Imatran runkkupaikat kartalla

Anonyymi

Käykäähän laittamassa runkku- ja imutuspaikkoja uuteen runkkupaikat karttaan!
Osoitteessa cruisingmap.net

23

870

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutamia paikkoja on jo tullut. Siitä se lähtee.

      • Anonyymi

        Lietteen kodalle imijää17.01 .17.00 maissa


    • Anonyymi

      Pari kertaa jo onnistunut saamaan imettävää mukavilta miehiltä tän kartan kautta.

    • Anonyymi

      Vanhempi mies imee loppuun asti niskan lietteellä aikaisin aamulla tai iltapäivällä kolmen aikoihin.

    • Anonyymi

      Vieläkö Niskan koulun parkkipaikalla on touhuja?

    • Anonyymi

      Seppoin polku Rautiosta Niskalle. Matkalla monia paikkoja, missä voisi imeä vaikka ukkomiehen tai muun kävelyllä olevan miehen.

    • Anonyymi

      Olisiko Niskan Lietteellä tai venerannalla imettävää ja nieltävää vanhemmalle miehelle? Paikalla usein aamulla ja iltapäivällä kolmen aikoihin.

    • Anonyymi

      Jos joku ikään kokoon katsomatta haluaa antaa kullinsa imettäväksi ni imen nuolen ja runkkaan tänään missä vain haluat! Ja jos tykkäät pano hommista niin pyllistää perseeni pantavaksi mielelläni vaikka heti ja kestän kovaakin nussimista!? Olen 34v 173cm 87kg 16cm harteikas karvaton kullia janoava mies!

    • Anonyymi

      Lietteen kota, vessa tai sun auto. Vanhempi mies imee loppuun asti ja nielee. Venerannalla tai golfkentän maastossakin käy.

      • Anonyymi

        Oisitko mihin aikaan paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisitko mihin aikaan paikalla?

        Usein oon paikalla aamulla kahdeksan jälkeen ja iltapäivällä kolmen aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisitko mihin aikaan paikalla?

        Mites sä olet paikalla? Laita vaikka tuonne kartan viesteihin, milloin sut vois imeä.


    • Anonyymi

      Aamu- ja iltahämärässä hyvä paikka imutteluun ja miksei panoihinkin.

    • Anonyymi

      Lietteelle imettävää? Vanhempi mies imee loppuun asti. Laita tuonne runkkupaikat karttaan milloin olet paikalla kovan kyrvän kanssa. ;)

    • Anonyymi

      Vanhempi mies imee loppuun asti aamuseisokit lietteellä. Paikalla usein aamulla kahdeksan aikaan.

    • Anonyymi

      Pistetään tämä ketju ylöspäin :)

    • Anonyymi

      Kukaan tulossa perjantaina holiday clubilla? 🤔 Vois käydä runkuilla jossain ennen keikkoja.

    • Anonyymi

      Lietteellä näyttää olevan enemmänkin touhuavia. Mukavaa kun imettäjät ja imijät löytää toisensa ja on paikka missä touhuta.
      Rohkeasti vaan aikoja tuonne runkkupaikat karttaan.

    • Anonyymi

      Vanhempi mies edelleen imutuulella!
      Imen aamujäykät kyrvät loppuun asti kahdeksan aikoihin ja olen paikalla aika usein myön iltapäivällä, kolmen aikoihin.
      Sun auto, kota tai vessakoppi.

    • Anonyymi

      Liete on hyvä paikka imeä ja imettää

    • Anonyymi

      Olisin tänään halukas ottamaan kullin suuhun!? nuolemaan, runkkaamaan ja imemään sitä intohimoisesti ja lopuksi olisi ihanaa jos roiskisit spermasi pitkin naamaani ja suuhun myös. Ja jos oot persettä vailla niin pyllistää mielelläni perseeni pantavaksi ja saa nussia kovaa ja niin pitkää että spermasi täyttää perseeni!? Imatralla olen en pääse pitkälle liikkumaan mutta paikka olisi ja varma paineen poisto taattu!?

    • Anonyymi

      Vanhempi mies on taas imuttamassa kullia Lietteellä heti aamusta, kahdeksan aikoihin, sekä iltapäivällä.

    • Anonyymi

      Vanhempi mies imee loppuun asti Niskan Lietteellä. Laita viestiä tuon runkkupaikat kartan kautta, milloin olisi imettävää kyrpää paikalla.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe