En ainakaan anna polttohaudata itteäni.

Anonyymi

Sen päätin kun katoin Arman Alisadin ohjelman hautajaisista ja vainajista.
Alisadiille kerrottiin, että poltetun ruumiin jätteet kerätään sellaseen kuivausrummun tapaiseen pyörivään vehkeeseen jossa kaikki mahdolliset ruuvit ja metallit irtoaa luista. Ne otetaan talteen ja se loppu möyhennetään jauhoksi. ja sitten ollaan valmiita hautaukseen.
Minä en anna kyllä tehdä moista itelleni, tehkää muut mitä tykkäättä, tai teettäkää mitä tykkäättä.
Suorana puupalttooseen kamppeet päällä ja hautaan, siinä saa maata rauhassa loppuun asti. Se on päätetty.

45

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa. Mitenkäs ajattelit manipuloida tapahtumia kuolemasi jälkeen? Meinaatko kummitella, jos laittavatkin tomumajaasi uuniin?

• Anonyymi

Laadin hautaustestamentin ja notaarin allekirjoittamana, ettei polteta. Kahtokaa Armadin ohjelma niin tulette toisiin ajatuksiin. Siinä ämpärissä luita katellaan niinkuin jotain uuden vuoden tinoja, jaa onko tämä se sääriluu ja tässä ompa vielä vankkaa tavaraa ja tässä rauta joka oli selässä., Nämäkös vielä jauhetaan, kyselee Armani. Onko tuo edes laillista, vainajan häpäisyä se on. Tai mitä siitä on jäljellä.
        Yrittääkö tuo Armaani shokeerata jotenkin? En ihmettelisi vaikka se menis seuraavaksi kattomaan gastroskopiaa, mahatähystystä ja kolonoskopiaa, peräsuolen tähystystä seuraavaksi ja peräpukamien hirttämistä ja pokkana sanois että ompa mielenkiintoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Laadin hautaustestamentin ja notaarin allekirjoittamana, ettei polteta. Kahtokaa Armadin ohjelma niin tulette toisiin ajatuksiin. Siinä ämpärissä luita katellaan niinkuin jotain uuden vuoden tinoja, jaa onko tämä se sääriluu ja tässä ompa vielä vankkaa tavaraa ja tässä rauta joka oli selässä., Nämäkös vielä jauhetaan, kyselee Armani. Onko tuo edes laillista, vainajan häpäisyä se on. Tai mitä siitä on jäljellä.
        Yrittääkö tuo Armaani shokeerata jotenkin? En ihmettelisi vaikka se menis seuraavaksi kattomaan gastroskopiaa, mahatähystystä ja kolonoskopiaa, peräsuolen tähystystä seuraavaksi ja peräpukamien hirttämistä ja pokkana sanois että ompa mielenkiintoista.

No joo, testamenttihan se on se keino. Ajattelin, että jos unohdatkin sen, niin sitten ei voi mitään. Mutta olen ollut hautausmaalla vahtimestarihommissa ja tuota kreamatorioprosessia on tullut nähtyä ihan alusta loppuun siinä sivussa, vaikkei se omiin hommiin kuulunutkaan. En järkyttynyt mistään, mutta sanoisin, että se jauhamiskone on vähiten brutaalin näköinen osuus siinä hommassa. Ihan luonnollisia asioita siinä tuli vastaan kuitenkin kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi

Olen kieltänyt polttohautauksen. Minä haluan tulla haudatuksi kokonaisena Töysän hautausmaalle.

• Anonyymi

Minä ainakin kummittelen :)

• Anonyymi

Vai jauhamiskone? Niin justiin.
        No en kyllä unohda kun eläessä teen sen testamentin.

• Anonyymi

Huiiii..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huiiii..

Onko porukka ottanu jotain?

• Anonyymi

Minä taas en halua arkkuun syyssateissa maanpoveen veteen lillumaan.

• Anonyymi

Juu. Ei.

Minut poltetaan.

Madot, bakteerit, sienet, homeet ei syö minua.

Ties mitä rottia ja jyrsijöitä pääsee kuopattuun arkkuun. Vähintäänkin se täytyy sadevedellä ja ihanasti alan haista mädätessäni.

• Anonyymi

Niin mihin loppuun asti? Eikö se ole loppu kun pistetään puuapalttoseen?

• Anonyymi

Sievin kirkon pyhälle hautuumaalle, kaakkoiskulmalle, ehjänä, ei tuhkana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""""Juu. Ei.

Minut poltetaan.

Ties mitä rottia ja jyrsijöitä pääsee kuopattuun arkkuun. Vähintäänkin se täytyy sadevedellä ja ihanasti alan haista mädätessäni."""

Niin mistä tiedät että sinut poltetaan? Sanovat ja eivät poltakaan. Mitäs sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""""Juu. Ei.

Minut poltetaan.

Ties mitä rottia ja jyrsijöitä pääsee kuopattuun arkkuun. Vähintäänkin se täytyy sadevedellä ja ihanasti alan haista mädätessäni."""

Niin mistä tiedät että sinut poltetaan? Sanovat ja eivät poltakaan. Mitäs sitten?

Oli se kyllä kieltämättä aika karmeeta se Armadin touhu. Kenekähän rippeitä ne sorkki siinä ämpärissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""""Juu. Ei.

Minut poltetaan.

Kaikki poltetaan, jos kieltoa ei ole.

Turussa tehdään kaukolämpöä krematorion ympäristövaikutusten vähentämiseksi.

Polttouunin suodattimet välillä vähän falskaa ja ympäristö tuoksahtaa. Ekoteko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevaisuudessa tavallisen hautauksen saa vain rikkaat kun on varaa ja muunuskontoiset köyhät valtion rahoilla kulttuuriin vedoten, köyhät suomalaiset poltetaan, nyt jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki poltetaan, jos kieltoa ei ole.

Turussa tehdään kaukolämpöä krematorion ympäristövaikutusten vähentämiseksi.

Polttouunin suodattimet välillä vähän falskaa ja ympäristö tuoksahtaa. Ekoteko.

Joo Lahdessa alkoi omainen tupruta piipusta jo ennenkuin saattoväki ehti poistua paikalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli se kyllä kieltämättä aika karmeeta se Armadin touhu. Kenekähän rippeitä ne sorkki siinä ämpärissä?

Armani on niin pätevä tyyppi. Avaa ihmisten suppeeta ajattelua! Hyviä ohjelmia! Luullakseni sen vainajan jäännökset kenet siinä arkutettiin ja vietiin krematorioon. Satavarmasti kysytty lupa omaisilta. Ei siinä tunnista enää kuka on. Ennen vainajia näki pienet lapsetkin ja nykyääm lapsia ei päästetä hautajaisiin ettei vaan tule tarumoja. Onko ihmiset jo vieraantuneet tästä luonnollisesta tapahtumasta?

Itseni tuhkataan ja tuhka sirotellaan mereen Porin edustalle. Rakas ja kaunis paikka minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevaisuudessa tavallisen hautauksen saa vain rikkaat kun on varaa ja muunuskontoiset köyhät valtion rahoilla kulttuuriin vedoten, köyhät suomalaiset poltetaan, nyt jo.

Anteeksi nyt vaan mutta polttohautaus on kalliimpi vaihtoehto.

• Anonyymi

Heh. Haluaisin ihan tasan oikeasti, etta balsamoitaisiin. Sitten liinoihin, ja tekstia taynna olevaan arkkuun, jonka silmat ovat elavammat, kuin minulla on ehka koskaan ollut.

Kun olisin valona: Valon nopudella liikkuvina ikuisina neutrinoina kaikessa, katselisin niiden tietoisuudessa sita missa olin kun liikuin maan päällä.

Katselisin, kun hauta avataan ja se havaistaan.

Sitten katsoisin itseeni. Minuun, joka olen ikuinen. Ikuinen kuten se viimeinen energisn purkaus, joka oli minussa: Se on ikuisuus, koska se on valoa. Neutrinoja.

Mina olen valo. Valo, neutrino kaiken alusta.

• Anonyymi

Mätäneminen ei ole mun juttu. Hyh. Kaksi uurnaa jo hyllyssä, ehkä sinne sitten...

