Erektio lopahtaa

Anonyymi

Olemme mieheni kanssa seurustelleet vuoden,tuore suhde siis. Seksiä on runsaasti 1-4 kertaa päivittäin...mutta, miehellä kyllä seisoo halutessaan mutta hänen pitää runkata itsensä ns juhlakuntoon ennen kun tulee sisääni, jos ei näin tee niin jossain vaiheessa seksiä erektio laskee. Onko muilla samoja ongelmia? Johtuuko tämä miehen runsaasta runkkaamisesta, oli ollut muutamia vuosia sinkkuna ja käsittääkseni irtosuhteita ei ollut moni. Olemme vähän päälle 30vuotiaita.
Pyydän asiallisia vastauksia.

5

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menehän nyt tissiposki kotias satuilemaan

    • Anonyymi

      Taitaisi se juhlakuntoon laittaminen olla sinun hommasi. Ikävää, jos kaveri joutuu sen itse tekemään. Ota siltä ensin suihin ja sitten muna pilluun.

    • Anonyymi

      Jos nainen on kuin lahna lehmä, pitää miehen runkata. Ei se määrä vaan laatu

    • Anonyymi

      Sanoisin syyn olevan runsas runkkaaminen. Mistäkö tiedän? Siitä kun teen sitä itsekin joka päivä. Naisen kanssa olen ollut viimeksi 4 vuotta sitten. Olen niin tottunut tyydyttämään tarpeeni itse että seksi naisen kanssa ei tahdo onnistua. En saa naisen kanssa aina edes seisomaan. Seisoo kyllä hetken muttei kestä. Onko syynä sitten joku verenkiertoelimistön vika vai olenko vain niin tottunut nopeaan pikatyydykseen. Ikää mulla on 37v. Kun olette noin nuoria niin luulen tohon vaivaan auttavan että poikaystäväsi lopettaa runkkaamisen. Ei siis tee sitä edes esileikkeinä niin penis varmaan pikkuhiljaa tottuu siihen tuntumaan jonka seksi naisen kanssa antaa. Äläkä jätä miestä ongelman kanssa yksin vaan ota suihin. Älä tee sitä "kovaa" vaan pehmeästi jotta mies saa totutella kosketukseen. Tarkoitan omasta kokemuksestani kun olen ollut naisen kanssa. Niin suudellessa ollaan oltu tavallaan yhtä mutta samanlaista yhteen sulautumisen tunnetta ei olla saavutettu seksissä.

    • Anonyymi

      Oletteko kokeilleet koskaan seksiä harrastaessa mitään uutta ja erilaista? Leikkejä tms.
      Minulla oli samaa ongelmaa kerran aikoinaan. Erektio oli yleensä sellainen 70-prosenttinen ja eihän sellaisen kanssa touhutessa meinaa hommasta mitään tulla. Kiihotun valtavasti siitä, kun olen seksissä alistetussa asemassa. Tyttöystäväni teki sitten eräs ilta siten, että sitoi käteni sänkyyn kiinni. Antoi sen jälkeen suuseksiä, kiusoitteli jne.. Tähän vielä höysteeksi oli pukeutunut seksikkääseen alusasuun ja laittanut tumman dominamaisen meikin. Olin pian niin kovana, ettei seksin kanssa ollut silloin mitään ongelmia, melkein päinvastoin, tulin liian nopeasti :) Tuo on toiminut myöhemminkin aina tarpeen mukaan.

      Toki se on yksilöllistä, että kiihottuuko mies tuollaisesta. Itse kiihotun.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe