Moi..
Menin tekemään sellasen tempun että ostin käytetyn super feverin..
Onko niissä ollut mitään vikoja??
Mitkä ovat huoltovälit?? eli milloin pitää aina käyttää se huolllossa??
Viritys vinkkejä??
KIITOS
Super fever zx
4
1801
Vastaukset
- menin ostamaan
..kolme viikkoa sitten. Seisoo vielä edellisen omistajan hoteissa. Minuakin kiinnostaa kokemukset ko. vehkeestä. Oli pakko ostaa, kun sain hyväkuntoisen laitteen edullisesti.
- Kymco
Mun super feverillä oli ajettu 1100 ja sain sen 850€ mut ois kiva tietää noista huolloista sun muusta...
- PILLUPÄÄÄ-ÄÄ
Kymco kirjoitti:
Mun super feverillä oli ajettu 1100 ja sain sen 850€ mut ois kiva tietää noista huolloista sun muusta...
MULLAKIN ON SKOOTTERI SUPER FEAFER NIMELTÄÄN MUUTEN AIVAN HYVÄ MUTTA KYRPÄ EI MAHU KUNNOLLA PAKOPUTKEEN
- mikko koo
PILLUPÄÄÄ-ÄÄ kirjoitti:
MULLAKIN ON SKOOTTERI SUPER FEAFER NIMELTÄÄN MUUTEN AIVAN HYVÄ MUTTA KYRPÄ EI MAHU KUNNOLLA PAKOPUTKEEN
satulan alus lokeron alta löytyy sarjaliitin,jossa on yksi"ylimääräinen"piuha.tämän,kun johtaa maihin,tai akun -napaan,ottaa täydet kierrokset.Superfeaver -o2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28611266
- 1337010
- 995731
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385098- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303969- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 782974