Sukurutsaus

nuorimies

Olen 16-vuotias poika ja viime aikoina masturboidessani olen huomannut fantasioivani äitini kanssa rakastelusta. Heti laukeamisen jälkeen ajatus tuntuu oudolta ja vastenmieliseltä, mutta myöhemmin kiihotun taas ajatuksesta (munani on nytkin kivikova). Äitini ei ole yksinhuoltaja eikä mikään seksipommikaan, mutta ajatus kiihottaa minua varmaan koska se on niin kiellettyä. En tiedä olisinko oikeasti valmis naimaan äitiäni, mutta tiedä häntä. Ajatus on liikkunut mielessäni paljon viime aikoina. Käymme joskus vielä perheen kanssa saunassa ja jään joskus sinne äitini kanssa kahden. Vilkuilen häntä välillä ja yritän pitää kullini alhaalla. Ollessani kaikkein kiihottuneemmassa tilassa, olen jopa ajatellut tekenväni aloitteen esim. vaikka saunassa. Olenpa jopa ajatellut kysyä häneltä haluaisiko hän naida minua, mutta en usko että hän suostuisi.

Masturboidessani olen myös ajatellut naivani serkkutyttöni sekä tätini kanssa. Sekin ajatus kiihottaa todella paljon.

Onko kukaan OIKEASTI harrastanut seksiä äitinsä tai muun sukulaisensa kanssa? Tai kiihottaako ajatus siitä?

asiallisia vastauksia..

22

13443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo kaveri

Kerran erään aika alkoholipitoisen juhlan jälkeen jäin kaverini luo yöksi. Sitten yöllä tuli tarvetta käydä tyhjennyksellä VC:ssä ja jouduin kulkemaan kvarini yksinhuoltajaäidin makuuhuoneen ohi. Kuulin sieltä outoa läähätystä ja tirkistin varoen oven raosta. Suureksi hämmästyksekseni näin kuinka kaveri oli juuri äitinsä päällä. Ensin minua oksetti, sitten himoitti ja vieläkin kun ajattelen asiaa, kullini nousee. En ole millään tavoin ilmaissut ystävälleni mitä näin, mutta...

• Kahta

Olin 17 ja tyttöystäväni 16. Tyttöystäväni on kaksonen. Olimme uimassa maalla kesäyössä. Saimme uida kolmistaan ihan rauhassa. Sitten kun menimme pukukoppia kohden tyttöni otti minua kädestä ja hänen siskonsa toisesta ja he lähtivät taluttamaan minua pukukopin naisten puolta kohden sanoen että kaksoset tekevät aina kaiken yhdessä. Mietin mitähän he nyt aikoivat. Päästyämme pukukoppiin he sulkivat oven haan ja alkoivat suutelemaan vuorotellen minua. Tunsin kuinka kummankin tytön kädet tunnustelivat elintäni uikkarien päältä. Kaikki alkoi tuntua ihanan kielletyn kiimaiselta. Halailimme kolmistaan, suutelimme ja hyväilin tyttöjen kiinteitä peppuja. Sitten he riisuivat minulta uikkarit ja kehottivat tekemään heille saman. Kun olimme ilkosillamme tyttöystäväni sisko taikoi jostain suki sukin ja alkoi rullaan sitä elimeeni. Samalla tyttöni suuteli kanssani ja hieroi palleja. Kun kumi oli paikoillaan he kävivät lattialla lojuvan rantapatjan päälle rinnakkain pyllyt pystyyn ja sanoivat, että anna tulla vuorotellen; saat valita kummasta alotat. Oman tyttöni pylly oli hieman leveämpi, mutta rinnat olivat selvästi isommat. Kaksos siskon pylly oli pieni ja kiinteä, rinnat vielä nupulla. Menin kaksos siskon taakse ja otin lantiosta tukevan otteen, asetin kalun reiälle ja lisäsin painetta. Se liukui yllättävän helposti kiimasta kosteaan reikään. Hetken vedeltyäni vaihdoin oman tyttöni vakoon. Se tuntui hieman kireämmältä, mutta liukas oli sekin. Kauaa ei nuori kullini kestänyt, kun siemenet purskahtivat kondomiin. Kokoajan kun nain tyttöni kanssa, toinen kaksosista hyväili pimppaansa meitä katsellen. Kun lopetin hän otti veltostuneen spermaisen kaluni ja alkoi imuttaan. Pian vehje oli naintikunnossa ja otimme uuden kortsun ja tyydytin toisenkin kaksosista.

• janne

pysy vaan äitistäsi ja liian läheisisä sukulaisista erossa. Tunnen yhden äidin ja pojan, joilla on vieläkin paha mieli tapahtuneesta, vaikka siitä rutsauksesta on jo kulunut 15 vuotta.

• osmo

joo olin vuosia sitten kylässä ja iltaa istutiin . kun lähteissäni kuulin etisestä jotain outoo ääntä. ääni tuli nuorten huoneesta.
        kurkistin huoneeseen ,kun tiesin että muut luuli minun jo lähteneen.siellä tyttö ja poika teki sitä . ei siinä mitään mutta kun ne oli sisaruksia.tiedän että ne on vieläkin harastannut samaa. outoa mutta totta.

• HH

Mistä heille niin paha mieli tuli, luonnollisesta tapahtumasta? Voimakas uskonnollinen kasvatus tai jotain? Jos ei tunnu hyvältä, ei tarvitse jatkaa, mutta että 15 vuotta... Joskus tuntuu, että suomalaisilla on ylikehittynyt taipumus menneiden murehtimiseen.

• Tulipahan kerran..

Olen samoja kokenut, ei se uutta ole. Serkkutyttöjä olen nainut ja myöskin täiäni, jos mahdollista tee samoin, ei siinä mitään hävettävää ole!
      Äitiäni en ole nainut, mutta yhtä veljeni vaimoa kyllä. Ja kerran siskoani (vanhempaa)
      Että sellaisia ja rohkaisua sulle.

• mina

ihan vaan että pystytkö elämään sen asian kanssa jos teet alotteen ja äitis torjuu sut. Todennäköisesti sillä ei ole aavistustakaan sun ajatuksista.Jos käytte samaan aikaan saunassa niin se pitää sua vielä lapsena.Ja voit kyllä aiheuttaa äidille aikamoisen shokin, mistä se ei pysty toipumaan koko loppu ikänään.Ehkä kannattaisi vaan tyytyä netti kuviin, äläkä usko jokaista edellä olevaa juttua, edellinen kuulosti ainakin jo vähän liiotelluta...

• nuorimies

Juu kiitoksia mielipiteistä. Laittakaahan lisää vaan.

Ymmärrän kyllä sen että jos teen aloitteen niin se voi tuhota koko suhteen äitiini, mutta ajatus tuntuu niin pirun kiihottavalta... naida äitiä kun olemme kaksin kotona..

Mielipiteitä myös äideiltä, että tuntuisiko heistä mahdottomalta rakastella koskaan poikansa kanssa, ja miltä heistä tuntuisi jos poika yhtäkkiä tekisi aloitteen?

• diipadaipa

äitini kanssa kun oltiin saunassa ja mä en voinu pitää enää kaluani allaalla... se huomas sen ja hymyili leveästi, sitten se lähti pois saunasta, ja hipas pikkasen takamustaan. heti kun kuulin että se oli suihkus menin oven taa, raotin hieman ja katselin kun se pesi ittensä...vedin käteen samalla...sitten illalla se teki itelleen leipää pöydän ääres ja sil oli unipuku päällä niin mä hiivin sen taa, nostin sen pukua ja runkkasin sen jalkojen väliin (siis pelkästään reisien väliin) ei se vastaan laittanu olleskaan.... joskus mä oon sen kaa aina saunas,,, sama juttu toistuu vähän eri kuvioilla

• HH

Ei kuulosta hyvältä tuo aloitteen tekeminen yhtäkkiä, siitä äitisi voi järkyttyä pahasti. Parempi tutkia ensin maaperää. Joskus kahden ollessanne voit johdattaa puheen ikäänkuin ohimennen sukulaisten väliseen kivaan, niin saat käsityksen mitä mieltä hän on siitä. Ei kannattane aloittaa suoraan esimerkillä äiti poika. ;) Tai joskus kun olette saunassa / suihkussa kahdestaan voit "leikillisesti" tai "vahingossa" hipaista hänen takapuoltaan tai jotain. Ideana tässä on mahdollisen torjunnan sattuessa säilyttää tyylikkään perääntymisen mahdollisuus.

Menestystä, toivottaa kohtalotoveri jolle äiti on ollut ehdoton ykkösfantasia 12-vuotiaasta asti.

• Itse äiti

Itse äitinä, jos poikani minulle vastaavaa ehdoittaisi, kokisin jotenkin pahasti epäonnistuneeni lapseni kasvatuksessa. Pahimmassa tapauksessa hakisin tai ohjaisin hänet hoitoon, jos minuun käsiksi kävisi, tai edes ehdottaisi..vaikkakin kokeillenkin. Häpeäisin lastani totaalisesti.
        Pyysit kommenttia, tältä minusta tuntuisi. Muuten olen viriili ja seksikokemuksia rakastava nainen, jolla kiima nostaa päätään aina silloin tällöin, mutta kohteeni on silloin aikuinen mies tai kaksikin, ei kuitenkaan sukulainen.

• mä ite

Kukapa sitä nyt ventovvieraiden äiteja nussisi kun on kerran omakin, siskoista puhumattakan,ja isältä voi aina ottaa suihin.Pikkuveljen perse on ihanan kireä.

