rasistisia kommenttejakaan
      lupauksistaan huolimatta.

Huononnus tuli palstalle taas. Ensimmäinen oli, ettei nimimerkillä voi kirjoittaa
      kirjautumatta. Tämähän on kuitenkin vapaaehtoinen palsta.
      Jotkut jaksavat tai muistavat kirjoittaa nimimerkin juttunsa loppuun.
      No ei sillä niin väliä, mutta menee ulalle, kuka ketäkin kommentoi.
      Nyt ei oikein pysy kärryillä vastausketjussa
      mihin kommenttiin joku vastaus edes on.

• Anonyymi

Vihreä kulma takaisin ! Kiitos ylläpito !

• Anonyymi

Tänne kanssa vihreät kulmat uusiin kommentteihin tai joku muu yhtä hyvä merkki, josta huomaa helposti viimeisimmät. - Nm. Hakeminen hankaloitui

• Anonyymi

Paina samanaikaisesti näppäimiä Ctrl ja F.
      Johonkin kohtaan selainta aukeaa sivun hakukenttä. Kirjoita siihen "tänään" ilman hipsuja. Näet kaikki tänään tulleet erivärisinä.
      Kirjoitat tänään 1 näet erillisinä kaikki klo 10:n jälkeen tulleet
      Kirjoitat tänään 2 näet erillisinä kaikki klo 20:n jälkeen tulleet

60 :lta piipahdin täällä

• Anonyymi

Hakukentän vieressä on nuolia, joilla siirtyä seuraavaan tai edelliseen viestiin

- sama -

• Anonyymi

Missä sellainen hakukenttä on? - Nm. Toivoton tapaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sellainen hakukenttä on? - Nm. Toivoton tapaus

Ihmettelen tätä palstaa. Olen joskus katsellut tätä ja huomannut täällä myös huomattavaa ”suvaitsevaisuutta”, mutta ihmetyttää ettei suomalaisten kesken löydy solidaarisuutta ja auttamishalua. Kukaan ei halua neuvoa tätä henkilöä löytämään helpommin viestejä vaan minun täytyy raahautua vaaroja uhmaten kaukaa-kaukaa 60-palstalta tänne.
        Varsinkin Makriinan auttamishaluttomuutta ihmettelen, kun muita en ole juurikaan ehtinyt tunnistamaan.

En tiedä laitteitasi, joten en pysty neuvomaan. Nyt takomaan noita näppäimiä eri ketjuissa, niin jossain huomaat hakukentän sijainnin.

- 60 :lta piipahdin täällä -

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen tätä palstaa. Olen joskus katsellut tätä ja huomannut täällä myös huomattavaa ”suvaitsevaisuutta”, mutta ihmetyttää ettei suomalaisten kesken löydy solidaarisuutta ja auttamishalua. Kukaan ei halua neuvoa tätä henkilöä löytämään helpommin viestejä vaan minun täytyy raahautua vaaroja uhmaten kaukaa-kaukaa 60-palstalta tänne.
        Varsinkin Makriinan auttamishaluttomuutta ihmettelen, kun muita en ole juurikaan ehtinyt tunnistamaan.

En tiedä laitteitasi, joten en pysty neuvomaan. Nyt takomaan noita näppäimiä eri ketjuissa, niin jossain huomaat hakukentän sijainnin.

Minun pöytäkoneeltani löytyy eka viestin jälkeen " Vastaukset" ja sen vieressä oikeassa laidassa tuo valikko, joka on minulla nyt vanhimmat, mutta alla on nuoli, jota painamalla tulee ne uusimmat ja suosituimmat.

Ylläpito on lupaillut, että palauttaa myös tämän peukku systeemin, joten siellä on myös valintana miinustaakin. Nythän vain pystyy plussaamaan tuosta nuolesta ylöspäin, joten minunkin "hupini";)) päättyi, kun en voi painella sitä punaista peukkua halutessani.

Se tuomittiin heti alkuunsa, kun ylläpito ehdotti, että paljon miinuksia saavat jutut poistetaan, mutta kun on niitä monirekattuja henkiöitä, niin asiallisen viestinkin saa hetkessä pois. Mutta kehtaako kukaan edes miinustaa asiallista kirjoitusta ja kenen näkökulmasta sekin tulkitaan.

Tämänkin sivuston ala-laidassa on tuo Blogi valikko, jossa on ylläpidon viestit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä, että ne uudet viestit pitää löytyä hakematta, ts. tekemättä minkäänlaisia etsimiskommervenkkejä ja / tai hakutoimia. Ne pitää olla osoitettuina tässä ohjelmassa selvyyden ja nopeuden vuoksi. Kuka täällä joutaa koko päiväänsä kuluttamaan? - Nm. Helppo ja nopea on hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä, että ne uudet viestit pitää löytyä hakematta, ts. tekemättä minkäänlaisia etsimiskommervenkkejä ja / tai hakutoimia. Ne pitää olla osoitettuina tässä ohjelmassa selvyyden ja nopeuden vuoksi. Kuka täällä joutaa koko päiväänsä kuluttamaan? - Nm. Helppo ja nopea on hyvä

Wautsit, hienoa ja hyvä juttu; nyt se vihreä tuli. Nyt on helppoa ja nopeaa kelata ketju läpi ja löytää uudet kommentit. - Nm. K i i t o s !

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kun on pitkä ketju, "uusi"-merkki karsii pois paljon vanhoja.
      Kyllä on helpompaa nyt.
      On tuo merkki hyvä ! Kiitos ylläpidolle !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2590
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      342
      2213
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2042
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      19
      1906
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1638
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1172
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1149
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1010
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      995
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      968
    Aihe