Lieneekö nauttinut norjalaisten hiihtäjien tapaan astmalääkettä vähän liikaa kun moiseen keliin on hinkua.
https://www.youtube.com/watch?v=VxthF9o9k0Y
Viikon paras pujehdusvideo?
7
57
Vastaukset 7
Ei tuo nyt niin ihmeelliseltä näytä. Siellähän se seisoskelee penkkien päällä ja keskittyy kameraan. Ei tekisi niin, jos olisi oikeasti paha keli.
- Anonyymi
Varsin surkea "purjehdus"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsin surkea "purjehdus"
Voitko perustella miksi on surkea purjehdus.
Laita itse paremmin ja video tänne.
Tulee raadilta pisteet.
- Anonyymi
Tylsä video. Ei tuota kauaa jaksanut katsoa. Kelailin eteenpäin ja kyllästyin.
- Anonyymi
lienen liian arka,kun ihmetytti oven aukinaisuus,vaikka keli oli
Varsin navakka...oli tuota videota kiva katsella täällä ankkurissa ja tuulen
Suojassa..:) - Anonyymi
Erikil useita hienoja videoita joita voi katsella.
- Anonyymi
Siis lillitään viitisen mailia myötätuuleen pelkällä rikillä. Mitä tuosta nyt olisi opittavaa, keksity kuvaamiseen ja pidä luukut auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587