nuorten naisten kaipaavan heitä täällä?
Miksi vanhat ukot luulevat
32
72
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät ne luule, ne tietävät
- Anonyymi
Ainakin yksi tietää. Silleen pelonsekaisen kiehtoutuneesti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin yksi tietää. Silleen pelonsekaisen kiehtoutuneesti...
Vähän niinku silleen vankilassa odottelis armahdusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niinku silleen vankilassa odottelis armahdusta.
Oletko laittanu armahdusanomuksen vetämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko laittanu armahdusanomuksen vetämään?
Usko pois. Mietin hirttäytymistä joka päivä. Kaikki unelmat eväytyy mun reissussa järjestään. Olen tyhjän panttina. Olen vain sivustaseuraaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko pois. Mietin hirttäytymistä joka päivä. Kaikki unelmat eväytyy mun reissussa järjestään. Olen tyhjän panttina. Olen vain sivustaseuraaja.
Surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista.
Ei ole. Tämä on itseasiassa puhdistavaa. Asettua sivustaseuraajan rooliin. Havainnoin asioita melko laajalta spekriltä. Mielteet ja fiilikset on ohi meneviä asioita, loppupeleisssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Tämä on itseasiassa puhdistavaa. Asettua sivustaseuraajan rooliin. Havainnoin asioita melko laajalta spekriltä. Mielteet ja fiilikset on ohi meneviä asioita, loppupeleisssä.
Eikä elämä itsessään ole läheskään niin yksioikoista ja tyhjää, kun siihen uskaltautuu asettua suorittamisen aikakaudella. Vain ajan henki antaa siitä eri kuvan. Mutta en ikinä kunnioitakaan ajan henkeä.
- Anonyymi
Mitä vanhempi pukki, sen kovempi sarvi😂.
- Anonyymi
Mitä enemmän patoutumia, sen kovemmin panettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän patoutumia, sen kovemmin panettaa.
Vanheneminen on tietyllä tavalla ihmisarvoa laskevaa. Ihmekään, että vanhat on kärttyisiä.
- Anonyymi
Tuskinpa täällä, mutta baarissa noita tuntuu riittävän.
Kumma homma kyllä- Anonyymi
Kaikki vanhat ukot pitäisi laittaa polkemaan miinoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 mittarissa ja sinne ihan suorilta. 90 vuoden iässä niillä alkaa vasta nöyryys olla kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 mittarissa ja sinne ihan suorilta. 90 vuoden iässä niillä alkaa vasta nöyryys olla kunnossa.
Varsinkin näillä sota-ajan jälkeen syntyneillä. Kieroa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli 70 vuotiaat?teillä 3 kypäsillä on samat testot kuin noilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli 70 vuotiaat?teillä 3 kypäsillä on samat testot kuin noilla..
Haha anna mun nauraa.
70 vuotias huijaa eregtiolääggeillä. Anonyymi kirjoitti:
<<Kaikki vanhat ukot pitäisi laittaa polkemaan miinoja.<<
Olen samaa mieltä, vaikka propagandalaulussa sanotaan:
"Nuorukaiselle kuolla kuuluu, kun hällä vielä kutrissa tuoksuavat // nuorteat kukkaset on."
http://www.norssit.fi/sivut/3_6_tyrtaioksen_taistelulaulu.php
Itsekin olen vanha, ennestäänkin jo hyödytön, nyt jo reilusti haitallinen.
- Anonyymi
Minä rakastan vanhempaa miestä, ja hän on minulle maailman komein ja karismaattisin.
- Anonyymi
Kerroppas lisää 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppas lisää 🤔
Mitä sitä enempää kertomaan, kun hän tietää kyllä vieneensä sydämeni.
- Anonyymi
Yksi vanhempi mies saa sydämeni sykkimään aivan hulluna😘
- Anonyymi
Kaikkea jotkut ottaa sitten päähänsä.
- Anonyymi
Joo täällä kaipaa yks nainen itseään 4 v nuorempaa. Tuskin taas nuori mies minua kaipaa. Kunhan länkytän palstalla.
- Anonyymi
Näyttää kylläkin olevan noin 10x yleisempää, että naiset kaipailevat nuorempia miehiä täällä! Lähes joka ketjussa, jonka olen avannut, on ollut sellaista asiaa.
- Anonyymi
Niinhän sä luulet!! Ei kaikki "vanhat" ukot sun perässä juokse! Kato peiliin.
- Anonyymi
Se on sellaista egobuustausta. Koitetaan nostaa omaa arvoo, kun muuten ei sitä tehdä.
Itse en haluaisi olla sellainen ja se olisi epäterve suhde. Siihen oman egonsa nostamiseen tarvitaan terapeutti.- Anonyymi
kyllä se on niin että nuori mies voittaa vanhan 70 kymppisen 6-0. kuka oikeasti haluaa roikkuva nahkasen ja pallise ukkelin yäk.
- Anonyymi
Mä täytin vasta 40, hän 65.
Hän on yhä, 7 vuoden jälkeen, mies, johon ajatukseni aina palaavat, jota sydämeni rakastaa.
Olin nuori, jos olen sitä vieläkin, mutta olin voimaton ja neuvoton elämäni suurimman tunnekokemuksen äärellä.
Hän on hurmaava, charmikas, suloinen ja hellyttävä.
Rakkaus ei koskaan kuole. - Anonyymi
Aloitukseen. Nuoret naiset tahtovat olla prinsessoja ja vanhemmat miehet menevät lankaan.
Tietysti oikeastikin voi rakastua vanhaan, mutta se on jo harvinaisempaa, sellaista isikompleksia.- Anonyymi
Lankaan? Minä voin mennä lankaan ja köyriä nuorta naista.
- Anonyymi
En puhunutkaan näistä köyrijöistä, vaan niistä ihastuneista ja rakastuneista papoista, jotka tulevat monesti vain hyväksikäytetyksi. Ikävää sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671