• Ihan sama mitä tekevät ruumiilleni kuoleman jälkeen. Maatuminen on vain hitaampaa jos ei polteta, maaksi ruumis ajan kanssa kuitenkin muuttuu.
      Jos pääsisi näkemään vaikkapa puoli vuotta haudassa ollutta ruumista niin voisi tulla ajatus että polttaminen on kuitenkin siistimpää. Loppuulos on kuitenkin sama.

• Anonyymi

AIna on mahdollisuus että sittenkin herää siellä arkussa.. siksi polttohautaus on 1.

• Anonyymi

Oikeasti kyse on kompostoinnista ja nopeudesta.

• Anonyymi

Valo. Ikuinen valo. Valon nopeudella liikkuva (massaton) hiukkanen on ikuinen hiukkanen. Kaikkeen muuhun nahden. Kuten suhteellisuusteoria osoittaa. Yhta ikuinen kuin ikuisuus.

Valon nopeus on aarellinen. Egyptilaiset totesivat valon nopeuden aarelliseksi, eivat aarettomaksi, vaikka heilla on myos kasite loputtomasta aarettomuudesta: Sheng-rengas, joka on myos hieroglyfi.

Miten totesivat valon nopeuden aarelliseksi? Se tulee kielikuvasta. Aurinko tai valo-olento, joka ampuu sateitaan.

Sittemmin kreikkalaiset maarittelivat valon nopeuden aarettomaksi. Siis pieleen. Kunnes se viimein keskiajalla laskettiin. Aluksi noin kolmasosan liian pieneksi.

Einstain syventyi asiaan myos hiukan toisesta nakokulmasta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahtokaas tätä tutkimusta, sieltä lootasta yritetään vielä sinnikkäästi pois. Kauheaa, ei muuta kuin uuniin ja nupit kaakkoon. Kahesti saa uunin laittaa päälle mun kohalla.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/caa77253-4c6c-436d-be37-b42313fda88c
        Mistä ne muuten tietää, että jopa vuoden vainaja pyrkii ulos? Onko pistetty salaa kamerat?

Onhan noita kuvauksia kuolleista elukoista, miten ne paisuu, räjähtää,.. kun ne kuolleena mätänevät. Samoin käy ihmisen. Mitä enemmän lihaa ja läskiä, sitä enemmän elämää kuoleman jälkeen. Ja hyi sitä hajua.

Kärpäsiä piisaa.

• Anonyymi

Miten valon muuten määräytyy? On esitetty teorioita, että valon nopeus olisi ollut huomattavasti suurempi joskus aikoinaan.
        Meidät on opetettu ajattelemaan valon maksiminopeudeksi tyhjiössä se 300 000 km/s.

• Anonyymi

Poltetaan.

Tuhkasta puristetaan ikuinen timantti.

Siinä saa perinnönkyttääjät nokilleen.

• Musti.Hintikka

Arman on kovempi jätkä kuin Duudsonit yhteensä... Respect!

• Anonyymi

Ihminen kun kuolleena makaa, niin melko äkkiä ruumis nesteytyy ja alkaa haista kalmalle.

Kalman hajusta ei ihan niin vaan pääsekään eroon.

Kalman kun on kerran haistanut, sitä ei unohda.

• Anonyymi

Mikään en halua että polttohaudataan ku jos onki hereillä. Mutta jos sillä pelastuu ikuiselta tulelta niin tänne kiitos. Ja tavallaan haluaisi että olisin tuhkaa.. paljon kauniimpaa. Mutta ei voi tietää.. ja mua pelottaa se että kuitenkin siitä tuhkasta kootaan uudelleen.. ei mahotonta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään en halua että polttohaudataan ku jos onki hereillä. Mutta jos sillä pelastuu ikuiselta tulelta niin tänne kiitos. Ja tavallaan haluaisi että olisin tuhkaa.. paljon kauniimpaa. Mutta ei voi tietää.. ja mua pelottaa se että kuitenkin siitä tuhkasta kootaan uudelleen.. ei mahotonta

Et taatusti herää,kun ruumiinavaus tehdään lähes aina.Itse toivoisin

https://fi.wikipedia.org/wiki/Promessointi

• Anonyymi

Kaikki me ollaan vain avaruuspölyä.

