Onko täällä mittaustauko

Anonyymi

niinkuin joskus kuulemma radiossa sanottu....Vai luova tauko .. tai mitä niitä taukoja nyt onkaan ....
mimmimum-..mi

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina, kun tulee retroperjantai!

    • Anonyymi

      Välillä voisi tehdä muuta kuin selata nettiä.

    • Anonyymi

      En tiedä, kun oon kuleksinut ja aateellut muita asioita.
      Nyt palajin astialle katsastamaan, että mikä on meininki palstalla.
      Nyt kun työt ovat alkaneet ja ilta venyy tosi pitkälle, ennenkuin oon kotosalla, niin välillä tuumin, että mitä häh häh ehtiikö täs iltasella enää mitään.
      Arki-iltaisin ei ehdi ja nyt kun viikonloppu on alkanut, niin jotenkin ei "osaa" osallistua.
      Ja myös, että mun hommat äityy kuleksimaan viikonloppuihin.
      Huomenna meen hakemaan kuusenhavuja. Aimosti. Paljon luulen näin.
      Ensteks haudoille (miehen ja äiti/isä). JA takapihan ruukkuihin.
      En ajatellut ruveta tekemään takapihalla pitään juttuja talveksi, mutta sitten vaan aloinkin ja nyt oon siinä pisteessä, että pää on täynnänsä suunnitelmia. Siis havuja sinnekin :)
      Menen huomenna hakemaan haudoille kukkia ja tänne takapihalle. JA jos metsästä löydän sopivia känkkäränkkäoksia, niin kaapasen ne mukaani ja spreijaan ne sopivasti ostokukkien poskeen. Spraymaalia on kaapissa moneen lähtöön. Kuhan löydän sopivia ideoita niihin kukkiin ja känkkäränkköihin.

      Nyt on alkanut viikonloppu töistä. Viikko ollut mukava ja antoisa. Pieni katkos opetukseen viikonlopun merkeissä on hyvä asia. Muuten menis jotenkin inspis tai jotain.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Eilen kun asetuin katselemaan Vain Elämää Lauri Tähkän päivää ....niin kurkkasin tänne ja täällä ei ollut tapahtunut mitään kahteentuntiin .....perjantai iltana... Lätkäisin tuon tokaisun vain kun ajattelin onko minun läppärissä vikaa ...vikaa.
        Tuo sana työ ....alkaa jo olla vähän vieras... pääsin aika aikaisin jo eläkkeelle...
        Nuo känkkäränkkä oksat on jänniä ..minullakin ollut niitä ihan omilla väreillä.. mutta voisihan niitä spreijailla hyvinkin...Hyvää viikonloppua Heikku ....
        mimmimum-..mi


      • "Anonyymi"

        Minäpä laitoin sinulle musiikillisen rytmityksen Talven työ-päiviksi. :)
        Toivottavasti soittaja on edes liki-main.

        H.


    • Muistan tuon mittaustauon radiosta, ainakin joskus sellainen oli. Ja metronomin tikityskin tuli mieleen.
      Itselläni on tässä taukoa. Taas pitkästä aikaa ollaan kissan kanssa kaksin mökillä, kaikki muut ovat jo omissa toimissaan.
      Olen noita pusikoita raivannut rannassa. Kyllä siinä hien pintaan sain.

      • Anonyymi

        Ihanaa kun sinäkin "eppu" kommentoit tänne...odotin jos olisit meitä valaissut tuosta mustamarja aroniasta ...kun muistelen sinun kirjoittaneen siitä ...hyviä ominaisuuksia.
        Sitä ollaan vaan työn touhussa...no.. kyllähän se pitää kuntoa yllä...Poikkeile taas...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun sinäkin "eppu" kommentoit tänne...odotin jos olisit meitä valaissut tuosta mustamarja aroniasta ...kun muistelen sinun kirjoittaneen siitä ...hyviä ominaisuuksia.
        Sitä ollaan vaan työn touhussa...no.. kyllähän se pitää kuntoa yllä...Poikkeile taas...
        mimmimum-..mi

        Minulla oli suuri pensas marja-aroniaa. Parhaina vuosina siitä tuli miltei pari ämpärillistä marjoja.
        Se kai tuli vanhaksi ja varmaan siihen vaikutti kun kesä -17 oli sen verran koleaa, ettei marjat ehtineet kypsyä ja kesällä -18 taas oli niin pitkä kuuma jakso.
        Se alkoi ränsistymään, joten kaadoin sen pois.
        Aikanaan tein siitä mehua, johon sekoitin vähän puolukkaa.
        Siinä on paljon antioksidantteja ja hyvä C-vitamiinin lähdekin se on.
        Jotain muitakin tärkeitä aineita, mutten nyt niitä muista.


    • Anonyymi

      Minä olin juhlimassa eilen. Tänään on sitten ollut mittava "mittaustauko".

      "Ei ikinä enää".

    • Anonyymi

      Vietin tänäänkin "mittaustauon" kuljeskelemalla syksyisessä metsässä.
      Tehkää samoin, se tekee hyvää.

      • Anonyymi

        Olin eilen puhki osteskelureissun jäljiltä.
        Sitten vilutti maan perusteellisesti.
        Tutkin juomavalikoiman ja yes, löysin Vanhaa Tallinnaa ja 2 cm tupluuri sai vereen kiertoa, mutta luovia ajatuksenpoikasia ei ollut eikä tullut.
        No tänäpänä niistämistä ja niistämistä.
        Täytyy levätä.
        Ehkä me vain pidättelemme uusia uljaita ajatuksia ja sysäystä.
        Mut ei ny vaan synny tämän syvempää.

        Beng


    • Anonyymi

      Tänään valitaan ...ken on maassa kaunein..eli Miss Suomi 2019...tulee taas tuolta oudolta kanavalta ...jotenkin kummastuttaa etteivät pääkanavat näytä enää missikisoja...luulisi kuitenkin sen vetävän katsojia niinkuin ennenkin ...katsoja luvut oli korkealla...
      Kaikenlaisia hömppä reality-ohjelmia kylläkin...
      mimmimum-..mi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2769
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe