Moi..
Menin tekemään sellasen tempun että ostin käytetyn super feverin..
Onko niissä ollut mitään vikoja??
Mitkä ovat huoltovälit?? eli milloin pitää aina käyttää se huolllossa??
Viritys vinkkejä??
KIITOS
Super fever zx
4
1769
Vastaukset
- menin ostamaan
..kolme viikkoa sitten. Seisoo vielä edellisen omistajan hoteissa. Minuakin kiinnostaa kokemukset ko. vehkeestä. Oli pakko ostaa, kun sain hyväkuntoisen laitteen edullisesti.
- Kymco
Mun super feverillä oli ajettu 1100 ja sain sen 850€ mut ois kiva tietää noista huolloista sun muusta...
- PILLUPÄÄÄ-ÄÄ
Kymco kirjoitti:
Mun super feverillä oli ajettu 1100 ja sain sen 850€ mut ois kiva tietää noista huolloista sun muusta...
MULLAKIN ON SKOOTTERI SUPER FEAFER NIMELTÄÄN MUUTEN AIVAN HYVÄ MUTTA KYRPÄ EI MAHU KUNNOLLA PAKOPUTKEEN
- mikko koo
PILLUPÄÄÄ-ÄÄ kirjoitti:
MULLAKIN ON SKOOTTERI SUPER FEAFER NIMELTÄÄN MUUTEN AIVAN HYVÄ MUTTA KYRPÄ EI MAHU KUNNOLLA PAKOPUTKEEN
satulan alus lokeron alta löytyy sarjaliitin,jossa on yksi"ylimääräinen"piuha.tämän,kun johtaa maihin,tai akun -napaan,ottaa täydet kierrokset.Superfeaver -o2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346