Täällä ne oikeat narsistit ja psykopaatit käyvät selittämässä mustaa valkoiseksi. Senhän he nimittäin osaavat! Narsistihan saattaa olla vaikka joku vainoava mummeli joka ei hyväksy omaa ikääntymistään ja voimien hupenemista, tai sitten kulissien taakse piiloutuva häirikkönaapuri. Normot kuuntelevat huuli pyöreänä miten se narsistin vainon kohde on sitten sitä, ja tätä ja tuota.
Toinen osasto ovat uhrimarttyyrit jotka haluavat leimata jonkun pelkästään [b]epämiellyttävän[/b] sukulaisen narsistiksi, vaikka hän ei sellainen välttämättä edes olisi. Ovat varmaankin jonkinlaisia narsisteja ehkä itse? Kyselin itse nuoremmalta sisareltani hänen mielipidettä vanhemmistamme, ja hän oli sitä mieltä ettei hänen mielestään meidän vanhemmista kumpikaan ole narsisteja. Itse taidan olla samaa mieltä. Olen kumminkin aika monta oikeaa narsistia, psykoa ja epävakaata ikävä kyllä tavannut. Itseasiassa joskus olen joutunut tällaisten ihmisten fyysisesti pahoinpitelemäksi ja melkein tappamaksi. Kävi hyvä tuuri ja en ole kuollut. En ole tästä asiasta missään puhunut sen traumaluonteen vuoksi, mutta tiedän että nämä asianomaiset henkilöt saavat sympatiat puolelleen naurujen kera, joka minun mielestäni on suorastaan iljettävää.
Itseasiassa toivoisin että oikeille narsisteille, psykopaateille ja epävakaille tatuoitaisiin diagnoosi otsaan, ja heidät lähetettäisiin autioille saarelle jossa he voisivat sitten rienata ja tapella keskenään. Toisaalta tämä olisi ihmisarvoa loukkaavaa. Vaikka nämä ihmiset luultavasti ovatkin se syy, miksi sähkötuoli on joskus keksitty.
Tämä palsta on sinänsä ihan hauska
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No kiva että jollakin on hauskaa. Mutta kyllä noista sinun jutuistasi kuultaa läpi aika vahva narsismi. Joten samassa veneessä olet muiden kanssa....
- Anonyymi
Tämä on totta. Olen joutunut turvautumaan narsismiin juuri vaikean tilanteen vuoksi. On vain pakko katkoa yhteydet häiriömummeleihin ja häirikkönaapureihin. Pelkään heidän vainoaan ja narsistista kostoa.
- Anonyymi
Kyllä tässä on hauskuus kaukana.
Eilen puolen tunnin aikana kun
kerkesi moittimaan viisi eri
henkilöä.
Se on jokapäiväistä ja jatkuvaa.- Anonyymi
Kuka haukkui ja ketä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864