Henkilö luo itsestään idealisoidun minäkuvan. Osaa mielestään kaiken eikä ole koskaan elämässä tehnyt virhettä. Hän käyttää muita ratkaisemaan kun ongelmia tulee. Ongelmat eivät tule koskaan hänelle, vaan sille, joka on häntä lähinnä. Siis toinen on ongelmaton ja toinen oikea ongelmavyyhti. Kertokaa kuinka tämä on mahdollista?
Miten tuo oikein menee??
Anonyymi
6
117
Vastaukset
- Anonyymi
Poiu tietää tuohon vastauksen.
- Anonyymi
Mahdollista hyvinkin helposti. Käy esimerkiksi parturissa tai pöydässä kysyy "voisitko ojentaa ketsupin?" Käyttää muita itsensä jatkeena. Tyypillistä narsistin käytöstä.
- Anonyymi
HEH HEH mitähän tuo oikein tarkoitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEH HEH mitähän tuo oikein tarkoitti?
Ei naurata nyt kyllä yhtään. Leikkaisi vaan itse omat hiukset ja hakisi itse sen ketsuppipullonsa.
- Anonyymi
Minulla on valtavia ongelmia ja virheitä omasta mielestäni
tervisin
"poiuytresdfghj"- Anonyymi
Olen aivan hädissäni niiden kanssa. Mut te jaksatte valemaalata.
"poiuytredfghj"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭863871PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23863Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1053498Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa553207"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1023114IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-682778Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.1052591Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma372547Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282272Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä271797