• Anonyymi

Nyt on sitten kaksi syytä etten anna polttaa itseäni, ensinnakin palaessa voi nousta istaalleen niinkuin huhuja on ja nyt toisekseen joutuu johonkin linkoon vielä jossa erotetaan raudat ja jauhetaan
        jauhoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on sitten kaksi syytä etten anna polttaa itseäni, ensinnakin palaessa voi nousta istaalleen niinkuin huhuja on ja nyt toisekseen joutuu johonkin linkoon vielä jossa erotetaan raudat ja jauhetaan
        jauhoksi.

Miten sä arkussa nouset istualtes? Mietin vaan...

• Anonyymi

Toivottavasti tulee laki pian, että kaikki poltetaan, jos ei itse päätä arkkuhautauksesta. Mieluummin leijailisin tuhkana, kun mätänisin maassa. Ei ehken kuitenkaan tule itseltä tehtyä päätöstä tuhkauksesta, mutta eihän sitä tiedä mitä tulevaisuudessa teen.

• Anonyymi

Ruumiit pitäisi saada hyötykäyttöön kuten lannoitteeksi.
      Polttaminen on älytöntä ja saatuttaa ilmaa.

Ruumiit voisi pakastaa ja rummussa hajottaa hiekanjyvästen kokoisiksi ja sitten maahan lannoitteeksi.

• Anonyymi

Jos ei ihmisravinnoksi, niin miksi ei koiranruuaksi?

• SINULLE ei tehdä yhtään mitään kuolemasi jälkeen, koska sinua ei silloin enää ole.

Kannattaa keskittyä siihen mitä teet itsellesi ja muille, nyt kun vielä toistaiseksi olet elossa.

• Anonyymi

Niin. Muistan kiuinka eräs leskirouva tiukasti kielsi , ettei häntä saa haudata miehensä hautaan. Varmaan iso merkitys........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Muistan kiuinka eräs leskirouva tiukasti kielsi , ettei häntä saa haudata miehensä hautaan. Varmaan iso merkitys........

Vai ei minua ole enään kuolemani jälkeen? Miksi sitten pappi aina kertoo kyseisestä henkilöstä henkilönä, eikä sillalailla "ei kukaan tässä nyt lepää ja silti häntä muistelemme" Ja miksi pappi siunaa sellaista mitä ei enään ole? Ja miksi suremme arkussa olevaan jotain jos siinä ei ole ketään? Ja miksi sanotaan että ei minulle tarvi järjestää isoja hautajaisia, kelle minulle?
        Meinaatko että se minä on mennyt johonkin taivaaseen jos olen uskovainen tai kadotuksen kidutukseen jos en usko?

• Anonyymi kirjoitti:

Vai ei minua ole enään kuolemani jälkeen? Miksi sitten pappi aina kertoo kyseisestä henkilöstä henkilönä, eikä sillalailla "ei kukaan tässä nyt lepää ja silti häntä muistelemme" Ja miksi pappi siunaa sellaista mitä ei enään ole? Ja miksi suremme arkussa olevaan jotain jos siinä ei ole ketään? Ja miksi sanotaan että ei minulle tarvi järjestää isoja hautajaisia, kelle minulle?
        Meinaatko että se minä on mennyt johonkin taivaaseen jos olen uskovainen tai kadotuksen kidutukseen jos en usko?

En tiedä papin puuhista, kun en kuulu kirkkoon.

Hautajaiset ovat tarpeet omaisille ja ystäville. Se on osa surutyötä. Kuollut on kuollut eikä tarvitse enää mitään.

• Anonyymi

Kuoleman jälkeen ei ole enää ajatusta, ei tekoa.
      Ruumis on vain tyhjä, eloton kuori. Ja kuolleena on ollut jo monta päivää kylmähuoneessa, ennen siunausta ja poltto-/hautausta.

Polttaminen on parempi, ei sitä tiedä mitä tauteja/viruksia ruumis jälkeensä valuttaa ennen maatumista (matojen ja toukkien syöttinä) pohjavesiin.
      Jälkeen jäävien juotavaksi ja syötäväksi.

• Anonyymi

Tuhkauurna vie ainakin vähemmän tilaa loppupeleissä eikä omaisten tarvitse raijata sitä hautaan niskat limoissa. Lisäksi kukaan ei pääse enää sorkkimaan dna:ta jos on tuhkana ja jää kloonaukset tekemättä tulevaisuudessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe