Miten tuo oikein menee??
Henkilö luo itsestään idealisoidun minäkuvan. Osaa mielestään kaiken eikä ole koskaan elämässä tehnyt virhettä. Hän käyttää muita ratkaisemaan kun ongelmia tulee. Ongelmat eivät tule koskaan hänelle, vaan sille, joka on häntä lähinnä. Siis toinen on ongelmaton ja toinen oikea ongelmavyyhti. Kertokaa kuinka tämä on mahdollista?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Poiu tietää tuohon vastauksen.
- Anonyymi
Mahdollista hyvinkin helposti. Käy esimerkiksi parturissa tai pöydässä kysyy "voisitko ojentaa ketsupin?" Käyttää muita itsensä jatkeena. Tyypillistä narsistin käytöstä.
- Anonyymi
HEH HEH mitähän tuo oikein tarkoitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEH HEH mitähän tuo oikein tarkoitti?
Ei naurata nyt kyllä yhtään. Leikkaisi vaan itse omat hiukset ja hakisi itse sen ketsuppipullonsa.
- Anonyymi
Minulla on valtavia ongelmia ja virheitä omasta mielestäni
tervisin
"poiuytresdfghj"- Anonyymi
Olen aivan hädissäni niiden kanssa. Mut te jaksatte valemaalata.
"poiuytredfghj"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt
Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-419615010Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans13812878Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.
Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel5998728Huomio ! Huomio !
HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –1275726Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!
Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o3185277