Olen keksinyt uuden tavan kiihottaa itseäni.
Kun olen kovalla, työnnän pötkön vain vähän pyllystä ulos ja nautiskelen paineen tunteesta. Voin nauttia näin jopa puoli tuntia. Ulostamisen jälkeen tyydytän itseni nautinnollisesti.
Onko muut keksineet tätä ihanaa leikkiä?
Kakkaleikki.
Anonyymi
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi. Kakka ei ole leikkimistä varten. Se kuuluu punnata sinne pönttöön ja vetää alas. Lopeta tuo touhu, paskanna reippaasti ja pyyhi perseesi äläkä pelleile siellä vessassa. Tuollaisesta joutuu Helvettiin jos jatkat vielä, iso mies ajattele nyt ja häpeä, kerro ja tunnusta saastaiset tekosi jollekin läheiselle ja pyydä katsomaan persereikääsi ettei vaan jotain vahinkoa olisi jo päässyt sattumaan. Sitten voit työntää löylykauhan perseeseen ja olla kirjoittamatta tänne. Terveisin :löyliskau......
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758