Mikäs ihme se tälläinen päivitys oikein on joka vaaditaan asentamaan jotta Windowsin käyttöä voidaan jatkaa? Päivitys palvelimelta tuli tälläinen päivitys tänään.
Windows 10 päivitys
15
145
Vastaukset
- Anonyymi
Sama päivitys täälläkin tuli tänään. Pitää asentaa viimeistään 9.10 tai Windows lakkaa toimimasta.
- Anonyymi
windoosa pistleli bioksen
- Anonyymi
Mulle tuo sama päivitys tuli juuri hetki sitten ja luki että 8.10 viimeistään pitää asentaa jotta Windowsin käyttöä voidaan jatkaa.
- Anonyymi
Mulle ei ole vielä tuota päivitystä tullut joten näköjään se tulee sitten eri aikohin kaikille.
- Anonyymi
Minulla on Windows 10 pro läppäri, Windows 10 versio on 1803.
Se pitäisi päivittää vimeistään marraskuun alkupuolella uudempaan, eli esim. tähän: 1903.
Eilen tuli ilmoitus päivityksestä, mutta mistään en löytänyt päivityksen käynnistystä.
Kannattaa ehkä odottaa vielä, että päivityksessä olevat virheet on korjattu. Tämä 1903 on virallisesti ollut nimeltään May 2019 update, joten virheettömämmän version saaminen on viivästynyt eiliseen asti. Odottelen vielä muutaman viikon.
https://www.zdnet.com/article/microsoft-says-windows-10-1903-is-officially-ready-for-broad-deployment/- Anonyymi
Sulla on joku eri päivitys nyt kyseessä sillä tässä päivityksessä sanotaan että se päivitettävä viimeistään 8.10 tai Windowsin käyttöä ei voida jatkaa.
- Anonyymi
Windowsin poisto on ILMASTOTEKO!
Toissapäivänä otin pitkään hyllyssä lojuneen Lenovo miix 2 8" tabletin esille. Siinä oli vielä 1803-versio. Siihen tuli ensin yksi päivitys ja sen jälkeen tuli 1903-päivitys tyrkylle. Se kesti pari tuntia mutta laite on nyt ajan tasalla. Eikä ollut ongelmia missään päivityksen vaiheissa.
En minä tuota tablettia oikeastaan muuhun käytä mutta sillä on kiva pelata pasianssia.- Anonyymi
Mulla on 7":n 16G tallennustilalla tabletti johon MS typeryydessään antoi ilmaisen W10:n.
Windows 10 on niin pöhkö ettei se osaa edes muistikorttia käyttää päivitysten asentamiseen.
Hintakin oli muutama vuosi takaperin hurja 40:- joten ei siinä paljoakaan häviä jos sillä heittää leipiä rannalta. - Anonyymi
Mitä winhihhuli täällä piipittää taas valheita!
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on 7":n 16G tallennustilalla tabletti johon MS typeryydessään antoi ilmaisen W10:n.
Windows 10 on niin pöhkö ettei se osaa edes muistikorttia käyttää päivitysten asentamiseen.
Hintakin oli muutama vuosi takaperin hurja 40:- joten ei siinä paljoakaan häviä jos sillä heittää leipiä rannalta.Miksi muistikortilta?
???????????????????????????????????????????- Anonyymi
patajätkä kirjoitti:
Miksi muistikortilta?
???????????????????????????????????????????Tyhmä kun ei muita vaihtoehtoja tiedä eikä ymmärrä.... siksi.
- Anonyymi
patajätkä kirjoitti:
Miksi muistikortilta?
???????????????????????????????????????????Koska 16G on niin vähän että W10 tablettimoodissa just ja just sopii sille roippeineen.
" Tarvitsemme 7G tyhjää tallennustilaa".
Kesällä W10 oli oppinut lataamaan 1903:n sinne kortille mutta ......
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.
Tähän asti on tikulta asennus onnistunu mutta ajurisambailu ei nyt kiinnostanut. Anonyymi kirjoitti:
Koska 16G on niin vähän että W10 tablettimoodissa just ja just sopii sille roippeineen.
" Tarvitsemme 7G tyhjää tallennustilaa".
Kesällä W10 oli oppinut lataamaan 1903:n sinne kortille mutta ......
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.
Tähän asti on tikulta asennus onnistunu mutta ajurisambailu ei nyt kiinnostanut.Eihä 16 gigaa tee edes tiukkaakaan. Tässä https://aijaa.com/P8M8fp aiemmin mainitun miixin tilankäyttö
- Anonyymi
Jotkut tietokoneet eivät itse ala automaattisesti kyseistä päivitystä lataamaan vaan se pitää itse ladata. Kannattaa siis tarkistaa viimeistään 8.10 tuo juttu. Päivityksen nimi on "lifepack"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984