• oli ihanaa..

mä joskus tein sitä mua 7vuotta vanhemman poikaserkun kans...se oli ihanaa...

• jätkä

onx se ihana pulska äippä?

• Sanna

Miten joku voi edes unelmoida oman äitinsä kanssa rakastelusta?

• Valistaja

Äidin ja pojan väliselle seksille on monta hyvää syytä.

1) Kiitollisuus: äiti on henkilö, joka on tuonut sinut maailmaan ja pitänyt epäitsekkäästi huolta pari vuosikymmentä. Miksei häntä saisi palkita hellyydellä ja antamalla sitä, mitä useimmat keski-ikäiset naiset himoitsevat, eli nuorta seisovaa kullia sen väsähtäneen oman keski-ikäisen ukon sijaan?

2) Läheisyys: seksi on sitä parempaa, mitä paremmin kumppanin tuntee, ja kuka tuntisi pojan paremmin kuin hänen äitinsä?

3) Puute: jos saman katon alla sattuu asumaan kaksi hellyydenkipeää ihmistä, miksi etsiä kauempaa?

4) Tautien leviäminen vähenee, kun ihmisillä on vakituinen kumppani.

• Caramel

Lopettakaa heti kaikki sukuun liittyvä, mua oksettaa enkä vois ikinä kuvitellakaan mitään tolllasta!!!Koko elämä menis pilalle!!Se ois yhtä paha kuin joku raiskais mut!!Hyi helvetti!

• poika

mulla kii on ollu fantasioita äitiin...sain kerran saunassa tisua äitiltä se oli ihanaa..sillä on isot raskaat rinnat..

• Kauan sitten

Asuin pienessä rivitalo-osakkeessa yhdessä yksinhuoltajaäitini kanssa. Kävimme yhdessä saunassa aina tuonne ehkä 14-vuotiaaksi saakka, joskun sen jälkeenkin. Ihailin usein salaa äidin hyvin kaunista vartaloa ja minulla oli vaikeuksia pitää pikkumies kurissa.
        Joskus kun kuulin äidin huoneesta ääniä yöaikaan arvasin hänen tyydyttävän itseään ja hiivin usein huoneen ovelle mistä tirkistelin sisään ja runkailin itselleni ihania orkkuja. Kerran, sitten liikuin varomattomasti ja hän kuuli minun olevan oven takana. Säikähdin ensin, mutta kun hän pyysi minua astumaan sisään, rohkaisin mieleni ja livahdin makuhuoneen sisäpuolelle. Äiti kysy, että olinko pitänyt näkemästäni? Kyllä vaan sanoin nyökäten. sitten hän kysyi jos haluaisin näyttää hänelle kuinka minä tyyydytän itseni. Otin aseen käteeni ja aloin vetelemään sitä siitä oven vieressä. Näin kuinka äidin käsi teki työtään yöpuvun alla. Pyysin häntä nostamaan helmaa, että näkisin paremmin.Sen jälkeen tyydytimme usein toisiamme, mutta emme koskaan naineet. Tosin ajattelin, että melkein saman teimme kuitenkin, että ei se enää olisi haitannut vaikka olisimme menneet loppuun asti

• jake

Hei!
        Olen 20-kymppinen, mielestäni ihan normaali ja fiksu kaveri. Viikot asun opiskelukaupungissa, mutta viikonloput vietän mutsini luona toisaalla.
        Saunomme yhdessä ja nukumme yöt samassa sängyssä.
        Illalla usein imen mutsin isoa tissiä ja samalla
        masturboin. Pöksyjä äiti ei kuitenkaan anna riisua vaikka joskus olen hienovaraisesti yrittänyt ja ehkä hyvä niin.

• Anonyymi

Minulla on äitini kanssa vähän sama järjestely. Puristelen ja imen äidin rintoja kun hän runkkaa minua tai itse runkkaan. Makaamme aina vanhempieni sängyssä tätä tehden. Hän sormettaa itseään aina samalla. Alkoi ollessani 17 ja jatkuu edelleen vaikka olen jo perheellinen ja lähes 40 vuotias.

• Anonyymi

Minäkin olen ollut äidille varamiehenä jo useita vuosia. Isäni oli reissuhommissa useita vuosia ja kaikkien sattumien jälkeen päädyimme äidin kanssa sänkyyn. Vaikka vanhempani ovat tänä päivänä jo eläkkeellä ja minäkin perheellinen niin jatkamme edelleen. Tänäpäivänä seksi ei ole enää mitään kiihkeää vaan rauhallista nautiskelua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      196
      3999
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      56
      2827
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1413
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1276
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1229
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      7
      1043
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1032
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      984
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      228
      944
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      936
    Aihe